Jak se chovat k motoru s novými kroužky?

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 04.06.2013 do 09.06.2013, založil/a Mach
řadit dle data
07:48:08
09.06.2013
Alenka
-> Urbi: mne, samozrejme, prece sem nebudu davat cizi video :)
00:43:04
09.06.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: Má tam od těch dob svody a několikero zkoušených nastavení což zásadním způsobem pomohlo.
00:37:38
09.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 09.06.13 00:30:31: Myslel jsem, že právě byl na brzdě, protože jinak jsme jezdili s Vrbou a Mantrou prakticky stejné časy ještě když v tom měl SP 3,9. Z toho zas já dedukuju, že bude kolem 90HP což není na 265tku vůbec špatné, respektive je to takový její strop. Sorry za OT a dík za odpověď.



K zajíždění, bych to pojal jako vhml. Ze začátku ne plnou zátěž, ale klidně při důkladném prohřátí motoru vytáčet nahoru.
00:30:31
09.06.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: laický názor - 95-100HP Vezl sem se s hodně autama a prostě to jede, vítězství a čas z posledního sprintu...
00:22:49
09.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 08.06.13 00:47:07: Vrba dělal něco nového s motorem a byl na brzdě? Narážím na tu hodnotu 100HP.
00:16:17
09.06.2013
Petr Urban
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tzn. chodit pěšky ne...a to zase vůbec, at si trpí stroj, ale myslím že se mu líbí pořádný denní závdavek dle toho jak to furt šlape těm co na to šlapou a mají správně doladěno.



-> Alenka: Komu to takle moc šlape prosimtě ?
10:23:45
08.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Urbi: No prave ze kdyz nejezdi, tak trpi taky :-D
09:46:42
08.06.2013
Alenka
At uz jen nove krouzky, nebo komplet novy motor, chce to 10km zahrat a potom takhle:



Skoda Favorit 0-160
00:47:07
08.06.2013
Petr Urban
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je pěkný názor, takže s motorem nejezdit... 3

Vrba tomu denně nakládá co ten motor snese a přede jak hodinky po 45 tis. km tímto způsobem, najetý v docela těžkých podmínkách na průměrné motor. oleje, motor 100 HP, 1.4
18:25:16
07.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Vono to je stejne jedno jelikoz motoru vadi vsechno. Kdyz stoji, kdyz se podtaci, kdyz se pretaci i kdyz se jezdi v optimalnich otackach :-) To je udel motoru.
18:18:22
07.06.2013
Kuladmin
Proste s tim jezdit jako normalni clovek a ne jako prase. A pak neni co zkazit - nevytacet to hned az do plnejch ale zas to nesimrat na min otacek.
12:55:42
07.06.2013
Vrba
Taktak,lepsí to občas profouknout než čekat než se všecko vymezí karbonem.
21:25:01
06.06.2013
Mach
-> Urbi: díky.. jak mi to říkal známý, kdo chce aby mu auto jezdilo tak ho zajede, kdo chce aby mu lítalo, tak ten ho zalítá 3
00:29:13
05.06.2013
Petr Urban
-> Mach: Jezdit úplně normálně jako do teď. Osobně bych tomu nakládal aspoň čas od času 100% zátěže do 100% otáček nejvyššího výkonu. Nejhorší jsou lidi co jezdí celý život kolem 1500-2500ot. ...šetřílci, přitom je to kolikrát horší než motoru naložit.
22:22:48
04.06.2013
Dušan
To se zajede samo behem par set km.
22:22:25
04.06.2013
vhml
Moc neresit, par prvních stovek kilometrů bez vetsich zatezi
22:21:33
04.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Ohrat, par kilometru v klidu a pak uplne normalne.
22:21:01
04.06.2013
Mach
chtěl bych se zeptat, jak se chovat k motoru s novými pístními kroužky, jestli to nějak zajet, nebo ne, prostě nějaký fakty a zkušenosti. je to fel. 1.6 díky
Extreme Tyres