skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742.136 druha komora
-> an51: Mohou, ale bude ti to více žrat, aspoň na prvním stupni musí být stejná, na druhý si dej klidně větší, ale né přehnaně.
a nemozu byt vacsie?
-> an51: Musí být stejné, je na nich vyraženo o jakou trysku se jedná. Podívej se proti slunku do trysek co tam budeš dávat aby byly absolutně čisté a i na vnitřním povrchu té dírky v trysce.
nazdar ludia popripade by som mohol prehodit trisky z druheho karburatora nevadilo by to?
-> Vrba: aký problém, chce to krtúčky čróbovak na demontž víka, potom opatrne nahmatať trysku a ide von...
-> an51: Dle mě bude stačit vyčistit hlavní trysku druhého stupně.Jde to sice blbě,ale da se to i na autě s pomocí malého zrcátka-abys ji našel po demontáži horního víka.
MOLSO 01.03.13 15:57:11 napsal: → an51: vyhod turbinu a nebude sa dusiť velky suhlas, daj do prec toto a to bude vychodzi bod na dalsie laborovanie.
-> ferrari: TO je taky možné, ale to už by snad při přidání plného plynu nechtělo jet vůbec a začlo by to nechutně škubat chudou směsí, že by to popisoval jinak než dušením, že je přicpaná něčím, třeba vodním šutrem už je pravděpodobnější.
-> an51: Sportovní filtr bimota, už je mi to jasné
Pokud dáš plný plyn a máš otevřený filtr, slyšíš jen hučení a žádný efekt zrychlování se neděje, navíc ti to nesaje teplý předehřátý vzduch a ještě má ten filtr zlepšenou průchodnost oproti normálu, pokud to není přetryskováno k danému množství ledového nasávaného vzduchu, 100% chudá směs. Další věcí je pokud máš nějaké turbínky pod karb. které mají snižovat spotřebu (ale moc tak nečiní) a máš otevřený vzduch. filtr, jsou úplně k hovnu, ale úplně, protože bez předehřívání vzduchu od svodů to žere v zimě aspoň 0,5 L více, což žádné turbínky pod karb. nezachrání, ba naopak dost snižují průchodnost a auto pak nechce jet. 3 bodovy svíčky na tom autě nemají co dělat, nic ti to nepřidá, ba právě ubere když nemáš zapalování které by dodalo takovýmto svičkám potřebnou intenzitu, což ve škodovce rozhodně není, ve feldě už třeba ano, i tak tam jsou zcela zbytečné. Pokud chceš lepší svíčky, kup Bosch FR7 nebo NGK BCP6ES.
PS : Výkon se nezvyšuje rádoby tuning filtry, 3 bodovýma svíčkami a podobnýma pi*ovinama, ale úpravou zásadních věcí motoru, hlavy, změny vačkového hřídele, adekvátním naladěním a sladěním upravovaných věcí, to je snad nejdůležitější věc. Když uděláš jednu úpravu, musíš vědět co vše to ovlivní aby si mohl adekvátně doladit další....viz. ten tvůj karbec.

PS : Výkon se nezvyšuje rádoby tuning filtry, 3 bodovýma svíčkami a podobnýma pi*ovinama, ale úpravou zásadních věcí motoru, hlavy, změny vačkového hřídele, adekvátním naladěním a sladěním upravovaných věcí, to je snad nejdůležitější věc. Když uděláš jednu úpravu, musíš vědět co vše to ovlivní aby si mohl adekvátně doladit další....viz. ten tvůj karbec.
Pochybujem, že tá trubínka pod karbom spôsobí dusenie...ak je to teda to, čo si predstavujem...skôr naozaj, upchatá tryska 2. komory...
nemam tam trojbodove len som sa pital aky to ma vplyv dakujem
-> an51 01.03.13 16:14:06: mám zkušenost se svíčkami s kruhovou elektrodou, na obyč. zapalovací soustavu s rozdělovačem s kladívkem bych je nedával. Tam mi to přišlo spíš horší než lepší. Pokud tam je bezkontakt z favorita (dává vyšší energii jiskry i ve vyšších otáčkách), tak tam mi to jelo líp.
to je nejaka mrdkovina pod karbec, pak 3 bodovy svicky a divis se, ze to cuka. Nestrkej tam nic co tam nepatri. Klasika 1bodova svicka za 30 korun to upali jak ma a ty kravitko pod karbec je u tohoto motoru uplne k h...
ma niekto zvas skusenost s tojbodovymi svieckami?
no este to vyskusam a uvidi sa ake mas ti sviecky?
-> an51: vyhod turbinu a nebude sa dusiť
-> an51: motor začne cukať? Alebo klepať? Keď by sa neotvárala druhá komora tak by to akurát nešlo poriadne, ale dusiť by sa to nemalo. Aspoň mne sa nič nedusilo, keď som bol prvý krát po škodovku a vtedy mala zaseknutú druhú komoru.
pri rozbiehani vsetko poriadku a ide to pekne az ked zaradim 5ku a pridam plny kotol tak sa to zacne dusit ale ked trosku pustim plyn tak zase to ide pekne
-> an51: ahaa ten plech pod karbec.. Neviem či to má význam na 136ke.
A keď sa rozbiehaš všetko OK? Až keď ideš a dáš plný tak sa to začne dusiť? Ono podtlak môže byť ok ale ak je oska druhej komory pridretá tak to nepotiahne.
A keď sa rozbiehaš všetko OK? Až keď ideš a dáš plný tak sa to začne dusiť? Ono podtlak môže byť ok ale ak je oska druhej komory pridretá tak to nepotiahne.
ale kdeze turbina do sania len :Ddobre
-> an51: turbínu akože turbo??
mohol by si aspoň čiarky dávať, najlepšie aj bodky vo vetách
mohol by si aspoň čiarky dávať, najlepšie aj bodky vo vetách
mam motor 136 karburator sedr dif 22/24 a sportovy filter simota a turbinu nie vsetko mam dobre nastavene
-> an51: vyndat, vyfoukat vše, je možné že máš přicpanou trysku nebo vzdušník na druhém stupni, jaký máš motor a jaké natryskování, filtrbox origo nebo nějaké vylepšování ? nastavení předstihu máš správně, nemá motor při plném plynu cvrlikavý zvuk (jakoby ventily) ?
uz sok to kontoloval trubicka strieka podtlak funguje ale predsa ked pridam plny plyn a otvori sa druha komora tak sa to zacne dusit
-> an51: Když v motoře manuálně přidáš plný plyn (motor vypnutý), zkus zda jde prstem hladce otvírat druhý stupeň do plna. Poté motor zapni a při větším prudkém přidání plynu musíš vidět jak se ti pružinka co je pod podtlakovou komorou na karb. mačká. Pokud ne, sundat ufo, vyčistit kanál, ujistit zda ufem neutíká vzduch. Když sundáš filtrbox, tak i při vypnutém motoře když přidáš plyn, musí z akcelerační pumpičky (mosazná trubička směřující do středu difuzoru) stříkat souvislým proudem benzín. Pokud tyto dvě věci fungují a karb. je všude čistý a je správně natryskován, neměl by být z dušením problém.
a co sa stim da urobit?
Druhou komorou.
(alebo akceleračnou pumpičkou)
(alebo akceleračnou pumpičkou)
nazdar pani mam taky problem karburator som nedavno menil mam peknu akceleraciu ale pri plnom zoslapnuti sa mi zacne dusit cim to moze byt?