Nejde povolit vypouštěcí šroub oleje

prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.04.2013 do 25.06.2014, založil/a Boomber
řadit dle data
20:56:16
25.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> MVM: to bylo dorvaný už předtim, když jsem si to vozidlo opatřil a rozhod se vyměnit oba oleje -- tehdá se to ještě povedlo s převodovkou na voze a devatenáctkou za podpory mohutného řevu a opření se nohama o zeď,, a pak - protože to nechtělo těsnit -- jsem to zkrátka musel zase utáhnout ,, ale faktum je že ty podložky jsou totálně zbídačené, takže věřim že nové vypoušťáky s novými podložkami to vyřešej, popř. nějaká mastička



teď doufám že ty polopřevodovky pudou od sebe oddělit 47
20:38:55
25.06.2014
MVM
-> Peťa Klíč: No a když jsi držel v ruce tu tyč - tak měl dostat ten kdo to tak dorval přes .... Tak snad to bude i těsnit s jinou zátkou a podložkou.
20:26:01
25.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
1) zbroušeno na 17 -- gola + prodloužený vratidlo -- NIC

2) vyřezána drážka -- 3mm nerezové prkénko které mi tatínek s láskou přinesl jako malému chlapci na pájení a klepání důlků do plošáku -- zkurvění a dokroucení 3mm nerezového prkénka, které mi tatínek etc ,,

3) zbroušeno na 16 -- gola + vratidlo, otočení převodovky vratidlem dolů, použití většího množství mé váhy na připlácnutí převodovky pevně k ponku, kus trubky na vratidle ozvalo se PRD a POSLEDNÍ VYPOUŠTĚCÍ ŠROUB POVOLEN !!!



huráááá!!
22:44:47
23.06.2014
Jozka
Mě na tyhle sežvejkaný zátky kupodivu fungovala poslední zoufalá finta - napilování drážky jak na šroubovák (když už by náhradní šestihan vyšel tak nejvejš OK12), překvapivě se pak daly vytočit páskem 3 mm nerez plechu..
21:08:58
23.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> MVM: ano - to je v plánu
20:55:15
23.06.2014
MVM
-> Peťa Klíč:

Většinou teda když to na nějaký starý skříni nejde-napiluju pilníkem/flexou nejbližší menší šestihran,(nebo pokud už je totál - tak rovnou)naklepnu na fest pořádný šestihrannej ořech,nahřeju horkovzduškou co to jde,přádně poklepu kladivem a velkou pákou povolím.. Při montáži máznu grafitkou a dám hliníkovou podložku.
19:33:38
23.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
mimochodem, na ten šroub se ani nechce nechat navařit nic, rsp. snažím se neroztavit převodovku ,,



není to z nějakýho pamateriálu ??
20:11:20
22.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
povedlo se odšroubit kontrolní šroub hladiny



nepovedlo se odšroubit vypoušťák pod převodovkou žádným známým způsobem násilí
10:41:21
22.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: samozřejmě převodovka byla vypuštěná přes šroub u diferáku ještě na autě s přizvednutím předku, o to nejde, jde o to že tam ty šrouby já nevim jak to říct ,, sou ,, tak aby tam ,, byly a aby byly funkční?
10:15:40
22.06.2014
darklord
-> Peťa Klíč: naco to chces povolovat? prevodovku mas von z auta, ne? Tak ju postav tak aby vsetko stieklo do diferaku a potom vypusti tym vypustakom co mas povoleny, na tie dva ostatne sroby ser, ja som ich nikdy nemohol povolit, tak som ich nechal tak ako su... na kontrolu hladiny oleja si urob mierku podla clanku na techwebe a mas to
09:30:49
22.06.2014
m8rinek
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) 21.06.14 22:03:53: V tom případě Ti novej šroub nepomůže, když to netěsní při dotažení normálním momentem, takže buď použít nějakou chcemii do závitu (ne červenej silikon), nebo dát alu podložku. Pak by to mělo těsnit a s povolením by neměl být problém...
09:30:29
22.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no možný to samozřejmě je, je mi jasné že šesthran ve velkém vypouštěcím šroubu bude mít kolem sebe dost masa aby to ustál
09:27:59
22.06.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: Tak to byl mrdkovej bahenni sroub a nebo mrdkovej bahenni klic. Kdyz je pevnostni sroub a kvalitni naradi, jde to vzdy povolit.
09:16:40
22.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
m8rinek se může divit jak chce, ale za svůj pohnutý život jsem viděl spoustu aplikací, kdy se raději zkurvil šestihran než aby povolil šroubek,,
03:26:41
22.06.2014
m8rinek
-> Bagrr- máma mele Emu: Taky si myslim, me se libil bahenni argument...
23:08:20
21.06.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> m8rinek: čoveče, tam kde selhal ořech zbroušenej tak, že bral opravdu za co největší plochu, tak tam imbus pomohl :-) tak ti nevím...
22:03:53
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> m8rinek: samozřejmě že ořech, ale ani šroub pod převodama ani kontrolní se nehnou ,, kladivo nekladivo,, a nakonec se i ořech svezl 4 naposled to bylo otevřený cojávim pět roků zpátky a už tehdá to šlo z prdele ,, někdo to dorval na krev, a já to pak musel dorvat taky protože jinak to nechtělo těsnit a nový šruby v místní mototechně neměli 4
22:02:03
21.06.2014
stepan
-> Peťa Klíč: Bych se na naváření matek vy... Stačí do tý zátky praštit kladivem a jde povolit skoro rukou.
upraveno 1x, naposled 21.06.2014 22:02:21
21:58:11
21.06.2014
m8rinek
-> Peťa Klíč: Zvláštní, ještě se mi nikdy tenhle šroub nesmekl... Ono stačí ho před demontáží klepnout a pak použít nějakej rozumnej ořech. Ne vyžvejkanej klíč z lidlu...



