Oil catch tank

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 10.11.2012 do 21.07.2018, založil/a 4dams
řadit dle data
23:24:56
21.07.2018
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: čištění probiha prakticky jen poklesem na nulu...
22:51:01
21.07.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: No poklesem, odlučovač by tlak neměl moc snižovat ne? Jako dynamicky při odběru samozřejmě...
22:48:08
21.07.2018
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Podle mě ne. Je to podmíněný relativně vysokým tlakem a jeho poklesem....
22:39:46
21.07.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
Použít jako catch oil odlučovač ke kompresoru je hovadina nebo by to fungovalo? :-)
12:46:04
27.11.2012
4dams
-> Eidy: -> sep: -> ozzman1000: tak som rád že ste mi potvrdili čo som spatlal dokopy6
Oceľová vlna je aj v odlučovači vody na kompresor, tak preto ma to napadlo dať aj sem.

Nakoniec som úplne ustúpil od toho dať vývod z OCT pod auto. Určite má nejaký význam, že motor odsáva prípadné výfukové plyny z odvetrávanie, aby sa tak rýchlo nešpinil olej. Tiež sa bojím že RJ motora je nastavená tak (čo som zisťoval a nikto mi to nepotvrdil ani nevyvrátil), že počíta s nejakým CO2 navyše v nasávanom vzduhu a tým že toCO2 tam nebude, zmení sa zmes a môže pomaly dôjsť k prepáneniu piesta prípadne ventilov...
Ale čo je pravda, po odpojení odvetrávanie, motor jednoznačne stíchol, výkon rovnaký..
upraveno 2x, naposled 27.11.2012 12:57:51
12:27:36
27.11.2012
Eidy
-> 4dams: ta vata určitě pomůže. Já mám nádobku řešenou tak, že přívod je tangenciálně po obvodu, aby se využila rychlost proudění a odstředivou silou ulpívaly kapičky na stěně. Vývod je pak navrtanou trubkou uprostřed. Ta má v sobě ještě plastový drátěnky a funguje to skvěle.
10:00:40
27.11.2012
ozzman1000
-> 4dams:
Ideš na to myslím vcelku dobre, myslím že to bude fungovať...takto nejako som to chcel spraviť aj ja na spotrebáka, akurát som chcel tú oddeľovaciu výplň spraviť 3 stupňovú (drátenka, špongia, zeolit). Inak videl som odlučovač (myslím že z Alfy Romeo) ktorý mal vnútri akýsi labyrint a dno do kónusu zakončený vývodom s hadičkou ktorá išla naspäť do kľukovej skrine - t.j. olej čo sa skondenzuje stečie naspäť do vane. Relatívne bezúdržbová záležitosť.
07:15:10
27.11.2012
sep
-> 4dams: :přesně takto jsem si výraběl svůj,přepážka a vata by tam měla být aby to nějak plnilo co to plnit má.
20:43:20
26.11.2012
4dams
Málinko som dúfal že mi niekto poradí k veci... Keď nikto nič, pridám fotku úpravy ako som rozdelil prepážkou vstup a výstup. Vnútro som vyplnil ocelovou vlnou aby to trochu fungovalo ako filter a tiež aby sa lepšie zrážal kondenz z odvetrávanie. AL plech som o veko prilepil Elring silikónom na tesné spoje na motore. (kvalitný silikón, ktorý nechutne nesmrdí po octe) Spodok plechu sa opiera o spomínanú ocelovú vlnu.
vývod z OCT zapojím nakoniec tak ako by to malo byť bez vymýšlania... t.j. za filter
zvětšit Oil catch tank - obrázek od 4dams vložen 26.11.2012 20:43:20
upraveno 2x, naposled 26.11.2012 20:44:56
11:04:51
14.11.2012
darklord
-> 4dams: a ako funguje separator? :) je na tom dost podobne
10:57:22
14.11.2012
4dams
-> minno: v tejto zime8 najskôr v máji 1

Takto nejak jednoducho si to výrobcovia predstavovali
zvětšit Oil catch tank - obrázek od 4dams vložen 14.11.2012 10:57:22
10:47:44
14.11.2012
minno
-> 4dams: tak dnes budeš môcť montúvať....1
10:44:20
14.11.2012
4dams
Kvalita celkom v norme, ale ako som očakával vnútro nedomyslené...
Do 2/3 nádobku vyplním ocelovou vlnou a vrch do 1/3 oddelím AL plechom.
Tak ako to je, to nebude moc spĺňať učel, keďže vstup a výstup niesu nijak oddelené - to čo nasaje, hneď odsaje..
zvětšit Oil catch tank - obrázek od 4dams vložen 14.11.2012 10:44:20
upraveno 3x, naposled 14.11.2012 10:49:18
10:42:08
14.11.2012
4dams
včera mi to dorazilo...
zvětšit Oil catch tank - obrázek od 4dams vložen 14.11.2012 10:42:08
23:31:34
10.11.2012
palinator
-> darklord:
Kroužky nepomůžou, známá to věc.

