Řešit tady nesmysly typu "dej tam Sedr" je holá pitomost. Tyhle prastarý karburátory typu sedr a jiné ochuzený sračky jako je edsr se v žádným případě nemohou vyrovnat v tak krásném chodu motoru jako když to běží na LEKRu ať už za studeného startu až po zatížení.. Přeci jenom tyhle jikovácký karburátory jsou už několik desítek let zastaralý a přechod na LEKR byl uplně o něčem jiném a tolik zajímavých a smysluplných věcí tam bylo vyřešeno, sice má nějaký nedostatky, ale rozhodně je jich méně něž na těch předchozích karburátorech co se vyvíjely desítky let furt "stejně"

a to je esnad doufám že jasné
Chápu že pro některý jedince ten karburátor působí jako "velkej mozek" s plno hadicí kolem a vypadá hrozně složitě, skoro až nepochopitelně, tak proto se každej vrhne na klasiku obyčejného primitivního dvoukomoráku na škodovku, protože jako basic tuning je to nejjednodušší a taky kde sáhnut po jiných tryskách a vzdušnících.
Tunerská nevýhoda u toho Lekru je že se nenechá snadno a rychle přetryskovat sadou jiných trysek, protože nemáme kam šáhnut po jiných, takže nezbývá než laborovat a zkoušet s převrtáváním.. ale rozhodně to stojí za to.
Né nadarmo je to ve skutečnosti Solex 2E a byl využit skoro po celé zemi modifikován na některých vozech, dokonce i v přeplňovaných motorech !!
Myslím si že na další komentáře se sedrama tu máme vysvětlující tento můj obrázek
