
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topeni
-> King2: ale stoji ako zlaty

2 Mishooo: Dakujeme za blahozelanie :c) Ale jenom na upresneni - kohout topeni je MOSAZNEJ.....
-> PeterP136: Inak vsetko naj k meninam... vela stastne nabehanych kilakov

-> Mishoooo: Teraz je to asi 9 mesiacov. A v zime som s ventilom dost cvicil, lebo mimo mesta to kurilo az moc len pretlakom pri 90km/h, takze som uberal, a v kazdej dedinke, zase naplno pus ventik, lebo pri 60km/h mi zacinalo byt zima, chybal pretlak.
-> PeterP136: este uvydis kolko to vydrzi

-> Mishoooo: Ja som do ventilu pri skladani narval vazelinu, co sa dava do pakovych vodovodnych baterii, takze ide lahko, tesni a nehrka. :)
-> PeterP136: no sak... ked sa ti tie nanosy fridexu a kamena dostali do toho klzneho spoju tak tam uz zbytocne cistit... bud to prebehnem smirglom a pojde to este tazie ako doteraz alebo to zbrusim poriadne a potom to uz nebude klzny spoj ale hrkalka

-> Mishoooo: Ono hlavne clovek nevie co z tych nanosov, je stuhnuty vodny kamen s modrozelenym fridexom a co je medenka :).
-> King2: no on je nesmrtlelny aj tie nanosy na nom co presakovali cez tesenie... tie idu dole tazie ako samotna med z toho kohuta

-> pavlas: Hlasim sa tiez do klubu pootocenych o 180. Akurat mi vtedy neslo do hlavy, preco sa to tak divne chova :). Ale prisiel som na to uz na druhy den rano :)). Takze vypustit, otocit a napustit. :)
Inac mne tiez kohut uplne neuzatvara. Kedze sa mi akosi smyka tiahlo na packe a nejde mi ho nastavit, riesil som to pruzinkou, ktora taha ventil do uzatvorenej polohy, takze vola medzi tiahlom a packou ventilu sa rusi smerom k zatvoreniu.
Inac mne tiez kohut uplne neuzatvara. Kedze sa mi akosi smyka tiahlo na packe a nejde mi ho nastavit, riesil som to pruzinkou, ktora taha ventil do uzatvorenej polohy, takze vola medzi tiahlom a packou ventilu sa rusi smerom k zatvoreniu.
2 Mishoo: To je sice slusna zlodejina, ale ten kohou je v podstate nesmrtelnej a menej se jenom tesnici o-krouzek a kuzelovy gumovy tesneni - dohromady bratru za 20Kc....
Ja sem az druhej majitel. Tak nevim co tam vsechno ten dedek delal. Ale ja sem to urcite nerozebiral.
Chtěl bych se podělit o jeden postřeh. Ale asi to nebude HeReKův případ, protože on se v tom zřejmě nevrtal. Jeden kámoš měl podobnej problém. Topení hřálo pořád. Zkontroloval jsem táhlo ke kohoutu a bylo v pohodě. Bylo to tím, že on v něm měnil tu gumičku a zpátky to složil špatně. Ten vnitřek, co drží ségrovka pootočil o 180 stupňů. A ten kohout pak vypíná v jinejch polohách než původně.
-> HeReK: Sak sa mrkni na ten medeny kohut... a ak je ok tak mas v nom zle nastaveny doraz... to znamena ze ked nastavis na paneli studeny vzduch uplne nadoraz tak ti aj tak kohut zostane trosku priotvoreny... tak to lanko trosku uvolni, kohut doraz a znova zatiahni..
Nikdy mi nefukal ani jemne tepli vzduch... vzdy len studeny....
Inak ten kohut je dobra svina!... chcu zanho 400,- za taku prkotinu!!!
Nikdy mi nefukal ani jemne tepli vzduch... vzdy len studeny....
Inak ten kohut je dobra svina!... chcu zanho 400,- za taku prkotinu!!!

Me to fouka varici v zime i lete na teplej i studenej vzduch
skodovky fukaju jemne teply vdzuch v lete aj pri vypnutom kureni :-) studeny fukaju len v zime pri vypnutom kureni :-)
Tahla by meli bejt v pohode, uz sem je kontroloval. Mam rok novej termostat. Diky za radu
pod palubovkou je topeni to jiste vis .), na jeho prave strane je kohout a ten jaksi nezavirat nejspis tahlo
Prosim o radu. Muj rapidek porad hreje. Nemuzu ho premluvit,a by na me foukal studene. Cim to muze bejt?