-> 4dams:
Jestli to mělo pro tebe opravdu měřitelný pozitivní vliv, tak proč ne.... Je pravda, že diesely (obzvláště u koncernu TDI-PD) hodně foukaj do karteru... Ale mě to drobně pokuřuje za studena určitě kvůli tryskám.
23:20:55
10.11.2012
darklord
-> 4dams: no, keby som to vedel ked som to kupoval tak by som do toho nesiel, ale teraz sa uz neda nic robit, treba nasetrit na vymenu kruzkov a modlit sa ze to bude stacit
23:19:33
10.11.2012
4dams
-> darklord: nevedel som že s tvojím motorom je to až tak zlé8
upraveno 3x, naposled 21.12.2012 19:00:59
22:33:00
10.11.2012
palinator
-> 4dams:
Jsem toho názoru, že stačí jednou za čas přiložit pod kotel co se vejde, tím se olej vyžene tam kam má a je hotovo. Nevim kolik mi traktor žere oleje jestli žere, každopádně to není ke vztekání a nervy mi to netrhá. EGR mám zaslepenej, což podle mě má opravdovej smysl, sice nevim, jak vypadá sání, ale známky nadměrného zanesení nenese. Čistit se bude až s výměnou turba, která je otazná.
22:30:26
10.11.2012
darklord
-> 4dams: clovede ak ti to zozere dve deci medzi vymenami tak by som do toho vobec nehrabal a radoval sa aky mam super motor. Mne to dve deci zozere za den pri behani po meste 3
22:19:54
10.11.2012
palinator
-> 4dams:
Stejně ti do sání bude chcát turbo, tak co. EGR máš OFF?
22:19:04
10.11.2012
4dams
-> darklord: ten motor má cca 120 000 km tak snáď áno a podľa kompresiometra tiež áno. Cez odvetrávanie to zožerie podľa mňa 1 - 2 dcl a cez turbo ďalších 1-2 dcl za 10 000 km...
upraveno 1x, naposled 10.11.2012 22:19:19
21:40:47
10.11.2012
darklord
-> 4dams: a isto mas v pohode kruzky? Lebo ja mam tie tlaky vselijake, a olej mi to do sania hadze takym sposobom ze behom 200km som schopny vybrat na ryske od maxima po minimum 3 Tiez ma napadol nejaky odlucovac, ale hovorim si ze asi bude lepsie zhodit hlavu, vymenit kruzky a zase to zlozit.
17:51:19
10.11.2012
4dams
-> vhml: Viem, viem6 rozmýšľal som si to vyrobiť doma z nejakej plechovky a pod... Ale keď tak, nech to už nejak vyzerá.
16:32:49
10.11.2012
vhml
-> 4dams: aha, v tom případě chápu. NA druhou stranu pet flaška udělá stejnou službu.
15:49:02
10.11.2012
4dams
-> darklord: TDS-ka nikdy nemali separator, aj keď iné motory v tej dobe ho už mali (dieslové aj benzínové)... Tiež to chcem spraviť tak, aby som zachoval pôvodný vzhľad motora, však ma poznáš 1
upraveno 1x, naposled 10.11.2012 15:49:25
15:44:18
10.11.2012
4dams
-> vhml: motory novšej generácie od môjho už majú separátor oleja od výroby. Každý jeden motor aký mám aj ja, má stále zanesené sanie od oleja (ešte pred turbom samozrejme). Bez ohľadu na stav motora a koľko KM má za sebou, každý jeden. Môj má napr. ukážkové kompresné tlaky.
Mal som chvíľu na skúšku vývod pod auto, takže motor nemal možnosť odsávať z odvrávania olejovú hmlu, a aj tak z tej hadice kvapkal olej.
upraveno 3x, naposled 10.11.2012 15:45:51
15:39:00
10.11.2012
darklord
-> 4dams: a co radsej separator?
15:27:47
10.11.2012
vhml
Příspěvek smazal moderátor - minno
15:27:46
10.11.2012
vhml
Jakej význam má montáž?
14:27:39
10.11.2012
4dams
Chcem do môjho spotrebáka domontovať tento oil catch tank:
www.race-shop.sk/shop/... /730-oil-catch-tank-s-2-vy vodmi-cierny-objem-0-6l
Dnes som ho objednal... Sanie mám vymyslené a z polovice už aj upravené (mám náhradné sanie na pokusy.) hadice mám. OCT bude umietnené na opačnej strane ako sú zvody na výfuk a čo najďalej od motora a z časti bude chladené náporom vzduchu, aby sa dobre zrážala olejová hmla. Hadice budú tiež vyspadovane dolu do OCT, ak by sa niečo vyzrážalo v hadiciach, tak aby to tiež stieklo do OCT.
A Otázky sú:
1. Vývod z OCT mám zapojiť pred alebo za filter? Zapojiť pred filter ma napadlo, aby sa prefiltrovali prípadné "sadze" a lepšie sa premiešal vzduch z odvetrávania s čistým. (viem že novšie autá to majú vyvedené za filter)
2. Ak by som vyviedol vývod z OCT "pod auto" (motor má RJ motora a elektrické palivové čerpadlo - diesel) nepočíta RJ motora s nejakým tým CO2 z odvetrávania? a tým že to CO2 tam nebude, nezmení sa nejak spaľovanie a motoru skôr uškodím?

Dúfam že som to dobre a jasne napísal 6 a nevadí že tu rozoberám problém inej značky auta... Ale OCT sa dá tiež do akejkoľvek škodovky domontovať, takže téma nebude dúfam zbytočná. Ďakujem za rady
upraveno 4x, naposled 10.11.2012 15:13:06
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres