
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.4-pomoc
21:37:17
03.06.2012
03.06.2012

peti
-> ondrej1: ak dobre viem maximalna dovolena rychlost je unas je 130 km/h, tak mozno neprekracovat a bude OK, co viem tie 1,4 su predpisomilovne motory 

21:34:18
03.06.2012
03.06.2012

ondrej1
Chalani velice pekne Ďakujem za rady....Rozobral som to 1.valec a 4.tý boli totalne poprasknané piesty medzi krúžkami na totálku......al som dole krúžok a pist sa mi rozpadol v ruke........Nahádzal som tam sadu s dalšieho abkového motroa ktorý bol v TOP stave a ide ako raketa bojím sa toho aby som aj túto parádnu zabehnutú sadu ktorá ma cca 70 000-80 000km zase neodpálil mám tam 880 rozdelovač ale ja som naozaj pri tých 185 nepočul žiadne deotáncie ani cinkanie a to mám nové ložiská a seriový výfuk a naozaj pekne počujem motor......S týmto rozdelovačom to pekne vyženiem na rýchlosti do 5500-6500 zaleží čo mám zaradené.......Ale bojím sa ísť už viac ako 150 aby som to zase neodpálil rozmýšlam nad tým kontaktom ale ja chodím na plyne!4ož je dosť nachuja lebo ked dobre natavím plyn ide mi nahvno bezín ako tak........Neviem čo mám robiť...Tej 880 chýba ta ostrosť v nízkych otáčkach ale zase vo vyských ide pekne..........neviem čo mám urobiť,..A dlšia vec am sere že mtoor sa mi trocha prehrieva ked valím v naj teple 150 jednu hodinu vkuse vyhodím rýchlsoť a zdochýna potom už drží po chvíli to ej nromalne to nemam niako riešiť? Poradte ;)
11:41:05
28.05.2012
28.05.2012

TechniX
-> Vrba: tak v tom případě etz pro mě je nejlepší možnost :) protože já motory ani na 5000RPM nevytáčím.. jsem na ně hodný 

11:05:47
28.05.2012
28.05.2012

Vrba
-> TechniX: Nejjednodusi je tam dat poradny kontaktní rozdelovac s poradnou civkou.Cokoliv jinyho je bud moc slozity a nebo nespolehlivy a se stejnym vysledkem.ETZ posouva předstih a motor konci driv nez by mohl.Pro serii ano,pro motory nad 5500otacek nepouzitelny.
10:50:23
28.05.2012
28.05.2012

TechniX
-> Vrba: takže postavit třeba jednoduchý jednotranzistorový bezkontaktní zapalování než použít klasika to tyrystorové co je v 781 .. myslíš že by to bylo řešení nebo by to vyšlo na stejno ?
07:44:28
28.05.2012
28.05.2012

Vrba
-> TechniX: No vhodný moc není už jen kvůli té zpoždovací ETZ.Maximum výkonu z toho nedostaneš,ale zničit motor by jsi s tím neměl-pokud to máš dobře nastavené.Nejvhodnější sériový rozdělovač je 110LS/R
07:41:05
28.05.2012
28.05.2012

TechniX
-> Vrba: Bude na to vhodný klasika 880 bezkontakt rozdělovač ze 136x ? na palivo N95 nebo i ten rozdělovač bude třeba upravit ?
06:56:46
28.05.2012
28.05.2012

Vrba
-> ondrej1: Ono v 99pct případů je to u těchto né moc našponovaných motorů chyba předstihu.Sám mám vyzkoušeno že to vydrží i docela dost ochuzenou směs.Jen ten předstih musí být nastaven přesně.Bud sériový rozdělovač se záporným předstihem a nebo upravený rozdělovač se zkrácenou regulací.Pak si můžes dovolit jit se základním předstihem do plusu.
01:06:17
28.05.2012
28.05.2012

lubeky130
-> ondrej1: stava sa aj v lepsich rodinach
00:40:37
28.05.2012
28.05.2012

Maťulo
Ten motor ma na picu medzikus!
22:32:20
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Gemini: Ked rozoberem napíšem čo tomu bolo....
Chalani veľmi pekne Ďakujem že ste mi pomohli ste naozaj skvelý ;)
Chalani veľmi pekne Ďakujem že ste mi pomohli ste naozaj skvelý ;)
22:31:27
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Vrba: Asi to bude tou zmesou :/ A možno aj predzápalom uvidím ekd to rozoberem čo tam bude
22:23:27
27.05.2012
27.05.2012

Gemini
ak to bude prasknute, je to zlym predzapalom.....ak to bude aj otavene tak mas aj chudobnu zmes v plnom zatazeni....
tym si musi prejst kazdy.....
tym si musi prejst kazdy.....
21:06:25
27.05.2012
27.05.2012

