ako oklamať lamda sondu Felicia Mpi?

prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 13.02.2013 do 15.02.2013, založil/a Andrej
řadit dle data
18:49:27
15.02.2013
castrol
18:34:26
15.02.2013
StepaNoFUN
-> King: Já nemluvil o snížení spotřeby, ale spíše o možnosti spalovat nevyhovující palivo, který bylo za levno, při zachování alespoň v rámci meze možností podobnýho výkonu a nezkurvení motoru úplně hned detonacema... Což ta destilka splňovala a náklady na provoz se snížily.

Ta pikačovina s výrobou vodíku v autě je dobrá. Asi jako magnety na palivový potrubí, vrtulky pod karburátor a podobný nesmysly (mimo automobilovej "svět" vzpomenu například rozdvojku filtrující napětí z jadernejch elektráren) - stačí udělat reklamu, podpořit to obsáhlým "vědeckým" rozborem s větším množstvím mnoha lidem nic neříkajícíma slovama a větama... A vždycky se najde pár méně inteligentních jedinců, kteří si to koupí. :-/ A nejhorší na tom je, že tomu většinou věřej a propagujou to dál...
17:55:01
15.02.2013
King
-> miku: Chalan samozřejmě odpověď dostal a to odpověď komplexní.

Ano, auto čistě na vodík není už žádný sci-fi a technologie je zmáknutá i po bezpečnostní stránce a použitelná. Problém je v tom, kde ten vodík sehnat, jak ho "vyrábět" a jak ho v autě skladovat v dostatečným množství.

HHO pošahanci jsou ovšem přesvědčeni, že vyjebali s naftařskou loby, když si vyráběj vodík elektrolýzou přímo na palubě auta. Nikdo jim není schopen vysvětlit, že množství energie potřebný pro výrobu 1kg vodíku je, v případě použití v autě, několikanásobkem (!) energie, která se pak získá jeho spálením. Proto ty odkazy na základy fyziky a chemie. A protože tuhle píčovinu s neúprosnou pravidelností vždycky na virtu někdo vytáhne, mnozí už ztrácejí trpělivost :)

-> Stepan FUN: To je taková varianta dřevního NOS, ale zvyšuje jenom výkon, snižuje živostnost, ne však spotřebu, takže fyzika zůstává opět nepřechcána.
21:40:45
14.02.2013
miku
nekomentoval som ci to bude alebo nebude fungovat a vsetci ste sa tu do mna pustli.. normalne krcmove dristy, chalan si to chce vyskusat a miesto toho, aby ste mu odpovedali na otazku, alebo boli ticho ste pisali same urazky..



FYZIKU NEOKLAMES! a HOVNO NEHORI!

vrat sa na zakladnu skolu a davaj pozor na fyzike

vzhladom na to ze si zjavne rozumom slabsi ta kto skusim napisat pomaly a zrozumitelne
21:22:29
14.02.2013
miku
andrej sa tu pytal na ako klamat jednotku, ja som dal link na ovladac lambdy a hned ma tu zacali urazat..
21:18:59
14.02.2013
Markop
miku 14.02.13 19:22:49 napsal:

Ovládač lambda sondy sa používa na nastavenie lambda sondy.





Sondy neustále vysielajú počítaču signál o stave výfukových plynov a

tento, na základe dát určuje bohatosť zmesi.





Vzhľadom k zníženým emisiám vo výfuku, detekuje a následne zasiela

Lambda nižšie milivolty do ECU /počítač/ a ten naopak máličko zvýši

vstrekovanú dávku paliva. Môže sa stať, že namiesto úspory dochádza

k opaku. Je preto nutné lambdu obísť a signál poopraviť tak, aby došlo ku

zníženiu vstrekovaných dávok paliva.





Ovládač sa zapája na signálny drôt od lambda sondy a nastavením

potenciometra ovládača sa nastavia milivolty. V priemere je to približne

220 mv, ale je nutné nastaviť podľa výslednej spotreby.





Skúšobnou jazdou a testovaním od 150 mv a postupným pridávaním 20mv do

bodu, kedy sa dosiahne úspory a ďalšie pridávanie mv už úspory

nezvyšuje.





