skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pd cerpadlo
prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 51 až 62) od 09.04.2013 do 26.06.2013, založil/a buldozerxxx
-> Milan 136: JJ, to čerpadlo tam je spíš pro to aby tandem měl dostatek přísunu paliva při max výkonu a při startu po delším stání, proto je tam předčerpání paliva při otevření dveří.
-> saskyn2: jednou jsem řešil superba V6 TDi, a jen ve velkým tahu a jen někdy škubnul. Jinak nic. A byla rozlámaná svorkovnice na modulu a nešlo čerpadlo v nádrži...
-> saskyn2:
už jsem to chtěl psát včera, ale zapomněl jsem


-> Milan 136: Byl si rychlejší

Co to je za blbost nevim jak fábie ale passat normálně se zdechlym čerpadlem v nádrži jezdí, max to hůř startuje. Např AJM 85kw je pd a většina vůbec žádný čerpadlo v nádrži nemá, tandem to má z fábií naprosto stejnej max se tam dělaly dvě značky a to Luk a Bosch tak nevim proč by to nemohlo jet
-> buldozerxxx: podle mě dokud se to nezavzdušní, tak to normálně pojede na tandem. Jak se tam dostane vzduch-konec.
Třeba Bora 85kW AJM nemá v nádrži nic
Třeba Bora 85kW AJM nemá v nádrži nic
-> buldozerxxx: bez nafty to nepojede
mne prave bylo receno ze auto je schopni este neco uject na zbytek nafty ..a ze top jede..taky jsem to nechapal..diky :-)
tak jak píše suri, nepojede protože tandemové si samo nenasaje...
-> buldozerxxx: nepôjde ani bez jedného ani bez druhého
nikdo nevi????
ahoj strucny dotaz. skoda fabia 1.9tdi PD ma podavaci cerpadlo v nadrzi plus tandemove.kdyz cerpadlo v nadrzi odejde jako ze uplne chytne motor nebo nechytne???nebo co to bude delat?diky moc