skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Saci svody Lpg
-> Jarda: No jo, ale kolik je "neudrzim ruku " ? :-) 50-60C ? S vyhrevem je tam skoro 90 jistejch...
-> King 04.02.17 22:36:30: no uplne jist si tim nejsem, kdyz na nem neudrzim ruku u rapida..., ale jeste vyfukova potrubi omotam termopaskou a pak uz si budu jist s tim, ze to je, jak rikas

-> Jarda: Saci potrubi se chladi nasavanym vzduchem, pokud v nem cirkuluje chladici voda, zbytecne se ohriva lpg smes.
-> King 03.02.17 01:29:53: opravdu? u vzduchu je to jasne, ale potrubi, to potom spis chladi ne?, jinak myslim se od vyfuku prohreje vic a bude to horsi... na nive mam taky vyhrivane sani, teda na te spi, na mpi asi ne - u vstriku by to bylo nanic, tak tam snad udelam kohout :) ale budu muset zjistit, jak tam jsou tam cidla, abych neco nerozhodil...
p.s. jaky kohout/ventil by byl vhodny? u zlutaka uz dlouho uvazuju o bypasu termostatu s kohoutem
p.s. jaky kohout/ventil by byl vhodny? u zlutaka uz dlouho uvazuju o bypasu termostatu s kohoutem
-> Tomaso435: potom daj vedieť načo si prišiel.. tiež som nad niečim takým uvažoval
-> King: tak já to zkusím odpojit :D
-> Tomaso435: To jsem tak nejak pochopil, ale plati to oba pripady...
-> King: nemyslím výhřev nasávanéhu vzduchu do filtru, ale výhřev kde je už směs v sacím potrubí alu ...
-> Tomaso435: Na plyn je zadouci vyhrivani sani zrusit.
-> castrol 02.02.17 21:41:09: No a to si vem, jak to může klamat řízení motoru? :)))
-> krtik: ale musis dodat ze pre riad.jednotku 

-> Tomaso435 02.02.17 20:25:58: u rapida vyhrev nemam, 742.136 potrubi mam bez vody, ale nedelal bych to

-> Tomaso435 02.02.17 20:25:58: Hele, zeber si to za DÚ :))).
A to si vem, že BMM tam má hnedka snímač teploty vody
.
A to si vem, že BMM tam má hnedka snímač teploty vody

-> Antony: spíš se na to všichni vyserou :D
-> MOLSO: takže opouštím myšlenku hledání jednoho koně 

-> Tomaso435: kdypak se to tady zvrhne, jestli voda ohřívá, nebo chladí. Dávam tomu do pulnoci 

-> Tomaso435: nebude to mat prakticky vplyv na nic, LPGčku je vyhrievane potrubie zbytocne
Kuci, myslíte, že když na fávo LPG motoru zruším výhřev sacího potubí a vodu vezmu oklikou, že to bude mít nějakej přínos z hlediska výkonu když bude vzduch jakože studenější?
I když od horkýho motoru bude hliník asi horkej taky a ta voda tam dost možná ještě ve výsledku chadí... ale nevim :-D jen úvaha...
I když od horkýho motoru bude hliník asi horkej taky a ta voda tam dost možná ještě ve výsledku chadí... ale nevim :-D jen úvaha...
-> King: neni, jde stejne jen samozrejme o podtlak a ten mas po celem potrubi, jen se tento zpusob uchytil a delal se ve velkem mnozstvi, snadno a rychle se pripevnila trubicka a natahla chadicka ke smesovaci. Nic vic na tom nehledej.
-> King: Samozřejmě že ne.
-> TechniX: Existuje nějakej důvod, proč by ta přípojka podtlaku měla bejt na větvi v 1. válci? Tedy kromě toho, že je to nejlépe přístupný pro vrtačku?
-> Exon: ta trubicka mela byt na sacim potrubi bliz u vetve k prvnimu valci, tak jako to ukazuje na obrazku MOLSO .. tovis curaci co delaji prestavby na Lpg a nerozumi tomu, natoz upravu a sladeni motoru na lpg..
neumi udelat ani antikorozni ochranu kde vrtaj do karoserie kvuly vicku plneni, neni auto aby to nemelo schnile
pouzivaj lacine namackavaci svorky na elektriku, ktere trpi studenakama
kdyz jim privezes auto s kompresnim pomerem 8 tak bez problemu ti do nej namontuji lpg natoz aby jeste menily predstih
vrtaj si do ceho chtej proste prasacka prace, kdyz to vidim tak bych musel kazdyho krypla nakopat xycht :-)
...
tvuj obrazek s tim potrubi mluvi za vse, urcite si na nem neco i delal a oni ti ho takhle zkurvily.. zrale na zavareni hlinikem
neumi udelat ani antikorozni ochranu kde vrtaj do karoserie kvuly vicku plneni, neni auto aby to nemelo schnile
pouzivaj lacine namackavaci svorky na elektriku, ktere trpi studenakama
kdyz jim privezes auto s kompresnim pomerem 8 tak bez problemu ti do nej namontuji lpg natoz aby jeste menily predstih
vrtaj si do ceho chtej proste prasacka prace, kdyz to vidim tak bych musel kazdyho krypla nakopat xycht :-)
...
tvuj obrazek s tim potrubi mluvi za vse, urcite si na nem neco i delal a oni ti ho takhle zkurvily.. zrale na zavareni hlinikem
-> Exon: vrátit a omlátit o hlavu...
Tak oni tu přestavbu nedělali já sem jim tam jenom hodil svody že tam potřebuju tu blbost na podtlak at mě to tam hodí že si zajdu do města a pak se pro to stavím a dopadlo to tak jak to dopadlo.. :-D
-> Exon: Nebojíš se jezdit s přestavbou, kterou nějakej dement takhle doprasí?
Díky a bude stačit na utěsnění ten motorový silikon? Nebo to chce neco jiného? Díky
tuto je to aspon vidiet 
ta tenka hadica na sacom potrubí - vrtane z vrchu par cm od priruby

ta tenka hadica na sacom potrubí - vrtane z vrchu par cm od priruby
Zdravím kam zhruba mám umístit tu blbost na obrázku pro podtlak na LPG? Dnes sem to dával do servisu co dělají přestavby na LPG a on mě to vevrtal do vyhřívání sání... :-D Takže kam to mám převrtat aby to bylo dobré je to jendo nebo to má nejaké své umístění? A čím to mám utěsnit stačí motorovým silikonem? On tam dával jakousi jejich sračku na utěsnění.. Díky