skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 120 s Motorom Favorit
15:40:04
06.01.2012
06.01.2012
Tomasxt99
Ne na priamo to neudrzi mam to odskusane a preto sa pytam ako mam spravit s tym nadbytocnym benzinom. ALe vravite ze na ten ovzdusnovak z nadrze tak ok:) a kde sda presne nachadza?:) Och sa mi neche do toho pustat bo mi treba aj spojku meniť ale čo už hh
09:14:45
06.01.2012
06.01.2012
ferrari
-> Petr Volfik: no ale keď to chce do MB, tak asi radšej oželie studené palivo, akoby mal ťahať prepad do nádrže
00:14:20
06.01.2012
06.01.2012
Petr Volfik
-> ferrari: Funguje ale ta sklenička má výhodu že odvádí bublinky a hlavně díky obtoku do toho karbecu leze studený palivo.
20:52:29
05.01.2012
05.01.2012
ferrari
No vidíš :-)...ale na viacerých miestach som sa s tým už stretol.
20:11:20
05.01.2012
05.01.2012
Sejki - zrušená registrace
19:19:26
05.01.2012
05.01.2012
ferrari
A ja som niekde čítal, že to LEKR udrží aj napriamo, bez napojeného prepadu...ale detaily neviem.
17:36:19
05.01.2012
05.01.2012
fidelmc
A kdyby nahodou clovek chtel dat Lekra na 130 motor v MB, hmm jak tam udelat prepad? Asi trubickou dopredu do nadrze?
16:34:53
05.01.2012
05.01.2012
Petr Volfik
Taky se 136 rapidem jezdim LEKR, nevim jak na poladění ale na normální provoz je určitě lepší. Taky ten obtok mam na hrdlo od nádrže na to odvzdušnění a funguje to v pohodě.
14:56:44
05.01.2012
05.01.2012
suri
-> Petkar1: i 1000
14:56:15
05.01.2012
05.01.2012
Petkar1
A vy co radíte SEDR - LEKR je 100x lepší karburátor...
14:55:10
05.01.2012
05.01.2012
Petkar1
-> Tomasxt99: Přívod máš jako ve škodovce, vracečku z odbublinkovače jsem měl napojenou na odvzdušnění nádrže.
19:19:03
04.01.2012
04.01.2012
matomajernik
potrebujem nasadit piestne kruzky no mam v tom nejaky zmetok ako ich rozoznam a ako ich nasadit ktory kde kedze piesty nemaju zamky.
18:26:16
04.01.2012
04.01.2012
castrol
-> matomajernik: napis sem tvoj problem
18:22:05
04.01.2012
04.01.2012
matomajernik
Zdar skodovaci potreboval by som s niecim poradit ak mate skype napiste mi na nick: martin.majernik1. Dakujem vopred.
17:30:45
04.01.2012
04.01.2012
mafes
-> Tomasxt99: já jen pro jistotu ...no hoď tam SEDR, nemusíš se štvát se zapojením a pojede to úplně stejně..
17:28:36
04.01.2012
04.01.2012
peti
-> Tomasxt99: nezhaj to zapojene ze oten odbublinkovac, stym ze prepad bezninu daj na jeden s naustkov ktore su na konci hrdla nadrze na odvetranie nadrze
17:25:47
04.01.2012
04.01.2012
haso
-> Dušan: chyby tam nejake nema, diakritika chyba, obcas ciarka ale i/y nejako nepozorujem ze by boli zle
17:23:10
04.01.2012
04.01.2012
Tomasxt99
Mne vobec nejde o sanie:) ale o privod paliva ci moze byt priamo napojeny alebo treba cez pllavak? v plavaku mas 3 vyvody privod vyvod a nadbytocny a s tym neviem kde ho mam umiestnit chapes?:)
A sanie mam poriesene mam tam vyrobenu podlozku je to uplne za rovno ten karburator z favka:)
A sanie mam poriesene mam tam vyrobenu podlozku je to uplne za rovno ten karburator z favka:)
17:20:48
04.01.2012
04.01.2012
Dušan
ja teda slovenskou gramatiku moc neumim, ale obcas si rikam jestli to co vidim napsane je aspon z 50% dobre
17:20:25
04.01.2012
04.01.2012
mafes
a sací svody máš z favorita nebo ze 742? Pokud máš origo 742 svody tak tam prdni sedr a máš klid a jestli máš sací z Fazola, tak si buď nech nadvařit nějakou podložku na vyrovnání hladiny, nebo sháněj sací co tam má být. Se svody z Fazola bude špatná hladina - karbec bude natočen trochu dolů...jet to pojede ( kámoš tak jezdil ) ale v zatáčkách si užil své.
Když tam dáš normální škodovkový sedr tak moc ztrátný nebudeš, dle mě se s nimi dá i lépe laborovat a výkon by pak mohl být ještě vyšší. Je ale fakt, že LEKR je podstatně modernější karbec a dá se s ním velice kultivovaně jezdit a takový automatický sytič taky není k zahození :D
Když tam dáš normální škodovkový sedr tak moc ztrátný nebudeš, dle mě se s nimi dá i lépe laborovat a výkon by pak mohl být ještě vyšší. Je ale fakt, že LEKR je podstatně modernější karbec a dá se s ním velice kultivovaně jezdit a takový automatický sytič taky není k zahození :D
17:14:46
04.01.2012
04.01.2012
Nwkt
vpravo ti pomůže kolonka hledej:
17:13:03
04.01.2012
04.01.2012
Tomasxt99
Nazdar chlapi.
Mam taky problem dal som si do 120 ciny motor zo skody favorit 136stkovy setko na novo porobene setko klape.
Lenze problem je v tom ako mam spravit privod paliva do karburatora pretoze tam mam favoritacky karburator.
Môže to byť napojene priamo alebo musi ist cez plavak lenze ked pojde cez plavak kde to ma vychadzat?
Alebo dat karburator zo skodovky neubere to na vykone?:)
VELMI BY SOM POTREBOVAL S TYM POMOCT DAKUJEM
Mam taky problem dal som si do 120 ciny motor zo skody favorit 136stkovy setko na novo porobene setko klape.
Lenze problem je v tom ako mam spravit privod paliva do karburatora pretoze tam mam favoritacky karburator.
Môže to byť napojene priamo alebo musi ist cez plavak lenze ked pojde cez plavak kde to ma vychadzat?
Alebo dat karburator zo skodovky neubere to na vykone?:)
VELMI BY SOM POTREBOVAL S TYM POMOCT DAKUJEM