-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: E85 se proste nemuze nijak zvlast vyplatit, protoze je o 1/3 levnejsi a zaroven ma o 1/3 nizsi nizsi vyhrevnost,jedine, ze by jsi vyuzil vyssi oktanove cislo, ale i tak budou uspory minimalni, prikladem je felda upravená na E85 - bere 6,5l benzinu a 9l E85, je teda fakt, ze na E85 jede lip
ja si dal LPG do feldy mpi na splatky 10x1298,-kč - sice to namontovali prasecacky, ale namontovali...
ted jsem se doslal na spotrebu 8l LPG/100km, po prevzeti auta to bralo teda az 12l LPG/100km
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přestavba na Ethanol
prohledat
71 příspěvků (zobrazeno 51 až 71) od 11.02.2013 do 07.10.2013, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> TechniX: Jo ták, tady tomu nikdo nehoví - tady se plácaj jenom zoufalci s primárním přibližovadlem řady 742 pro který je jednobodovej vstřik vrcholem technologie
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Jestli skutečně jezdíš tolik, že pošilháváš po alternativě, tak LPG. U E85 bude taky do budoucna záležet, jak se k tomuhle rádoby-eko-pokusu postaví společnost a jestli vůbec bude pokračovat jeho daňový žvýhodnění (který IMHO nemá žádný opodstatnění). Ten rozdíl v ceně E85 a Naturalu s přihlídnutím na principiální nárůst spotřeby, je minimální.

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Jestli skutečně jezdíš tolik, že pošilháváš po alternativě, tak LPG. U E85 bude taky do budoucna záležet, jak se k tomuhle rádoby-eko-pokusu postaví společnost a jestli vůbec bude pokračovat jeho daňový žvýhodnění (který IMHO nemá žádný opodstatnění). Ten rozdíl v ceně E85 a Naturalu s přihlídnutím na principiální nárůst spotřeby, je minimální.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Ja si dovolim optat kolik km cca najezdis rocne s tim autem? Jestli se ti pak treba vubec vyplati jakakoliv prestavba.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zkušenost je taková,že jezdit na čistej ethanol se nevyplatí.Spotřeba jde hodně nahoru.Nejefektivnější je míchání s benzínem řekněme 1:1,kdy ethanol působí jako aditivum zvedající oktanové číslo a motor tedy pracuje s vyšším předstihem a účinností.Jezdil bych takto bez jakéhokoliv zásahu.Vyzkoušeno na fabii 1,4mpi reálná spotřeba sla dokonce dolů.Naopak seat leon s jednotkou pro provoz na cistej ethanol - spotreba šla o 1/3 nahoru,což už je neekonomické.
-> palinator 11.02.13 11:57:42: Na to, že tady vidím logo PAL v každém tématu, tak asi blesk je tvůj pomalejší brácha ne?
-> U-Geen:
Jo no, šlo by to K O L E K T I V N Ě vyhledat.
Jo no, šlo by to K O L E K T I V N Ě vyhledat.

-> palinator: ale to by nebylo dost individualni :)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Jako bylo by mi to jedno, klidně můžeš psát TaKhLe, ale s těma mezerama pak slovo ethanol nejde vyhledat.
Jako bylo by mi to jedno, klidně můžeš psát TaKhLe, ale s těma mezerama pak slovo ethanol nejde vyhledat.
-> palinator: Uf... a vis, ze tezko odpovedet? Asi individualismus.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Mimochodem, proč děláš v názvu tématu ve slově "ethanol" mezery? Aby to nikdo nemoh najít?!
Mimochodem, proč děláš v názvu tématu ve slově "ethanol" mezery? Aby to nikdo nemoh najít?!

-> TechniX: Tak ja cekam, co za kontakt mi doda -> stika87: u nich ve firme prestaveli vsechny fabie a octavie na ethanol a zatim na to nemel negativni nazor. Ja na to prave nespecham, takze cekam i co mi rekne po delsi dobe uzivani ted pres zimu jak se mu to zda.
-> TechniX: myslis si ze firma co ma na tom postaveny biznis ti povie ze to nema zmysel z ekonomickeho hladiska? uf. Ono uz na tom octaviaclube je odkaz: blog.superbenzin.cz/view.
php?nazevclank...
Dovolim si citovat: Možná ekonomická výhodnost tohoto paliva je tímto pro běžný benzínový motor zcela přebita.
Preto ak setrit, tak plyn. Etanol ma zmysel ked niekto potrebuje vysoke oktanove cislo nech to stoji co to stoji.
Dovolim si citovat: Možná ekonomická výhodnost tohoto paliva je tímto pro běžný benzínový motor zcela přebita.
Preto ak setrit, tak plyn. Etanol ma zmysel ked niekto potrebuje vysoke oktanove cislo nech to stoji co to stoji.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: tady se ptas spatne, tady ti jen tak nekdo neporadi, jen sklidis chumty ze, kterych ti to jen znechuti, jestli chces opravdu jezdit na e85 tak se podivej na netu na prestavby a zavolej tem firmam co to delaji a venuji se tomu, ne se ptat tady lidi co maj svoje problemy se skodovkama a sedrama :-)
-> darklord: Nic na splatky nechcem. Ale to je o pristupe. Ked sa rozhodnem pre LPG tak holt dam peniaze dokopy a pojdem si to kupit. Netvrdim, ze to niekomu nevyhovuje, alebo ze by niekto nemohol dobre argumentovat, ale ja proste nic na splatky nechcem.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: tak si to daj na splatky, s LPG si na ne usetris a ked sa ti investicia vrati tak sa uz len smejes vsetkym co tankuju za 40Kc/l. Etanol je slepa ulicka.
-> darklord: No snazim sa to citat. Ale dikes za nazor. Ja prave neviem, mne osobne je viac sympaticky LPG, lebo s tym mam zkusenost a je pravda, ze dnes su cerpacky vsade. Aj cena je samozrejme inde, ale je tam aj vatsia zaciatkova investicia do LPG.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: a ja pisem ze sa to neoplati z fyzikalnej podstaty toho paliva. Jedine zeby si zdvihol kompresny pomer nad uroven ktoru znesie benzin...
-> darklord: Tak ja to nechci redit, moje predstava je koupe druhe jednotky primo na Ethanol. Nemyslim tim jen takovou tu jakoze jednotku na ethanol, ale primo jednotku co to ridi komplet.
skoda.panda.cz/forum/view
topic.php?f=6&t=...
Zhrnute do jednej vety: Nema to ziadny ekonomicky prinos. Ked setrit tak LPG/CNG.
Zhrnute do jednej vety: Nema to ziadny ekonomicky prinos. Ked setrit tak LPG/CNG.
Zdarec,
zajimam se o moznost prestavby moji Octavie 1.6 (AKL) na ethanol. Ma nekdo nejake zkusenosti? Rady? Doporučení, uživatelské zkušenosti. Díkes.
neco jsem nasel na netu:
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?s=43007e54...
zajimam se o moznost prestavby moji Octavie 1.6 (AKL) na ethanol. Ma nekdo nejake zkusenosti? Rady? Doporučení, uživatelské zkušenosti. Díkes.
neco jsem nasel na netu:
forum.octaviaclub.cz/inde x.php?s=43007e54...