skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kdo z vas jezdi jakou vacku?
12:58:50
10.06.2012
10.06.2012
Petr Urban
-> Bery: Můžou se lišit zdvihem a časováním a jsou v nich potom nemalé rozdíly...ale jestli si říkáš...na to naše ježdění dobrý, pak už vůbec nechápu proč utrácet za těžce přeplacenou vačku do Mucka. Od Krejbicha můžeš mít výborný přebrus 304 st. za 3000,- a je možný (čistá spekulace) že pojede více než Muckova z výkovku, jde o to jaký Muck dělá zdvihy. Tak proč tomu chlapovi cpat do křtánu prachy když jsou těžce nadsazený nad to co za to dostaneš oproti všem ostatním. To už bych si rači koupil odlitek od Krejbicha či ME a aspoň budu vědět že ta vačka bude top jakou můžu vůbec v čr dostat.
23:41:54
09.06.2012
09.06.2012
Bery
-> Urbi: o co se ty vačky můžou lišit?mám asi něco takřka stejnýho jako je chovancova 296ka z výkovku.v tomhle asi uzž hraje i velkou roli hlava a zapérování...ale na to naše jezdění-))
19:15:02
09.06.2012
09.06.2012
Péďa17
-> J3STER:
19:11:08
09.06.2012
09.06.2012
castrol
-> DuriQ: je Hejdi
19:10:20
09.06.2012
09.06.2012
Petr Urban
-> DuriQ: -> J3STER:
19:08:20
09.06.2012
09.06.2012
J3STER
-> DuriQ: A jak ju jezdíš? Od hlavy k ocasu nebo proti srsti?
19:08:11
09.06.2012
09.06.2012
Péďa17
-> DuriQ:
13:11:52
07.06.2012
07.06.2012
Petr Urban
Pokud někdo budete chtít k vačce a zvýšenému KP doupravit zapalování ... skoda-virt.cz/cz/.../9172
-upravy-rozdelovacu-odlade
ni-motoru
Jezdím 265/265 Chovanec ve spotřebáku 125L v kartě. Pro mě nejlepší vačka do seriového provozu s poměrem výkon/cena/spotřeba benzínu co může být. Podoktnu nejn svůj názor a to... že největším přínosem pro výkonost a využití úprav je perfektní naladění zapalování a sacího traktu (nejen naladění karburace) přímo na daný typ motoru. Doufám že důkazem je, že mám 265/265 od chovance v téměř neupravovaném motoru fel. 1.3MP, jen sací kanály ve vlastní režii a upraven výfuk, ani není snížená hlava, ani není upravovaná či další věci a první místo ze sprintu ŽElIV doufám díky odladění auta a snížení jeho hmotnosti.
V druhém voze jezdím 284/276 zdvihy 6,7/6,5 přebroušenou od tommutuning, nemám s ní moc najeto...ale dá se i stakovou vačkou při dobrém naladění jezdit od 2000ot. a auto zrychluje. Strop výkonu v 6000ot., ale schopně jde auto vytáčet lehce za hranici 6500ot.,dál to nemá moc smysl, protože při přeřazení auto zrychluje více. Je to dobrá vačka i do obyč provozu, ale cenově za přebrus je absolutně přemrštěná!
Někteří nesoudní prosím nechte si tady řeči typu jak auto točíte do 8500, nevím z jakého důvodu nebo co vám to přináší, pokud to vubec vytočí, většina otáčkoměru v škodovkce přeměřuje. Motor možná tyto otáčky vytočí, ale výkon v nich určitě nemá ! Prostě se jen točí a řve a vy si subjektivně namlouváte že je to pořád v zátahu ! Vačka 300st. má nejvyšší výkon kolem 7000ot., proč tedy s jakýmkoli neokruhovým speciálem točit 8500 ? Rozum do hrsti u takových příspěvků.
