
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ladění karb.lekr a Pierburg na š.136
12:20:09
12.11.2013
12.11.2013

ochoda
-> minno: Tohle bylo takový narychlo, pozdejš sem ten plast uřízl víc a pedál z hliníku byl pěkně dokulata natvarovanej 

12:16:16
12.11.2013
12.11.2013

minno
-> ochoda: super pedál

12:13:24
12.11.2013
12.11.2013

stepan
-> minno: Elegantnější řešení je rozbrousit svár na pedálu, celej pedál pootočit a zase svařit.
12:05:58
12.11.2013
12.11.2013

ochoda
ochodacek.rajce.idnes.cz/
LEKR tady to máš 

11:54:14
12.11.2013
12.11.2013

minno
-> ochoda: no tak to by ma zaujímalo, ako si mal poriešený dlhší chod pedálu :)
11:06:45
12.11.2013
12.11.2013

ochoda
-> minno: To bohužel nemám. Mám jen fotky jak sem to měl přidělané a jak sem měl pořešený delší chod pedálu kdyby tě to zajímalo.
-> Nepér: To je dost možné. Já to tak měl tak den. Nemohl sem pochopit jak seštelovat sytič tak sem ho vyhodil.
-> Nepér: To je dost možné. Já to tak měl tak den. Nemohl sem pochopit jak seštelovat sytič tak sem ho vyhodil.
10:47:53
12.11.2013
12.11.2013

minno
-> Nepér: čiže vyhrievať sanie vodou skrz sytič by bolo naprd.
10:43:59
12.11.2013
12.11.2013

Nepér
Ten obtok do výhřevu sytiče je přiškrcenej docela dost.
10:30:07
12.11.2013
12.11.2013

minno
-> ochoda: no vidíš, to nie je zlý nápad, to ma ani nenapadlo, že je to možné aj takto zapojiť. Otázka je, či potom voda do sania nie je moc priškrcovaná cirkuláciou cez sytič.
edit: nemáš foto, ako takéto hadicovanie vyzeralo v praxi?
edit: nemáš foto, ako takéto hadicovanie vyzeralo v praxi?
10:12:52
12.11.2013
12.11.2013

ochoda
-> minno: Sání sem měl 136, a upravenou podložku. Je pravda že já pak jezdil bez sytiče, ale když sem ho měl tak sem dal hadici od pumpy do sytiče (normálně jde do sání, použil jsem hadici z fáva) a ze sytiče do sání.
Tohle řešení mi přišlo nejjednodusší páč na fávo sání mi neseděl sklon a jakoby tam "přebejval" jeden výstup na vodu. Takže tak. 
Mimochodem, měl sem rozkuchanej sytič a ovládal sem ho normálně páčkou, nefungovalo to. Netušíte proč?


Mimochodem, měl sem rozkuchanej sytič a ovládal sem ho normálně páčkou, nefungovalo to. Netušíte proč?
10:02:22
12.11.2013
12.11.2013

minno
Ja si tam ten vývod asi prilepím tekutým kovom a bude

13:08:20
11.11.2013
11.11.2013

Nepér
Přesně tak, to jsou ty tuningy, když chceš aby to startovalo i v zimě
Čepek to prej dává pryč.

09:27:45
11.11.2013
11.11.2013

Chali
-> minno: Standartně je na sání karbecovým,-> Nepér: má z Bmm tam už není.
07:40:41
11.11.2013
11.11.2013

minno
-> Nepér: Ale na favorite je ten vývod na saní štandardne, či toto nie je favo sanie?
23:06:04
10.11.2013
10.11.2013

Nepér
No, chtěl jsem tam nechat zavařit ten nátrubek, jen se nějak rozsypal, když se ohřál, tak tohle je vlastně náhradní řešení, je to holendr (říka se tomu tak?) od posilovače brzd, má to metrickej závit...
22:56:29
10.11.2013
10.11.2013

minno
-> Nepér: to je tam asi privarené, čo....ten krúžok
20:38:33
10.11.2013
10.11.2013

