
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Posilovač do Felicie r.v.2000
prohledat
86 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.03.2012 do 27.12.2015, založil/a Leoš 1.3 Mpi
-> CpEaRjHaY-průserář: tak to by byla naprostá paráda 

-> Antony: Já určitě v nejbližší době ne ale kolega by tam měl zavítat, poslal bych ti i ty unašeče ( tripoidy )

-> CpEaRjHaY-průserář: super
náhodou, nepojedeš sem služebně?


-> Antony: No přímo na 1,3 se servem takže montáž bez úprav

-> Milan 136:
zkusím to.
-> Mr._Nosferatu: felda není VW, to je kulatej faorit.
-> CpEaRjHaY-průserář: 4 díru? Pokud si pamatuju, mě to dělá taky. To by se pořešilo. .

-> Mr._Nosferatu: felda není VW, to je kulatej faorit.

-> Antony: No kdyby jsi měl náhodou někoho kdy by ti zrepásnul origo magnetoňáckej altík tak ho tu mám přebytečnej. Prosvěcovalo na něm kontrolka dobíjení..
-> Antony: Ne ne, VW bez VW motoru není VW
-> Antony: zkusil bych tam nějakej koncernovej čtyřděrovej. Nech si to oměřit, měl by pasovat. Zapojení je to nejmenší
-> Mr._Nosferatu: VW motory jsou na draka, my jsme patrioti



-> CpEaRjHaY-průserář: -> Antony: Na VW motory pasuje i 120A z koncernu, ale fakt netuším z jakýho motoru.
-> CpEaRjHaY-průserář: já v tom taky plavu, a případná vzájemná záměnnost je pro mě naprostý tabu.
-> Antony: Tenhle altík vidím poprvé v životě
To snad ani není z feldy. Zítra vyfotím co tam mám já. Jinak montážně je shodný altík z 1,9D a 1,6 se servem. 1,6 bez serva měla ještě napínací pružinu.

-> Jazzman: v práci jsem měl cca 9 altíků z posilovačový 1,3mpi a všechny byli 90 A magneton.Bosh je na 1,6 a 1,9
Já mám na feldě 1.3 se servem altík 90A a je to magneton. Dávaly se tam třeba i bosh?
-> CpEaRjHaY-průserář: www.iautodily.cz/alternat
or-skoda-felicia-nd1001200
71.html
2 díry klasický, 3-tí šlicová na jedný straně.
2 díry klasický, 3-tí šlicová na jedný straně.
-> Antony: Teď nějak nevím co máš na mysli?
-> CpEaRjHaY-průserář: paráda, díky. To máš tem 3 držákovej se šlicovou dírou? On by tam šel asi napasovat i klasickej z 1.3, jen se mi s tím nechce dělat. .
-> Antony: Přesně tak, zítra ti to vyfotím
Je to na té zelené co máme doma.

-> CpEaRjHaY-průserář: v 1.3 na origu držáku?
-> Antony: Já tam mám altík z feldy 1,6 se servem. Musel sem ho trochu poupravit.

A teď snad už poslední dotaz. Zatím jsem nezkoušel napasovat na držák serva klasickej altík, ale dal by se použít altík třeba z octávky, kterej má taky 4 úchyty? Myšleno technicky i elektricky.
-> Robert 106: tak asi ano, sehnat to jde, problém nastává, že čas objíždět kovošroty prostě není. A popravdě moc jich tu po okolí není, resp je, ale mají zákaz cokoliv z aut demontovat. Dokonce ti ani nevezmou auto k likvidaci když nemá volant. 

Tak felicií se v ekolikvidacích valí doslova hromady mnohdy i pěkných. Mluvím z vlastní zkušenosti, když jsem pořád dolejzal na eko tady kvůli dílům na Rapida na ekolikvidaci to pro ně nemá žádnou cenu max kdyz to je kovové chtějí 12kč za kg.
Takže máš reálnou šanci to celý vykuchat za 1000 kč jen tam musíš lovit a by si na tebe zvykli
Takže máš reálnou šanci to celý vykuchat za 1000 kč jen tam musíš lovit a by si na tebe zvykli
-> venni: v pohodě, já se s tím poperu 
Edit: tak vám to držku nenatluče, dá se v pohodě rozebrat, složení je horší, ale už maká jak má. .

