Praktické zkušenosti s termo páskou

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 51 až 74) od 13.12.2011 do 24.02.2016, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
12:01:12
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 14.12.11 11:42:25: No právě, samotný vydrží (byť to sem tam udělá tu kuličku) viz. Martin120 a nebo Alešák ale co by to udělalo pod páskou při ještě vyšší teplotě ví bůh a jen tak vyhodit 3 litry a strávit nad tím zas večery nehodlám. Bohužel se to trhá dost, tak to musím nějak do příští sezóny vyřešit. 8
11:59:04
14.12.2011
m8rinek
Našopovaný svody má dneska kde kdo skoda110r.eu/110r/listopa d1120003.jpg

Jedinej problém s kterým se potýkám je srážení a odkapávání hliníku na prostřední větvy, kde jsou svedeny 2 kanály do jednoho, takže tam asi bude o něco tepleji a hliník taje(což ale u 8k problem nebude)... Jinak spokojenost...
upraveno 1x, naposled 14.12.2011 11:59:34
11:55:35
14.12.2011
DEKODOVAC
pekná téma k važnej veci6
11:42:25
14.12.2011
Vrba
-> Tuner#2: Ono je fakt,ze ten hliník by se z toho asi odporoučel při první ostřejší jízdě. 100pro řešení bych opravdu viděl spíše na omotaný nerez. Pokud nerez nelze sehnat,dal bych přednost pásce. Stejně než by to prorezlo,tak to bude trvat hodně dlouho.
11:38:38
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: nojo tak to trpet bude furt, to uz je lepsi opravdu ten nerez... Ja necham jen nasopovat.
zvětšit Praktické zkušenosti s termo páskou - obrázek od Sejki - zrušená registrace vložen 14.12.2011 11:38:38
11:32:15
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sejki 14.12.11 11:11:54: Ale keramika řeší ošetření svodů uvnitř (navíc já už je mám používané) a ne povrch, který u 742 hlavně při jízdě v dešti byť mám plechy trpí... Navíc až se dozvím spočítanou cenu, tak se mě asi podlomí kolena...



-> Vrba 14.12.11 11:14:38: OK v pohodě, smysl pásky tady nikdo nezpochyňuje byť sálavé teplo do motoru je podle mě díky ní dokonce vyšší tím jak udržuje svody rozžhavené a ty produkujou následně více sálavého tepla. Našopovat a omotat je asi taky varianta, otázka je co udělá odkapávající hliník (dělá to takové kuličky hned za hlavou) s páskou aby jí to neroztrhalo za půl sezóny a nebyli to zas vyhozený 2.500,- a nervy při motání...
upraveno 2x, naposled 14.12.2011 11:33:08
11:21:40
14.12.2011
exwrcteam
ja myslim ze fanas mel ty svody v cerny barve ale co to bylo presne za vypalovacku nebo tabulovku to vam nepovim... jinak ja mam thermo pasku na svodech od turba a zatim jak se zda to nic nedela uvidime pristi rok az dam auto na dilnu jestli tam neco vznika...
upraveno 1x, naposled 14.12.2011 11:23:42
11:14:38
14.12.2011
Vrba
-> Tuner#2: A co kdyby jsi je nasopoval,nebo nějak jinak povrchove upravil a potom použil pásku na izolování tepla?
11:11:54
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: Tak pokud nechces poradit tak se neptej, jinak nevim co resis. Pokud chces izolovat teplo tak keramiku, pokud je problem tak dej pasku a pokud ti teplo nevadi tak to nech nasopovat. Nikdo ti stejne k tomu vic nerekne... To je stejny jak kdyby se nekdo ptal jestli je lepsi si prdel umejt a nebo vytrit hajzl papirem... Nazdar
11:10:40
14.12.2011
Vrba
-> Tuner#2: Omlouvám se,ale bylo to řečeno obecně,protože z níže psaného šel takový dojem.
11:05:32
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Discovera 14.12.11 07:25:47: Nerez svody bohužel Bohoušek nedělá 8
11:04:55
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Sejki 14.12.11 08:52:28: Znovu se ptám, máš osobní zkušenost? S pánem z technologie jsem mluvil, povlak se dělá dovnitř a těžko říct co to udělá, když jsou svody už ježděné a uvnitř černé...



-> Sejki 14.12.11 09:02:21: To mám 5km od domova, netřeba kontaktů a s tématem to vůbec nesouvisí...



-> Vrba 14.12.11 10:53:27: "Díky" za přednášku, tuhle známou teorii jsem tady psal když na virtu svody ještě omotané neměl nikdo...



