skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výfuk pro motor s ostrou vačkou atd.
-> targa 2: Takhle upravenej motor nikdy nepojede "od spodu". Pokud chceš jezdit "od spodu", tak si kup fabii 1,9sdi.
-> havlik: hodne muziky po stránce výkonu. Jinak hlukove co nejtissi.
-> havlik: No je to dobra volba je priechodny ma pekny zvuk v otackach reve ako zavodak,viem lebo aj ja mam tlmic z Feldy 1,9 

-> peter l: no vhml chtěl hodně muziky:) a to ten dieslový je lepší:)
-> havlik: No ma ale aj je dost hlucny-stredovy z felda diesel mam to teraz a ked ze krajsi zvuk tak stredovy z fava ten je tiez krasny zvuk a mne sa to zda ze aj krajsi ako z feldy 1.9 mal som to tiez..
-> havlik: a ten je celoprustrel vid? Ja mel nekde prehled v cem je jakej typ tlumice, ale buhvi kde to mam.
-> vhml: středák z dieslový feldy má slušnej zvuk
Zkoušel někdo ten stred/konec z nafty?
Ja premejslim co se stovkou aneb za málo penez hodne muziky. Jako základ svodů od litiny použít první díl z fáva a jako příčnák nejaky bezne dostupny tlumic. Nez se s necim vyrabet...
Ja premejslim co se stovkou aneb za málo penez hodne muziky. Jako základ svodů od litiny použít první díl z fáva a jako příčnák nejaky bezne dostupny tlumic. Nez se s necim vyrabet...
pricnak pokud je komplet podle dokumentace tak je relativne tichej (ta posledni derovana vystupni trubka dela hodne :))
pokud bys chtel zkouset motovejfuk tak jeden na pokusy bych mel, nejak to tlumi, porovnat ale nedokazu pac sem to zkousel na jinem aute nez skodovka :)
pokud bys chtel zkouset motovejfuk tak jeden na pokusy bych mel, nejak to tlumi, porovnat ale nedokazu pac sem to zkousel na jinem aute nez skodovka :)
-> peter l: to bych dal rovnou z naftovy feldy, je na vetsi trubku.
ALe lisi se nejak i konstrukce tlumicu pro naftovou a benzinovou feldu, jen nevim v cem
ALe lisi se nejak i konstrukce tlumicu pro naftovou a benzinovou feldu, jen nevim v cem
dobra volby by bola aj koncovy tlmic z Favorita,ja som to mal mozem povedat ze je to tak akurat,necitit rozdiel madzi priechodnym a je hodne tichsi,a vojde aj pozdlzne ale len ked samo domo vyroba,ja by zvolil ladene zvody na pozdlzny vyfuk a tlmic pouzit koncovy z Favorita ale je to len moj nazor

120LS/A je hodně tichej vejfuk vzhledem ke svý konstrukci třech komor. Na druhou stranu vzhledem k tý samý konstrukci hnije jak prase :-D
Je vlastně na tobě, zda dáš výfuk podélně či příčně, skoro vždycky se tam nějak vejde... Horší to bude s tím utišením laufu - i sériový tlumič s ostrou vačkou řve jak protrženej:( Mám v plánu vyzkoušet výfuk z bandita dvanáctky... ale než to pojede, tak auta zakážou:)
Volil bych výfuk pro 120LS/A, ale to je příčňák. Nicméně seriovej výfuk spodek spíš podpoří, naopak vršek nebude fungovat...
potřeboval bych poradit kde a jaký výfuk si nechat vyrobit na 142.136 s upravený motorem Felicia,vačka 278/270 zdvih 6,9/6,7, upravené zdvihátka, tvrdší vnitřní pružiny na ventilech, kompresní poměr cca 10.9. Potřebuji výfuk který pujde použít místo serie (nejede to od spodu), nechci příčnák a rád bych tam nechal originál plechy. Nejsem ani velkým příznivcem rachotících výfuků, tak že něco co nebude dělat randál a pojede to. Dělaj někde něco takového? cenově do 8000,-?