tlak,teplota oleje

prohledat
299 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 08.01.2013 do 07.01.2016, založil/a patrik18
řadit dle data
22:35:32
07.02.2015
Eidy
-> Tuner#2: Jup, spínací tlak odpovídá.4
22:19:01
07.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže asi vrtnem domek a navaříme trubku se závitem na čidlo.



ještě mám dotaz obhledně baroskopu. nemám ho teď kam dát, tak zvažuju nákupu nového čidla KMGY na budík, které má dva vývody a jeden právě na kontrolku. Vývod na budík má 0 - 1000kPa a čidlo na kontrolku spíná v 50kPa - myslím že to je správná hodnota, že škodovácký baroskop tak nějak kolem 50kPa spíná je to tak?
upraveno 1x, naposled 07.02.2015 22:24:55
20:44:25
02.02.2015
MVM
-> Tuner#2: Sorry,já si prvně neuvědomi o jakou že to "díru v hlavě" vlastně jde a jak máš udělaný čidlo do hlavy jsem taky nevěděl. Ovšem jak bylo psáno - varianta hezkýho mezikusu se mě technicky líbí nejvíc...
20:32:14
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 02.02.15 20:23:03: Vždyť to píšu už tady 19:12:15 02.02.2015



jenže závit na Škoda čidlo a Bosch má o fous menší průměr, takže redukce nejde udělat a nebo je tak dlouhá, že čidlo bude prakticky mimo hlavu. Řešení by bylo závit zvětšit, ale padající špony do hlavy se mě nelíbí...
20:23:03
02.02.2015
MVM
-> vhml: Počkej on už má čidlo rovnou v hlavě? Jsem mu to chtěl právě navrhnout - byť se to prakticky líp dělá na demontovaný hlavě při skládání motoru..
20:19:57
02.02.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.02.15 19:40:18: no ale vždyť máš čidlo přímo v hlavě jako 5k ne? Proč ti to ukazovalo nesmysly? Mě to kolikrát ukazuje víc než by se mi líbilo :-D
20:01:09
02.02.2015
MVM
-> Nwkt: Tenkrát nemělo a bylo to moc studený a lepil jsem před chladič pásku.. Teď jsem dal na podzimní ježdění na okruhu 80°Wahler a je klid..
19:54:59
02.02.2015
Nwkt
-> MVM: Jak ti tam proudí voda? Nebo to nemá termostat?
19:53:32
02.02.2015
Sejki - zrušená registrace
-> havlik: neslo by tam udelat Tcko s prirubou na zasroubovani cidla?
19:53:30
02.02.2015
MVM
-> havlik: To je pravda 4 Ale topí trubky v tunelu 3
19:50:44
02.02.2015
havlik
-> MVM: ale zase nemáš topení
19:50:14
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mirecek.666 02.02.15 19:46:42: JJ, asi to tak dopadne 4
19:49:41
02.02.2015
MVM
Já mám teploměr vody už roky takto. Tady na fotce na jednom z prvních motorů.
zvětšit tlak,teplota oleje  - obrázek od MVM vložen 02.02.2015 19:49:41
19:46:42
02.02.2015
mirecek.666
-> Tuner#2: co si pamatuju z přestaveb klasickýho emka na motor z fáčka tak to kluci vždycky dělali tak že do domku si vyřízli závit a bylo. Co si u někoho nechat vytočit na soustruhu kus AL tyčky se závitem na tvoje čidlo, do nějakýho domku udělat díru na tu tyčku a tu tam zavařit?
19:41:26
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 02.02.15 19:39:39: Než zas čidlem zmenšovat ten malý otvor z hlavy ven, to je podle mě lelší dát to čidlo do domku termostatu.
19:41:10
02.02.2015
Nwkt
-> Tuner#2: Tady to je trochu vidět
zvětšit tlak,teplota oleje  - obrázek od Nwkt vložen 02.02.2015 19:41:10
19:40:18
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 02.02.15 19:17:53: Nestačilo...



-> MVM 02.02.15 19:18:23: Vodu mám vypuštěnou o tom žádná, ale je to zas ježdění a zařizování a to s mým časem v práci nejde moc zkloubit. Uvidíme, zkusím to přes kámoše...
19:39:39
02.02.2015
Nwkt
-> Tuner#2: Proč vařit? Necháš udělat mezikus, dáš delší štefty a máš to kdykoliv přendavací/vyndavací
19:38:31
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 02.02.15 19:16:59: Moc se mě domek sundavat nechtělo, navíc nemám nikoho kdo vaří hliník, ale v Rokycanech jeden je, zkusím to asi tak vymyslet. Kde má 136tka vůbec to čidlo? Nikdy jsem ho neměl v ruce.