Tak znova, ptám se na reálné zkušenosti majitelů (nejlépe dlouhodobé) co je dle Vás lepší a co déle vydrží a co se nejvíc pozitivně projeví na co nejdelší výdrži svodů. Výkřik do tmy, že pod páskou to schnije za rok apod. těch jsem si na netu obecně přečetl už spoustu. Děkuji.
10:53:27
14.12.2011
Vrba
Ona ta páska ma hlavni funkci udrženi co největší teploty ve vyfuku a tím se dociluje lepší výplach motoru.To že se potom méně tepla vyzařuje sáláním do okolí je jen podružná věc.Pokud bych ji tam měl jen jako nevyhovující povrchovou úpravu,tak je asi lepší šopování.
09:02:21
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
jinak kdo by chtel vyzkouset lednicku (cryogen) tak mam kontakt na cloveka co to dela.



www.cryo-centrum.cz/
08:52:28
14.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: dneska kdyz je moznost keramiky tak bych nad nejakou paskou ani neuvazoval.
08:32:13
14.12.2011
sbf
ak mas dobre funkcne Fe zvody daj na ne keramiku alebo ich pravidelne natieraj

smalt je aj krajsi od nerezu (ak nie je novy)
07:25:47
14.12.2011
Discovera
-> Tuner#2: A neuvažoval jsi o nerez svodech? Já samozřejmě vím, že cenovka z tohoto materiálu je o dost vyšší i k vůli horší ohybatelnosti nerez trubek. Ovšem, když vidím jak se s auty neuvěřitelně drbete, tak by to za to stálo.....mate je jako leštěnky-miláčky:-)

Já bych do oceli už nešel....na rez jsem alergický a raději si je vyrobím z nerezu, i když to je neuvěřitelná drbačka. No nemám 8-k čímž mi odpadá jedna trubka:-)

O funkčnosti pásky nepochybuji....bez ní jsem měl karbec s filtrem horkej...s páskou ne a teplota v motorovém prostoru vlažno:-)
00:19:25
14.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Sejki 13.12.11 23:31:55 napsal:

→ Tuner#2: Urcite nasopovat… pasku nedavej, nema

to efekt…
Nějaká praktická zkušenost a nebo jen výkřik do tmy? O tom že páska funguje nepochybuju, na starém nerez tlumiči bez pásky šla udržet ruka téměř po chcípnutí motoru, po omotání se do půlky prvních příček totálně vypálil do zlata. Znát to je bez debat, ale straší mě to co je pod tím...



-> Minik03 13.12.11 23:48:33: To by taky šlo, ale na to nemám bohužel čas a motat svody znova už ani náhodou...
23:52:46
13.12.2011
Sejki - zrušená registrace
A nebo nejlepe keramický povlak, a nepotrebujes pasku :)



www.plasmametal.cz/kerami cke-povlaky.php
23:48:33
13.12.2011
Minik03
-> Tuner#2: Šopované byly i origo zavodní ne? Ale ty měly, stejně jako Martin120, větrané motorové prostory. Daly by se obalit i našpované svody, a by se zabránilo korozi?
23:31:55
13.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Tuner#2: Urcite nasopovat... pasku nedavej, nema to efekt...
23:28:47
13.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
A nebo našopovat? I za cenu větší teploty v motoru?
zvětšit Praktické zkušenosti s termo páskou - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 13.12.2011 23:28:47
23:28:05
13.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže páska?
zvětšit Praktické zkušenosti s termo páskou - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 13.12.2011 23:28:05
23:20:27
13.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Už delší dobu (prakticky od Mostu) přemýšlím co se svodama a páskou na nich. Předchozí svody jsem rok po omotání nalakovou černou barvou (mělo by se to) a páska se jakoby slepila, byť náznaky třepení tam taky byly. Nové svody od Bohouška jsem nechal jen omotané a navíc jsem po sesazení svodů a tlumiče přemotal páskou i ten rozebiratelný spoj, protože při studeném statru spojem prskala černota do motorového prostoru (klasicky zkondenzovaná voda s černotou na stěnách). Jenže v tomhle spoji se úplně rozpadla páska a rozpadá se čím dál víc dál. Dneska jsem navíc zkouknul fotky u stevotunera a byť nikdo neví v jakém stavu ty jeho svody byli a jak byli ošetřené tak mě to vyděsilo a jen posunulo v úvaze nad tím, zda páska má smysl a zda svody nesundat, opískovat a nechat našopovat hliníkem. Má to tak Martin120 a osobně bych je ještě přetřel černou silikonovou barvou, protože ta bílo/šedivá nelíbí.



Máte někdo odzkoušený tenhle postup? Má to tak myslím i Alešák na cabriu a ten už taky jezdí hodně dlouho a asi bez problému, nemáte kontakt na mail? Klidně SZ. Měl jsem to kdysi na klasickém výfuku a drželo to parádně, jen pak prasknul vinou velké trubky a tíhy na přírubu.



Omlouvám se za použítí fotky.
zvětšit Praktické zkušenosti s termo páskou - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 13.12.2011 23:20:27
upraveno 3x, naposled 13.12.2011 23:24:26
Extreme Tyres