Nepér
-> minno: Třeba tak 

12:53:48
09.11.2013
09.11.2013

minno
Ako vyrábate vývod na vodu do sytiča na 742.136 saní? Myslím z boku ako je tá plechová zátka? Zátku vybrať a prilepiť tam náustok z favo sania?
12:49:58
09.11.2013
09.11.2013

minno
-> čert: Aha. No neviem či by to tak bolo lepšie. A podľa teba musí ísť prečo voda do sytiča cez sanie?
-> peter l: tak potom super, nie je čo riešiť :)
-> peter l: tak potom super, nie je čo riešiť :)
19:55:10
08.11.2013
08.11.2013

peter l
-> minno: Pytal si sa ci sa zmesti-podlozky+lekr+upra
veny filterbox s120,Ano zmesti sa v pohode ja som to tak mal a bolo tam miesta este dost.
Inak preco riesite sklon Lekra v 120??ja som to mal naklonene v skode 120 a vsetko v pohode,ziadne cukanie alebo odlievanie proste fungovalo nadherne,najazdil som stim mnoho Km nigdy som nezaregistroval nejaky problem,co sa tyka sklonom karburatora pre zaujimavost:skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
Inak preco riesite sklon Lekra v 120??ja som to mal naklonene v skode 120 a vsetko v pohode,ziadne cukanie alebo odlievanie proste fungovalo nadherne,najazdil som stim mnoho Km nigdy som nezaregistroval nejaky problem,co sa tyka sklonom karburatora pre zaujimavost:skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
12:09:40
08.11.2013
08.11.2013

čert
-> minno: před pumpu mám výstup ze saní a výstup ze sytiče. Vstup do sytiče je z výstupu sání. Voda do sytiče musí nejdříve přes sání. Pokud bys to nechtěl hnát do sytiče přes sání, tak pak to "T"čko u termostatu. Bylo by takto v něčem lepší? Podle kontrolky kterou tam mám, to funguje dobře.
09:12:19
08.11.2013
08.11.2013

minno
-> čert: ako som pozeral, tak ty máš obidve hadice od sytiča napojené v podstate na ten istý vstup (k vodnej pumpe), nebolo by lepšie jednu hadicu pripojiť k vodnej pumpe a druhú na stranu termostatu?
08:49:40
08.11.2013
08.11.2013

minno
-> Nepér: cez noc som dal ten môj termoregulátor do mrazničky, a ráno žiadna zmena, ventil je stále uzavretý :( Takže bude KO.
08:46:30
08.11.2013
08.11.2013

Nepér
-> minno: Když si vzpomenu, zkusím s nějakým z mých zásob zachrastit.
20:37:19
07.11.2013
07.11.2013

čert
-> minno: jdou použít origo hadice z fava...
19:27:42
07.11.2013
07.11.2013

stepan
-> minno: Já mám normální rovný hadice, zapojenej jen sytič, sání vyhřívaný nemám. U vodní pumpy T z trubky chlazení na favorita, vzadu u termostatu T svařený z trubek.
18:50:05
07.11.2013
07.11.2013

minno
A ako čo najjednoduchšie pripojiť vodu k sytiču? Aby som nevymýšľal už vymyslené. Čo som pozeral zástavby, tak každý to má pripojené inak. Uvažujem nad dvoma T rozdvojkami a pripojiť to paralelne k vyhrievaniu sania. Otázka sú hadice. Niečo overené? Hotové tvarové hadice z iného auta bez nutnosti prispôsobovania?
18:37:13
07.11.2013
07.11.2013

TechniX
Ano ať s tím jezdíš jako pastevec a nebo jako hanák problém s tím nebyl funguje to v skutku dobře :)
18:30:34
07.11.2013
07.11.2013

stepan
-> minno: Funguje to normálně, ani prasojízdou na slickách se mi neodlejval.
18:20:38
07.11.2013
07.11.2013

minno
A aké sú praktické skúsenosti s tým možným odplavovaním / preplavovaním plavákovej komory LEKRa pri použití v škodovke? (o 90 st. inak natočený plavák ako by mal byť)?
18:15:47
07.11.2013
07.11.2013

