Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
18:25:24
16.12.2014
Jindas
-> Tuner#2: Já taky vidím úplný hovno 3 vůbec bych to nepřečetl...
18:13:12
16.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 16.12.14 07:41:24: Wole mě bude za chvíli 36 na nose nosím skoro 5 dioprií a vidím to. Neříkej, že jsi na to hůře? 40



-> elbacil 16.12.14 15:02:35: Nevím kde na těch 150Nm chodíš, ten peak je chyba v měření na válcovce jak vyšitá, takže spíš sedí těch cca. 140Nm a pravda těch 90kW tam je cca. u toho čísla/čárky...
16:46:04
16.12.2014
MVM
-> Urbi: Petře ten kopanec pod tři tisíce se mi nějak nezdá - proto jsm se ptal prvně zda je to graf z válcový zkušebny.. Jinak od 3500 dál to uřcitě s autem cvičí hezky 6
16:40:32
16.12.2014
Petr Urban
-> elbacil: To jsou pěkné hodnoty :) Těch 152 Nm je ale jen před těmi 3000ot. na chvilečku ? Zajímavý skok. Pokud správně vidím v oblasti od 3500-6500ot. je 120-140Nm a to jsou pěkný hodnoty ... nebo jsi spokojený jak to ve skutečnosti jede či ne...že ten smajlík ?
15:02:35
16.12.2014
elbacil
-> Šediváček: Sorry ale bolo to fotené mobilom a netušil som čo to sposobí.Ináč je to opačne ako to píše T2 nm lehce cez 150 (152) a kw lehce pod 90 (89,4)10
13:32:40
16.12.2014
Petr Urban
-> Véna brouk pytlík: Sory, ale už to s těma výmyslama opravdu přeháníš. Když i dneska někdo udělá takový motor jako z časopisu z r.1985, bude mít dobrý zbytek a v autě bude řidič co umí, nemusí vůbec v historikách jezdit na chvostu, ale právě naopak! Záleží jak bylo řečeno zde i v časopisu hlavně na průběhu krutu a 137Nm a 95kw je do dnešních dnů výborné hodnoty na 1.3 motoru ! Můžeš si to zkusit udělat... Né rači se budeš večer vysmívat virtu a přitom přispívat jak brouk pytlík a kritizovat, přitom máš na virtu nabídky karb. a píšeš že ho máš pro srandu, nedokážeš se ani postavit za vlastní osobu i když z virtu částečně žiješ, jak kdyby jsi byl nesvéprávný. Důvod proč by jsi měl přispívat za sebe (i když dle mě bys ani nemusel, protože příspěvky už nemají obsahové sdělení) je, že bys právě nebyl za toho kok*ta ! Tzn. že kok*ta necháváš dělat ze svého kamaráda ? Musíte mít zajímavý vztah... nechci ho rozebírat.



Trošku soudnost a skromnost
upraveno 1x, naposled 16.12.2014 13:33:06
07:41:24
16.12.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: No ten obrázek s grafem byl fakt mimořádně špatně čitelnej - monitor mám myslím velice slušnej a na moje starý oči to bylo na chvilku trápení.



Ale s tím, že ze sebe Vašek dělá kokota souhlasím (a vůbec nechápu, proč to dělá, podle mě to vůbec nemá zapotřebí).
21:47:46
15.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Měl jsem tohle rozepsané...



-> Šediváček 15.12.14 20:57:20: Kokota tady ze sebe děláš sám tímhle divadlem. Sorry Venco, ale někdo Tě to už musel říct. Navíc každou chvíli mám pocit, že i posty kde není od Vény píšeš Ty a ne Martin.



