1.4-pomoc

prohledat
102 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.05.2012 do 07.06.2012, založil/a ondrej1
řadit dle data
20:25:16
07.06.2012
ondrej1
-> Nepér: Keby mala málso zmesi tak mi neťahá na 3,9 5Q 185 ;)
12:47:01
07.06.2012
DuriQ
Nepér: aby si nebol prekvapeny :D
12:45:07
07.06.2012
Petr Urban
-> Nepér: Jo oměřil...2st. na 500ot. to dělá určitě za 4200ot. Ale mám za sebou nějaký vývoj zase a dokážu udělat bezkontat který funguje dobře až do 5500-6000ot. a mám ho odměřen že pokles předstihu není minimálně do 5500ot. díky tomu že regulaci natáhnu do nejvyšších ot. vlivem jiných pružinek a jejich nastvení. Jen předstih v nízkých ot. neroste tak dobře protože je to hodně přituženo na regulaci, což u upraveného motoru s vyšším KP není taková hrůza zvláště se zapojeným podtlakem 5st. ze 120 to jede opravdu pěkně...ale je to tak na vačky do 265st. jak říkáš, max. 278/270, ale to už s pochybami. Na jiné už tento systém zaplování nedoporučuji vlivem zpoždění.



Zrona si udělám reklamu... kdyby někdo chtěl klasický bezkontakt typ 860 změnit na charakteristiku typu 880 - zmenšením rozsahu regulace a jejího průběhu nebo i lepší tak aby bylo zapalování naladěno na váše úpravy, stačí se ozvat, kontakty dole: skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru
11:46:24
07.06.2012
Nepér
Na tak chudou směs, aby to zničilo písty, by to nejelo 140, si myslím...
09:11:29
07.06.2012
DuriQ
ondrej1: mno a keby si si na lauf osadil lambdu a pozrel co to hadze za bohatost pocas jazd ?
09:09:15
07.06.2012
Nepér
-> Vrba: Celá sestava rozdělovače .880 a ETZ má nahoře taky ke 30° a dole je úplně v pohodě kolem 10°. Zpoždění v čase je konstantní a tak se samozřejmě projevuje tak, že s rostoucí úhlovou rychlostí se snižuje úhel předstihu. Dokud je v činnosti odstředivá regulace, tak to celkem nevadí, protože to jde proti sobě, navíc, jak jsem psal, je její rozsah záměrně větší, právě z tohoto důvodu. Problém nastává tam, kde se odstředivá regulace opře o doraz, což je u sériové .880 podle grafu někde na 4200 rpm. Nechce se mi ale věřit, že by to dělalo pokles o 3° na každých 500 otáček nahoru, ale jestli to Urbi naměřil... Každopádně když to bez problémů funguje na sériových motorech, na které je to přizpůsobeno, a které končí na 5500 rpm, nebál bych se toho na 265 vačce, která oproti 254, nebo kolik má, není zase takový rozdíl. Navíc když se s tím počítá a přizpůsobí se tomu mechanická regulace, neviděl bych pár stupňů nahoře jako takovou tragédii. Pro mě asi lepší, než řešit nějaké odtrhy, opalování kontaktů a kondenzátory na kontaktním rozdělovači 14 Každé řešení má své pro a proti.
upraveno 2x, naposled 07.06.2012 09:10:58
06:21:03
07.06.2012
ondrej1
-> Vrba: Jojo je to moj prvý motor............
22:16:37
06.06.2012
Vrba
-> Nepér: Já se pohybuju okolo cca 30-33st. On sice může vyhovovat,ale maximum z motoru dostaneš jen tehdy,když eliminujes to zpoždění pridáním základního předstihu.Pak při plnym vykonu muže vyhovovat,ale zase bude dole už moc vysoky.Rozhodně to není vhodné pro někoho,kdo ladí svůj první motor.Už jen proto,že to zavádí docela dost velkou chybu a může to svádět k celkově špatnému nastavení zapalování.
15:54:17
06.06.2012
ondrej1
-> Nepér: Ja som nič nemeral ale hocijako som to mohol nastaviť ajtak to spravilo pojde tam kontakt od urbiho a je pokoj ;)
15:52:46
06.06.2012
ondrej1
-> Vrba: Už sa natom pracuje Dakujem moc všekým!!! ;)
14:48:38
06.06.2012
Nepér
On ten nesmysl z Favorita neni zase tak špatnej, jak se o něm říká. Že má na 6k rpm zpoždění asi 3° vůči klice píše snad i Andrt, proto má taky rozdělovač trochu větší mechanický rozsah regulace. Když o tom člověk ví a umí si upravit regulaci v rozdělovači podle potřeby, nedělal bych krok zpět ke kontaktnímu rozdělovači. A vůbec... nevím, proč by to neměl vyhovovat .880 rozdělovač na 265 vačce, tam mi přijde celkem adekvátní. Kolik máš předstihu na konci regulace?
upraveno 1x, naposled 06.06.2012 14:50:57
14:07:44
06.06.2012
Vrba
-> ondrej1: Jestli chceš moji radu,tak ted hned běz do garáže a vyhod z tama tu nepřesnou a nevhodnou ETZ a nechej si poskladat upravený kontaktní rozdělovač a nebo tam dej sriovy nevylitany rozdelovac ze 120ky a nastav mu lehce záporný předstih.Zaručím se ti že takto ti ten motor i pojde i vydrží.A jezdit s tím můžeš jak chceš.
upraveno 1x, naposled 06.06.2012 14:08:41
07:00:34
06.06.2012
ondrej1
-> lubeky130: Ježiš Luboš boli sme spolu na 4roch zrazoch a si si ešte nevšimol že zaťial jazdím s otcom?3 3 3
23:55:25
05.06.2012
lubeky130
-> ondrej1: -> ondrej1: ondrej ty uz mas vodičák ked si tak veselo jazdiš ??? :DDDD
22:08:53
05.06.2012
ondrej1
-> Gryzly: Diki ;)
18:25:38
04.06.2012
darklord
-> ondrej1: a ty si hluchy, slepy alebo len BLBY?