Vrba
-> ondrej1: Jsi tam přetáhl předstih a v tom plným kotlu se to detonacema rozmlátilo.Ono to v té rychlosti nemusíš slyšet.Jinak dobře seřízenej tenhle motor musí těch 180 ustát nonstop-s dobrým olejem.
20:41:39
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Dušan: Ok Dušan moc diki máš to umna zaťial tam nahodim 136kový motor nech možem ísť na zraz do Blasnka a zatial spravím Fábiu....
20:38:44
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> ondrej1: vsak zvaz to co vytahnes a co tam chces dat. Nekdo mozna rekne ze je to prasara, ale funguje uplne stejne jako predtim. Kazdopadne doporucuju vyndat ostatni pisty a zkotrolovat je pod krouzkama. Casto byvaji napraskly kdyz jeden rupl.
20:35:37
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Dušan: Mám ešte jeden motor možem aj s neho zobrať ojnicu s piestom?Nebude to nevyvážené?
20:35:03
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> MOLSO: ak potom aký si mal dovod nato aby si sa azčal spravať ako debo?Ja som nevedel že tvoj dedo má pohreb nechápeš......prídem si preto neboj neviem ekdy ale pídem...
20:32:47
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> ondrej1: mozna zbytecne drahy. Ja to resil vymenou pistu. Chce to jen odladit stejnou vahu pistu pokud to chces uplne presne. Ja to resil vymenou pistu s ojnici komplet a jezdilo to porad stejne a za par kacek.
20:31:16
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Dušan: Máš pravdu.....;) Kúpim novú sadu a už nech je to poriadne ;)
20:30:53
27.05.2012
27.05.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
Treba chodiť normálne,nie to furt vytáčať do extrému-stačí raz začas povymetať pavúkov,aby motor nezlenivel,pri bežnom jazdení ak je dosť oleja a fridexu sa tam nemá,čo podrbať, lebo osemkanálové motory od 136 vyššie boli kvalitne dielensky spracované už od výroby

20:23:45
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
Pri takovych otackach na dalnici se ta Fabie upali snad pokazde. Koho by to napadlo to tak trapit s takovym nastavenim jako SEDR a rozdelovac co se naladil doma
20:23:42
27.05.2012
27.05.2012

peti
-> haso: je to tak seriovy motor nato neni stavaný , a na preteky boli motory upravene ale tam zase pocitali s nizsou zivotnostou, tie dve veci nejde dokopy moc sklbit aby motor siel furt na hrane a drzal

20:18:21
27.05.2012
27.05.2012

haso
-> peti: to vies, stavali podla hesla "nestaviame raketu, vsetko ine sa moze pokazit, len na raketu sa spatne zhanaju nahradne diely, tak ta musi fungovat"
a ked so skodovkou chces jazdit jak s raketou, tak sa to dostavi
darmo tie strojarske pravidla platia na 110%
a ked so skodovkou chces jazdit jak s raketou, tak sa to dostavi
darmo tie strojarske pravidla platia na 110%

20:14:26
27.05.2012
27.05.2012

MOLSO
-> ondrej1:
pre mna za mna si tam hod aj 3.0 alebo hocico ine. Nikomu nic nezavidim ani nic podobne. Je mi to totalne u riti co mas pod kapotou . len ti pisem aby si si prisiel pre tie veci lebo zavadzaju



pre mna za mna si tam hod aj 3.0 alebo hocico ine. Nikomu nic nezavidim ani nic podobne. Je mi to totalne u riti co mas pod kapotou . len ti pisem aby si si prisiel pre tie veci lebo zavadzaju
20:13:40
27.05.2012
27.05.2012

peti
-> minno: nj ono to tý sudruhovia asi ani nenavrhovali nato
20:12:50
27.05.2012
27.05.2012

peti
-> MOLSO: cim vyssi tlak tym lespie to nevies???? idealny je taky ked praska olejovy filter
-> haso: to ako vcera na zelive, niekomu tam pri 6000 tis daco prdlo a motor na 3 vlace tak sa zistilo ze povolil nastavovaci srob na vahadle, tak to spravili a prve co bolo zase vytacali do nemoty, asi skulasli ci povoli zase
-> haso: to ako vcera na zelive, niekomu tam pri 6000 tis daco prdlo a motor na 3 vlace tak sa zistilo ze povolil nastavovaci srob na vahadle, tak to spravili a prve co bolo zase vytacali do nemoty, asi skulasli ci povoli zase