Toto zariadenie sa nastaví len raz a už sa nenastavuje.





Raz za mesiac sa len vymení tužková batéria, ktorá slúži k dodávaniu

chýbajúcich hodnôt mv.





Príliš chudobná zmes – tarokujúci alebo slabý výkon motora





Bohatá zmes – vyššie otáčky motora na voľnobeh.





Cena:





24,90 bez DPH



www.jazdimnavodu.sk/




A tuhle kravinu z toho podvodného webu sem zkopíroval kdo?
21:08:09
14.02.2013
miku
chlapci, ved si precitajte, co pisem a nevkladajte mi do ust nieco co som nenapisal..
21:05:20
14.02.2013
Markop
-> miku: Ty si z nás děláš legraci, viď?

Je rozdíl mezi automobilem na vodík, který ho vozí s sebou a blbinou která ho vyrábí z vody elektrolýzou, na kterou spotřebuje víc energie než z vodíku spálením získá.
20:54:17
14.02.2013
miku
-> darklord:

spalovanie vodika by mohlo fungovat aj s funkcnou sondou, bez toho ovladaca
20:52:35
14.02.2013
miku
-> darabos:

s tym smrdiacim benzinom mas samozrejme pravdu, ale skor je to taky strach z neznameho. napr. v pociatkoch lpg sa tiez vsetci bali (a urcite aj teraz sa najdu ludia) ze to vybuchne, ze je to nebezpecne a nakoniec sa ukazalo, ze je to bezpecnejsie ako benzin.

to iste bolo v zaciatkoch halogenovych svetiel, potom xenonov, ze oslepuju atd.. a teraz sa bezne pouzivaju..

o 10 rokov ti vobec nebude divne ze si natankujes do auta napr. vodik
20:52:35
14.02.2013
darklord
-> miku: co by prosimta mohlo TEORETICKY fungovat? Ak myslis tu sedemdecku s vodou tak ta nemoze fungovat ani TEORETICKY ani PRAKTICKY na pohon spalovacieho motoru v realnom case.
20:47:14
14.02.2013
miku
-> darklord:

naco tie invektivy? ja ti pisem slusne..

ja som neskusal ci funguje ten ich pristroj, ale auto na vodik zjavne jazdi.. a tiez som nepisal ze s tym ovladacom lambda sondy suhlasim, teoreticky by to mohlo fungovat aj s funkcnou sondou..
20:40:21
14.02.2013
darabos
-> miku: benzinove vypary citis a intuitivne kazdy vie, ze je to nebezpecne, kym o vodiku to neplati...inak zakladny problem je v tom, ze viac energie spotrebujes na elektrolyzu, nez ziskas spat pri spalovani vodika.
upraveno 1x, naposled 14.02.2013 21:06:37
20:38:34
14.02.2013
darklord
-> miku: vzhladom na to ze si zjavne rozumom slabsi ta kto skusim napisat pomaly a zrozumitelne.



Text ktory si sem dal aj s odkazom na zdroj postrada zakladnu vec - a to varovanie pred zvysenym opotrebenim motoru a katalyzatoru, dalej mu chyba homologacia na prevadzku po pozemnych komunikaciach (a cloveku co si to namontuje do auta chyba zdravy rozum a zakladne znalosti fyziky, specialne tak zakon zachovania energie). Netvrdim ze sa vodik neda pouzit pre spalovanie v aute, ale mnozstvo vodika potrebne na pohon auta v tom istom aute uz nevyrobis. Cize, ak mas nadrz na vodik (podobnu ako na LPG) a vodik natankujes - ano mas auto na vodik. Uprava auta benzinoveho pridanim zavarackovej flasky, dvoch kablov od baterky (v lepsom pripade s vypinacom si poistkou) ovsem ekonomike prevadzky ziadneho auta bohuzial vobec nepomoze. Jedinu prvoplanovu usporu v rade diskutabilnych par percent moze urobit onen ojebavac lambdasondy, ovsem za cenu poskodeneho motoru to asi nestoji.



A hlaska ze Hovno nehori bola pouzita metaforicky.
20:35:32
14.02.2013
miku
-> darabos:

a benzinove vypary nevybuchuju?
20:34:58
14.02.2013
miku
-> MOLSO:

a co presne mi uniklo na tej zakladnej skole?

-> castrol:

ja reagujem na darklorda, ktory napisal na vodik ze je hovno ktore nehori a ta sedmicka dokazuje, ze vcelku ten vodik hori a asi aj celkom dobre..
20:34:38
14.02.2013
darabos
a hlavne bacha na vodik...ma tendenciu vybuchnut 1
20:32:22
14.02.2013
castrol
-> miku: ale my sa tu bavime o domackej vyrobe
20:31:07
14.02.2013
MOLSO
-> miku: 3 3 a vrat sa na zakladnu skolu a davaj pozor na fyzike 3
20:30:39
14.02.2013
miku
nevyraba si ho sam, a???
20:30:12
14.02.2013
darklord
-> miku: ano, lenze si ten vodik nevyraba v sedemdecke napajanej z alternatoru. A isto nema pod kapotou "ojebavac" lambdy.
20:29:21
14.02.2013
MOLSO
-> miku: a on si to ten vodik ten bawor vyraba sam ? 40 dost pochybujem 3
20:26:06
14.02.2013
miku
20:17:40
14.02.2013
miku
-> darklord:

a kto tu popiera fyziku a a hovori ze hovno hori?
20:11:56
14.02.2013
darabos
-> castrol: 3
20:10:36
14.02.2013
castrol
-> darabos: vyckaj casu ladime 3
20:06:54
14.02.2013
darabos
Niekto staví perpetuum mobile? Aj ja chcem, aj ja chceeem!! 3
20:06:33
14.02.2013
castrol
-> MOLSO: ale keby si vedel aka je to v izbe pokna dekoracia, keby to nedaj boze nefungovalo 1
19:44:32
14.02.2013
MOLSO
-> darklord: najlepšie sa zaraba na ludskej hluposti. Staci pekna webstranka par dristov o ekologii a ludia ti pomaly odtrhnu ruky 47
19:38:38
14.02.2013
darklord
-> miku: ach boze moj. A je to tu zase. FYZIKU NEOKLAMES! a HOVNO NEHORI!



Tym ze oseres jednotku a budes jej davat SPATNY signal z lambda sondy, menis tym spalovaci proces. Motor tym padom bezi na CHUDOBNU ZMES, cim dojde k miernemu znizeniu spotreby za cenu nasobne vacsieho opotrebenia motoru. A netreba k tomu ani pripajat tu sedemdecku s vodou.
upraveno 1x, naposled 14.02.2013 19:38:58
19:22:49
14.02.2013
miku
Ovládač lambda sondy sa používa na nastavenie lambda sondy.



Sondy neustále vysielajú počítaču signál o stave výfukových plynov a tento, na základe dát určuje bohatosť zmesi.



Vzhľadom k zníženým emisiám vo výfuku, detekuje a následne zasiela Lambda nižšie milivolty do ECU /počítač/ a ten naopak máličko zvýši vstrekovanú dávku paliva. Môže sa stať, že namiesto úspory dochádza k opaku. Je preto nutné lambdu obísť a signál poopraviť tak, aby došlo ku zníženiu vstrekovaných dávok paliva.



Ovládač sa zapája na signálny drôt od lambda sondy a nastavením potenciometra ovládača sa nastavia milivolty. V priemere je to približne 220 mv, ale je nutné nastaviť podľa výslednej spotreby.



Skúšobnou jazdou a testovaním od 150 mv a postupným pridávaním 20mv do bodu, kedy sa dosiahne úspory a ďalšie pridávanie mv už úspory nezvyšuje.



Toto zariadenie sa nastaví len raz a už sa nenastavuje.



Raz za mesiac sa len vymení tužková batéria, ktorá slúži k dodávaniu chýbajúcich hodnôt mv.



Príliš chudobná zmes – tarokujúci alebo slabý výkon motora



Bohatá zmes – vyššie otáčky motora na voľnobeh.



