felicia 1.3 mpi chyba v zapalování

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 07.11.2012 do 19.06.2018, založil/a TooM-As
řadit dle data
22:35:38
19.06.2018
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tady se jen točila. Pak jsem do ní 2x jebnul kladivem a povedlo se mi ji neustálým točením a poklepy vyndat. Ale jak byl te n závit zasranej hliníkem a je to zvrchu, tak se tam nedá nijak šáhnout. Musel jsem vejfuk říznout (byl to ješt originál), dát si to do polohy že tam vidím, ťuknout do závitu a když byl první závit OK, tak pak závitník...
22:29:00
19.06.2018
Milan 136
-> StepaNoFUN: ja jednou na felde sondu protocil a jen se tocila. Tak jsem vyndal svody, za sondu utahnul do sveraku a s kolegou jsme za ty svody zvedali ponk. Ale vyndali. Pak zavitnik a bylo to
21:37:30
19.06.2018
StepaNoFUN
-> Milan 136: Ale jednou jsem si cvičně vyndal (říznul origo) vejfuk na 1,4 MPi Fabii. Na tý druhý sondě se to žvejklo tak blbě, že jsem to na autě nedokázal udělat. :-/ I kdžy jsem ji z toho nakonec vymlátil, tak jsem se nedokázal chytit závitníkem, dokud jsem ten půvdní závit nevysekal důlčíkem. :-/
upraveno 1x, naposled 19.06.2018 21:37:45
21:29:04
19.06.2018
Milan 136
I když se závit na sondě žvejkne, tak sonda je měkká a ten závit ve svodech tvrdej. Nikdy se nestalo, že by se nezachránil a že ta sonda byla kolikrát holá. Stačí závitník M18x1,5 myslím
20:59:24
19.06.2018
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Neupadnou. I na totálních korozníkách to jde po ohřátí rozdělat slušně.
20:57:55
19.06.2018
Tomaso435
-> StepaNoFUN: kdybys to auto vidět jak je celý a všude krom spodku nabobtnalý díky hnilobě, tak bys pokusy s autogenem ani nezkoušel :-D ty šrouby upadnou snad někdy po cestě sami od sebe aniž by se někdo pokoušel povolovat... proto se mi do toho nechce :D
20:56:35
19.06.2018
suri
-> Pavel P@nkáč: nie
20:54:30
19.06.2018
Pavel P@nkáč
-> suri: a tlak paliva mas změřený při tom poklesu výkonu?
20:35:17
19.06.2018
suri
-> MVM: hm , to moje je čisté , vačka ME , zoštelované a niekedy to proste vo vyšších otáčkach vynecháva hlavne za tepla , kedysi som vymenil trištvrte auta a bola ko klapka , dnes neviem kde začať kedže žiadne nové origo diely nie sú ... lambda chodí , tlak v saní chodí , klapka detto ale to chodila aj pred tým a nešlo to