Dušan 04.06.12 13:02:25 napsal: Rikam, napis Urbimu.
18:13:11
04.06.2012
ondrej1
-> Dušan: Ok,keby som ti poslal rozdelovač vedel by si mi to upraviť ? samozrejme si aj zato niečo vypýtaj ;)) Teda ak máš nato čas
17:25:35
04.06.2012
suri
-> Vrba: tiež nechápem reči o teplote , zabije ho uvarenie alebo zlé nastavenie alebo studené neštrné jazdenie , ale ešte nikto hádam nezadrel motor po dlhej záťaži
13:25:05
04.06.2012
Nepér
Podtlak má vliv jen v částečném zatížení, s plynem na podlaze už se neuplatňuje.
13:02:25
04.06.2012
Dušan
-> ondrej1: jinej rozdelovac. Je to dano tim prubehem. Fabii a te vacce to nesvedci. Potrebujes neco s nizsi regulaci, ale spodek aby byl vys. Ja si to udelal sam a jede to. Rikam, napis Urbimu.
12:45:51
04.06.2012
ondrej1
-> Dušan: 3 Si ma potešil a ako je možné že tebe odvtedy nepraskol? :D :D 9 3 3 2
12:45:11
04.06.2012
ondrej1
-> minno: Ono teplota mi nestúpa iba sa motor priehrieva že mu šibe v nízkych otáčkach chvílu potom prestane....... a na plný plyn som šiel iba raz a ten osudný ......ja idem 140 a mam trocha nohu na pedály
12:44:46
04.06.2012
Dušan
-> ondrej1: praskne 1 ver mi 3
12:43:35
04.06.2012
ondrej1
-> Nepér: Teraz si napísal presne tak ako to je ;) a to vobec nepočujem necinká ani nedrnčí nič ide úplne krásne a naraz bác vystrelilo viečko na ventildekly a bolo.....možno by pomohlo keby som odpojil podtlak ale pochybujem....Ono ten predzápal je asi dobrý ale pri 5300 už je asi moc vyský ale ekd mu zznížim zas to nebude ťahať.......neviem
12:41:50
04.06.2012
ondrej1
-> Vrba: Hej hej,Fabie boli nato stavané.....Len potrebujem mať istotu že mi už nikdy nepraskne ten piest.....
12:27:45
04.06.2012
minno
-> Vrba: tomu síce verím, ale ja nepíšem nič o výdrži, ale o teplote.
10:06:31
04.06.2012
Vrba
-> minno: Doporučuju přečíst članek o tom,jak se testovaly tyhle 8kanalove motory na brzdě ve vývoji.Takové peklo ten motor zdřejmě nezažije v provozu nikdy.Dle mého názoru i ze zkušenosti ten motor ,pokud je správně seřízený,vydrží opravdu hodně.Můj motor s 50 000km nešetrného zacházení tomu může byt důkazem.Pokud je seřízený a pravidelně zahřívaný,musí vydržet cokoliv v provozu.
09:08:21
04.06.2012
minno
ondrej1 03.06.12 21:34:18 napsal: A dlšia vec am sere že mtoor

