-> maras: Lesklá tedy moc není, je spíše více látková
-> Sejki: jj
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Praktické zkušenosti s termo páskou
prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.12.2011 do 24.02.2016, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
20:21:27
24.02.2016
24.02.2016
Shader
20:18:44
24.02.2016
24.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Shader 24.02.16 19:58:38: jak hadi kuze:)
20:14:00
24.02.2016
24.02.2016
maras
Je-li ta tkanina leská bude to nejspíš sklo 500-600°C , je-li spíše "látková" tak je to keramika 1000°C. Bude-li to hořet zahodit, jinak motat, motat, motat ;)
20:12:54
24.02.2016
24.02.2016
Shader
-> m8rinek: Jo, je to normálně skelná tkanina.
20:08:51
24.02.2016
24.02.2016
m8rinek
-> Shader: Jestli to je skelná tkanina, tak to není nic proti ničemu...
19:58:03
24.02.2016
24.02.2016
Shader
Zdravím... v práci jsem našel "menší" smotek (asi 30m) termo pásky. Myslíte, že by byla vhodná na omotávku výfukových svodů? Bohužel nemám do ní žádné parametry/info. Ale byla určena k omotávkám různých části zařízení při odlevání železa.
21:14:12
31.05.2013
31.05.2013
maras
-> Tomaso435: nevim jak omotání termo páskou, ale yamaha používala u yzf 125- 2T dvojitou stěnu výfuku s tím že mezi něma byla mezera - takovej vejfuk ve vejfuku
Oproti jiným 2T včelám byl její zvuk mnohem hlubší a né tolik typický pro točívé 2T
Oproti jiným 2T včelám byl její zvuk mnohem hlubší a né tolik typický pro točívé 2T
20:39:57
31.05.2013
31.05.2013
Tomaso435
-> vhml: né ale vomotal kolem dokola aspon roury nebo tak něco...
12:29:24
31.05.2013
31.05.2013
Bery
-> vhml: nebo si ji nasrat do uší:-))
22:06:57
29.05.2013
29.05.2013
vhml
-> Tomaso435: jako že bys s tou páskou zacpal vejfuk jo? :-D
21:11:24
29.05.2013
29.05.2013
Tomaso435
mmožná sem se na to už někde ptal ale............
ona legendární páska, funguje i jako hlukově izolační ? nebo vubec... budu za nějakej čas měnit asi celej vejfuk, tak sem si myslel v rámci odhlučnění toho nejvěčího bordelu ze spoda... že bych to vobtáhnul... a nebo teda odhlučním podlahu víc :-D
ona legendární páska, funguje i jako hlukově izolační ? nebo vubec... budu za nějakej čas měnit asi celej vejfuk, tak sem si myslel v rámci odhlučnění toho nejvěčího bordelu ze spoda... že bych to vobtáhnul... a nebo teda odhlučním podlahu víc :-D
00:12:34
25.12.2011
25.12.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Já je kupoval jako jedny z prvních jak zvedl ceny o 500,- (někdy z jara) za svody a přišly mi nastříkané, né natřeně, leda by byl ultra schopný natěrač, což podle trubky za svody která mi přišla nedávno natřená, bych neřekl.
00:58:27
20.12.2011
20.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 20.12.11 00:31:50: Bohoušek svody nestříká, respektive já je měl natírané + vlastní nátěr ještě jednou a měl jsem to kvalitní barvou matnou. V tom bych problém nehledal...
00:31:50
20.12.2011
20.12.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Já bych to neomotával jen v tom spoji, měl to zasponkované rači více sponami a řešil až se to opravdu bude rozpadat, že to pod tím chytne povrchovou rez bych neřešil vůbec...na tom má svůj podíl také nekvalitní vypalovací barva která na svodech byla, pokud ti přišly taky černě nastříkané od Bohouše.
19:06:57
18.12.2011
18.12.2011
pistaa
-> Tuner#2: mal som na to aj 2pasky aj spray. viem kolko to vijde ale je to moje hobby a tie upravy tiez nie su lacne
18:49:43
18.12.2011
18.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa 18.12.11 15:19:40: Ono právě moc informací najít nejde. Takže to svody odnesli a dělal/kupoval jsi nové? U Tvého krátkého svodu to ještě jde, ale když zděláš dvě balení pásky + nějaký ten sprej k tomu tak jsi na 3tKč a to je drahý a navíc nechutný koníček to dělat obrok....
To se fakt na to vykašlu, našopouju, natřu na černo (ta skoro bílá po šopování se mě nelíbí) a fertig.