...ale mám Tě rád, tak jako bych to smazal. Nicméně věřím (nebo spíš doufám), že to konečně něčemu pomůže...
20:57:20
15.12.2014
Šediváček
od Vény: -> Tuner#2: Nemám důvod si pořizovat lepší monitor,když stačí napsat jaký to má výkon a Nm v jakých otáčkách a křivky už vidim,stejně jako nemám důvod se registrovat do tohodle ústavu 4 Nebo mě řekni jediný pádný důvod,kromě večerní zábavy,kterou z toho mám stejně. Já tohle k ničemu nepotřebuju. Pokud mě přesvědčíš,že tady ze sebe mám nechávat dělat kokota,tak se tady registruju a to co to obnáší přežiju 6
20:46:44
15.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 15.12.14 20:07:09: Lehce přes 90kW a lehce pod 140Nm. Pořiď si lepší monitor a už si konečně založ vlastní registraci...
20:37:31
15.12.2014
MVM
-> elbacil 15.12.14 19:41:34: Měřený na válcích?, hezký motůrek.. 6
20:07:09
15.12.2014
Šediváček
-> elbacil: Mohl bys to nahrát ve větším rozlišení nebo aspoň napsat hodnoty není to tam vidět.
19:54:31
15.12.2014
Šediváček
od Vény: Se nemusíš hned tak urážet ne 8 A klidně si budu řešit svůj,ale to už jsem si toho tady vyslech dost....brzda blbě měří,já neumím udělat karburátor,když motor nechtěl točit a bylo to rozdělovačem,půlku jsem si toho vymyslel,jakto,že to nejede jenom na srazech a pak sem dávám takový grafy(co jsou teda vymyšlený),......to nevadí,.......ale jak si z vás tady člověk jednou udělá prdel,tak je vidět,jaký jste frajeři.....člověka to dá se říct i sere co 1 No nic,příští rok jsem snad zase něco přibude z naší strany,tak se můžem těšit na novou vlnu kritiky 5
19:41:34
15.12.2014
elbacil
Motor 1,4 , vačka 300, solex 2x
zvětšit Grafy motorů - obrázek od elbacil vložen 15.12.2014 19:41:34
19:23:22
15.12.2014
MVM
-> Šediváček 15.12.14 19:14:09: Můj motor tady neřeš už ... Až bude tak bude. Pojede to klidně i po ose...8
19:19:00
15.12.2014
MVM
-> vhml 15.12.14 18:32:05: Tohle je krásnej případ kdy koně vítězí na úkor pružnosti. Sebemenší nepřesnost přeřazení mimo rozsah a prostě to nepojede- pokud tomu nepomůže přes spojku. Troufám si tvrdit že v některých úsecích upravený TDI se 370Nm a 150PS bude stejně (ne-li rychlejší) s minimem přeřazení 5

WRC taky nebyly rychlý kvůli 300PS ale právě kvůli brutálímu průběhu točivýho momentu a jeho hodnotě,stejně tak jako Mitsubishi EVO a jiný potvory s turbem - čímž jsou ta auta oblíbená právě na rally a vrchy.
19:14:09
15.12.2014
Šediváček
od Vény: -> vhml: No leda uplný hovno,být trať převážně taková,tak ho uděláš i ty se stovkou 5 Protože tohle udělat na MS,tak je jenom díky těmhle dvoum zatáčkám z 1-místa tak 10 1



-> MVM: A jak ty chceš auto teda vůbec provozovat?Tahat na podvalu a nebo aby tě to dovezlo z bodu A do bodu B.Nemyslím zrovna z domova do sámošky 1
19:03:32
15.12.2014
MVM
-> vhml: No moment na kolech = hnací síla. A výkon na kolech = hanací síla x otáčky kola - je potřeba tehdy,pokud potřebuješ jet driftem nebo třeba táhlý dlouhý smyk ve vysoké rychlosti - třeba na finské šotolině nebo na sněhu (uvádím jen jako příklad pro představu) Kde je krásně vidět - co by následovalo kdyby motoru v otáčkách "došel dech" 4
18:48:17
15.12.2014
Šediváček
od Vény: -> Urbi: My se tady normálně rozumně bavíme o tom,jak to má kdo nadupaný 5 a ty sem zase vtrhneš s tím,že vím všechno nejlíp a že všechno je lehký.....když sem nic takovýho neřek. Na tebe jsem reagoval všeobecně a ty zase že "JÁ". Se do mě laskavě přestaň navážet.....lidi,co nešly s dobou a to myslim opět všeobecně,se i teď v historikách vozí někde na chvostu startovního pole pro radost a je to tak. A nejsem na "špici",jak nejspíš tvrdíš o sobě,jinak nevim,o kom jinym mluvíš,když ne o mě 1



Takže MVM tady psal,že to byl motor na výkon a že se to nedalo normálně provozovat.......no a tak sem napsal,že pokud to chce provozovat v plechovce jak on sám napsal,tak asi nepude mít 92kW a auto,co váží "tunu" a ne 400kg,aby se to dalo do pohybu bez roztlačení nebo spálení spojky. Nevim,co je na tom špatnýho a defakto jsme se na tom shodli.....