je to vynechávanie výkonu ako keby dochádzal benzín , nie trhanie ako pri sviečkach , také plynulé
20:26:45
19.06.2018
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Neurveš ani jedny šrouby. Ohřeješ to autogenem a pak prakticky bez potíží vyšroubuješ. Ale o5 - stojí to peníze... Buď za nákup malýho autogenu, nebo někomu, kdo ho má a půjčí ho/ udělá to...
Nebo vykurvíš tu lambdu, co tam je, vydloubeš zbytky závitu, protáhneš to závitníkem a dojdeš si prostě koupit NOVOU.
K tomu zkoušení mimo auto - jako že do toho budeš foukat horkovzduškou a zjišťovat, že tam je 100% kyslíku? Nebo k tomu přidáš ještě hadici od výfuku?
upraveno 1x, naposled 19.06.2018 20:29:23
20:00:14
19.06.2018
Tomaso435
-> StepaNoFUN: tlakoměr na burze za pětku se sežene, to nebude problém :D jen mě děsí ta lambda.. urvu nejenom štefty ve svodech ale i šrouby u katu... pač ještě se mi ji nepovedlo nikdy vyšroubovat jak je to srostlý... jde vyzkoušet lambda i bez zapojení v autě ? mám tu jedny svody i s ní... vlastně dvoje.
19:52:14
19.06.2018
MVM
-> Tomaso435: Na známýhofeldě jsem řešil cukání poměrně dlouho .. nakonec to fungovalo až po výměně lambda sondy ale jedině originál Bosch podle jejího čisla.. ne náhrada podle WINu,, Na čerpadle ubrat nejde..
19:49:55
19.06.2018
StepaNoFUN
-> Tomaso435: Kup (hele vím, že u Tebe je tohle to sprostý slovo, ale těžko to někdo bude vyhazovat) si tlakoměr, téčko, hadičníky a ten tlak paliva můžeš změřit. Mělo by tam bejt +- nějaká desetina 3 BAR... (u MPi)
Pak je ještě možnost zajet do servisu, kde tohle vybavení maj a za patřičnej poplatek (zase sprostý slovo) Ti to změřej...
19:45:14
19.06.2018
Tomaso435
-> MVM: a nejde ubrat na čerpadle? :-D nebo jakkoliv srazit spotřebu:D je to na 10km do práce očekávám od toho cca 80 maximálku 40
19:39:47
19.06.2018
MVM
-> Tomaso435: Regulátor tlaku paliva být vadnej může ale zase tak často ti nebývá.. Spíš to častěji odnáší palivový čerpadlo v nádrži.. Tim pádem ten tlak paliva kolísá...
19:32:37
19.06.2018
Tomaso435
-> Petr Urban: ted sem to zkoumal,
už se někdo setkal s vadnou regulací tlaku paliva co je v tom rozdělovači paliva před vstřikama? :-D
bud je to fakt tou lambdou která není stará stejně jako celej vejfuk a nemá mnoho najeto, nebo je chyba ještě v nějakej jinej blbosti.
19:14:43
19.06.2018
Petr Urban
-> Tomaso435: je tam průchozí filtr, tlak paliva řeší přetlakový ventil na konci lišty který se ještě reguluje dle podtlaku v sání.
17:19:25
19.06.2018
Tomaso435
ted sem si hrál s diagnostikou na feldě...
pořád tam je sporadickáý chyba 00537 ted už nevim jesi dolní nebo horní. to je fuk

když sem si zkusil akční členy tak čerpadlo ok, ale ten ventil aktivního uhlí by taky moh cvakat ne ? a necvaká.....

když se chci trochu svižnějc rozjet, tak auto jako že začne ubírat, chvilkama pocukává jako by to umyslně ubíralo palivo... což je asi tou lambdou že se snaží ubrat na spotřebě která je i takhle dle mýho zbytečně vysoká.

tak mě napadlo, není tam někde nějakej palivovej filtr s tlakovým omezením pruchodnosti ? já jen jesi to není jak na tej fabii kde musí bejt filtr s danýma atmosferama... že by to mohlo protejkat zbytečně moc


upraveno 2x, naposled 19.06.2018 19:29:53
21:06:07
16.01.2018
Markop
Felda 1.3 MPi má skupinové vstřikování i zapalování. Fabia 1.4 MPi sekvenční vstřikování a skupinové zapalování.
15:55:00
16.01.2018
minno
-> darklord 16.01.18 13:14:40: máš pravdu, som to napísal v rýchlosti bez poriadneho prečítania o čom je reč.
15:06:28
16.01.2018
darklord
Toto mi to pripada uz ako uplne trollenie.

