skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rychlospojky na vzduch
-> LukasKa: Pracuješ tam, jo?
Čaute páni, dosť veľa rýchlospojok som našiel na tomto slovenskom obchode: eshop.jtg-hydrasteel.sk/k
ategoria-produktu/rychlosp
ojky
Podľa mňa sa im oplatí napísať mail keď hľadáte niečo konkrétne.
Podľa mňa sa im oplatí napísať mail keď hľadáte niečo konkrétne.
Kde seženu tu rychlospojku s metrickým závitem m5? Děkuji za odpověď. Klidně i SZ.
-> Eidy: Nebo mě napadl přechod....
-> vhml: Jo já sem měl už něco vymyšlený a mám to tam,aneb přepadový hadice ze zetora,jenže to šroubení bylo na m8x1 a tak sem to tam udělal,až po tom co jsme to zkoušeli,tak mi to přišlo nedostatečné....
-> Jindas: nech si k tomu vytočit potřebnej závit z mosazi a pak to naletuješ na/k rychlospojce. Nebo vezmeš s podobným a přeřízneš.
-> Bucin: tam je tak velkej podtlak, že bych to asi přirovnal k silám jaký na to působěj jako při tlaku atmosferickym, tj. že to bude držet naprosto dostatečně...
-> vhml: O ty hadičky vůbec nejde to je dost tvrdej plast ale co ty gumičky a zářezový pacičky v těch fitinkách. Zkoušel jsem to jednou odpojit pod tlakem a to bylo takřka nemožný, neboť čim vyšší tlak tim více drží. Ale podtlak jsem u toho nikdy nezkoušel a tak si tim nejsem jistý.
a dash koncovky a teflonovou hadici?
-> vhml: :D:D:D
-> Jindas: zajimavej pristup tam prvne vpalit zavit a pak hledat jestli do nej neco pasuje :-D
-> Bucin: o podtlak netreba mit strach, ty origo hadicky jsou hodne tvrdy.
-> Bucin: o podtlak netreba mit strach, ty origo hadicky jsou hodne tvrdy.
-> Bucin: Uplne v pohode, v praci to pouzivame prevazne na podtlak... Ale jestli se dejal metricky zavity, to netusim. Muzu se zejtra mrknout, kdyz na to nezapomenu a bude cas.
-> Jindas: Když jsem dělal na pile tak jsem to používal dost hojně, ale na rozvod tlaku vzduchu, nejsem si jistý funkčností při podtlaku.
Jinak nemusejí být přesně ty co sem psal... jde mi spíš o ten závit. Bo už mám udělanej ten závit v sání a zrovna dvakrát se mi to nechce předělávat....
Co jsem rychle projel katalog, tak M8x1 jsem u šroubení neviděl
-> Jindas: i když moc nerozumim tomu značení toho vnějšího závit
V praci berem jedine od Festa - maj toho hafo, ale tovis jak to je maloobchodne to netusim...
-> havlik: JJ díky,já si teda ještě počkám na jejich vyjádření....
-> m8rinek: Já na dobovost
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![159](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/159.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jindas: teoreticky potřebuješ tohle CRQST-1/8-8
-> Jindas: řešil jsem to, koukni do Festo katalogu, závit to má zpravidla konickej kvuli těsnění, nicméně metrickej. Nakonec jsem to odpískal kvuli nedobovosti.
-> havlik: JJ do Festa sem psal,ještě mi neodpověděli. Já hlavně se v tom jejich systému nevyznám... ani ceny tam nikde nemají....
-> Jindas: my berem Festo, SMC ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
co tak přímo Festo
Pánové mám takovej dotaz za boha to nemůžu nikde najít.... sháním takovéto rychlospojky: www.gms.cz/cz/.../55033-p
ripojka-t-pt ale né s G závitem,ale s M závitem a ještě do toho M8x1 ... nevíte,kde by se to dalo sehnat? Nebo něco podobného,ale záleží mi na M8x1,... + ještě teda hledám kolena na ně.
Mám to na sání na webery na podtlak,protože co tam teď mám je na prd. Je to stáhlý ocelovou stahovačkou a někde to prostě uniká. Takže chci to vyřešit takhle.
Děkuji za odpověďi,jak sem tak do SZ.
Mám to na sání na webery na podtlak,protože co tam teď mám je na prd. Je to stáhlý ocelovou stahovačkou a někde to prostě uniká. Takže chci to vyřešit takhle.
Děkuji za odpověďi,jak sem tak do SZ.