skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karbec Weber 32 Dara (skusenosti
Aj to je pravda...a nevie niekto ze ake otriskovani je v tomto karburatore??
-> peter l: dusit sa moze aj kvoli tomu, ze dostane vela benzinu .. sa zahlti ..
Tak nejake foto karbeca v motore:
No tento karbec ma dif.24/26 v mot.136-zniz.hlava -0,6,lestene kan.vacka 280,odl.zotrvak a remen.,svody 4-1, ale mam problem nastavenim volnobehu a pri prudsom zosliapnuti plynoveho pedalu,trosku sa zadusi, pripada mi ako keby dostavalo malo benzinu(vecsia triska by to snat vyriesila..asi.)osky na karburatore maju malicku volu moze to byt aj s tym posobene??
-> m8rinek: spíš vertikál.
Konkrétně tenhle jsem neměl, ale velmi podobný s dify 24/26 a fungoval naprosto skvěle. Nevysychal a nikdy se v zatáčce neodlil a jelo to výborně jak ekonomicky tak při sportovní jízdě. Tedy vzhledem k minimálním úpravám motoru samozřejmě.
Konkrétně tenhle jsem neměl, ale velmi podobný s dify 24/26 a fungoval naprosto skvěle. Nevysychal a nikdy se v zatáčce neodlil a jelo to výborně jak ekonomicky tak při sportovní jízdě. Tedy vzhledem k minimálním úpravám motoru samozřejmě.
Tak asi nejlepší horizontál co jsem zkusil...
difuzory 26-26, fungovalo to skvěle na upravené 988cc, 1174cc a 1289 - osmikanálu.
vzpoměl sem si na tenhle článek > www.skoda110r.cz/article.
php?id=6
Neviem ktore by bolo vhodnejsi bud karb.z T613-ky alebo Weber 32DARA z Fuega?