-> crawen: za předpokladu, že to nebudeš chtít točit někam do neznáma, budeš muset použít nějakou vačku, která je na ,,hraně", ale buď připraven, že ten výkon budeš muset hledat v každé podstatné části... Předpoklad je nějakej kompresní poměr a vačka ,postavíš nějakej spodek, na to kvalitně upravenou hlavu, sběrné výfukové potrubí potažmo celý výfuk (tady bych se obrátil na někoho, kdo se tím živí, ať zbytečně netvoříš něco, kde ti ten výkon bude mizet), dál bych upravil MPi sací potrubí... rozřízl bych plenum (nechal bych to říznout pilou s hydraulikou, co mají v hutních materiálech na řezání trubek, jeklů apod), abys to měl pěkně rovně, celý kanály v potrubí až k hlavě bych vybral na co nejvíc, samozřejmě zakolíkovat a nalícovat s hlavou a těsněním, potrubí včetně plenum vyleštit, ,,vstupy" z plenum do kanálů by měli mít radius jako průměr kanálu v potrubí . Celý upravený sání buď zavařit zpátky, nebo udělat dvě příruby , navařit na jednotlivé díly a mít možnost to kdykoliv rozdělat, doupravit a nebo jen ladit objem té společné komory (plenum) objem se většinou pohybuje v rozmezí 50 až 70 procent objemu motoru... abysis dobře představil kde to sání fiknout a co tím vůbec myslím, tak dávám tento odkaz... sání zvané "minikit ?" pro felicii.
vysivky.skodateam.cz/Sani
_Minikit-img_RS6f.jpg
budeš potřebovat nejspíš i větší vstřikovače a určitě by nebylo na škodu dobře promyslet sací trakt před škrtící klapkou, rezonanční sání... no je toho dost, co by se dalo ladit. každopádně asi nebudeš potom jezdit na 95ku benzín a taky si budeš muset hodně vyhrát s vyladěním předstihu ... tak se zamysli, jestli do toho jdeš... když chceš výkon, musíš ho najít...
