stale vari :-(

prohledat
109 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 23.11.2011 do 08.03.2015, založil/a DJFrndzalica
řadit dle data
12:50:18
01.06.2013
Bukaj
-> Bucin: No, kluci mají s tou skepsí pravdu - škodovky jen tak bezdůvodně nevaří ani se zaneseným chladicím systémem.

Ale chladič vyměň, mosaznoocelovej nemá na 130 co dělat, ten je z prvních užovek a není tak výkonnej, jako hliníkoplastovej...
12:43:23
01.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: 47
12:17:39
01.06.2013
Nwkt
-> Bucin: Věřit můžeš, ale je to 130 ...
12:12:32
01.06.2013
Bucin
-> m8rinek: tubky jsou ok a motor jsem repasoval před 3tisíci tam věřím že nic není.
11:34:04
01.06.2013
Bukaj
-> m8rinek: Přesně tak - usazeniny bývají v bloku (nejvíce okolo 4. vložky, pokud není zapojen její obtok), ropovod pod autem bývá až z 1/3 zanesen rzí a vodním šutrem.

Výměník topení na tom bývá lépe, tam se to moc neusazuje (je k němu celkem strmá cesta hadicema).
11:13:12
01.06.2013
m8rinek
-> Bucin: Jenže zarostlej chladič je jen část chladícího systému....
10:21:01
01.06.2013
Bucin
-> Eidy: Což to jo teplo funguje karbec jsem vařil pul hodiny a byl luxusní. Do okruhu se mi lít nechce nevim kam by se ty usazeniny odplavovaly.
01:48:58
01.06.2013
Eidy
-> Bucin: Musíš to pořádně ohřát. Když čistíš konvici, tak to taky musíš párkrát uvařit, jinak by to trvalo týden. Lepší je nalejt ocet do okruhu a projet to.
01:46:36
01.06.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: jestě jsem to přihříval hořákem a prd platný rychle to chladn. Tak to tam nechám do rána a pak se uvudí. Už z toho vyteklo dost bordelu ale stale je to ucpané.
23:04:18
31.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: A máš ten ocet horkej?
23:04:05
31.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Taky fakt... to je taky důvod proč bych to chtěl udělat všechno najednou (hadice, radiátor atd), už mě ta nemrzka na koberečkách v GLS pěkně štve...
22:50:57
31.05.2013
Bucin
Tak jsem to dneska vindal a mam tam jeste s mosaznymi boky a vyplachy octem nejak na to nezabiraji.8
22:46:28
31.05.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz: No, myslím, že u škodovky je jednodušší měnit chladič, než výměník topení...3

Chladič jsem vlastně měnil až po laku, neboť lakýra mi urazil odvzdušňovací trubičku u původního...8
22:35:53
31.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Že bych zkusil do toho topení dát čínskej radiátor? 3 Ba ne... už jsem sehnal novej Autopal 4
22:30:37
31.05.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Taky otázka, jak kvalitní byla čína před pěti lety a dnes... :-D

Ale nějak jsem raději úplně zapomněl, že tam mám chladič z Číny, když jsem s tím byl ve skandinávii, NL, Chorvatsku a Francii... 3

Teď trnu a budu se bát vyjet do Prahy...1
16:16:51
31.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Tak pokud ti originál seženou za 900, tak vůbec neváhej a jdi do něj... spíš dost silně pochybuju, že ho seženou.
16:14:53
31.05.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: zkusím ten muj vyčistit pokud se to nepovede objednám ten z Krče i s poštovným mě to vyjde levněji než čína unás. a Origo mi tu seženou za cirka 900,-
13:58:54
31.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No při ceně čínského je ještě relativně malá ztráta to vyzkoušet... chtělo by to nějakou statistiku kolika lidem funguje, aby se pak dalo zjistit, kolik průměrně kusů musíš vyzkoušet než natrefíš na funkční 1
11:07:31
31.05.2013
Bukaj
-> Bucin: Já jsem před lety (2008) namontoval čínu (tehdy stála 300) - nic jiného jsem neměl a světe, div se, ono to funguje a neteče 3

