tuhost bloku

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 09.03.2013 do 10.03.2013, založil/a maras
řadit dle data
23:41:26
10.03.2013
Janeon
premyslel jsem o takovem dodatecnem vyztuzenii do diesloveho bloku. nechat vypalit jakoby klec ktera by se sroubovala pod vanu a srouby co drzi domky kliky..
23:28:42
10.03.2013
maras
-> djmaso: jenom ze zajímavosti, prostě mě zaujal názor kroucení bloku kůli tepelné roztažnosti nic víc ;)
18:56:58
09.03.2013
m8rinek
Rošt se vyřezává, ale ne kvuli tuhosti, ale kvůli dynamickejm účinkům. Zjednodušeně kvuli odporu proudění. Jsou bloky co maj klikovou skříň v podstatě kruhovýho průřezu...
17:50:05
09.03.2013
djmaso
-> maras: postupem času vystužovali a vystužovali , určitě fábka je na tom nejlépe (viz reference Dušana) a 135 se 136 se lišil- střevama (max časem možná dělali inovace )



jestli se mohu zeptat proč toto řešíš ? závody ?



upraveno 1x, naposled 09.03.2013 17:51:06
17:07:55
09.03.2013
maras
-> Dušan: vim vim jen mě přišel zajímavej názor s tou roztažností

-> djmaso: nikdy jsem ty bloky neporovnával, tak se blbě ptám
13:43:44
09.03.2013
djmaso
-> maras: 136 a 135 má stejnej blok
12:13:22
09.03.2013
Dušan
nelisi, nejpevnejsi komplet bude urcite babie. Ten rost tam neni jen tak pro srandu. Uz v dobe zavodu 130RS vyrabeli hlavni loziska do jednoho kusu.
11:36:08
09.03.2013
vhml
-> maras: bloky 135 a 136 se liší?
11:15:57
09.03.2013
maras
Ahoj,

který blok má větší tuhost s použitím kliky 78mm? Fabia, 136, 135?

Půlka lidí mi tvrdí že fabia je naprd kůli spodnímu litinovému roštu, který se při zátěži roztahuje jinak než blok a tudíž se motor jako celek kroutí.

136 je prej v pohodě a 135 má mít nejvíc masa a je tužší?

Tak jak to je?
Extreme Tyres