skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia 1.4 16v 55kw
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno 16V nebrat :-)
Zastavil:skodovak
kdyz to tak ctu a koukam na to tak za ty prachy pomalu jit do neceho uplne jineho jine znacky akorad jake ... u vseho se neco sype zere apod. me treba docela napadal chvilku ford fusion ale zas je to ford no si asi clovek nevybere
-> suri: moc mě děsíš :-) stejně asi lepší motorizace není,a rozvody bych samo hned udělal
-> skodovak: na tých novších vraj často odchádzali zapalovacie moduly - stará mala jeden a káble ku sviečkam ale neviem či sa to týka fábie 1 ... inak rozvodu ráda praskne kladka ak sa nevymení potom je to na nové ventily
-> suri: jojo proto koukám osobně víc po 16V,ale nechtěl jsem v tom zůstat uplně sám a nic o tom nezjistit od kolegů :-)
-> Kuladmin: zase taký problém na 55 to nie je , ale určité prvé na to trpely -> skodovak: tu klimošku isto , inak je to nereál na jazdenie , ostatné sú prkotiny nie nutné k životu . ešte elektrické okná na predok
50-44 s v 99% socky ,totálne sociály ktoré majú švihadlá , číre okná , kasltlík namiesto rádia a tým to hasne ... navyše neviem , klasika to síce je , ale tesnenie pod hlavou , pod saním , rozvody , síce korunové položky ale nič moc výdrž , kultivovanosť tých novších na 2 lambdách nič moc ,spotreba až hrozná , ešte na lpg by som uvažoval ale inak sa to všetkým približuje cenovo k lepšiemu motoru , nie je to taký hit ako kedysi
50-44 s v 99% socky ,totálne sociály ktoré majú švihadlá , číre okná , kasltlík namiesto rádia a tým to hasne ... navyše neviem , klasika to síce je , ale tesnenie pod hlavou , pod saním , rozvody , síce korunové položky ale nič moc výdrž , kultivovanosť tých novších na 2 lambdách nič moc ,spotreba až hrozná , ešte na lpg by som uvažoval ale inak sa to všetkým približuje cenovo k lepšiemu motoru , nie je to taký hit ako kedysi
-> suri: jo určitě klimu a minimálně 2x pytel a trochu ať to vypadá,měl by to bejt i Combi,rozvody jsou jasná věc,olej poměrně bežná záležitost u podobnejch motorů i jiných značek..to bych nějak neřešil..
Jen mě zkrátka zajímá co je lepší koupit.. u té 40-50kw je ta spotřeba fakt děsná,ale zase motor je jak píšeš klasika..
Jen mě zkrátka zajímá co je lepší koupit.. u té 40-50kw je ta spotřeba fakt děsná,ale zase motor je jak píšeš klasika..
-> suri: Pravda s tim olejem souhlas dost casto to zere vic jak stara shade
skodovak 23.07.12 17:29:53 napsal:
→ Kuladmin: jediný co jsem tak nějak konzultoval,je že by
to mohlo a mělo papat něco málo méně a být živější..myslim ten 16V
kam ses s tim ztratil :-)))))))))žere to méne , je to úsporný motor , myslím že z tých starých benzínov najúspornejší , najkultivovanejší a najvýkonnejší ... teda neberiem 2,0
→ Kuladmin: jediný co jsem tak nějak konzultoval,je že by
to mohlo a mělo papat něco málo méně a být živější..myslim ten 16V
kam ses s tim ztratil :-)))))))))žere to méne , je to úsporný motor , myslím že z tých starých benzínov najúspornejší , najkultivovanejší a najvýkonnejší ... teda neberiem 2,0
-> skodovak:
Chtel jsem to rozvinout
tak jen vezmi overenou Mpi a mas klid
s tou spotrebou pravda pac je to auto dost tezky
a s vybavami taky pravda


s tou spotrebou pravda pac je to auto dost tezky
a s vybavami taky pravda
1,4mpi je škodovácka klasika , všetko sú to viacmenej socky , kopec nemá ani servo , spoľahlivosť priemerná , spotreba relatívne vysoká - hlavne mesto , proti felicii liter hore , to sú reálne skúsenosti na väčšej vzorke áut ...
1,4 16V 55kw , častá spotreba oleja , ale nič hrozné , ani nejde do toho nejaký drahý olej , po kúpe vhodné vymeniť rozvody ...
75kw nebrať , nič moc to nejede , tá 55 je kultivovanejšia , menšia spotreba a pod .
minimálne by som vyberal niečo aspoň s klimatizáciou
1,4 16V 55kw , častá spotreba oleja , ale nič hrozné , ani nejde do toho nejaký drahý olej , po kúpe vhodné vymeniť rozvody ...
75kw nebrať , nič moc to nejede , tá 55 je kultivovanejšia , menšia spotreba a pod .
minimálne by som vyberal niečo aspoň s klimatizáciou
-> Kuladmin: jediný co jsem tak nějak konzultoval,je že by to mohlo a mělo papat něco málo méně a být živější..myslim ten 16V
kam ses s tim ztratil :-)))))))))
kam ses s tim ztratil :-)))))))))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: peněz málo,ale zase nebudu šetřit na hovadinách,auto by už mělo mamině nějakej čas vydržet.. vim že lepší ročníky jsou víceméně 80+.. myslel jsem max těch 80tkč,ale to už by muselo fakt vypadat..
A penez?
Přemýšlíme doma o nějaký fábce,místo vypletý felicie.. proto se chci zeptat jakou motorizaci nejlíp vybírat..auto bude spíše na kratší vzdálenosti a četnější pohrcávání,tudíž Naftu zavrhuji rovnou..jedná sem mi tedy už jen o 1.4 MPi 40-50kw nebo ten daný 16V ovšem 50kw ,74kw je k ničemu.. je na tom oproti MPi líp spotřeba,jak je to se spolehlivostí a tak?... jo a jedná se o fabii I.
Potom to můžete klidně zamknout .-)
Potom to můžete klidně zamknout .-)
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Vyřešeno 16V nebrat :-)
Zastavil:skodovak