Jinak mám dnes v záloze originál, ale vyměním jej, až nastane problém s čínským...
21:28:18
28.05.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: to je právě z krče. volal jsem jim a prý to mají jako nový zdroj dva měsíce. Borec se na to byl podívat do skladu a ani tak nedokázal posoudit.
15:31:08
28.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Značku NK jsem našel při rychlém googlení dvakrát - jednou to jsou fakt nějaký Dánové, ale ti podle internetu dělají spíš brzdové komponenty, a pak zase nějaký Indové (ti by zas měli dělat hlavně hnací hřídele atd)... nevím, moc se mi to nezdá... ten chladič mají za stejnou cenu i v Krči, možná bych jim zkusil napsat a zeptal se co je zač. Ale pořád razím teorii, že Autopal je Autopal...
15:21:51
28.05.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: 410,-
15:10:48
28.05.2013
škodec
-> Bucin: alebo turek
13:25:19
28.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Pokud je to za "hodně příznivou cenu" tak dánská na tom bude maximálně samolepka...
13:08:26
28.05.2013
Bucin
-> dragon_cb_cz: Tak jsem tam volal a prý neví mají je jako novinku 2 měsíce 8
12:48:16
28.05.2013
dragon_cb_cz
-> Bucin: Bude to čína v jiném balení... sháněl bych originál chladič...
12:23:06
28.05.2013
Bucin
Hi lidi taky vařim na 130ce, někteří už viděli, ale co se chci zeptat. Koupil bych nový chladič. Ten můj se mi zdá nějaký divný a našel jsem za velmi příznivou cenu od výrobce N.K. údajně Dánové. Máte někdo zkušenost? Vyjde levněji než Vika tak nevím.
13:28:12
24.05.2013
srdcar 120L
-> skoda ls 120: Zkoušel jsi nejdřív odvzdušnit chladicí systém? Problém může být v chladiči-zanešený, dále se podívej na trubky pod vozem, jestli nejsou někde promáčklé, už jsem se s tím setkal. Další věc, vodní pumpa-upadlá vrtulka z hřídelky a ještě taky volná řemenice na vodní pumpě a ustřihnutý klínek - vodní pumpa se jakoby otáčí, ale nehoní dostatečně vodu. To vše bych nejdřív prohlídl, až pak bych se pustil do motoru.
upraveno 3x, naposled 24.05.2013 13:31:24
06:48:40
20.05.2013
djmaso
-> skoda ls 120: Kouknout na vložku, zdali není prasklá.
21:21:28
19.05.2013
minno
-> skoda ls 120: + skontrolovať presahy valcov
18:47:00
19.05.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> stepan: + srovnat hlavu pokud neni uz rupla...
18:46:37
19.05.2013
stepan
-> skoda ls 120: Vyměnit těsnění pod hlavou a koupit pravidla pravopisu.
18:45:19
19.05.2013
skoda ls 120
mne na rapide 130 vari furd uz neviem co mam robit 3 nove termostaty a furd vari aj vicka som menil a furd vari!! vie mi niekto poradit????
08:14:52
30.11.2011
FleshGordon-Rapid130
U rapida jsem resil stejny problem.Po rade pokusu a vseho vymeneneho jsem zjistil,ze stacilo expanzku posunout nahoru cca o 5cm. A bylo po problemu..
08:40:24
25.11.2011
Eidy
-> DJFrndzalica: Tak ruku udržíš dlohodobě na věci, co má do 50 stupňů C. Takže pokud udržíš hadici k chladiči rukou, je něco špatně.
00:01:08
25.11.2011
DJFrndzalica
-> Eidy: velmi horuci ? lebo tento chladic ma teplotu ani nie 80 stupnov, moc horuci nie je
19:47:24
24.11.2011
Eidy
-> DJFrndzalica: Chladič musí bejt horkej, tohle vypadá na foukání do vody. Ještě to zkus projet s termostatem a víčko expanzky podlož sirkou, nebo tam dej starý bez gumičky. Jestli to udrží teplotu, je to jasný. Ale stejně to nkde fouká, podle mě. Ty ucpaný závity by mohly bejt taky důvodem.
19:23:22
24.11.2011
Pivodak
-> DJFrndzalica: co takhle nános bordelu v díře pro šrouby hlavy,šrouby sice dotáhneš na daný moment ale sedne ti na bordel ale nestáhne hlavu P.S.vlastní zkušenost až taková že po dotažení hlavy na správný moment s pod hlavy vytékala voda.
18:00:22
24.11.2011
myschaak AZNP K.Hora
co nějaká marka,taky jsem to už viděl
16:30:12
24.11.2011
DJFrndzalica
-> sbf: vsetky sroby isli perfektne, zavit by nemal byt povoleny ale kuknem to pre istotu
16:17:16
24.11.2011
DJFrndzalica
termostat mam 80 stupnovy...a tesnenie pod hlavu nie je TEMAC, dake Made in Srbia9 temac sa mi rozpadol po 10tis. km...a chladic je vlazny taka normalna teplota
13:41:27
24.11.2011
minno
-> xerox422 24.11.11 12:43:05: keď sa termostat zasekuje tak je to proste vadný kus a je jedno či je to 80 alebo 88 stupňový.
12:51:58
24.11.2011
xerox422
-> DJFrndzalica: A ked to už varí tak vetrák sa spušta? alebo ho manualne pustíš? A skušal si chytit chladič ked varí? Je teplý alebo studený?
12:43:05
24.11.2011
xerox422
-> minno: No ten 88 stupnovy sa zasekuje, aspon u mna to tak bolo, hned som dal tam to čo tam ma byt. Preto ma to zaujíma, ale zrejme tam bude mat ten 88 kedže ma favo motor a najprv sa mu to ohreje na 90, otvorí a znovu zatvorí a vtedy sa zasekne pretože sa nahle ochladí (moja teoria).

Majitelovi som odporučal dal tam overený z bezproblemoveho motora.
08:29:04
24.11.2011
sbf
mozes dotiahnut hlavove sroby aspon 90NM (nepovolil ti zavit v bloku)?

tesnenie si dal to cierne leskle (Temac) - vraj sa niektorym rozpadlo po par 10 km
08:23:06
24.11.2011
minno
-> xerox422 23.11.11 23:47:44: toto nie je podstatné.
23:47:44
23.11.2011
xerox422
-> DJFrndzalica: No aký tam mas termostat? 80 alebo 88°C
23:35:48
23.11.2011
DJFrndzalica
takze voda zacina tlakovat, uz vyraza aj emulziu na vicko a zacina varit pri 90 stupnoch, najprv sa to zohreje na 90 stupnov, potom klesne na tych 60-70 a zase vystupi na 90 a potom uz na 100 a pomaly sa zacina teplota dvihat, termostat som zalozil dobre, chladic som nemenil...
21:59:27
23.11.2011
xerox422
-> DJFrndzalica: No a chladič si menil? Aj ten to može sposobovat, vlastná skusenost. Podrobní popis od studena po varenie by naozaj pomohol.
19:45:20
23.11.2011
tunerlada
-> Kočislav: to pokud mu to vaří jen za pomalejší jízdy bych se mrknul na správné natočení toho termostatu a na termospínač na ventilátor
Extreme Tyres