TechniX
Navíc mě teď napadlo že vlastně se tu toulá článek co tu kdysi někdo vytvořil, asi bych to nebral jako příklad "jo udělej to podle nich!" ale bral bych to jako informační, ať si pak každej vyrobí podle toho co každej uváží za vhodné :) Já používám skládané podložky k lekrům a je to nejlepší a nejlevnější věc na skládačku na kterou jsem přišel.. za 200kč
Článek:
skoda-virt.cz/cz/.../7582 -lekr-a-5-kanal
Článek:
skoda-virt.cz/cz/.../7582 -lekr-a-5-kanal
18:12:51
07.11.2013
07.11.2013

TechniX
-> Jarinko: Filter box používám ten originál černý z Fáva, vychází to .. a pro originalisty kteří chtějí mít modrý plechový tak ve spod to vyřežou a navaří nový plech s kulatou dírou .. Kdyby se používala speciální sklonová podložka co se dělala z duralu tak ano, to navyšovalo hodně, ale filterbox se tam i vešel. Je to jen o tom jak si kdo vyhraje.
18:12:14
07.11.2013
07.11.2013

minno
-> TechniX: Tož dobrá otázka, zmestí sa 742.136 sanie + dvojdielná podložka + LEKR + sériový (upravený) filterbox do škodovky (sedana) na výšku??
18:03:45
07.11.2013
07.11.2013

minno
-> Nepér: Super. Dobre vedieť. Vyskúšam to doma v mrazničke :) Ale niečo mi v tom termoregulátore hrká, to asi nie je dobré znamenie :(
18:02:00
07.11.2013
07.11.2013

Jarinko
-> TechniX: Aby ti tam voslo sanie...
Edit: Filterbox
Edit: Filterbox
17:53:42
07.11.2013
07.11.2013