Cena:



24,90 bez DPH



www.jazdimnavodu.sk/
10:35:51
14.02.2013
castrol
-> Andrej: potom sa pochval ako to slape
10:22:52
14.02.2013
TechniX
-> Andrej: vyresit bym to slo, ale nema smysl se stim delat, bylo by to problemove vic nez by jsi chtel... bez radeji na zberny dvur, vyndej si dobrou lambdu, dej jim 200,- a mas po problemu
08:09:00
14.02.2013
Markop
-> Stepan FUN: Na vstřikování vody není nic zvláštního, začalo se to používat už za WW2 u leteckých motorů.
22:25:05
13.02.2013
StepaNoFUN
-> King: I když o autu, do kterýho se přidávala destilka do motoru jsem už slyšel. Ale přímo do sání...

Kdysi dávno si několik studentů dopravní průmyslovky Děčín koupilo společně Tatru 603. Jenomže na uživení toho nenasytnýho motoru neměli dost peněz i při tehdejších cenách automobilovýho benzínu, tak je napadnul techničák, kterej byl "za hubičku". Jenomže to detonovalo, nejelo... Tak za pomoci nějakýho pofesora vyřešili tento problém přisáváním destilovaný vody. Na druhej pokus (poprvé byla chyba ve výpočtu trysky - sice to nedetonovalo, ale stejně moc nejelo) se to povedlo a Tatřička chodila i na tohle s_ačkový palivo jako z praku. :-)
22:13:51
13.02.2013
King
-> Andrej: Jak už tady padlo, lambda je zdroj napětí a navíc tuším, že ECU očekává signál oscilující od nuly do 1V (záleží na typu).

Ovšem, jak už tady taktéž padlo, je pokus o ojebávání signálu lambdy z tohodle důvodu naprosto zbytečnej, protože HHO zázrak je taková hračička pro jedince, co na střední škole při fyzice a chemii místo poslouchání výkladu honili péro v kapse 4
16:56:04
13.02.2013
francomk
-> Stepan FUN: A to si zabudol doplniť, že zapečené krúžky sú tu raz-dva
16:51:55
13.02.2013
StepaNoFUN
-> Andrej: Jestli chceš aby Ti to pořád hlásilo ŘJ Lambda=1, tak ji odpoj. A máš problém vyřešen. A nevím jak vyvíječ vodíku, ale odpojená/nefunkční lambda bude na spotřebu mít vliv dost podstatnej - bude to žrát jako prorvaný...
15:51:12
13.02.2013
minno
-> Andrej: a za tretie doplním, volá sa to Lambda sonda, nie Lamda.
12:37:00
13.02.2013
castrol
-> MOLSO: 1
12:03:11
13.02.2013
Markop
-> Andrej: Lambda sonda je aktivní generátor elektrického napětí, nelze nahradit odporem.

To za prvé. A za druhé, vyvíječ vodíku v autě je technický nesmysl.
11:36:58
13.02.2013
MOLSO
-> castrol: bude dalsie perpetuum mobile no 40
11:35:20
13.02.2013
castrol
-> Andrej: nedavno sa to tu riesilo ,ale na nic sa nedoslo skoda-virt.cz/cz/.../1682 27-hho-felicia?gotopost=3. ..
11:30:34
13.02.2013
Andrej
Zdravím,

mám Felinu 1.3 mpi 50kW. Pravdepodobne lamda už povedala svoje zbohom. Ale to mi je v zásade jedno, pretože by som ju rád natrvalo nahradil nejakým odporom. Vie mi niekto povedať, aké hodnoty lamda na felicii má za jazdy, keď je dobrá? Ide totiž o to, že by som chcel stále klamať RJ, že hodnoty O2 vo výfuku sú v poriadku. Dôvod prečo to chcem urobiť je jednoduchý: Chcel by som testovať HHO generátor a jeho vplyv na spotrebu paliva. A kedže som veľa študoval v predstihu, viem že lamdu treba jednoducho oklamať. Prípadne ak sa tu už niečo podobné riešilo,prosím dajte echo, ja som nič nenašiel :( .

Vďaka.

Andrej
Extreme Tyres