Zaplnění hlavy šroubu s vnitřním šestihranem nechávám radši bez komentáře uplně...
upraveno 1x, naposled 21.06.2014 22:01:45
21:53:04
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> stepan: ok, šroub pod diferákem řekněme bych nechal, ten je poměrně nízko a povolit celkem de, ale ty zbylý - včetně toho z boku vany na motoru - s navařenou maticí hm hm hm ?
21:51:29
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Bagrr- máma mele Emu: imbus se vůbec nezaplní hlínou a bordelem a pak nevyšmatle při pokusu ho povolit 47
21:49:19
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Kocvin: ten pod diferákem jedinej pustil ,, jinak bych vypouštěl olej už jedině vyražením unašeče kloubu a náklonem 3
18:35:46
21.06.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> Peťa Klíč: čoveče, to bych spíš zkusil vzít starej šroub sebou a poměřil to se šroubem z nějakýho peugeot, kterej je jak na klíč, tak na imbus či vnitřní čtyrhran...
18:21:46
21.06.2014
stepan
-> Peťa Klíč: Matice na nový nevař, to urazíš.
17:50:06
21.06.2014
Kocvin
-> Peťa Klíč: Abys ho nikde nevyškubnul1 Hlavně pod difem kde je v nejnižším místě..
17:44:16
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Kocvin: rozumim, vychladnout, to dává smysl :)
17:43:05
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Kocvin: doufám ,, a až zeženu nový, tak na ně rovnou navařím matice, nevim proč tomu dělaj tak maličký hlavičky !!
17:42:05
21.06.2014
Kocvin
-> Peťa Klíč: nestane :) Akorát to nechej vychladnout, ať to nejde i se závitem..
upraveno 1x, naposled 21.06.2014 17:42:51
17:39:34
21.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tož hoši, mám zarvaný šrouby na převodovce, pouze jeden ze tří se nechal povolit - zbytek je zarvanej a poměrně už sežvejkanej



stane se něco hliníkovému tělu převodovky, když těm šroubům na hlavu opatrně přivařim matku, abych to měl za co povolovat?
upraveno 1x, naposled 21.06.2014 17:39:51
15:58:28
21.04.2013
Boomber
-> Kuladmin: Já to nedotahoval. Poslední 2 výměny byly v servise. První výměna byla po GO motoru v rámci celkové GO a druhá výměna byla při seřízení motoru zhruba po 700 km. Teď, po 1,5 roce jsem to chtěl vyměnit já (už jsem ho měnil několikrát a vždy bez problému) a zjistil jsem, že je to dotažený jako prase. Obyvklou ráčnou a ořechem, kterým jsem to vždycky povoloval a dotahoval i bez bušení na šroub to prostě nešlo.



UŽ JSEM TO VYŘEŠIL, VZHLEDEM KE SJETOSTI ŠROUBU A K TOMU, ŽE NA NĚM UŽ NENÍ POŘÁDNĚ CO ZKAZIT JSEM NA TO VZAL PŮLMETROVÝ HASÁK, TEN SE PĚKNĚ ZAKOUSNUL, UDĚLAL SI VLASTNÍ DOSEDACÍ PLOCHU A ŠROU BYL HNED VENKU.5
14:02:11
21.04.2013
vhml
-> Boomber: pokud se ti sjíždí hlava šroubu tak běž do nejakýho lepšího kramu s naradim a kup orech kterej nebere šroub za hrany ( běžnej ořech s šestihranem )ale za plochy ( různý optimalizovaný tvary ) . To nikdy neužvejkneš.



obchod.damoslovakia.sk/im ages/.../19_433_small.jpg
upraveno 1x, naposled 21.04.2013 14:02:46
13:56:16
21.04.2013
Kuladmin
-> Boomber: To mi rekni jak si to utahoval ?? si skakal na 2metrovy tyci ne? Nebo si to pak dotahoval pri dalsich kontrolach co? To ani filtr jednou utahnout a pokud netece tak ani nahodou nedotahovat jinak to pak nikdo nesunda.