To se fakt na to vykašlu, našopouju, natřu na černo (ta skoro bílá po šopování se mě nelíbí) a fertig.
15:19:40
18.12.2011
18.12.2011
pistaa
-> Tuner#2: mne sa paska roztopila... zvody olupaly a vymenil som ich .. je to super, paska, ma to vyznam.. nie je vzadu teploa je lepsi vyplach ale chce to pravidelne vymeny.. tolko moj nazor. pripadne cakam dalsie otazky
22:28:43
16.12.2011
16.12.2011
exwrcteam
-> Tuner#2: kdo rika ze jen natocil video a jel na jeden sraz za dva roky rek bych ze u turba je daleko vetsi teplicko nez u 8 kanalu nehlede na jizde po dalnici letos nebyl cas uvidime jak pristi rok
19:29:04
16.12.2011
16.12.2011
m8rinek
-> vhml: no a když jsem si pro auto přijel (mam to asi 170km jedna cesta), tak už nebylo přemotání zadarmo, ale +2000Kč za vícepráce...
19:23:30
16.12.2011
16.12.2011
vhml
-> m8rinek: Za 5500 si je muze smele nechat, mozna i kamsi nacpat
19:21:42
16.12.2011
16.12.2011
m8rinek
-> Discovera: a to není ani celá story...
12:43:30
16.12.2011
16.12.2011
Discovera
-> Tuner#2: No nevím proč, ale Lekr dostává bez omotávky dost na prdel....je horkej a to doslova. Přitom Sedr byl spíš jen teplej. A auto je jako každa jiná škodovka...
-> m8rinek: Tak to je síla ...no nevím jak u 8-k, ale u 5-k by neměl být problém tam svody 3-1 z nerezu vyrobit j(jen konce trubek musí být svařeno nejlépe ze dvou nerez plátů na sebe....rádo to tam praská....to je u nerezi problém. Viděl jsem to tak u dvou vyrobených na zakázku), tak aby si je nasadil bez poškození chladiče a nutnosti demontáže sacího...
-> m8rinek: Tak to je síla ...no nevím jak u 8-k, ale u 5-k by neměl být problém tam svody 3-1 z nerezu vyrobit j(jen konce trubek musí být svařeno nejlépe ze dvou nerez plátů na sebe....rádo to tam praská....to je u nerezi problém. Viděl jsem to tak u dvou vyrobených na zakázku), tak aby si je nasadil bez poškození chladiče a nutnosti demontáže sacího...
00:31:17
16.12.2011
16.12.2011
m8rinek
-> vhml: svody s chladičem vzad umí Hricina, když mu to dovezeš zpátky i s autem, protože to namontovat nejde ať Ti je namotá na míru, tak ti pošle zpátky fotky, že jsi debil a že jemu to normálně šlo, ale o tom, že ti vypižlá kus chladičovky se zapomene zmínit.... fuj....
22:31:45
15.12.2011
15.12.2011
vhml
-> Nwkt: jo
22:26:40
15.12.2011
15.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.12.11 22:16:23: Aha, no vidíš od Tebe to vlastně vím, že to rádo bafne
22:17:00
15.12.2011
15.12.2011
Nwkt
-> vhml: Nečaplo ti to na Běšinách?
22:16:23
15.12.2011
15.12.2011
vhml
-> Tuner#2: ¨ááále, trochu kapaly membrány, jen na holém výfuku se to odparovalo, ale ta svine paska se nacucala :-D
22:13:23
15.12.2011
15.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> exwrcteam 15.12.11 11:31:57: NJ ale jedno natočené video a jeden sraz za dva roky to není směrodatné.
-> Discovera 15.12.11 18:02:41: NJ tak nerez je nerez to je fakt, na druhou stranu našopovaný svody jezdí Alešák od doby co to auto znám, jezdí s cabriem hodně (podstatně víc než já) a drží mu to. S tím karbcem to myslíš jak?
Co se týče teploty v motoráku, jak jsem psal je to sporný, ono to sice pocitově ta trubka tak nehřeje na "omak" ale hic hlavně při stání kdy se nemění vzduch pod kapotou je vysokej díky celkově vyšší teplotě trubek, která se tam udržuje. Já jezdil i bez pásky a bohužel už si to přesně nevybavuju, ale tragické to nebylo, ba naopak.
-> vhml 15.12.11 20:10:28: Počkej to jakože chytla sama od sebe?
