Nemate niekto aktualne odskusanu nejaku sadu budik+sonda? Urcite 60mm a vacsi, sonda LSU 4.9/ADV, idealne stelovatelne zelene podsvietenie nech pasuje s ostatnymi budikmi a nesvieti jak cirkus.
Nech nekupim chobotinu...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Meranie lambda hodnot pri Lpg
www.amazon.com/AEM-30-410
0-Digital-Wideband-Gauge/.
../ref=sr_1_fkmr0_2?ie=UTF
8&am...
Mám reference od nejzasvěcenějšího v této problematice že lambda viz. odkaz má velice nerada olovo nebo i příměsy jako náhradu olova a dlouhodobě hodně bohatou směs (pod 0,8lambda = 12:1 )....Lambda Bosch co tam je sice fungovat bude vždy, ale její přenost se tímto radikálnně snižuje, může vydržet i jen několik tisíc km a její přesnost jde stále dolů.
Mám reference od nejzasvěcenějšího v této problematice že lambda viz. odkaz má velice nerada olovo nebo i příměsy jako náhradu olova a dlouhodobě hodně bohatou směs (pod 0,8lambda = 12:1 )....Lambda Bosch co tam je sice fungovat bude vždy, ale její přenost se tímto radikálnně snižuje, může vydržet i jen několik tisíc km a její přesnost jde stále dolů.
Vzhledem k tomu, že se při nastavování honíme za hodnotama kolem lambda=1, pak jsou nějaký převody na poměr palivo/vzduch naprosto zbytečný.
Poměr palivo/vzduch ti přepočítá budík u širokopásmový lambdasondy, podle nastavený převodní tabulky podle paliva. Jinak umí taky ukazovat "jen" hodnotu lambda, která na palivu nezávisí.
-> francomk: Pomer palivo/"vzduch" ti zadna lambda sonda na svete nevypocita - meri soucinitel prebytku kysliku ve spalinach. Mastavit plyn.na BMM neni zadna rocket science - nejlip zrusit servoventil na hadici k mixeru a postupne utahovat skrtak, dokud motor nezlenivi.
Normalne si kupis sirokopasmovu lambdu s programovatelnym vystupom aby emulovala tu co tam mas pre potreby jednotky a tebe do budiku bude posielat presnu hodnotu. Inak sa to neda (spolahlivo)
Chcem poprosiť ctené publikum o radu. Dá sa nejakým jednoduchým spôsobom zmerať výstup z lambda sondy na BMM? Nejde mi len o kolísavé napätie, ale aj z toho nejakým spôsobom dostať konkrétnu aktuálnu hodnotu pomeru LPG + vzduch.
Pre benzín by to malo byť 14,7 : 1, pri plyne nejakých 15,5 - 15,8 : 1
Pre benzín by to malo byť 14,7 : 1, pri plyne nejakých 15,5 - 15,8 : 1