skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zvýšení Kp vs. trysky
-> tomvm: aj ja rád experimentujem (aj keď teraz už nemám veľmi čas) a som už aj čosik poexperimentoval, preto vravím, že ak máš motor blízko origo stavu, potiahne to aj origo osadenie karbu...
-> janiga: S tou vyřezanou osičkou neděláš dobře...
Já právě rád experimentuju, takže pokud se dám zjara upravy hlavy a nadchne mě to, tak rozhodně dám vačku a následně po doladění, bych si tam dal delší převodovku 5q 4,22. Chtěl sem jen vědět, když nastavenej SEDR co mám teď hodím na udělanou hlavu, jesi to pojee normálně nebo ne. Ale tak to uvidím sám žejo 

JA osobne zastávam názor, že keď sa motor blíži originálu, tak nie je treba nič pretryskovať. Každopádne to treba vyskúšať a uvidíš. Ak už znižovať KP, odporúčam aj podumať o inej vačke...a možno aj o inom motore ;-)
Dobře, dobře ... jen sem se chtěl zeptat 

a to že máš o 3deci jinej objem nevadí?
Nedá. Stejně budeš muset experimentovat abys zjistil, co motoru nejvíc sedí - těch parametrů které to ovlivňují je mnohem víc než jen KP.
Ahoj, napadla mě taková myšlenka, když mám v motoru 742.10 karb SEDR2951 (130L) a zvýšil bych KP na 9,5-9,7, tak by motor měl dobře fungovat i bez změn trysek v karbu, když sériová 130L má KP 9,7 žejo ? Dá se to tak brat ?