-> Bery: Mám několik referencí že tommu moc dobré vačky dělat neumí. Mě jede 284 celkem dobře a v celém spektru...tak beru to s rezervou řeči typu JPP. Jaké má zdvihy ta tvoje od Mucka a kolik za ní chtěl ? Naopak i pro rally si hodně lidí pochvaluje 296/296 od chovance s odlitku se zdvihy 7,5 a hodně lidem už sem ji zprostředkoval. Nedávno jsem upravoval rozd. k této vačce a pán mi říkal že měl 304 přebrus Krejbich - zdvih cca 7,1 a teď má 296/296 Chovanec a zdá se mu výrazně lepší, zátah i vespod a lepší v celém spektru až o nejvyšších ot., sice srovnávám nesrovnatelné a to vačku přebroušenou a z odlitku ale i tak ...
Jezdím 265/265 Chovanec ve spotřebáku 125L v kartě. Pro mě nejlepší vačka do seriového provozu s poměrem výkon/cena/spotřeba benzínu co může být. Podoktnu nejn svůj názor a to... že největším přínosem pro výkonost a využití úprav je perfektní naladění zapalování a sacího traktu (nejen naladění karburace) přímo na daný typ motoru. Doufám že důkazem je, že mám 265/265 od chovance v téměř neupravovaném motoru fel. 1.3MP, jen sací kanály ve vlastní režii a upraven výfuk, ani není snížená hlava, ani není upravovaná či další věci a první místo ze sprintu ŽElIV doufám díky odladění auta a snížení jeho hmotnosti.
V druhém voze jezdím 284/276 zdvihy 6,7/6,5 přebroušenou od tommutuning, nemám s ní moc najeto...ale dá se i stakovou vačkou při dobrém naladění jezdit od 2000ot. a auto zrychluje. Strop výkonu v 6000ot., ale schopně jde auto vytáčet lehce za hranici 6500ot.,dál to nemá moc smysl, protože při přeřazení auto zrychluje více. Je to dobrá vačka i do obyč provozu, ale cenově za přebrus je absolutně přemrštěná!
Někteří nesoudní prosím nechte si tady řeči typu jak auto točíte do 8500, nevím z jakého důvodu nebo co vám to přináší, pokud to vubec vytočí, většina otáčkoměru v škodovkce přeměřuje. Motor možná tyto otáčky vytočí, ale výkon v nich určitě nemá ! Prostě se jen točí a řve a vy si subjektivně namlouváte že je to pořád v zátahu ! Vačka 300st. má nejvyšší výkon kolem 7000ot., proč tedy s jakýmkoli neokruhovým speciálem točit 8500 ? Rozum do hrsti u takových příspěvků.
-> Bery: Mám několik referencí že tommu moc dobré vačky dělat neumí. Mě jede 284 celkem dobře a v celém spektru...tak beru to s rezervou řeči typu JPP. Jaké má zdvihy ta tvoje od Mucka a kolik za ní chtěl ? Naopak i pro rally si hodně lidí pochvaluje 296/296 od chovance s odlitku se zdvihy 7,5 a hodně lidem už sem ji zprostředkoval. Nedávno jsem upravoval rozd. k této vačce a pán mi říkal že měl 304 přebrus Krejbich - zdvih cca 7,1 a teď má 296/296 Chovanec a zdá se mu výrazně lepší, zátah i vespod a lepší v celém spektru až o nejvyšších ot., sice srovnávám nesrovnatelné a to vačku přebroušenou a z odlitku ale i tak ...
22:41:16
06.06.2012
06.06.2012
lukynn105l
265/265 nebo 278/270 p. Chovanec , tak kterou ? Svižná jízda / normální provoz /nějaký potencionál na sprint. Motor je 1.3 v 742.
15:24:35
15.01.2012
15.01.2012
vhml
-> Martin120L: a dej skladacku a uvidis ten pekelnej rozdil. U nás na vrchu udělala 5sekund na 2km!
S vackou kolem 300 už je ta skaldacka dost potreba aby se to porad drzelo ve spravnejch otackach.
S vackou kolem 300 už je ta skaldacka dost potreba aby se to porad drzelo ve spravnejch otackach.