Zkousel jsi to i poklepat? v ose sroubu? i kdyz pochybuju ze to povoli kdyz uz jsi s tim zapasil takto. Max bych nasadil poradny klic zkousel povolit a pritom, do toho prastit v ose sroubu.
upraveno 1x, naposled 21.04.2013 13:56:49
13:18:25
21.04.2013
Boomber
Takže, velká ráčna, velké kladivo a pořád nic. Bohužel hořák nefungoval, takže jsem nechal Rapida asi 40 minut na volnoběh v garáži, ať se to trochu prohřeje.



Jedinný výsledek je, že hlava šroubu se začíná sjíždět.
00:10:58
21.04.2013
Syny
-> m8rinek: Na terminatora ani ne, ale krehkej lom je svine - kort u zahnilyho sroubu 4
00:09:27
21.04.2013
m8rinek
-> Syny: Moc koukáš na terminátora :))). Naopak mráz je mnohem šetrnější než svět, zatímco východ do všeho pere plamenem západ vesele podchlazuje :D.



E: samo povoluješ až po vyrovnání teplot, opět díky různejm tepelnejm roztažnostem vazby bránící povolení (naoxidovaná vrstva) povolí:)).



EE: jen teda plamen je ,,zadarmo,, kdežto 400ml 8040 je skoro za tři čenta :)))
upraveno 2x, naposled 21.04.2013 00:12:03
00:08:42
21.04.2013
castrol
-> dragon_cb_cz: sak hej ,jak nejde o zivot ide o hovno
00:07:10
21.04.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Nevidím... mám fakt dobrou náladu (se kterou přichází přílišné sebevědomí a snížená potřeba ověřovat si fakta) 1
00:06:10
21.04.2013
Syny
-> m8rinek: Opacnou cestou bych se bal vic - ze ta hlavicka sroubu zustane ve vorechu a zbytek ve vane 3 Prolil bych to brzdovkou a vzal vetsi racnu 4
00:05:01
21.04.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: neviděl bych to tak černě :))).
00:04:25
21.04.2013
dragon_cb_cz
-> castrol: Už se mi povedly horší voloviny 4
00:04:04
21.04.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: No jo, kozlík šikula z Popovic 1 Jen do mě...
00:02:17
21.04.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Jsem si řikal, že asi docela slušnej matroš :D.



Jinak autogen proč ne, nenastavovat na řezací plamen, ale jen to tak prohřát. Díky různejm tepelnejm roztažnostem to povolí, případně jít opačnou cestou www.trptruckandtrailerpar ts.com/TRPCatalogueProduct List.php?High_Level...
upraveno 1x, naposled 21.04.2013 00:03:30
00:02:09
21.04.2013
castrol
-> m8rinek 20.04.13 23:57:25: a mas to -> dragon_cb_cz: 1
00:01:45
21.04.2013
dragon_cb_cz
-> Syny: To je tak když přijdu z hospody v dobré náladě... mea culpa... dnes už druhá věc kde jsem si byl skálopevně jistý a pak jsem byl za blbce 8
23:59:50
20.04.2013
Syny
-> m8rinek: 3 3 3 47
23:58:37
20.04.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Aaaa, beru zpět, moc piva :) Chemie ZŠ je moc daleko a tak se mi pomíchal hliník s bauxitem... neměl bych moc pít 1



EDIT: Tak jako tak, moc bych se nahřátí vypušťáku nebál... a i kdyby se to zkurvilo, jsou vzácnější díly než ta vana...
upraveno 1x, naposled 20.04.2013 23:59:12
23:57:25
20.04.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: bod tání hliníku je 660°C a u oceli je to více jak 2x tolik, tak Ti nevim Karle :D.
23:54:17
20.04.2013
dragon_cb_cz
-> radekra: Člověče, proč se bojíš tepla zrovna u hliníku? Koukni se do fyzikálních tabulek na bod tání u hliníku a u železa 4 To by ten ocelovej šroub dřív roztavil než by se něco stalo hliníku...
22:43:31
20.04.2013
Eidy
-> radekra: Já bych se rozumného ohřevu taky nebál. Chce to pobouchat šroub, nahřát vanu a povolit. Musí to jít. Případně navařit další matku. Tím se to opravdu prohřeje. A až se to teplem roztájne, tak hliník má větší roztažnost než ocel. To musí jít jako utržený štefty z palice.
21:42:53
20.04.2013
radekra
-> Stepan FUN: Radši bych zkusil cokoliv jiného než autogen,vzduchovou povolovačku,nějakou pořádnou páku a tak ale to na mě nezáleží,píšu jen svůj názor4
Extreme Tyres