Tak mě to do ted fungoval OK...sem rozmazlenej...
Očistění či přepojení koster nepomohlo...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bezkontakt z Fáva
11:19:58
06.02.2009
06.02.2009
Martin136COUPE
10:51:59
06.02.2009
06.02.2009
Matsoft
ja zas zjistil, ze mi ve vsech 3 kupatkach blbnou otackomery..... nektery vic, jiny mene, ale blbnou.... neresim.
10:31:49
06.02.2009
06.02.2009
Martin136COUPE
Přepojení napájení přes přidavné relé nepomohlo...
10:06:50
06.02.2009
06.02.2009
Labros
tak ono se většinou nic neděje, všem ostatním ETZ funguje v šáde bez problémů.
Ale pokud by byl nějakej problém třeba v tom altíku, tak to možný je..
Ale pokud by byl nějakej problém třeba v tom altíku, tak to možný je..
09:20:03
06.02.2009
06.02.2009
Martin136COUPE
Úvaha dobrá...mě už to taky před pár dny napadlo...ale kámoš to celý naházel do užovky a nic se neděje a má to stejně...
Zkusit to můžu...
Zkusit to můžu...
02:27:57
06.02.2009
06.02.2009
darklord
-> Martin136COUPE: zaujimave... mne toto presne zvykne urobit tesne po starte, ale ako sa motor ohreje tak uz je otackomer kludny, mozno by nebolo odveci ako pise king proste zapojit ETZ na samostatny okruh
01:11:19
06.02.2009
06.02.2009
King
-> Martin136COUPE: Jem taková čistě teoritecká úvaha - to zapalování je v shade krmený ze společnýho kablíku pro buzení altíku, volnoběžnej ventil a to přes 2. pojistku (kde se krmí i palubka vč. otáčkoměru). ETZ bere špičkově až 3x větší proud a to generuje slušný šťouchy do sítě auta - takže můžu-li doporučit, je dobrý ETZ v shade krmit extra přívodem od baterky spínaným relátkem a původní přívod použít jenom k ovládání relátka....
17:44:13
05.02.2009
05.02.2009
Martin136COUPE
Kostra dobrá...a řikám znova - dělá to i provizorní zapojení na sedačce spolujezdce s jakýmkoliv budíkem a napájení je přímo do baterky...
16:51:26
05.02.2009
05.02.2009
Martin136COUPE
-> Labros: RC filtr 22R a 2G2 nezabral dle očekávání...
Zkusim juknout do budíku...
Zkusim juknout do budíku...
16:39:57
05.02.2009
05.02.2009
Labros
a proč prosímtě? To ti tolik kolísá napětí na baterce? Odběr pár desítek mA nemá žádný vliv, na co filtr? Nemáš spíš špatnou tu kostru otáčkoměru?
15:01:18
05.02.2009
05.02.2009
Martin136COUPE
-> Labros: Neměřil sem nic...a jelikož blbnou jiné otáčkoměry zapojené na jiné nové kabely, tak sem nic proti zemi naměřil jesi to není někde drblý...
Ted mi kámoš poradil napájet druhý otáčkoměr z jiné baterky a zabralo to konečně...
Chce jiný filtr do napájení otáčkoměru...odběr je cca 33 - 36 mA od 800 do 4000ot...
Někdo něco takového dělal ?
Ted mi kámoš poradil napájet druhý otáčkoměr z jiné baterky a zabralo to konečně...
Chce jiný filtr do napájení otáčkoměru...odběr je cca 33 - 36 mA od 800 do 4000ot...
Někdo něco takového dělal ?
14:40:46
05.02.2009
05.02.2009
Labros
-> Martin136COUPE: A co kostra otáčkoměru?
Ten drát jsi proměřoval proti zemi?
Ten drát jsi proměřoval proti zemi?
14:26:10
05.02.2009
05.02.2009
Martin136COUPE
-> Labros: Drát vyzkoušen jinej...i jiný napájení otáčkoměru...
Ted sem byl sundat řemen, abych snad vyloučil vliv altíku...když sem motor tahal naprázdno plynule tak už ručička nelítala...ale jak sem to jel projet, tak zase to samý...
Celkem mě došli nápady...
Ted sem byl sundat řemen, abych snad vyloučil vliv altíku...když sem motor tahal naprázdno plynule tak už ručička nelítala...ale jak sem to jel projet, tak zase to samý...
Celkem mě došli nápady...
13:57:34
05.02.2009
05.02.2009
Labros
-> Martin136COUPE: Možná špatnej drát od otáčkoměru?
09:23:01
05.02.2009
05.02.2009
Martin136COUPE
-> Nwkt: Jo ten blbne stejně...možná že začne až o 500ot výše...ale stejně si ručička i při klidné jizdě z ničeho nic ustřelí...
Už sem zkousl rozdělovač, ETZ a indučku s otáčkoměrem z jiného auta a je to to samý skoro...
Dneska zkusim vypojit altik jesi nedělá bordel on...a když tak musím natáhnout napájení odjinud než původní z regulátoru...anebo počkám a dám tam celý Fávo altík..
Už sem zkousl rozdělovač, ETZ a indučku s otáčkoměrem z jiného auta a je to to samý skoro...