12:33:27
15.01.2012
15.01.2012
Lock007
a měl si k tomu ještě něco na motoru upravenýho, nebo to bylo na sériovce ? Co já vim tak tu vačku 278/270 snad nabízí cimbu, takže by k tomu mohli mít i odpovídající soft. Já mám doma právě tuhle vačku, ale na favo motoru s karbcem a chtěl bych jí i do feldy.
01:38:30
15.01.2012
15.01.2012
Jezevec33
@Lock007
Já měl na MPi 280/280 což bude skoro to samé. Moje rada zni: kašli na to. Bez pořádného softu to nepojede a pochybuju že je tu někdo,kdo soft umí. Sou s tím pak jenom problémy,vím o čem mluvím.
Já měl na MPi 280/280 což bude skoro to samé. Moje rada zni: kašli na to. Bez pořádného softu to nepojede a pochybuju že je tu někdo,kdo soft umí. Sou s tím pak jenom problémy,vím o čem mluvím.
19:23:58
14.01.2012
14.01.2012
Lock007
Pánové měl bych dotaz. Jezdíte tu někdo Chovancovu vačku 278/270 na MPi ? Zajímalo by mě jak to funguje.
18:53:34
14.01.2012
14.01.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Martin120L: v kombinaci s tezkym autem plynar mi rikal, ze tam ani nevychazi hmotnost pro LPG a ze by mi z toho mel udelat monopost :) to bych mu dal, mit z toho jednomistne, staci, ze zlutyho rapida mam 3 mistneho
no ja mam u obou tu kratsi se 4kou
no ja mam u obou tu kratsi se 4kou
17:18:08
14.01.2012
14.01.2012
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: fido měl nahnáno praseckym KP, já mam asi minimum na to, aby ta vačka fungovala...
15:58:00
14.01.2012
14.01.2012
Martin120L
-> vhml: Proč by to nefungovalo se seriovou převodovkou? Já si myslím že mě to docela funguje.
12:58:24
14.01.2012
14.01.2012
vhml
-> Jarda: u MTX to bude zabijet dlouha prevodovka. Alespon eRman tam má tu delsi a tam je to pak naprd.
12:53:13
14.01.2012
14.01.2012
Jarda - zrušená registrace
ja v MTX na 1.4 motoru chovanec 265/265 - vykon je posunutej do vyssich a to jsem uvazoval o 280, mel jsem dat tu co mam doma ze 136X - 248
(to auto je diky vyztuham dost tezke - se seriovym favo motorem se kterym favorit jede jak blazen je to celkem zdechlina, takze to mozna take ovlivnuje muj subjektivni dojem)
v rapidu na podobnem motoru felda bmm 50kW 254/254 (nabrousena na vacce favorit - kvuli klinku) - ideal pro me pro bezne jezdeni
v zelenem MTX nevim co je, ale jde to s ni dost slusne, trochu vykon posunutej do vyssich, ale ne tak, jako to ma ta od chovance (tipoval bych neco okolo 260)
(to auto je diky vyztuham dost tezke - se seriovym favo motorem se kterym favorit jede jak blazen je to celkem zdechlina, takze to mozna take ovlivnuje muj subjektivni dojem)
v rapidu na podobnem motoru felda bmm 50kW 254/254 (nabrousena na vacce favorit - kvuli klinku) - ideal pro me pro bezne jezdeni
v zelenem MTX nevim co je, ale jde to s ni dost slusne, trochu vykon posunutej do vyssich, ale ne tak, jako to ma ta od chovance (tipoval bych neco okolo 260)
12:36:12
14.01.2012
14.01.2012
exwrcteam
ehm klid panove.. zadny hadky prosim...
12:24:40
14.01.2012
14.01.2012
venca-fako
-> Bery: dobrá,beru to.