sa mi trocha prehrieva ked valím v naj teple 150 jednu hodinu vkuse vyhodím

rýchlsoť a zdochýna potom už drží po chvíli to ej nromalne to nemam niako

riešiť? Poradte ;)
Podľa mňa v takomto prípade nie je rozumné vyradzovať. Keď ideš hodinu vkuse po diaľnici na plný plyn, motor je rozhorúčený ale v zábere ho chladíš rýchlym prietokom vody (vysoké otáčky motora) a veľkou účinnosťou náporového vzduchu na chladič. Keď vyradíš, prietok vody sa minimalizuje a ten rozhorúčený motor zrazu nemá čo chladiť, teplota stúpa.... Riešením je pred výjdením z diaľnice postupne znížiť tempo jazdy a ďalej pokračovať už bežnou rýchlosťou po okreskách.....
23:51:04
03.06.2012
Nepér
Problém je, že detonace v těchto otáčkách nejsou slyšet, nejde o klasické cinkání, ťukání, nebo cvrdlikání. Pokud je někde v 5000 rpm předstih moc vysoký, nic takového není pozorovatelné. Projevuje se to zvýšením hluku motoru, skoro jako by jel bez oleje. S kompresí 11.2, 278 vačkou a palivem N98 jsem u sebe ověřil tuhle hranici asi na 33°. Plynule jsem proti kopci s pedálem na podlaze měnil předstih a vypozoroval jsem to, co popisuji, pokud jsem zvýšil předstih moc, bylo to nepříjemně hlučné. Pokud jsem ubral na nějakých 25°, nejelo to. Domnívám se, že popraskané písty nezpůsobí přehřátý olej ale právě tyto detonace ve vysokých otáčkách. Možná i chudá směs ale to je nejlepší změřit.
upraveno 1x, naposled 03.06.2012 23:52:27
23:28:46
03.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Dušan: To je otazka, musim zaklepat, ale pisty sou zatim cely 3
22:59:18
03.06.2012
Dušan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: usi nestaci, ten motor praska aniz bys to slysel :) vim to. Musi proste stahnout predstih dolu, aby omezil i vrsek.
22:34:57
03.06.2012
ondrej1
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hej hej máš pravdu....Ale ja naozaj nič nepočujem žeby detonoval alebo cinkotal nič.......Proste pridám a začne ťahať zaručí a nič žiadne cvengotanie nič uplne ide krásne.......A nechápem to.....
22:30:52
03.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ondrej1: No musis to vyladit, aby ti to nedetonovalo, na to staci usi. Dostatecne bohata smes a jedem. Zaklad je to chlazeni. Pokud se prehriva ikdyz je chlazeni OK, tak je spatnej predstih nebo je to chudy.
22:29:18
03.06.2012
peti
-> ondrej1: hmmm tak to uz je iný problem zase8
upraveno 1x, naposled 03.06.2012 22:29:31
22:27:15
03.06.2012
ondrej1
-> Matulo: O čom stále hovoríš? nechápem ťa Martin........
22:26:19
03.06.2012
ondrej1
-> peti: S Molsom niesom momentalne za dobré...........
22:24:52
03.06.2012
peti
-> ondrej1: chod za molsom on ti to nastavi 4
22:22:25
03.06.2012
ondrej1
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hej hej povedali to už viacerý len kdo mi nastavý ten motor ked je na plyn....Aby som mohol mať stále nohu na zemi?Ja to osobne už naozaj lepšie nastaviť neviem........Hral som sa zo všetkým má krásny volnobeh všetko je ndáherné a idem 5200 otáčok na 5ke 3,9..15minut a prdly 2piesty......Keby to niekto anozaj vedel nastaviť tak naoaj za nim prídem aby mi chodil aj plyn aj benzín a stým že mam 100% zaruku že tie piesty neprdnú.....Ja už som bezmocný
22:10:19
03.06.2012
peti
-> škodec: jasne ze vydrzi len ho treba nato odladit a vtom je problem lebo stylom ze pootocim o pol otacky srobikom na karburatore a predstih dam od ucha to nebude dobre, takze obmedzit rychlost3
22:09:47
03.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Motor 1,4 vydrzi bez problemu jet ve vysokych otackach neustale, kopec nekopec furt plnej plyn. Jen musi mit vymenik voda olej a cistou chladici soustavu vcetne chladice... Vyzkouseno u kamarada :-)
22:06:15
03.06.2012
Maťulo
-> peti: Matulo 28.05.12 00:40:37 napsal:

Ten motor ma na picu medzikus!
ja to furt hovorim... 1
22:04:49
03.06.2012
škodec
-> bigfavo: -> peti: ako tu pisal aj-> Vrba: ten motor to musi dat aj taku rychlost nie obmedzit rychlost ako riesenie, co ak by bol z DE?4
upraveno 1x, naposled 03.06.2012 22:07:11
22:04:44
03.06.2012
castrol
ondrej1 03.06.12 22:02:37 napsal:

→ bigfavo: …Ale noha nepustí ked je cítiť niečo pod kapotou ;)
tehlu pod plyn 1
22:02:57
03.06.2012
Dušan
-> ondrej1: musis snizit predstih :) rekl bych Urbimu o dolani
22:02:37
03.06.2012
ondrej1
-> bigfavo: S výmeníkom chcem zachraniť teplotu oleja ;))))Nie detonácie......Detonácie vyriešim tým že na plyne to nebudem tak naháňať lebo predsa plyn má vačšiu výbušnú teplotu a je chudobný na taký motor....Ale noha nepustí ked je cítiť niečo pod kapotou ;)
21:59:25
03.06.2012
peti
-> bigfavo: nj vymennik nezabrani detonaciam
21:58:37
03.06.2012
bigfavo
-> ondrej1: podla mna ma -> peti: pravdu,,,,a stym vymenikom to tiez nezachranis ked budes chodit tak ako doteraz, podla mna 4
21:55:16
03.06.2012
peti
-> ondrej1: da sa, chyba je medzi sedackou a volantom
21:53:49
03.06.2012
ondrej1
-> peti: Stým motorom sa nedá chodiť podla predpisov 3 3
Extreme Tyres