TechniX
-> Jarinko: Nechápu co ty tady tím plodíš, jestli máš soucit k 742 potrubím a je ti jich líto že se předělávaj tak máš smůlu, tím nic nevyřešíš... Chápeš že každý tady hodlá zástavbu do staré škodovky s motorem vzadu a tohle potrubí je více méně na hovno, protože karburátor nebude ve vodorovné pozici, ale šikmé ? :) Vyřeší se to buď sklonovou podložkou pod karburátor což nemá smysl moc dělat a nebo ubroušením materiálu dosedací plochy potrubí vůči hlavě je o takové zeslabení materiálu že to taky za to nestojí, případně se i dělala i redukční sklonová podložka pod sací potrubí, ale taky nic moc..
Navíc ty tu na obrázku ukazuješ gumovou podložku, ta stála pěkně za hovno a stojí .. Nemá smysl jí vůbec kupovat, kupte si raději skládanou pracuje se sní daleko lepší a je bytelnější. Skládaná podložka je přímo dělaná na Lekra novější náhradou místo té gumové. Takže když vezmu 742 potrubí a je ve škodovce s motorem vzadu jen přisadí a je v rovině, využije podložku skládanou na Lekra co se prodává v každé lepší mototechně, z potrubí vyšroubuje štefty, přisadí na potrubí, zafixuje si díry, vyvrtá, dá zápustný šrouby, samozřejmě musí počítat že použití šroubů například imbusových tak jeden šroub bude zasahovat do černé podložky která je součástí skládačky. Ubroušením se problém vyřeší, ale je lepší používat zápustné šrouby.
Takže pokud se toto všem povede není co řešit, výška té podložky od sacího potrubí se nijak nezměnila, je to rovnaké... není to tak že se vyrobí redukční podložka a pak na to ta super slavná gumová sračička, tak to skutečně není a ani nebylo myšleno! :)
Vše skládám, aby byla rovná a čistá dosedací plocha, používám speciální vulkanizační selikon, problémy s netěsnostmi nebo přísávání falešného vzduchu sem nikdy, ani ostatní lidé kteří to jezdí ode mě neměly..
A abych pravdu řekl tento karburátor Lekr z favorita se používá i jako náhrada do suzuki samuraj vyrábí se i podobná podložka na zástavbu..
Nevěříš ? Tak čum> www.samurai.terenaky.cz/t echnika/karbeczfavoritadol itra.htm
nahradne-diely.autovia.sk /podlozka-pod-karburator-f avorit-samurai-suzuki-samu rai-78049
Problémy s tím nejsou, jezdí to i více aut, ale jak kdo myslí ať si udělá podle svého, nemá smysl někoho přemlouvat
Každý je strůjcem svého štěstí.
Navíc ty tu na obrázku ukazuješ gumovou podložku, ta stála pěkně za hovno a stojí .. Nemá smysl jí vůbec kupovat, kupte si raději skládanou pracuje se sní daleko lepší a je bytelnější. Skládaná podložka je přímo dělaná na Lekra novější náhradou místo té gumové. Takže když vezmu 742 potrubí a je ve škodovce s motorem vzadu jen přisadí a je v rovině, využije podložku skládanou na Lekra co se prodává v každé lepší mototechně, z potrubí vyšroubuje štefty, přisadí na potrubí, zafixuje si díry, vyvrtá, dá zápustný šrouby, samozřejmě musí počítat že použití šroubů například imbusových tak jeden šroub bude zasahovat do černé podložky která je součástí skládačky. Ubroušením se problém vyřeší, ale je lepší používat zápustné šrouby.
Takže pokud se toto všem povede není co řešit, výška té podložky od sacího potrubí se nijak nezměnila, je to rovnaké... není to tak že se vyrobí redukční podložka a pak na to ta super slavná gumová sračička, tak to skutečně není a ani nebylo myšleno! :)
Vše skládám, aby byla rovná a čistá dosedací plocha, používám speciální vulkanizační selikon, problémy s netěsnostmi nebo přísávání falešného vzduchu sem nikdy, ani ostatní lidé kteří to jezdí ode mě neměly..
A abych pravdu řekl tento karburátor Lekr z favorita se používá i jako náhrada do suzuki samuraj vyrábí se i podobná podložka na zástavbu..
Nevěříš ? Tak čum> www.samurai.terenaky.cz/t echnika/karbeczfavoritadol itra.htm
nahradne-diely.autovia.sk /podlozka-pod-karburator-f avorit-samurai-suzuki-samu rai-78049
Problémy s tím nejsou, jezdí to i více aut, ale jak kdo myslí ať si udělá podle svého, nemá smysl někoho přemlouvat

17:44:51
07.11.2013
07.11.2013

Jarinko
Tiež teraz riešim sanie, a žiadne podložky už tam vidiet nechcem, všetko bude zvarené hliníkom, žiadna šanca netesnosti + bude sanie na prírubách predĺžené
Ta gumo-kovová podložka je na fa bohužial nutnosť ale pokial je nová a origo, problémy robiť nebude...
Ta gumo-kovová podložka je na fa bohužial nutnosť ale pokial je nová a origo, problémy robiť nebude...
17:42:45
07.11.2013
07.11.2013

Nepér
-> minno 07.11.13 17:04:58: Jo, tak nějak to je. Jestli přesně 0°C, to radši tvrdit nebudu, ale v mrazáku se to otevře. Způsobí menší otevírání přívěry podtlakem při startování a bezprostředně po nastartování motoru.
17:35:55
07.11.2013
07.11.2013

minno
-> Jarinko 07.11.13 17:32:26: áno a to je tá podložka. Nie je to súčasť sania, je tam prišróbovaná. Buď existuje táto jednodielna redukčná podložka a to origo alebo čínska napodobenina, alebo tá tvojdielna podložka kovová platňa + pertinaxová podložka.
17:33:18
07.11.2013
07.11.2013