12:16:57
14.01.2012
14.01.2012
Olgoj Chorchoj
-> m8rinek: tak to asi bude uzivatel od uzivatele - fidovi letela ta 280(290?) odspoda a nynejsi argentina zrovna tak... to mam kliku, me se to taky pekne sbira z nizkejch:)
12:00:26
14.01.2012
14.01.2012
Bery
-> venca-fako: souhlas,ten otáčkoměr moc nesedí
11:56:11
14.01.2012
14.01.2012
Bery
byl to dotaz,víte jak to je - už jsem koupil,taxe sichruju až si budu nadávat,že se motor točí na h....:-)ale asi taky opravdu záleží kdo to zkopíroval,nebo dělal a kdo s tím jezdí.
11:35:22
14.01.2012
14.01.2012
venca-fako
-> Tuner#2: tak mam asi spatnej otáčkoměr v jednom videu na profilu je videt vytočená dvojka,ta mi táhne nejlíp ale chtělo by to jinou převodovku
11:29:24
14.01.2012
14.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Ty lidi mě nepřestávají tady bavit.
280tka vačka a točí 8500rpm, nebo točí do konce otáčkoměru...
Doporučuju instalaci funkčního otáčkoměru protože to je strop OHV rozvodu a točili to krátkodobě okruhové motory s 320° vačkou Trochu soudnosti by neuškodilo...
280tka vačka a točí 8500rpm, nebo točí do konce otáčkoměru...
Doporučuju instalaci funkčního otáčkoměru protože to je strop OHV rozvodu a točili to krátkodobě okruhové motory s 320° vačkou Trochu soudnosti by neuškodilo...
11:25:14
14.01.2012
14.01.2012
venca-fako
-> m8rinek: no mylslel sem to tak že ve pod 2500 to nejede vubec v tech 2500 to zabublá a trosku začne táhnout a nejvíc asi v tech 3000-3500 a táhne to trvale až do konce otáčkoměru i trochu víc kdyz teda chceš ,ale to uz neni dobrý pro motor, do tech 7mi si myslim ze je to ješte snesitelný aby se to hned nerosypalo
09:35:42
14.01.2012
14.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 14.01.12 09:24:42: Proč by se jí přezdívalo Argentina? V kit-caru fungovala skvěle, tak proč by ne u auta s motorem vzadu
09:26:30
14.01.2012
14.01.2012
vhml
-> Bery: to je blbost ze neni na rally. Naopak. Samozrejme pokud se to nekdo snazi zbastlit se seriovou prevodovkou, tak to nikdy fungovat nebude.
09:24:42
14.01.2012
14.01.2012
Bery
já přecházím z 290 na 297 a výrobcem je věčně diskutovaný Muck,taxem na to zvědav.Ta 290 je nad 3500 až 7-7500,ale ta vačka má malé hupy a hlava není až tolik upravená,ale oproti serii se to docela vrtí.
O několika 304 vačkách mám reference,že to není moc vačka na rally.Hmm?
O několika 304 vačkách mám reference,že to není moc vačka na rally.Hmm?
08:04:07
14.01.2012
14.01.2012
exwrcteam
ja mam s 280tkou stejnej pocit ze to bere az od 3 tis tedka premejslim jestli ji pouzit k mlady a nebo nakoupit jinou..
21:09:20
13.01.2012
13.01.2012
vhml
-> Robert8899: ostrejsi je minimalne ( er 247, MPi 252 ) a o zdvihach si troufnu pochybovat
19:41:29
13.01.2012
13.01.2012
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: zajimavé, RST i Houska maj spodky mrtvé... Myslim spodky jako spodky, ne spodky jako spodky...
19:11:08
13.01.2012
13.01.2012
Robert8899
ja idem skladat motor favo 136 z vackou z feldy č-bodoveho vstreku...udajne je ostrejsia a ma podstatne vecsie zdvihy ako vacka z erky ktoru som tam doteraz mal uvidim ako sa to bude spravat :)
18:53:00
13.01.2012
13.01.2012
Olgoj Chorchoj
280 jede od 3500 jenom gumovi. Mam 280/280 vacku od noname vyrobce (zdvihy asi 6,3?), jezdil sem ji v 988cc, 1107cc i 1289cc a ve vsech rezimech jizdy to jelo u vsech motoru lepe nez serie. Od 2000 parada a tahne az do 6500-7000. Na normalni provoz skvela vacka!