-> Discovera 15.12.11 18:02:41: NJ tak nerez je nerez to je fakt, na druhou stranu našopovaný svody jezdí Alešák od doby co to auto znám, jezdí s cabriem hodně (podstatně víc než já) a drží mu to. S tím karbcem to myslíš jak?
Co se týče teploty v motoráku, jak jsem psal je to sporný, ono to sice pocitově ta trubka tak nehřeje na "omak" ale hic hlavně při stání kdy se nemění vzduch pod kapotou je vysokej díky celkově vyšší teplotě trubek, která se tam udržuje. Já jezdil i bez pásky a bohužel už si to přesně nevybavuju, ale tragické to nebylo, ba naopak.
-> vhml 15.12.11 20:10:28: Počkej to jakože chytla sama od sebe?
21:59:23
15.12.2011
15.12.2011
Discovera
-> vhml: Nestraš ze saabtuningu mám taky za litr 10m sklokeramická. Když děláš z nerezu, tak to dělám u daného auta. Takže u erka či kila bych to musel dělatna "ostro" důvod je prostý. Nerez při ohřevu plamenem a při ohybání je náchylnější na hroucení stěn při ohýbaní a je tedy nutnost trubku naplnit jemným pískem. Jenže na škoduli s chladičem v zadu jsem ještě nedělal. Jak řikám max naživo. Nejsem profík, takže mi to trvá než se dostanu na konec, aby to vypadalo opravdu k světu.
20:10:28
15.12.2011
15.12.2011
vhml
-> Discovera: neumis svody na 5k s chladicem vzadu? Klidne obyc ocel.
-> Tuner#2: nejlevnejsi mrdka ze saabtuningu ktera prosla plamenem po prvnich 30km :-D
-> Tuner#2: nejlevnejsi mrdka ze saabtuningu ktera prosla plamenem po prvnich 30km :-D
18:02:41
15.12.2011
15.12.2011
Discovera
-> Tuner#2: Ono je taky rozdíl jakou pásku tam namotáš. Já měl dva druhy. První byla ze sklených vláken....na pohled i dotyk je to na tuty stejné jako kus skelné tkaniny v sáčku (toho tvrdého sajrajtu co nechce ani za prosík při laminování umělou plyskyřicí
poslouchat a ne a né se natvarovat) na laminování. Tu mám dokonce vyfocenou a držela do teď po roce ježdění a pak dva roky pod ponkem na svodech...nešla dolů svině musel sem na to hrubou silou. Druhou mám tu samo co ty Thermotec nebo jak se ten prevít jmenuje...jen v šedo-bílé barvě. Ten se časem rozpadá. U té první je jediný problém a to při omotávání není tak houževnatá a blbě se tvaruje na svody...ale jak to zmákneš je to v cajku. Tu jsem koupil u DAVESe a do prvních asi 500km navíc vůbec nepálila, i když jsem ujel na jednu cestu 90km (Olomouc-Archlebov).
Jinak já jsem jednoznačně pro nerez. Jen je u ní problém tvarování...ku*va to je neuvěřitelná drbačka (ty co máš jsem takto kopíroval pro jednoho borce a už nikdy více...bych si nevydělal ani na chleba....kdybych si vzpoměl jak jse jmenuje, tak bych tu plácl kontakt...na virt boužel nechodí-má ot jako spotřebák jen ho sralo že mu to rezlo no zacáloval mi 7litrů a měl je jak ze škatulky...já byl rád a on taky...ale ta práce...).
Teď si je udělám na 5-kanál jen pro sebe.
Jinak já ji mám jen k vůli teplotě do motorového prostoru. Jinak bych se na to vykašlal. Jen nevidím důvod zbytečně zatěžovat karburátor...
poslouchat a ne a né se natvarovat) na laminování. Tu mám dokonce vyfocenou a držela do teď po roce ježdění a pak dva roky pod ponkem na svodech...nešla dolů svině musel sem na to hrubou silou. Druhou mám tu samo co ty Thermotec nebo jak se ten prevít jmenuje...jen v šedo-bílé barvě. Ten se časem rozpadá. U té první je jediný problém a to při omotávání není tak houževnatá a blbě se tvaruje na svody...ale jak to zmákneš je to v cajku. Tu jsem koupil u DAVESe a do prvních asi 500km navíc vůbec nepálila, i když jsem ujel na jednu cestu 90km (Olomouc-Archlebov).