Mezikus ani nee.
upraveno 1x, naposled 02.02.2015 19:38:50
19:20:53
02.02.2015
MVM
-> Nwkt 02.02.15 19:16:59: Tohle řešení se mi líbí 6
19:18:23
02.02.2015
MVM
-> Tuner#2: Tak není nic jednoduššáho než odpustit pár litrů aby voda klesla pod úrověň domku termostatu - a ten přetvořit demontovaný k obrazu svému. (Nejlíp takový domek upravit předem a pak prohodit) Ta teplota měřená v blízkosti termostatu zároveň umožňuje i nepřímo kontrolu jeho funkce - takže to umístění není až tak "špatně" z výroby. 4
19:18:07
02.02.2015
Antony - zrušená registrace
-> Nwkt: to je asi nejelegantnější řešení 4
19:17:53
02.02.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.02.15 18:44:32: a nestačilo tam nemít čidlo z favorita, který ukazuje o 20 stupňů míň na škodováckým budíku? 1
19:16:59
02.02.2015
Nwkt
-> Tuner#2: Co nechat vyrobit mezikus mezi domek termostatu a hlavu?
19:15:42
02.02.2015
Nwkt
-> Tuner#2: Jak za vodní pumpu? Tam je všude přívod studený
19:12:15
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 02.02.15 19:01:31: -> MOLSO 02.02.15 19:04:43: NJ máte pravdu, řeším 1000 věcí na jednou a tohle mě vůbec nenapadlo. Teď je otázka zda na hotovém motoru je možno díru v hlavě zvětšit a udělat tam závit. Zkusil bych to pak vysát, ale stejně se mě nelíbí, že ta špona můžem někde uvíznout byť ve vodním prostoru hlavy...



A co dát čidlo za vodní pumpu a nebo na hadici výhřevu sání? To už taky bude zkreslené co?
19:04:43
02.02.2015
MOLSO
-> Tuner#2: to by ti ukazovalo napr 20°C az kym by neotvoril termostat a potom by teplota skokovo narastla ... tam to asi nebude najvhodnejšie umiestnené ...
19:01:37
02.02.2015
Nwkt
-> Sejki: wahler
19:01:31
02.02.2015
MVM
-> Tuner#2: Pokud tam máš namontovanej termostat tak měřit teplotu za (v hadici) je nesmysl. Potřebuješ znát teplotu vody (chladícího média ) v hlavě. Stejně jako teplotu oleje v hlavním kanále....
18:58:34
02.02.2015
Sejki - zrušená registrace
Jakeho vyrobce termostatu na 120kovej motor doporucite? Diky
18:44:32
02.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.02.15 23:30:54: No u mě odchylka hraje velkou roli, to bych si jinak nekupoval přesnej digitál a pořád jezdil s teploměrem na 70ti, když voda má 88 :-)



Takže asi se bude muset vymyslet trubka s matkou a říznout hadici.



Je ideál to dát na tu silnou hadici hned za termostat?
23:30:54
01.02.2015
Jozka
-> Tuner#2: No, když bude skoro celý čidlo utopený v hadici, bude odpovídat měření průmyslový praxi, kdy je celý čidlo v jímce, vetknutý na doraz do potrubí..

V sérii si taky nejsem vůbec jistej, co vlastně ten teploměr měří, resp. jak moc ovlivňuje teplota hlavy měření - ale v běžným provozu nebude nějaká odchylka tímhle způsobená asi nijak závažná.

Nu, mám o čem přemýšlet, já teplotu oleje aktuálně měřím úplně mimo blok v mosazným mezikusu a asi budu v létě trochu experimentovat..
23:08:49
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 01.02.15 23:06:13: Ten stejně nebude mít závit co potřebuju předpokládám, navíc kde ho sebrat?
23:06:13
01.02.2015
Nwkt
-> Tuner#2: Co 136 domek?
23:04:36
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.02.15 22:24:59: Jo to by mě taky zajínalo, zda stačí čelní plocha a nějakým ten milimetr co to přestčím přes redukci.



