Snížení hlavy o 1,2 mm - Rady ?

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 18.03.2013 do 20.03.2013, založil/a Carlo
řadit dle data
13:51:01
20.03.2013
Evž@
-> Urbi: když to detonovalo to tam byl ještě EDSR s velkýma difikama :).S webrama už problem nebyl.(Respektive byl by asi taky,ale už sem zkoušel kontakt když tam byl ještě esdr,předstih se dal 0 a jezdilo se:)
upraveno 1x, naposled 20.03.2013 13:52:33
01:22:35
20.03.2013
Petr Urban
-> minno: Evža jezdí jeden z prvních rozdělovačů co sem upravoval. Problém je že webry není jednoduché správně naladit a pokud jsou v určitých přechodových fazích chudé pro motor, zadetonuje. Už nejeden člověk se mi ozýval s tímto problémem a myslel že je to zapalováním, většinou chyba na straně webrů nebo jsou i tací, co neumí seřídit základní předstih.



I s velkým KP se dá jezdit na N95, ale je potřeba adekvátních úprav - zapalování,karb. a motor je s KP nad 11 už náchylnější na opravdu správné odladění pokud se má jezdit na N95 dlouhodobě.
18:24:04
19.03.2013
Evž@
-> minno: teď mám klasický upravený kontakt (i neupravený fungoval).Nicméně se seriovým Fa zapalováním se dalo jet ale aby nedetonoval motor musel se tankovat 100 oktan
15:03:03
19.03.2013
peter l
-> minno: No som laboroval s rozdelovacom z R-ky bez potlaku a tvrdsie pruziny v rozdelovaci a je to zatial v pohode,predzapal cca 9 stup. a na 95 oktan vyzera ze dobre,este trochu pohrajem s rozdelovacom v spodnych este trochu zadetonuje.
14:49:09
19.03.2013
vhml
KP versus oktanové číslo není jen o samotném KP ale hodně taky o vačce která je použitá. Co na sériový vačce bude detonovat bude na ostré vačce úplně v pohodě.
14:44:32
19.03.2013
matoo
-> minno: my mame na 5k kompresny okolo 11,5 a v poho na 95, ale seriovy predzapal si s tym nevedel rady :)
14:34:23
19.03.2013
minno
-> Evž@: teraz máš aké zapaľovanie?
14:16:17
19.03.2013
Evž@
-> minno: mam 11,1:1 a bezproblémů jede na N 95.Ale ze začátku se zapalováním favorit to detonovalo.
23:54:01
18.03.2013
minno
-> peter l: do akeho stupna KP je este +/- rozumne prevadzkovat motor na 95 oktanovy benzin? Aby to uz nebolo na hrane ako ty pises u svojho motora s 10,9:1,
22:11:30
18.03.2013
peter l
-> m8rinek: Tak ,tak mam kompresiu 10,9 a na 95-ku uz je na hrane...
17:48:25
18.03.2013
m8rinek
-> minno: Takhle to počítat nejde, nicméně mam zažito, že 1mm dole na hlavě tak je ze 135ky 136ka... a k tomu ještě něco dolu tak cca 10,2/1, ale chtělo by to spíš nalejt.



Pokud tam jsou 135 písty tak bez problemu, pokud 6, tak už to na N95 nepojede...
11:22:45
18.03.2013
peter l
-> Carlo: Ake piesty??presne tak ako pise-> minno:
09:32:20
18.03.2013
minno
-> Carlo: tá kompresia nebude dobre vypočítaná, bude nižšia.



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43



Podľa tejto tabuľky znížením hlavy o 1,2 mm u 136 dosiahneš kompresiu 11,2:1, 136 má ale už v základe 9,7:1, čiže keď o toľko isto znížiš hlavu u 135, ktorá má v základe KP 8,8:1, výsledný pomer bude ďaleko menej ako 11,2.



Teda záleží aké sú tam piesty. Píšeš "jiný ojnice a písty". Aké sú to iné ojnice a piesty?



Čo sa týka ostatných vecí, tak hlavne je potrebné upraviť zapaľovanie, odladiť rozdeľovač, aby priebeh regulácie predstihu zážihu sedel k tomu, čo takto upravený motor potrebuje.
upraveno 1x, naposled 18.03.2013 09:33:48
09:22:09
18.03.2013
Carlo
Mám motor 135 z favoritu. Odlehčený setrvačník, ostrá vačka a hlava snížená o 1,2mm a pár dalších věcí (původně měla být jen o 0,5 mm), ale nepovedlo se to tak se můsela snížit o 1,25mm ,počítal jsem si kompresi na 11,2 ,což mi příde docela hodně. Jestli to je dobře spočítané. Ten motor jsem nedělal já, kamarád ho má a já ho od něj koupil, ještě je nejetý,všechno na něm skoro nové. Tak chci vědět co to provede s neupravenou klikou, jestli ji to nezlikviduje časem, pak jak to správně zajet (motor stal netknutý v garáži 5let...) Nebo jestli to zvládne vůbec roztočit obyčejnej startér ze 120tky nebo jestli mám pořídit favoriťáckej nebo ještě ten lepší felďáckej . A pak ještě co origo favorit karbec ? Jestli se bude muset nějak upravovat,aby to jelo trochu, tak jak má ???Jinak co na tom motoru všechno je : odlehčenej setrvák, jiný ojnice a písty, hlava o 1,2mm , ostrá vačka (nevím kolik) , lepší zdvihátka , upravené ventily. Blok a klika je originál favorit 135 . Tak nějaké rady ? :-) Nemám zkušenosti s upravováním... Předem díky za nějakou radu... 6
Extreme Tyres