Felicia MPi ma jedinu informaciu o polohe klukoveho mechanizmu, a to - HU dvojice 1-4 a HU dvojice 2-3. Cize aj zapalovanie, aj vstrekovanie prebieha po dvojiciach (1-4, 2-3).
Zapalovanie dufam uz rozoberat nemusim, jedna sviecka pali pre piest v kompresii, druha pali v podstate do strihu, resp do vyfuku. Nic zle sa nestane, proste jednotliva sviecka pali dvakrat za 4T cyklus.
Vstrekovanie prebieha uplne rovnako, dvojica vstrekovacov vstrekne polovicny objem pri kazdej otocke motoru. Na jednom valci to bude pocas sania, na druhom valci pocas expanzie (tu sa tym navyse chladi saci ventil, resp odparuje palivo). Cize z pohladu jedneho valca sa najskorej odpari cast benzinu, a pri sani sa este vstrekne druha cast priamo pri otvorenom sacom ventile.
14:57:08
16.01.2018
bouchy
-> Bukaj: Taky bych si myslel, že vstřikovat během výfuku (píst jde nahoru) je nesmysl, i kvůli dalším částem...nebo pak už nerozumim 4T R4 motoru.
upraveno 1x, naposled 16.01.2018 14:57:22
14:45:01
16.01.2018
Bukaj
-> darklord 16.01.18 14:16:43: Aha, není jiná vstupní hodnota do jednotky, než poloha klikovky... 7
14:44:05
16.01.2018
Bukaj
-> vhml 16.01.18 14:15:02: Fakt? U MPi byc předpokládal, že z hlediska spotřeby paliva je to hloupost, není?
V jaký moment (ve vztahu k poloze pístů a ventilů v těch dvou válcích) to vstřikuje?
14:16:43
16.01.2018
darklord
-> bouchy 16.01.18 14:14:21: vstrekuju vzdy dva, tak isto ako palia dva. Co na tom nerozumies? Ako by mala jednotka vediet kam vstreknut, ked ma len informaciu o HU danej dvojice piestov?
14:15:23
16.01.2018
darklord
-> Bukaj: to nie je pravda. Vzdy vstrekuju dva vstrekovace, presne tak isto ako palia dve sviecky. Plati to samozrejme pre Feliciu MPi. Fabia OHV uz ma cidlo vacky, kedy dokaze rozdelit vstrekovanie presne na jeden valec.
14:15:02
16.01.2018
vhml
-> Bukaj 16.01.18 13:43:17: vstrikuji taky dva najednou.
14:14:21
16.01.2018
bouchy
-> Bukaj: Takže to jde detekovat tím, který vstřikuje157
13:43:17
16.01.2018
Bukaj
-> bouchy 16.01.18 13:26:47: Cívky v zapalovací liště jsou dvě, tedy pálí vždy dvojice svíček - to ničemu nevadí. A vstřiky jsou 4, vstřikuje vždy jen jeden vstřikovač právě do válce, kam je potřeba... 4
13:30:03
16.01.2018
Antony - zrušená registrace
-> bouchy: (sání + expanze) versus (komprese + výfuk)
13:26:47
16.01.2018
bouchy
-> vhml: A ten druhý vstřikovač?
13:19:29
16.01.2018
bouchy
-> vhml: Takže se vstřikuje během výfuku? Zajímavé.
13:14:40
16.01.2018
darklord
-> minno: ako prosimta podla polohy zotvraku poznas ci pali prvy alebo stvrty valec? 3
13:14:05
16.01.2018
minno
-> vhml: Podľa polohy zotrváku predsa.
13:12:38
16.01.2018
vhml
-> bouchy 16.01.18 13:10:37: a jak by zjistila kam ma vstrikovat? Ty jdou samozřejmě taky dva najednou
13:12:24
16.01.2018
darklord
-> bouchy: sak ale vstrekuje sa tiez po dvojiciach, alebo dokonca to ani neni rozdelene. Teda u feldy MPi
13:10:37
16.01.2018
bouchy
-> vhml: Třeba podle toho, kam se vstřikovalo?
13:09:30
16.01.2018
vhml
-> bouchy 16.01.18 12:50:25: a kde by řídíci jednotka ve felde zjistila jestli je valec v kompresi nebo ve výfuku?
13:02:17
16.01.2018
Antony - zrušená registrace
-> bouchy: jop, je to tak, palí 2 najednou.
12:50:25
16.01.2018
bouchy
Čus, vytáhnu téma s dotazem - teď jsem byl konfrontován s tvrzením, že Felicia se svou zapalovací lištou má svíčky spojené ve skupinách po dvou, čili pálí zároveň válec s kompresí a zároveň válec s výfukem; pak ty druhé dva... jako fakt? Protože to se mi nezdá - proč by existoval kontaktní rozdělovač na 4 vývody u čtyřválcového motoru (u 120tek) - když by stačily dva... mám za to, že to musí pálit standardně 1 3 4 2.
22:59:19
07.11.2012
StepaNoFUN
-> TooM-As: Tím zkratem to určitě nebylo... Spíš bych se zaměřil na stav svíček... Jedna předpokládám nepůjde povolit. Nebo blbě... Buď olej, nebo voda ve válci...
22:36:11
07.11.2012
TooM-As
Dneska při montáži alternátoru do strejdovo felicie jsem zapoměl odpojit baterku a když jsem dotahoval přívodní kabel tak jsem si ťuknul klíčem o zapalovací lištu . Pak jsem z hrůzou zjistil že auto běží jen na 2 nebo 3 válce. Vyzkoušel jsem jinou lištu , a stále to samé , tak jsem mrknul do řídící jednotky jestli tam není něco vypálenýho , ale všechno v pohodě.

Nakonec jsem to chvilku skusil podržet ve vyších otáčkách a najednou se ty 2 válce chytli a od tý doby v pořádku. Tak mě zajímá jestli jste se s tím už někdo setkal .
Extreme Tyres