Jinak já jsem jednoznačně pro nerez. Jen je u ní problém tvarování...ku*va to je neuvěřitelná drbačka (ty co máš jsem takto kopíroval pro jednoho borce a už nikdy více...bych si nevydělal ani na chleba....kdybych si vzpoměl jak jse jmenuje, tak bych tu plácl kontakt...na virt boužel nechodí-má ot jako spotřebák jen ho sralo že mu to rezlo no zacáloval mi 7litrů a měl je jak ze škatulky...já byl rád a on taky...ale ta práce...).
Teď si je udělám na 5-kanál jen pro sebe.
Jinak já ji mám jen k vůli teplotě do motorového prostoru. Jinak bych se na to vykašlal. Jen nevidím důvod zbytečně zatěžovat karburátor...
11:31:57
15.12.2011
15.12.2011
exwrcteam
paska se mi netrepi potrubi je vareny z anticora cockem svary nebrouseny.... porad drzi jak kdyz sem ji namotal mam ji tam dva roky... kupovana od nekoho z tuningfora... stazeny sponkama od turba z octavky...
10:55:04
15.12.2011
15.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 15.12.11 10:51:38: U mě první rok taky v pohodě, ale letos se to nějak zvrtlo. Asi to chce fakt tu pásku poctivě zalakovávat i když teď jsem mluvil s Bohouškem a i jemu se třepí a prý to prolil barvou jak jen mohl. Asi taky záleží jak horké spaliny daný motor podukuje, Pistoovi na turbu ta páska zmizela úplně taky je otázka zda to bylo tím, že to tam někde ucházelo? Tím to trpí nejvíc jak jsi psal.
10:51:38
15.12.2011
15.12.2011
Vrba
-> Tuner#2: Zvláštní.Já mám od čokina nějakou neznačkovou pasku a zatím je pořád docela houževnatá.Spoj mám ale holej,nemotal jsem ho. Najeto zatím 10 000,v dešti minimálně.
10:35:29
15.12.2011
15.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 15.12.11 10:27:53: Je to přesně jak píšeš ten spoj se úplně rozpadnul + to sebou bere pásku čím dál víc dál a je to celé volné. Abych to nějak opravil, tak musí svody dolů + zalakovat a právě řeším dilema jestli se na celou milou pásku nevy*rat a nenechat svody jen našopovat + je natřít na černo silikonovou barvou a fertig. Na tu pásku když šáhneš dál, tak úplně cejtíš, jak má tendenci se rozpadnout.
10:27:53
15.12.2011
15.12.2011
Vrba
-> Tuner#2: Tobe ta páska tak rychle odešla,nebo řešíš jen jak zabránit korozi?Jak píšeš,že se to v tom spoji rozmotalo,...tam se to dá čekat,protože nezabráníš tomu,aby to tam trošku nefoukalo.To tomu dává zabrat asi nejvíc.
00:25:37
15.12.2011
15.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.12.11 23:04:19: Takže se Tě taky rozpadá? Origo Thermotec či nějaká levnější odrůda?
23:04:19
14.12.2011
14.12.2011
vhml
-> Tuner#2: Já jen namotal. Počítám, že už max. do roka se sundá sama :-D
22:48:23
14.12.2011
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak co vhml, Pistaa, Bery a řada dalších co už jste něco namotali, sundali - jaký na to máte názor?
13:07:58
14.12.2011
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: sorry bylo to mysleno jinak
13:00:34
14.12.2011
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Sejki 14.12.11 12:54:56 napsal: → Vrba: Pokud vim spis tam jde hlavne o to, kdyz ti na ne vytece benzin nebo olej aby nevzplanul…Tak toto mě jen utvrdilo, že o problému nevíš vůbec, ale vůbec nic. Prosím takové členy aby raději vůbec nepřispívali... Děkuji.
Svody neomotané jsou daleko odolnější na vzplanutí, neb se kapka benzínu hned bleskově vypaří, ale s omotávkou je zaděláno na průser protože se páska nasákne a chytne což se i párkrát už stalo... To jen na vysvětlení.
Svody neomotané jsou daleko odolnější na vzplanutí, neb se kapka benzínu hned bleskově vypaří, ale s omotávkou je zaděláno na průser protože se páska nasákne a chytne což se i párkrát už stalo... To jen na vysvětlení.
12:57:49
14.12.2011
14.12.2011
Alenka
-> Vrba: ze dobre svody pomuzou, o tom zadna.
Omotavka je ale podlemne dobra vec jen pro nekoho, kdo nema vyreseny pristup chladneho vzduchu k motoru jako t#2, jinak je to uplne k nicemu. Ja zkousel svody samotne, i svody s omotavkou a nezaznamnal jsem zadny rozdil.
