skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Točí, ale nechce naskočit - prázdná sklenička
prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 30.06.2012 do 01.07.2012, založil/a black_devil
-> black_devil: Buď ti fakt ten benzín došel, a nebo už ta AC pumpa nebude nic moc, a nebo jsou prorezlý palivový trubky, a nebo netěsní spoj trubka hadice.
-> Petr Volfik: Tady to natočit právě nešlo vůbec, točil jsem jak magor, pak jsem zkoušel i přišlapovat plyn a furt nic, je možný, že je to nějaký zavdzušněný?
To že když to ohřátý chcípneš a třeba po 15 min to točí dýl než naskočí, to si myslim že je u karburátorovejch škodovek celkem normální jev. Mně a kámošovi to dělá taky.
Když zrychluješ postupnym sešlápnutim plynu a zrychluje to líp než když na to jenom dupneš, to je taky celkem normální. Protože po dobu co to sešlapuješ pomalu tam akcelerační pumpička vstřikuje benzín, když na to dupneš tak tam vstříkne krátce a pak už nic protože nehejbeš s pedálem.
Pro jistotu bych třeba vyměnil filtřík, vyčistil skleničku u AC pumpy a kouknul jestli neni voda v plovákový komoře v karbecu.
Termostat- naše fávo tady v tom vedru se taky drží až v polovině toho bílýho pod červenym -tam spíná větrák. Na hadici dej novou sponku a pořádně utáhni, a kup nový víčko na expansku- je možný že neupouští a voda se cpe všude kolem. Nám jednou kvůli víčku prdnul chladič.
Když zrychluješ postupnym sešlápnutim plynu a zrychluje to líp než když na to jenom dupneš, to je taky celkem normální. Protože po dobu co to sešlapuješ pomalu tam akcelerační pumpička vstřikuje benzín, když na to dupneš tak tam vstříkne krátce a pak už nic protože nehejbeš s pedálem.
Pro jistotu bych třeba vyměnil filtřík, vyčistil skleničku u AC pumpy a kouknul jestli neni voda v plovákový komoře v karbecu.
Termostat- naše fávo tady v tom vedru se taky drží až v polovině toho bílýho pod červenym -tam spíná větrák. Na hadici dej novou sponku a pořádně utáhni, a kup nový víčko na expansku- je možný že neupouští a voda se cpe všude kolem. Nám jednou kvůli víčku prdnul chladič.
Zdravím, zas další problém. Trvá to asi dva měsíce, že se mi občas stane, že auto po chcípnutí nechce naskočit a musím chvíli šlapat na plyn, poté po chvíli naskočí. Dneska jsem ale chcípnul auto, jelo to úplně v pohodě, žádný cukání, nic, ale po chcípnutí jsem auto už nenatočil, šlapal jsem jak magor, a když jsem otevřel kapotu, skelnička byla skoro prázdná, tak jsem začal pumpovat, po chvíli se sklenička naplnila, ale auto naskočit pořád nechtělo, tak jsem se rozhodl dolít benzin z kany(i)stru. Potom jsem chvíli pumpoval a pak už to v pohodě naskočilo. Ale nepřijde mi, že by bylo benzinu málo po natočení, ručička byla nad políčkem pro rezervu, i když jsem měnil plovák, aloe na konec jsem tam vrátil zase původní, takže by to mělo ukazovat pořád stejně. Je to Fáčko s karbcem, takže bez čerpadla. Nevím, jestli to s tím tak úplně souvisí, ale možná jo. Když jedu a sešlápnu plyn prudce na podlahu, auto místami ztrácí na výkonu. Když budu přidávat plyn postupně, je to v pohodě. Díky za jakoukoliv radu.
A ještě další dotaz. Mám nový termostat, 88°C, a ručička při provozní teplotě je kousek pod červeným políčkem, a problém je ten, že mi tryská voda z expanzky v místě nasazení na expanzku, voda se cpe mexi hadici a hrdlo expanzky, je to ta spodní hadice na expanzce.
A ještě další dotaz. Mám nový termostat, 88°C, a ručička při provozní teplotě je kousek pod červeným políčkem, a problém je ten, že mi tryská voda z expanzky v místě nasazení na expanzku, voda se cpe mexi hadici a hrdlo expanzky, je to ta spodní hadice na expanzce.