Dneska zkusim vypojit altik jesi nedělá bordel on...a když tak musím natáhnout napájení odjinud než původní z regulátoru...anebo počkám a dám tam celý Fávo altík..
14:28:10
04.02.2009
04.02.2009
Nwkt
-> Martin136COUPE: Lumel otáčkoměr jsi zkoušel?
14:26:29
04.02.2009
04.02.2009
Martin136COUPE
Chlapi já zrovna taky problém s Fávo zapalováním v Rápu 136...
Motor chodí jako pila...ale blbne mi otáčkoměr...nepomohla výměna otáčkoměru, indučky, ETZ ani rozdělovače...
Nějaký nápady prosim ?
Takle to blbne s úplně novým rozdělovačem, s jakoukoli indučkou a a ETZ
http://www.youtube.com/wa tch?v=XTb7roLZIgE
http://www.youtube.com/wa tch?v=H1_iM3kY_mk
http://www.youtube.com/wa tch?v=A0_d-rgkKoo
http://www.youtube.com/wa tch?v=F57Lyl2vmiQ
A takle s původní ETZ, indučkou ale jiným o 100 000 km jetějším rozdělovačem...
http://www.youtube.com/wa tch?v=dHGlcEzn7gk
Diky moc za případné rady...
Motor chodí jako pila...ale blbne mi otáčkoměr...nepomohla výměna otáčkoměru, indučky, ETZ ani rozdělovače...
Nějaký nápady prosim ?
Takle to blbne s úplně novým rozdělovačem, s jakoukoli indučkou a a ETZ
http://www.youtube.com/wa tch?v=XTb7roLZIgE
http://www.youtube.com/wa tch?v=H1_iM3kY_mk
http://www.youtube.com/wa tch?v=A0_d-rgkKoo
http://www.youtube.com/wa tch?v=F57Lyl2vmiQ
A takle s původní ETZ, indučkou ale jiným o 100 000 km jetějším rozdělovačem...
http://www.youtube.com/wa tch?v=dHGlcEzn7gk
Diky moc za případné rady...
12:59:38
04.02.2009
04.02.2009
King
-> darklord: Mno, nevylučuju, že třeba zrovna ty máš to štěstí, že se ti favozapalování takhle chová, ale zrovna v tomhle "režimu" bych byl při pění chvály trošku opatrnější.
ETZ totiž potřebuje aby se rozdělovač točil určitejma minimálníma otáčkama, protože velikost signálu z rozdělovače je přímo uměrná otáčkám. Bohužel práh citlivosti ETZ je někde kolem 0,5V na vstupu a tak signál z pomalu se pohybujícího se rozdělovače nevyhodnotí (rozdělovač navíc běží na 1/2 otáček motoru). Roli tam hraje i to, jak jsou naštelovaný pólový nástavce v rozdělovači - když se našteluje mezera mezi nima na nějakou tu desetinku mm, pak to může dobře startovat i na "drcnutí", ale realita je taková, že rozdělovač má nalítáno stovky tkm a doslova zemědělský vůle a pak to podle toho vypadá :)
ETZ totiž potřebuje aby se rozdělovač točil určitejma minimálníma otáčkama, protože velikost signálu z rozdělovače je přímo uměrná otáčkám. Bohužel práh citlivosti ETZ je někde kolem 0,5V na vstupu a tak signál z pomalu se pohybujícího se rozdělovače nevyhodnotí (rozdělovač navíc běží na 1/2 otáček motoru). Roli tam hraje i to, jak jsou naštelovaný pólový nástavce v rozdělovači - když se našteluje mezera mezi nima na nějakou tu desetinku mm, pak to může dobře startovat i na "drcnutí", ale realita je taková, že rozdělovač má nalítáno stovky tkm a doslova zemědělský vůle a pak to podle toho vypadá :)
20:04:01
02.02.2009
02.02.2009
darklord
-> ferrari: je to luxus, pokial mas dobre nastaveny predstih a karbec tak to chyta na brnk, aj s vybitou baterkou to sam nakopnem, staci trosku roztlacit a hned na prvu otocku motora uz to bezi
18:38:35
02.02.2009
02.02.2009
Petkar1
-> ferrari: Pokud je Fávo zapalování v dobrém stavu, tak určitě oplatí:) Lepší startování, stálá jiskra, žádný kladívka, kondík.....
18:12:24
02.02.2009
02.02.2009
ferrari
Ľudkovia, aké s týmto máte skúsenosti? Oplatí sa vymeniť klasické kontaktné zapaľovanie v dobrom stave za bezkontaktné Favo zapaľovanie?
00:03:31
13.06.2005
13.06.2005
Tom
-> **R@ZOR**: Za nic.
21:26:49
12.06.2005
12.06.2005
R@ZOR
Už to fakčí, je to super! Dík tome!
12:56:52
12.06.2005
12.06.2005
R@ZOR
-> Tom: Supr! To by mohlo stačit. Dík
00:49:32
12.06.2005
12.06.2005
R@ZOR
Potřeboval bych poradit jak zapojit bezkontaktní zapalování z Favorita do Rapida 135. Z rozdělovače je to jasný, ale jak se to připojuje k cívce atd.. Radši se ptám, nerad bych ho odbouch hned při prvním zapojení! :-)