12:38:43
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> vhml: člověče to bylo různý....já se v tom pořád hrabal,hlava,svody...vim že jednou jsem jel Brno okrskama ale svižnějc za 8l lpg,ale jinak tak do těch deseti asi....když vezmu že má mladá fábii a nechce to vůbec jet a bere to zhruba stejně tak je mi na blití
12:26:06
13.01.2012
13.01.2012
vhml
-> myschaak AZNP K.Hora: co to pak zralo plynu?
Me by i 280tka lakala, jezdim ji ve stovce, nechova se zle. Jenze stovka ma 4,44 a tak je prirozene tociva. Aby mi felda zacala ject ve 3500, kdy mam to na tachometru uz 110, to je na jezdeni do prace spatny.
Me by i 280tka lakala, jezdim ji ve stovce, nechova se zle. Jenze stovka ma 4,44 a tak je prirozene tociva. Aby mi felda zacala ject ve 3500, kdy mam to na tachometru uz 110, to je na jezdeni do prace spatny.
12:20:55
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> m8rinek: jo tak se 4q věřim....já měl 4,22 5q na vlečce a šlo to,nejhorší co teda bylo tak popojíždět někde v koloně ve městě,to jako neee.....a v kombinaci s plynem jsem to měl jako úsporný a rychlý přibližovadlo....to víš že teď si jezdim funem a zpátky bych do toho asi nešel)
12:02:49
13.01.2012
13.01.2012
m8rinek
-> myschaak AZNP K.Hora: dřív jsem si to taky myslel, těd říkám, že do provozu to moc není, alespoň na to co jezdím já, se 4q je to docela trýzeň na delší trasu a mrtvej spodek není taky nic moc, ale ta hrana kde se to na 3500rpm začne rozbublávat a na 4000rpm(otáčkoměrové údaje) jako když střelí... Točit se to dá kam Ti ukáže ručička, klidně i na těch 8500, ale funkční je ta vačka do nějakejch 6200 a omezovač mám na 6500(údaje ze zapalování), pokud si dobře vzpomínám...
11:58:47
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> m8rinek: myslim že rözumnej kompromis pro lehce udělanej motor,tenkráte na denní ježdění byla fajn,pražáci na dálnici nechápali když kolem prolítla ouža ve 180kmh)
11:53:56
13.01.2012
13.01.2012
m8rinek
-> myschaak AZNP K.Hora: jo to je ta stejná, Krejbichova 280°
11:50:59
13.01.2012
13.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
měl jsem vačku od schwejka 282/279 myslim a taky fungovala až od 3500-4000ot....ale fungovalo to parádně....do 6000 užasnej zátah
11:49:33
13.01.2012
13.01.2012
vhml
-> venca-fako: přes 8500?
11:44:03
13.01.2012
13.01.2012
Karel.
-> venca-fako:
11:43:33
13.01.2012
13.01.2012
m8rinek
-> venca-fako: zajímavé, mě ta vačka funguje až od 3500ot
11:38:06
13.01.2012
13.01.2012
venca-fako
280/280 krejbich ve fáčku ,probouzí se ve 2500ot. a dá se vytočit nekam až přes 8500ot.
05:36:50
13.01.2012
13.01.2012
milos1400
304/304 zdvih 8mm.....jela krasne od 3000
23:27:15
12.01.2012
12.01.2012
ZdenoR
Tuším 278/270 přebrus Chovanec poznatky : Hýbe se to jinak nemám s čim srovnat
21:15:26
12.01.2012
12.01.2012
ferrari
Zatiaľ...
Ja jazdím 254/254 z BMM a mám kúpenú 265/258 (či aká je to) z ME.
Ja jazdím 254/254 z BMM a mám kúpenú 265/258 (či aká je to) z ME.
21:07:48
12.01.2012
12.01.2012
vhml
-> ferrari: lec nejaka vetsi reference zadna