Ještě hůř na tom jsem s měřením vody. Mám závit v hlavě, ale je jen o chlup větší než je na čidle. Takže redukce musí být hodně vysoká aby nedošlo k ulomení a čidlo je prakticky schované v redukci. Jako voda se tam zcela jistě natlačí, ale bude prakticky už nad hlavou dost ovlivněná okolní teplotou. Přemýšlím o navrtání domku a nebo na silnou hadici od termostatu vložit trubku s navařenou matkou což by bylo asi nejlepší?
22:27:08
01.02.2015
Jozka
-> vhml: Ta 20 mm vysoká pochromovaná distanční trubka fakt vypadala líp.. 3 3
22:24:59
01.02.2015
Jozka
-> Tuner#2: I dle toho origo šroubu chladiče to tak vychází = 11-12 mm..



Dumal jsem letos o opačným problému - jak moc musí být čidlo teploty smočený, aby správně fungovalo.. stačí jen jeho čelní plocha a nějaký 2-3 mm tý válcový ? Použil jsem na opačný straně kanálu Y rozbočku a naměřený hodnoty se mi moc nezdají..
22:20:25
01.02.2015
vhml
-> Jozka 01.02.15 22:14:32: a přitom to tu teplotu meri uplne stejne 4 Zatímco teda nějaká vložená mezitrubka mi připadá fakt jako prasečina :-D
upraveno 1x, naposled 01.02.2015 22:21:18
22:15:35
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.02.15 21:58:44: OK, redukce se udělá max. 12mm (kolem 13mm je právě ta malá dirka do boku) a čidlo z ní bude lehce koukat. Má menší průměr, takže by to nemělo vadit.
22:14:32
01.02.2015
Jozka
-> vhml: No taky moc pěkný..3 Beru dole napsané zpět, kolega Mário byl v podstatě estét...5
22:05:54
01.02.2015
vhml
-> Jozka 01.02.15 21:58:44: a nebo svaris sroubek, maticku a cidlo vody 3
zvětšit tlak,teplota oleje  - obrázek od vhml vložen 01.02.2015 22:05:54
21:59:39
01.02.2015
Nwkt
-> Tuner#2: Kdybys to napsal dřív, tak jsem ti to dneska změřil ...
21:58:44
01.02.2015
Jozka
-> Tuner#2: Aha.. taky jí nemám po ruce a o dýlce jejího zašroubování do prsou můžu po paměti spekulovat.. 10-12 mm ?



Kamarád se toho taky bál, takže pořešil průtokovým šroubem 16x1.5 normál z obchodu, do něj udělal 10x1 závit pro VDO čidlo, který se mu zdálo příliš dlouhý a trubkou a dvěma těsněníma čidlu vyrobil externí komůrku. Fungovalo, ale bylo to ošklivý a mělo jeden průsak navíc..
21:51:08
01.02.2015
Milan 136
-> Tuner#2: řekl bych, že není co kam
21:45:49
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.02.15 21:40:27: Když já tu původní záslepku nemám, respektive bude někde doma, neznámo kde na půdě...
21:43:23
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.02.15 21:34:28: Já neřeším tu velkou hlubokou díru, tak daleko jít rozhodně nechci (směr fialové šipky).



Řeším zda je nějaký funkční průchod ve směru zelených šipek? což je cca. v půlce stoupání závitu a je to při spodní části.
zvětšit tlak,teplota oleje  - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 01.02.2015 21:43:23
21:40:27
01.02.2015
Jozka
-> Tuner#2: Vzhledem k tomu, že v původním provedení pro R/LS je tenhle kanál dost brutálně přicpanej děrovanou trubičkou a i v dalších variantách do toho kanálu vydatně trčí konec průtokovýho šroubu, asi by se do kanálu nějakých 5 mm čidla vystrčit dalo (míním +5 oproti konci závitu původní záslepky).



LS/R tam má takovéto vynálezy: www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=874...
21:34:28
01.02.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.02.15 21:29:00: uplne malůvku nechapu, ale to co vidíš rovne jde od čerpadla a lame se to doprava k filtru. Pro teplotu tak idealni místo protože se to tam láme. Mám tam teploměr na obou autech.
21:30:51
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Doteď jsem tam měl baroskop, který je ale málo hluboký, tak se právě ptám, aby to neposral. Čili to udělat přes redukci jen nějaký 12 - 13mm co začíná ta malá dirka vrtaná napříč velkým otvorem ve spodní straně?
Extreme Tyres