Ono asi nebude nahodou, ze profici omotavku pouzivaji jen tehdy, kdyz nechteji zapalit nebo roztavit neco v blizkem okoli vyfuku :)
Omotavka je ale podlemne dobra vec jen pro nekoho, kdo nema vyreseny pristup chladneho vzduchu k motoru jako t#2, jinak je to uplne k nicemu. Ja zkousel svody samotne, i svody s omotavkou a nezaznamnal jsem zadny rozdil.
Ono asi nebude nahodou, ze profici omotavku pouzivaji jen tehdy, kdyz nechteji zapalit nebo roztavit neco v blizkem okoli vyfuku :)
12:57:38
14.12.2011
14.12.2011
Minik03
-> Vrba: u dvoutaktu je hlavní rozdíl v tom, že vlivem rezonance se část nespalene směsi vrací zpět do válce. to u 4t není, ale souhlasím že teorie hovoří jasně pro omotavku.
12:54:56
14.12.2011
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Vrba: jenze to ze omotas vyfuk nejakou paskou jeste nic neznamena dokud nemas nejakej graf z brzdy, a pokud to je zanedbatelna hodnota tak to jsou vyhozeni penize.... Pokud vim spis tam jde hlavne o to, kdyz ti na ne vytece benzin nebo olej aby nevzplanul...
12:52:59
14.12.2011
14.12.2011
Vrba
-> Sejki: No teorie výfuku mluví docela jasně.Každopádně kdybych tu pásku nedostal darem jako nadbytečnou,nejspíš bych ji tam nikdy neměl. Její přínos bych ovšem nezpochybnoval. Například u dvoutaktu je optimální teplota výfuku docela podstatná záležitost. Proč by to u čtyřtaktu mělo byt jinak.
12:46:25
14.12.2011
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Vrba: jak to neni podlozene grafem z brzdy, tak to je jen furt reklamni tahak, stejne jako spiralovite vrtani ve vyfuku, ze ti to plyny roztoci a vylitnou rychleji ven, taky blbost. To jen vyrobci zacli vyrabet z duvodu poptavky zakazniku.
12:45:04
14.12.2011
14.12.2011
Vrba
-> Alenka: Spousta lidí na tom motoru nepozná vůbec nic,natož nějaký minimální rozdíl v průběhu kroutáku a výkonu.Pro mě montáž svodů znamenala větší možné otáčky motoru a od toho se odvíjí i výkon.Jak moc velkou roli v tom hraje omotávka nedokážu posoudit,ale nějaký přínos to mít určitě bude....uz jen podle teorie motoru a výfuku obecně.
12:25:03
14.12.2011
14.12.2011
Alenka
Vrba 14.12.11 10:53:27 napsal:
Ona ta páska ma hlavni funkci udrženi co největší teploty ve vyfuku a
tím se dociluje lepší výplach motoru.
A poznal tady nekdo aspon trochu rozdil v chovani motoru mezi neomotanymi a omotanymi svody?
Ja jsem zatim krome marketingu a placeba nevidel zadny duveryhodny dukaz, ktery by tuhle teorii podporoval, na druhou stranu prorezlych trubek a nechutne vypadajicich roztrepenych omotavek uz jsem videl vic nez dost :)
A ano, vyzkousel jsem si to i na vlastni kuzi a myslim si, ze to byly vyhozene penize.
Ona ta páska ma hlavni funkci udrženi co největší teploty ve vyfuku a
tím se dociluje lepší výplach motoru.
A poznal tady nekdo aspon trochu rozdil v chovani motoru mezi neomotanymi a omotanymi svody?
Ja jsem zatim krome marketingu a placeba nevidel zadny duveryhodny dukaz, ktery by tuhle teorii podporoval, na druhou stranu prorezlych trubek a nechutne vypadajicich roztrepenych omotavek uz jsem videl vic nez dost :)
A ano, vyzkousel jsem si to i na vlastni kuzi a myslim si, ze to byly vyhozene penize.
12:06:02
14.12.2011
14.12.2011
m8rinek
-> Vrba: To není docela pravda, viděl jsem Fa svody, které pod páskou prorezly za několik sezon, přecijen páska izoluje, ale mezi páskou a svodem se opakuje proces vypařování a kapalnění, kterej je v podstatě oddělenej od okolního světa:). Vzdušná vlhkost je svinstvo, kor v takovejch podmínkách...