skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak poznat spatnou civku starteru? Felicia
20:24:54
09.08.2012
09.08.2012
suri
-> Tommyk: cestu tam som šiel ešte rýchlejšie a ani zásterku neštrajchol , neco je tam hodne v prdeli
20:22:31
09.08.2012
09.08.2012
Tommyk
-> suri: musíš pomalu
20:19:50
09.08.2012
09.08.2012
suri
-> Tommyk: išiel cestou necestou polem nepolem , ale zrejme bude ohnutá piestnica alebo niečo , na stojáka riadenie nemá volu ale za jazdy 5cm na kazdu stranu , plava , hrkoce a kýve sa , prepružilo a ostalo prepružené , vana išla na zem
20:17:25
09.08.2012
09.08.2012
Tommyk
-> suri: tak to je nemilé, emile.. cos dělal?
20:14:07
09.08.2012
09.08.2012
suri
-> Tommyk: tak to sú jednoduché veci na skúmanie , ja mám feldu ko predok , a rozjebal som teraz vaňu ...
20:13:03
09.08.2012
09.08.2012
Tommyk
-> suri: jo no, je to takový slabý. asi vezmu z prace kabel od kostry na mašinu ten vydrží 400-500A jak nic
jinak se mi to vymstilo pěkně. chtěl jsem dávat nový konektory rovnou s baterkou, ale nebyly.. od ty doby jsem se na to vysral a ted to tady mam
jinak se mi to vymstilo pěkně. chtěl jsem dávat nový konektory rovnou s baterkou, ale nebyly.. od ty doby jsem se na to vysral a ted to tady mam
20:06:39
09.08.2012
09.08.2012
suri
-> Tommyk: tiež som menil kabely , ale druhý raz kúpim kábel , koncovky a urobím sám , niečo poriadne hrubé , mám pocit že tento má dosť straty
20:05:23
09.08.2012
09.08.2012
Tommyk
-> Tommyk 08.08.12 20:46:47: tak to blbost nebyla a byl v prdeli + kabel od baterky. Přímo u svorky, zoxidovany polamany. dal jsem novy svorky, uštíp kabel a je to.
taková blbost tyve
taková blbost tyve
20:46:47
08.08.2012
08.08.2012
Tommyk
tak a je to tu zas. už nepomohlo ani vyndání uplně ven. nechal jsem ho jen viset na šteftu (aby měl kostru) a zkusil jsem otočit klíčkem, jestli se rozběhne a ani hovno =/ cvakne a konec.
přitom když jedu, vypnu zapalování a ještě když se točí motor začnu startovat, tak to naskočí.
tak mi teda řekněte čím to =/
hlava v pejru..
a vsadím se, že když to vyndám, napojím napřímo na baterku tak se rozběhne.
napadaj mě jen zlámaný kabely jinak fakt nevim.
zlámaný kabely myslim ve startéru/na startéru. ptže od baterky tj blbost a pak už je tam jen od spínačky a ten sepne pokaždý, když cívka cvaká.
přitom když jedu, vypnu zapalování a ještě když se točí motor začnu startovat, tak to naskočí.
tak mi teda řekněte čím to =/
hlava v pejru..
a vsadím se, že když to vyndám, napojím napřímo na baterku tak se rozběhne.
napadaj mě jen zlámaný kabely jinak fakt nevim.
zlámaný kabely myslim ve startéru/na startéru. ptže od baterky tj blbost a pak už je tam jen od spínačky a ten sepne pokaždý, když cívka cvaká.
22:21:07
28.07.2012
28.07.2012
suri
-> Tommyk: nuž no
22:08:11
28.07.2012
28.07.2012
Tommyk
-> suri: to nemá cenu. jen se to prostě nesmí dotahovat na krev. je to přitažený normálně a pro jistotu jsem tam dal loctite neni se čeho bát
18:04:53
28.07.2012
28.07.2012
suri
-> Tommyk: pod to dej podložku
12:23:03
28.07.2012
28.07.2012
Tommyk
Jinak chyba byla v tom, že pastorek narážel do věnce setrvačníku a tím pádem se nesepl kontakt a motorek se neroztočil.
Musel jsem povolit ty dvě matky na převodovce a dotahl jsem to jen rukou. pak jsem zkusil natočit a šlo to. 1,2x,3x a pokaždý..
když jsem to normálně dotáhl "na krev" tak jsem natočil 1x, 2x a po třetí už ne.. a potom už nikdy.
takže povolit a dotahnout jen lehce a zakápnout lepidlem.
startuje to jak fík.
pro jistotu mam ted ve dveřích 16ku klíč..
Musel jsem povolit ty dvě matky na převodovce a dotahl jsem to jen rukou. pak jsem zkusil natočit a šlo to. 1,2x,3x a pokaždý..
když jsem to normálně dotáhl "na krev" tak jsem natočil 1x, 2x a po třetí už ne.. a potom už nikdy.
takže povolit a dotahnout jen lehce a zakápnout lepidlem.
startuje to jak fík.
pro jistotu mam ted ve dveřích 16ku klíč..
12:02:06
28.07.2012
28.07.2012
Tommyk
-> suri: jo máš pravdu, je tam.
tento.
dal jsem to přesně tam jak je to na obrazku.
a už to chodí, ale chyba byla jinde. starter byl a je naprosto v pohodě
tento.
dal jsem to přesně tam jak je to na obrazku.
a už to chodí, ale chyba byla jinde. starter byl a je naprosto v pohodě
08:30:56
28.07.2012
28.07.2012
suri
-> Tommyk: taký ako nit z polguľovou hlavou ? ten tam je , tuším je niekde pod cievkou opretý o viko alebo vidličku , neviem presne , posledný štartér čo som robil bude minimálne dva roky dozadu
23:45:55
27.07.2012
27.07.2012
Tommyk
-> suri: ale vypadá to jak malej hříbeček. má to takovou hlavičku do kulata.
23:43:45
27.07.2012
27.07.2012
Tommyk
-> suri: neni. jen složenýho starýho kdybych náhodou zapomněl jak to bylo
23:40:02
27.07.2012
27.07.2012
suri
-> Tommyk: foto?
23:36:50
27.07.2012
27.07.2012
Tommyk
tak cívka je dobrá. vyzkoušeno venku, napojeno přímo na baterii. normálně se zasune.
ale měl bych dotaz. jaký jsou tam všechny součástky, když se ta cívka vyndá? (když jsem to vyndal tak se mi to vysypalo)
ptže cívka jde, motor taky, ale prostě mi to nefunguje, tak předpokládám že je to blbě složený.
ikdyž vlastně to je blbost co, když chodí ta stará cívka co tam byla tak by to muselo chodit, protože sem to nerozebíral a přestalo to jít..
no to je jedno, pro jistotu, co je tam za součásti..?
těleso cívky,
jádro, v něm pružinka
vidlička, další pružinka
do vidličky se nasune čep na jádru, dá se tam ta silnější pružinka mezi vidličku a přírubu tělesa cívky a slabší pružinka do tělesa cívky (mezi těleso a jádro)
to je vše ne? takle to mam složený a nechodí to.
a pod autem jsem právě našel ještě takovej malej čepík, tak nevim jestli to tam má taky bejt nebo jestli to tam leží už dýl..
zkoušel jsem to tam někam dát ale zdálo se mi že to tam nikam nepasuje
ale měl bych dotaz. jaký jsou tam všechny součástky, když se ta cívka vyndá? (když jsem to vyndal tak se mi to vysypalo)
ptže cívka jde, motor taky, ale prostě mi to nefunguje, tak předpokládám že je to blbě složený.
ikdyž vlastně to je blbost co, když chodí ta stará cívka co tam byla tak by to muselo chodit, protože sem to nerozebíral a přestalo to jít..
no to je jedno, pro jistotu, co je tam za součásti..?
těleso cívky,
jádro, v něm pružinka
vidlička, další pružinka
do vidličky se nasune čep na jádru, dá se tam ta silnější pružinka mezi vidličku a přírubu tělesa cívky a slabší pružinka do tělesa cívky (mezi těleso a jádro)
to je vše ne? takle to mam složený a nechodí to.
a pod autem jsem právě našel ještě takovej malej čepík, tak nevim jestli to tam má taky bejt nebo jestli to tam leží už dýl..
zkoušel jsem to tam někam dát ale zdálo se mi že to tam nikam nepasuje
22:54:56
26.07.2012
26.07.2012
Tommyk
zítra to okouknu pánové.
00:23:34
26.07.2012
26.07.2012
Zippess
Ja by som ju odmontoval, a ručne stlačil to "tlačidlo" dnu v cievku. A potom zmeral či prechádza prúd medzi tými dvoma šrubami.
00:19:06
26.07.2012
26.07.2012
Markop
Ano, a na ty kontakty se zaměř, občas to blbne.
21:41:13
25.07.2012
25.07.2012
suri
-> Tommyk: nedá , odskrutkuj ju - 2 imbusy a môžeš pozreť jadro , očistiť a pospínať kontakty
21:21:27
25.07.2012
25.07.2012
Tommyk
viz název tématu.
po otočení klíčkem jen cvakne a nic. Baterka je dobrá (12,7V)
dá se to nějak proměřit multimetrem?
po otočení klíčkem jen cvakne a nic. Baterka je dobrá (12,7V)
dá se to nějak proměřit multimetrem?