skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdiel medzi lambda sondami...
21:41:01
08.01.2019
08.01.2019
COL
Pokud jde o NBO2 a neni to nejaky zvlastni typ pro chude smesi, tak by se snimaci element uvnitr mel chovat stejne. Diry kolem maj vliv na pristup vzduchu a ovlivni veci jako rychlost odezvy, schopnost udrzet se na pracovni teplote (dulezity hlavne pro WBO2), pripadne ochrana pred skondezovanou vodou (dopad kapicky na vyhraty snimaci element = rychly konec LS).
18:00:49
08.01.2019
08.01.2019
MVM
-> StepaNoFUN 08.01.19 10:46:51: No já už dávám přesně takovou lambdu která tak byla origo -tzn. né podle náhrady ale podle BOSCH dlouhýho čísla na tý lambdě. Dvakrát jsem se nechal unést levnější variantou a auto cukalo (1,3MPI). A nepředpokládal jsem, že zradí nový díl,který jsem vyloučil .
17:26:41
08.01.2019
08.01.2019
MOLSO
-> StepaNoFUN: práve si mi prekazil plán kupovať do 1,6 ntk sondu
11:01:16
08.01.2019
08.01.2019
Jura_Favorit
-> StepaNoFUN: no vidíš to... a ohledně těch vstupních otvorů něco víme?
(to je to, co tu řeším, ne komu se co pos*alo nebo ucpalo )
(to je to, co tu řeším, ne komu se co pos*alo nebo ucpalo )
10:46:51
08.01.2019
08.01.2019
StepaNoFUN
-> Jura_Favorit: No já jsem s NTK nebyl spokojenej. Měl jsem ji v 1,6. První odešla přesně po prvním ohřátí (v řádu minut), druhá vydržela asi 1000km. Pak jsem dal BOSCH a byl klid.
10:13:45
08.01.2019
08.01.2019
Jura_Favorit
-> suri: NTK je jasná a sám ji na základě Dedlova doporučení ve Favoritu mám; když se mi tu ale nashromáždilo i několik BOSCH-ek, i toho horního provedení (a to dokonce LSH 24 i 25, jak jsem ještě v průběhu večera zjistil), tak je přece nevyhodím, kdyby byly použitelné ve FAV/FEL stejně
Prostě mi jde o to, jestli ten rozdíl ve vstupních otvorech je jen evoluce nebo to horní provedení má nějakou souvislost třeba se směrem proudění spalin v konkrétním výfuku a je to tedy na jiné auto (a podle toho je buď dám na sklad nebo pošlu do světa)...
Prostě mi jde o to, jestli ten rozdíl ve vstupních otvorech je jen evoluce nebo to horní provedení má nějakou souvislost třeba se směrem proudění spalin v konkrétním výfuku a je to tedy na jiné auto (a podle toho je buď dám na sklad nebo pošlu do světa)...
07:01:28
08.01.2019
08.01.2019
suri
-> Jura_Favorit: videl som aj také aj také a všetko išlo , tieto Boschky boli známe tým že niektoré boli náladové , niekedy chodila solídne a niekedy s chybami , odporučil vtedy Dedla NTK od 99- tak tú tam mám a už som nikdy nevidel chybu sondy v diag
21:51:06
07.01.2019
07.01.2019
Jura_Favorit
Využiji starší téma.
V obou případech na foto (z netu) se jedná o originální lambda sondu BOSCH LSH 25 (Fel 1.3 MPi), ale pozornému oku jistě neunikl rozdíl v otvorech pro vstup spalin.
sonda nahoře: velký kruhový otvor přímo ve vrchlíku, kolmo k ose sondy, + několik malých po obvodu při závitu.
Se sondou s otvory tohoto provedení jsem se doposud nesetkal.
sonda dole: několik podélných štěrbin po obvodu krytu rovnoběžně s osou sondy.
Sondy s otvory tohoto provedení jsem vždy vymontoval z aut jako původní tovární nebo i zakoupil nové jako originální ND přímo ve Škodovce (a to i v případě LSH 24 na Fav/Fel BMM).
Otázka zní, má provedení viz horní sonda nějaký reálný vliv na měření hodnot při použití ve FAV/FEL? Je to jen evoluce výrobce a tudíž je to úplně jedno? Nebo to má svůj účel pro použití v nějakém jiném - konkrétním modelu od jiné automobilky (napadá mě třeba z důvodu jiného úhlu lambda sondy vůči směru proudění spalin) - a do FAV/FEL je to nepoužitelné, byť typově jsou stejné?
Prosím jen fakta k věci... Díky
V obou případech na foto (z netu) se jedná o originální lambda sondu BOSCH LSH 25 (Fel 1.3 MPi), ale pozornému oku jistě neunikl rozdíl v otvorech pro vstup spalin.
sonda nahoře: velký kruhový otvor přímo ve vrchlíku, kolmo k ose sondy, + několik malých po obvodu při závitu.
Se sondou s otvory tohoto provedení jsem se doposud nesetkal.
sonda dole: několik podélných štěrbin po obvodu krytu rovnoběžně s osou sondy.
Sondy s otvory tohoto provedení jsem vždy vymontoval z aut jako původní tovární nebo i zakoupil nové jako originální ND přímo ve Škodovce (a to i v případě LSH 24 na Fav/Fel BMM).
Otázka zní, má provedení viz horní sonda nějaký reálný vliv na měření hodnot při použití ve FAV/FEL? Je to jen evoluce výrobce a tudíž je to úplně jedno? Nebo to má svůj účel pro použití v nějakém jiném - konkrétním modelu od jiné automobilky (napadá mě třeba z důvodu jiného úhlu lambda sondy vůči směru proudění spalin) - a do FAV/FEL je to nepoužitelné, byť typově jsou stejné?
Prosím jen fakta k věci... Díky
01:02:20
06.10.2012
06.10.2012
buldozerxxx
rozdil tam je...kup tu ktera tam ma bejt
01:01:37
06.10.2012
06.10.2012
buldozerxxx
jednoduse LSH24,LSH 5,6 je pro bmm a LSH25 nebo ta novejsi NTK je pro 1.3 a 1.6mpi...ja by jsem zvolil tu NTK..je trosku mensi proti napr:klasicke bosch ale co jsem cetl tak je spolehlivejsi..sam jsem ji daval :-)
22:51:49
05.10.2012
05.10.2012
Petr Volfik
No rozměrově je to stejný, čísla si tak nepamatuju ale jedna by měla bejt pro MPi a jedna pro BMM. Mezi MPi a BMM by tam malej elektrickej rozdíl měl bejt.
EDIT: Tak asi obě pro Mpi, nevim. :-D
EDIT: Tak asi obě pro Mpi, nevim. :-D
22:23:50
05.10.2012
05.10.2012
Billislav
Zdravim,vie mi niekto vysvetlit,aky je technicky rozdiel medzi: SONDA KYSLIKOVA LSH 25 FELICIA 1,3MPI+1,6MPI - 6U0906265C a SONDA KYSLIKOVA 1,3MP OD 1/99 - 6U0906265E ? Mam totiz moznost dostat sa k tej druhej ako protihodnotu za moju pracu,ale mam Feliciu 07/98,cize ta druha mi nebude funfgovat,su tam elektricke aj rozmerove rozdiely? Dik