Edit: tak vám to držku nenatluče, dá se v pohodě rozebrat, složení je horší, ale už maká jak má. .
-> Antony: jj ložisko nebylo nejtišší,to je pravda.Ale to že nepínák nenapíná je divné.Altík jsem z toho sundal v cca červenci a bylo vše ok :-o
Nakonec jsem vodící kladku koupil, ale je tu další zadrhel. Napínací kladka nenapíná. Kladka je ok, v držáku se hýbe, jen ten vlastní vehement, kde je pružina, se ani nehne. Dá se to nějak rozdělat, aniž by mi to dalo přes držku?
Jsem rád, že takovéhle vyfikundace v autě nemám. A že je to drahé? Vzpomínám matně na jedno auto kde jsem měl problém s vadnou napínací kladkou a cena za ni byla skoro 2000kč a to bylo auto nějak kolem roku 95-96 a já tu kladku sháněl kolem roku 2010.
-> suri: tak ložisko určitě nestojí 200, SKF je zbytečnost. .
zbozi.arkov.cz/i/155004-6 206-2rs-c3-lozisko-kulicko ve-jednorade-oboustranne-k ryte-pryzovym-tesnenim-zkl .html
střed stačí 30,02mm se zahloubením pro Imbus, povrch kladky je naprosto rovný, zádná křivka. . výrobní žas cca 10 minut, ložisko 70kč. Naprotitomu tu nejlevnější kladku pod 400 neseženu. . .
zbozi.arkov.cz/i/155004-6 206-2rs-c3-lozisko-kulicko ve-jednorade-oboustranne-k ryte-pryzovym-tesnenim-zkl .html
střed stačí 30,02mm se zahloubením pro Imbus, povrch kladky je naprosto rovný, zádná křivka. . výrobní žas cca 10 minut, ložisko 70kč. Naprotitomu tu nejlevnější kladku pod 400 neseženu. . .
-> Antony - zrušená registrace 19.12.15 21:51:35: 300 za kladku je smiešna cena , ale ak sa ti oplatí dať 200 za C3 SKF ložisko tak sa hraj , ale treba rátať že budeš musieť vytočiť aj kladku aj nejaký rozumný stred do ložiska , s tým že tá kladka má kvôli remenu určite svoj tvar
-> suri: samozřejmě máš pravdu, je to vodící. Nějak jsem to zblbnul.
Sehnat se dá, ale ta cena se mi nelíbí. . .
www.skoda-dily.cz/eshop/0 02961132-vodici-kladka-rem enu-alternatoru.html
www.amd-autodily.cz/motor /kladka-napinaci-posil-riz eni.html
Pokud tam je jen jednořadý kuličkový ložisko, to stojí pár korun, a kladku si za pár minut stočím novou na soustruhu

Sehnat se dá, ale ta cena se mi nelíbí. . .
www.skoda-dily.cz/eshop/0 02961132-vodici-kladka-rem enu-alternatoru.html
www.amd-autodily.cz/motor /kladka-napinaci-posil-riz eni.html
Pokud tam je jen jednořadý kuličkový ložisko, to stojí pár korun, a kladku si za pár minut stočím novou na soustruhu

-> Antony - zrušená registrace 19.12.15 19:15:12: toto nie je napínacia ale vodiaca kladka , ktorá sa už origo nedá objednať , a stála pár korún , ložisko v nej nevymeníš , je to zalisované a zaliate , resp. moc tomu neverím
-> StepaNoFUN: já mám kladku v jednom kuse a docela rachotí, a uložení je atyp, no.
-> Antony: Nevím jak na 1,3, ale na 1,6 tam byly nějaký typový ložiska (2 vedle sebe). Bohužel na jejich výměnu bys musel kladku roznejtovat. Takže jsem to tenkrát řešil akorát výměnou maziva a najednou byl klid...
Je správný můj předpoklad, že napínací kladka na 1.3 má v sobě nějaký atyp ložisko? Nevíte jestli je jednořadý nebo dvoj? Nová se mi nechce kupovat vzhledem k ceně, popř ceně + poštovnýmu. Takže bych si vytočil vlastní za použití běžně dostupnýho ložiska. . .
-> OJOUCH: SZ 

U nas na vrakaci je felda s posilovacem byl by zajem?
-> Klubko_: SZ 

-> Antony - zrušená registrace 30.10.15 20:38:32: zastavěl jsem do BMM feldy v kartě posilovač z 1,6. Šlo to celkem snadně. Nejtěžší asi bylo upravit otvor na průchod volantovky do kabiny. Ten jsem z dárcovského auta nevytáhl, takže jsem to nějak vyklepával.
Origo držáky altíku a čerpadla jsem nesháněl, vyrobil vlastní, přidal jsem kladky a podle potřebné délky koupil 4 drážkovej řemen.
Už to nemám úplně v hlavě, jak přesně jsem to udělal, ale pokud tě to zajímá, tak mi napiš SZ a nafotím ti to.
Origo držáky altíku a čerpadla jsem nesháněl, vyrobil vlastní, přidal jsem kladky a podle potřebné délky koupil 4 drážkovej řemen.
Už to nemám úplně v hlavě, jak přesně jsem to udělal, ale pokud tě to zajímá, tak mi napiš SZ a nafotím ti to.
-> kubo980: díky 

-> Antony: Dobre tak pátraj vela zdaru 

-> kubo980: ten obrázek jsem si stáhnul, je to 10 min
Jinak jsem mu napsal, tak uvidíme.


-> Antony: Ide do čiech niekam buduci tyzden. Toto je ten drziak dily.iautodily.cz/foto_ob
r-128065-a.jpg
-> kubo980: škoda, že až slovensko, ale zkusím napsat, díky

-> kubo980: Díky za upřesňující informace. jj dočetl jsem se o oříšku v podobě držáku altíku s kladkou. Jejjednodušší bude tedy z 1.3, teď ji jenom sehnat.. .
-> Antony: Myslím že hadice 1,6 a 1,3 sú rovnaké. Ale najjednoduchsie je zohnať vsetko z 1,3 so servom. Najviac ide o drziak alternátora s kladkami. Do držiaka obyčajný alternátor nedostaneš len so 4 bodovým uchytením. Originál Magneton poprípade po uprave aj bosch z 1,6 tiez so 4 bodovým uchytením. Remenice teoreticky meniť nemusíš beží to aj na 4 drázkach
-> aceboss: jj, máš pravdu, bez posilovače je to takové "přesnější", nicméně jsem si na posilovač zvykl a pokud ho seženu, dodělám ho 

-> Antony: Ber toto jako věc názoru mám možnost domácího srovnání dvou vozů 1.3MPI Felicie 00 bez a Pickupu 01 s posilovačem a po pravdě mi asi víc vyhovuje vůz bez serva co se týče ovladatelnosti a řízení za jízdy. A při parkovaní mi problém nedělá malinko zabrat.
-> Tomaso435: paráda, to mám kousek 

-> Antony: vysoké mýto