skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia 1.2 40kw
-> Milan 136: tak tohle se stalo známímu,taky šroub se závitem ve 45000km
-> King: 

-> ferrari: Já zase znám asi pět slušnejch cikánů ve svým okolí, ale.......
kroužky asi vyměnit nestačej co?hlava jen GO?nebo celá to se z toho posere 

-> ferrari: 1-2 litre oleja na 100km som mal x-prípadov, takže ani skoro 3litrom by som sa nedivil .. ale to už je motor total k.o.
-> King: no inak, ja mám/mal som v svojom okolí 6 týchto áut, z toho 4 služobáky a ani s jedným nebol problém. Jeden bolo teda Polo, ostatné Fobie...
Pepčas 25.11.11 20:11:07 napsal:
Mám dotaz známej má Fabii rok 2003 a začal mu dost brát olej asi tak 3l
na 100km. No ale k veci, to ale asi nebude 3l/100 km, to by bolo veľa aj na 2takt...
Mám dotaz známej má Fabii rok 2003 a začal mu dost brát olej asi tak 3l
na 100km. No ale k veci, to ale asi nebude 3l/100 km, to by bolo veľa aj na 2takt...
-> Milan 136: to buď rád , ja som počul ako na octe menili haldex po 60tkm , chlap socka čo to mal a nechcel ísť do servisu , kúpil olej v tube , filter niekde na nete , vymenil filtr kde mu vytiekla časť haldex oleja , dal nový . Vypustil veľkým imbusom rozvodovku- čudoval sa že je tam 9 deci oleja a nadával na škodovku že sú to debili že predpíšu tri deci a takto to preplnia , vtlačil tam ten haldex olej , zaskrutkoval a zo sprievodným javom kvílenia sa vydal na skúšobnú jazdu ktorá skončila niekde pár km za barákom :-D
-> myschaak AZNP K.Hora: po 60tkm je to v pohodě. Kolega dělal hlavu po 15tkm při malej prohlídce:-D
-> Vojtisek: Tohle je aspon k tematu a ne vase hlody jak nej je favo a co ma kde jakej budik ceho... Od toho tu sou sekce "off-topic".
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: nedělejte si z toho legraci, nebo bude smázáno...

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ale že svíčky mají interval výměny spolu s hlavou už nepíšeš

-> King: lépe bych to nenapsal, ješte snad doplním, že majitel ušetří u tohodle typu značnou částku při výměne svíček, stačí pouze 3 !

-> ferrari: Slovensky "kontroverzny" znamená v češtině "na hovno"? :-)
Tak to potom jo :)
Ne ne, kdepák HTP je výkonný "držák" s nízkým povinným ručením, nízkou spotřebou, kultivovaným chodem a zvukem, který si vystačí jenom s výměnami oleje a fitru po celou dobu životnosti v řádu statisíc km :)
Tak to potom jo :)
Ne ne, kdepák HTP je výkonný "držák" s nízkým povinným ručením, nízkou spotřebou, kultivovaným chodem a zvukem, který si vystačí jenom s výměnami oleje a fitru po celou dobu životnosti v řádu statisíc km :)
No ale tú prvú mnou spomínanú mali v rukách blázni, čo to duli po diaľniciach plné kotle..a š lo to...no bohvie, možno im dávali olej 10W-50, aj to je možné, že sa potom toľko nepripekal...tak SDi, to je kein Thema, to musí držať...ale aj 1,4 MPi dosť vydrží...toto HaTaPko je dosť kontroverzný motor, no, vyžaduje citlivé zaobchádzanie a údržbu...ale čo, zaké sú aj benzínové Alfy a všetci to akceptujú...
-> ferrari: spíš je to hodne poddimenzované a tak to v rukách kokotov dlho nevydrží , poznám fábie z 300tkm ale nikto to nepodtáčal a bolo o to postarané , ale po 300 000km už bol aj tak zvyšok auta ko . ujove sdi z 450 000km ide motoricky ako hodinky
Jeeesus, kamarát kúpil Fobiu HTP 47kW a malal 200 000 km a bola jazdená po diaľniciach kadekým...a bola v poho, raz som mal na ruke HTP tiež 47kW, najazdených cez 300 000 km, mala LPG, ale hej, motor už šiel nejak čudne, akoby na 2 valce,,,no ale 300 000 km po diaľniciach a na LPG...takže nebude to až tak zle...ale asik zjavne sa semtam vyserie, no...
motor po zivotnosti beres co?! na jedny HTP fabce odesel puvodni motor (2x nebo 3x delana hlava) v 475000.... zacal brat vic oleje jak benzinu.... 

minno 25.11.11 21:26:37 napsal: dnes som tiež stretol jednu fabku a zvuk motora radše nejdem opisovať :-) vyrachtaný riadne. Predpokladám HTP po životnosti.
To už měla najeto 60 tisíc ? :o)
To už měla najeto 60 tisíc ? :o)
-> Pepčas: pokud by měl známej zájem, dodám motor výměnným způsobem, za 15tis kč se zárukou - ručím za tlaky ve válcích a ručím za to, že nebude brát olej
kdyžtak SZ.

-> Jarda/felda: je to možný,
dodám motor se zárukou, vyjde ho to na polovinu
dodám motor se zárukou, vyjde ho to na polovinu

-> Milan 136: je možný aby po 90tis odešli válce u HTP ?
známýmu tohle řekli v servisu oprava prej bude za 30

dnes som tiež stretol jednu fabku a zvuk motora radše nejdem opisovať :-) vyrachtaný riadne. Predpokladám HTP po životnosti.
-> Milan 136: no tak ja jen rikam kdyz se to nekomu vysere tak je parada
ale samozrejme tem co to vyrabi je to jedno kdyz to tolik jde na odbyt 




jen tak OT. 3 roky stará Fabia II HTP 44kw. KO hlava. MB na to dali kulanci na práci i materiál. Kolega sundaval hlavu a jeden šroub vytočil i se závitem. Tak dneska objednával polomotor

Tyhle motory jsou za trest!
-> Arnold: proč by to dál nevyráběli, když to lidi kupujou...
-> Milan 136: zajimave
jo tenhle motor kdyz se vysere je to parada





-> Arnold: a ten na tom bude stejně...
někde jsem slyšel, že tam jdou kroužky z 1.6ky, ale pokud je to 3L na 100 km
, tak nejsou válce kulatý, ale hranatý
někde jsem slyšel, že tam jdou kroužky z 1.6ky, ale pokud je to 3L na 100 km


-> Pepčas: u tohole motoru se akorat meni hlava nic jineho takze sehnat jiny motor jedine 

-> Pepčas: áá to už tu dlouho nebylo. Klasika, vyměnila se hlava a žere olej. GO? neexistujou do toho díly. Vzít a zahodit
Mám dotaz známej má Fabii rok 2003 a začal mu dost brát olej asi tak 3l na 100km. Kde by byl zakopanej pes? Kolik by stála GO motoru na inzerátech stojej jety od 12tis. Díky za rady