minno
-> dragon_cb_cz 07.11.13 17:28:06: áno podložka pod LEKR ide tak či tak. Aj na 781 sanie aj na 742 sanie musíš použiť rovnakú podložku, pretože LEKR sa upevňuje 3 skrutkami v tvare do trojuholníka. Favo sanie má 4 štefty v tvare kosodlžníka a 742 sanie má štefty rozmiestnené do tvaru obdĺžnika. Takže na 742 sanie musíš tu favo podložku prevŕtať. V konečnom dôsledku v prípade použitia LEKRa v škodovke buď upravuješ sklon favo potrubia alebo prevŕtaváš favo podložku.
17:32:26
07.11.2013
07.11.2013

Jarinko
-> dragon_cb_cz: Niee, toto tu je origo fa
17:28:06
07.11.2013
07.11.2013

dragon_cb_cz
-> Jarinko: No pochopil jsem to tak, ze podlozku pod LEKRem bych mel tak jako tak? ted jde jen o to na jaky potrubi ji pridelam.
17:27:31
07.11.2013
07.11.2013

Jarinko
Podložky su fuj... na to prides neskor...
17:23:40
07.11.2013
07.11.2013

dragon_cb_cz
-> Jarinko: Samozřejmě, že to k tomu patří, ale jestliže v garáži mám ty 742 potrubí asi tři a 781kové žádné, tak je prostě jednoduší podložka...
17:22:17
07.11.2013
07.11.2013

TechniX
-> Jarinko: V první řadě si dej facku a pak mluv, možná na to přijdeš cos právě napsal za hloupost! :)
Pro vysvětlení:
1)Je to na upravený motor 742.136 do vozu 747. Potrubí z favorita co bych si tím pomohl ? sklon bude jiný a vyrovnávací podložka je nutnost, takže k čemu by to vedlo můžeš mi říct ?
2)Sací potrubí není nijak poškozeno, jen vytočené štefty, kde jsou zapuštěný a utažený M8 šrouby. (když nebudem počítat slícované a rozšířené kanálky).
3)Je to můj čas, moje peníze, můj koníček, moje práce a zaměstnání.. nemám rád od lidí, kteří do toho vůbec nevidí a něco si mrmlají
ty fáčkové potrubí za stovku 
Pro vysvětlení:
1)Je to na upravený motor 742.136 do vozu 747. Potrubí z favorita co bych si tím pomohl ? sklon bude jiný a vyrovnávací podložka je nutnost, takže k čemu by to vedlo můžeš mi říct ?

2)Sací potrubí není nijak poškozeno, jen vytočené štefty, kde jsou zapuštěný a utažený M8 šrouby. (když nebudem počítat slícované a rozšířené kanálky).
3)Je to můj čas, moje peníze, můj koníček, moje práce a zaměstnání.. nemám rád od lidí, kteří do toho vůbec nevidí a něco si mrmlají


17:21:03
07.11.2013
07.11.2013

Jarinko
-> dragon_cb_cz: Ahaa, tak to by si sa mal poobzerat cim skor, ku skodovkam to proste patrí... sustruhy, frezy, zvaracky... U nas zase 136 sanie ide po 30eur a musis si ho nechat poslat cez pol republiky... Preto mi stavaju vlasy dupkom ked vidim co tu stvárate :D
17:18:21
07.11.2013
07.11.2013

minno
-> Jarinko: nebuď drzej mladej.
17:17:31
07.11.2013
07.11.2013

MisakusX
Nwkt: Ano, bude v permanentním driftu, to si i dokážu představit
17:16:52
07.11.2013
07.11.2013

Jarinko
-> Nwkt: Presne



17:16:39
07.11.2013
07.11.2013

dragon_cb_cz
-> Jarinko: Pokud k tem tvym cenam pridam cas ktery stravim 1) hledanim ochotneho soustruznika 2) logistikou vseho okolo, tak jsem alespon na tisicovce, takze dekuji ale radsi si chvili budu hrat doma s podlozkou.