20:09:07
27.05.2012
27.05.2012

minno
-> ondrej1: dlhodobo držať motor na plnom výkone sa nevypláca. Zvlášť ak ten motor nie je správne odladený. Čo pri karburátore a mechanickom regulovaní predstihu býva pomerne často. Otestované na vlastnej koži pred 5 rokmi :) Nasledovala GO motora.
20:04:16
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> MOLSO: Stále nevieš prežiť že aj iný možu mať to čo máš ty že.......mohol by si sa aj po týcch 2mesiacoch spametať a nie hovoriť že Fabiovský motor možu mať iba niekotrý ako si to povedal ach......
19:59:41
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> squalo: JJ :/
19:59:22
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> haso: O čom hovoríš? :D šak ja som ani emal tušenie že ten motor bude pri 5300 otáčok na 5ke detonovať.......a spraví to po 5000km
19:56:49
27.05.2012
27.05.2012

squalo
-> ondrej1: aj ja som najazdil a zrazu prestala držať volnobeh a na dalsi den uz nešla na volnobeh vôbec, prehrial si to a poslal si piesty do zberu...
19:55:35
27.05.2012
27.05.2012

MOLSO
-> ondrej1: az taky tlak oleja ma ?
co uz mas nebodaj tlakomer ? alebo veris tej malej blbej kontrolke ?
ten motor si vobec nemal rozoberat a mohol byt pokoj
a dojdi si uz konecne pre tie veci lebo mi tu zavdzaju


ten motor si vobec nemal rozoberat a mohol byt pokoj
a dojdi si uz konecne pre tie veci lebo mi tu zavdzaju
19:51:55
27.05.2012
27.05.2012

haso
-> ondrej1: tak dlho sa chodi so dzbanom po vodu az sa ucho utrhne, to poznas?
19:51:38
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> DEKODOVAC: Motor ide nádhrene do otáčok to neni ojnica ;)
19:51:05
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
Asi praskol ten piest.......Ale na predstrihu som najazdil 5000km do Rakúska som chodila nič a jedna cesta a je to v vprdeli to sa mi nechce veriť..A nemhlo to byť tým že v tej 180 mala málo plynu a vtedy praskol?
19:50:51
27.05.2012
27.05.2012

squalo
-> ondrej1: zozen si novu piestnu sadu ;) a potom by to chcelo doriešiť predzapal :) tiez so zničil jedny piesty

19:48:11
27.05.2012
27.05.2012

DEKODOVAC
a nemože to byt pridreta niektora ojnica a vre pri nej olej a dymí cez nalievacie vičko

19:46:34
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> MOLSO: Počúvaj!Moja chyba to nebola klukové ústrojenstvo je totalne vynikajúce taký tlak oleja to má že nechápem........Krúžky ste mi varveli že nemám ich meniť dal som na radu a je to tu...7000km a je to vprdeli hlavne že mam ešte jeden..Ale zase tých 7000km stálo zato :D nepozna kopec A6 do kopca mala probelmy za nami :D
19:45:27
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
spatne odladeny predstih nebo smes. Nic novyho. To pak praskaji pisty jak ozivot. To ja znam 

19:44:32
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Dušan: Jasne rozoberem to a uvidím....:/ nechápem to ako sa to mohlo stať :/ oľko krát som chodil Považksá Bystrica-Hlohovec 160-170 a teraz 180 a motor v riti :/ Aj tak Diki Dušan ;)
19:43:37
27.05.2012
27.05.2012

MOLSO
já to rikal ! ja to rikal predsedo že ten motor bude mat hovnovu zivotnost 

19:41:20
27.05.2012
27.05.2012

jarda.u1
-> ondrej1: kouri a na volnobeh se hodne mele?Tipuju prasklej pist....
19:39:58
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
-> ondrej1: praskly krouzky nebo pisty a nebo pridreny. Kazdopadne se to musi rozdelat aby jsi vedel co je spatne. Nejlevnejsi reseni je jinej motor
19:37:18
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Dušan: Ked som to otvoril tak ma to prekvapilo že hentak aby to dymilo do výšky 20cm ........:/
19:32:04
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> Dušan: Stále viac
-> darklord: Sa ti povie ked máš taky motor tak to ti nedá....
-> MOLSO: Asi hej :D
-> darklord: Sa ti povie ked máš taky motor tak to ti nedá....
-> MOLSO: Asi hej :D
19:27:21
27.05.2012
27.05.2012

MOLSO
najvyšší čas znova prekrúžkovať 

19:27:19
27.05.2012
27.05.2012

darklord
nastav si vole na ventiloch, a nejazdi ako blbec :)
19:27:19
27.05.2012
27.05.2012

Dušan
pri zvyseni otacek to fouka porad nebo je to mirnejsi ?
19:24:55
27.05.2012
27.05.2012

ondrej1
-> francomk: Ja nemám sopel na dekli....Mne len fučí biely dym jak sprostý z dekla nemam emulziu ;)