skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vymena motora vs. zeleni
prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 03.12.2012 do 04.12.2012, založil/a Robert8899
-> afro100: ja nechcem vacku 300+ okolo 280/280 ked bude viac nevadi ale nie 300/300...ja neviem ake su vacky teraz takze asi tak :)
-> Jozka: Vačka může mít klidně i víc než 360°...
-> Robert8899: nejde o bezne jazdenie ale o beznu premavku, kde to proste nevyuzijes .. ak ti nevadi volnobeh okolo 1800ot. tak smelo do tej vacky 300°+
prevetram ju an nejakej uzkej uzatvorenej ceste niekde si vyrazime s priatelkou a to je tak vsetko
co amte s tym dennym jazdenim??? ja s nou vyjdem raz za tyzden a prejdem s nou 50 km...to auto je pre zabavu na skusanie novych veci nie na bezne jazdenie!
-> Don_pepe: že by nevydržela origo převodovka je kravina
-> MOLSO: Nejlépe 360° ?



-> afro100:
volakde som tu čítal že poriadny chlap musí mať aspoň 300vku vačku


volakde som tu čítal že poriadny chlap musí mať aspoň 300vku vačku

-> palinator: je, ale tych uz tu padlo :D
-> Robert8899:
Neni to na denní ježdění docela kravina?
Neni to na denní ježdění docela kravina?
inac nema niekto na repdaj nejaku vacku 280/280 alebo vecsiu diky
Dobre donre ch alani skor jak policia a poistovna zozerie za ziva ma zozeriete vy
to bol len napad nemusite ma hned kamenovat tak pstavam pri 136 motore s upravami 


-> palinator: No asi máš zase pravdu

-> Don_pepe:
To nechceš, voe...
To nechceš, voe...

-> palinator:
Až budu velký, budu palinator


-> Don_pepe:
Tomu se kámo říká efektivita.. to si pamatuj.
Bezeztrátová komprese informace.
Tomu se kámo říká efektivita.. to si pamatuj.


-> Robert8899:
Ty to vidíš jako Hurvínek válku!
"Jen zástavba" úplně jinýho motoru taky nebude sranda... A z čeho převodovka? Nebo tam necháš origo a budeš ji měnit co 14 dní? Na technickou to budeš dávat nějakým způsobem do původního stavu a při každé jízdě se modlit aby do tebe náhodou někdo někde neťuknul, protože jinak tě pojicajti a pojišťovny sežerou zaživa... A proč tu lidi ty experimenty dělaj? 6e je to baví, úmí to, chtějí se to naučit.... Ale stejně mají ještě jiný, "normální" auto...
E: -> palinator: Než já to nadatlím, už mě někdo předběhne! :D


E: -> palinator: Než já to nadatlím, už mě někdo předběhne! :D
-> Robert8899:
Protože naprostá většina těch lidí to auto má jenom pro zábavu. A kdo s tím jezdí denně, tak ano, upravuje je, ale tak, že to nebývá poznat na první pohled.
Protože naprostá většina těch lidí to auto má jenom pro zábavu. A kdo s tím jezdí denně, tak ano, upravuje je, ale tak, že to nebývá poznat na první pohled.
-> palinator: hm..a preco tu potom kazdy urpavuje motory? trepe tam turba vacky karburatory hlavy a neviem co vsetko..ved rpeco si nekupite ine auto ked chcete vykon? myslim ze je to hlupost co si pvoedal...a tu ide o to ziskat vykon z minimum usilia a za min penazi kedze ten motor ma v serii 100kw a naklady mam len na zastavbu do auta kde to uprava motora 136 na 100kw vyjde na nehoprazne peniaze...
-> palinator: Prene tak!!!
-> Robert8899:
Tohle je na běžný ježdění na hovno, jestli chceš výkon, kup si jiný auto.
Tohle je na běžný ježdění na hovno, jestli chceš výkon, kup si jiný auto.
tak co ja viem ten motor 136 ma oproti 16v jdnu vyhodu ze s tym nemaju policajti problem inac som nastrane 16v...to bude tazka volba
-> Kuladmin: Toho jsem se taky bál ale policie ani nikdo jiný auto nezkoumal
-> Robert8899: Tak delej jak uznas za vhodne prost klidne 9 policajtu to resit nebude ale 10 .... je to o nahode o stesti a o lidech apod . Ale todle my prijde uz jako docela velka zmena - zasah kde muze nastat problem.
-> Majki88: Tak ver tomu ze si mel stesti a hlavne si asi nikoho nezranil apod jinak by se v tom rypaly vic a pak je sakra problem. Pojistovna klidne odmitne plneni a platis vse z kapsy.
-> Majki88: jasne s tym motorom by nemal by t problem kto sa v tom nevyzna nepozna rozdiel mne ide o uplne iny motor takze tam by rozdiel bol vyditelny
-> Kuladmin: a je to motor z golfa 2 nie z feldy! ten ma rozdelovac v bloku takze s tym neni problem
-> Kuladmin: Já jsem měl ve 105s motor 781.136 samozřejmě nebyl zapsány a boural jsem s nim, zavinil nehodu a v pohodě...
-> palinator: jasne ze na TK origo motor kedze je to karburator a ma klasicku idnuscku tam s prehodenim nebude problem :)
-> Robert8899:
Jedině ilegal... na TK dát origo motor...
Jedině ilegal... na TK dát origo motor...
nemusite ma hned kamenovat 

s technickou problem nebude tolko rpehodim motor naspet ide o to na ceste ked ma zastavia :D a je to 1.6 16 v takze vykon je podstatnevyssi jak 136 :) a je to len taky napad
popravde nevim co vsichni porad vidite na tehle starejch 1,6. akorad to zere olej, vykon je jen o neco malo vyssi a to se da kompenzovat drobnimy upravami klasickych skodovackych motoru ktere navic nebyji do oci atd atd..
navic tam poradne neni misto ani na rozdelovac atd atd.
navic tam poradne neni misto ani na rozdelovac atd atd.
-> Robert8899: Uz 136-ka nestaci??? no mna raz uz zastavily a pozrely sa aj na motor,ale nepovedaly nic len ze dobre to vyzera,tek som sa spital ja ci mozem mat agregat z Fava a oni ze hej ale mal by som si dat zapisat-ide to v pohode zapisat lebo boly aj 136-ky, no problem by bol prave ak by som namontoval iny motor ako sa montovaly do skodoviek!!! Oni mi to tak vysvetlyly



spis res jak tomu udelas technickou abys vubec mohl vyjet.
a hlavne se modli ze nebudes nikdy a nikde ani trosku bourat.

chalani ake mate s kusenosti zo zelenymi? kontroloval niekomu motor? prip ake to malo nasledky? planujem 1.6 do skodovky auto nie je na bezne jazdenie sem tam nejaky vyjazd trochu rpevetrat a poobehovat nejake auta :D dikes