No a zrovna o trenkách a zasouvání bych nepsal,....jednoduchý to je jak pro koho a jak kdo tomu dá taky tu potřebnou péči 4 Takže opět ne uplně vhodný přirovnání 5



A já vim,že z těch 7-miliard lidí co po světě pobíhá,je minimálně 6-miliard debilů a je to všeobecně známý fakt.Ale může si to člověk nechat pro sebe ne?A ne vytrubovat,že 90% lidí nic neumí....10
18:32:05
15.12.2014
vhml
-> MVM 15.12.14 17:55:25: jenže málokomu vysvětlíš, že tě nevozí ani moment motoru, ani výkon motoru, ale moment na kolech.



Jinak pro zajímavost na téma pružnost: V čase 1:13 a 3:17 je vidět co udělá 250koňovej motor se zařazenou jedničkou, kterej ale nemá otáčky...
Rally Pačejov 2014 Kovařík - Kapic
upraveno 1x, naposled 15.12.2014 18:34:27
17:55:25
15.12.2014
MVM
-> Šediváček 14.12.14 22:10:51: Jo jo chlape. Ale motorsport není jen o kilowattech.1 Bohudík jsem si to měl možnost za mechanickou praxi za ta léta ověřit a jsem rád. Protože prostě až tak moc nezáleží na tom koncovým výkonu - ale hlavně na hodnotě a průběhu momentu. Výkonovou špičku poznáš na maximálce - kde např na okruhu kdy máš stejně dobrý výjezd ze zatáčky jako tvůj soupeř se stejným autem - ti na konci o pár destek metrů poodjede. Tam je ten vršek znát evidentně.

Věř že 100PS v rally autě bude rychlejší a větší trhač - než motor 130PS z nf na stejné rzetě.se stejnou převodovkou.

Jedinou cestou jak takový ostrý a nepružný motor provozovat na rally je s použitím úzce naskládaný (nejlépe) v sekvenční převodovce. (viz zde obdivovaný Šimurda s LRou) Kde je na onboardech vidět jaký je motor svině a potřebuje držet pořád pod krkem. Je to trend všech dnešních rally aut bez přeplňování obecně, že snaha po rychlosti šla na úkor pružnosti a s tím taky spojený styl jízdy. Pokud ale mrkneš na např Ford Escort BDA 1600 a jiný podobná auta 80tých let - je až na výjimky evidentní že i z důvodů počtu kvaltů a víc techničtějších RZ měla všechna auta motory především s pružnýma motorama. A ne že by to Cosworth neuměl tehdy - prostě by ten motor neměl průběh ve středních.
14:32:02
15.12.2014
Petr Urban
-> Šediváček: A jak to víš ? ty snad víš co má za vačku a jaká bude celá koncepce ? Sám jsi řekl že je dnes vše překonané ... to může být přece i vačka z NF motoru, ale i nemusí :) jde o to do čeho přijde. A je rozdíl mít motor na okruh a na rally ! Ty snad víš jaké věci přesně jsou dnes překonány a čím tak bylo učiněno ?

Čoveče trochu skromnosti .... přispíváš ve stylu že je to vše jednoduché a přímočaré jak sundat trenky a zasunout. Ale i když jsou v dnešní době jiné možnosti, 90 % lidí jsi v domácích podmínkách nepostaví motor, který má třeba nad 90kw na 1.3 na brzdě, která hlavně měří reálné hodnoty. Pokud by jsi takový motor předložil, že jsi udělal 92 kw na 1.3 a šlo vše jak facka a stálo to minimum jak prezentuješ, pak jseš mistrem. Sám jsi takový neudělal, ale mluvíš o tom jak o trenkách, nezlob se na mě !

Vím moc dobře co říkám ... také jsem si naivně myslel jak je jednoduché dostat se na špici. To možná ano, ale třeba až po 20-ti motorech přijdeš na to co a jak funguje, pak se to stává jednoduchým... a spousty motorářů na to stejně nepřišly či neměli ani možnosti. Ale pokud ti někdo ty ověřené informace nedá dopředu, sám na to člověk hned tak nepřijde.

Skromnost ....
22:10:51
14.12.2014
Šediváček
-> MVM: No jo,.....ale to se pak můžeš rozloučit s 92kW 10 Ale tak život je plný kompromisů 6
21:57:02
14.12.2014
jate-line
-> MVM: A hlavně krmení né? To dodá spodek 3
21:54:34
14.12.2014
MVM
-> Šediváček 14.12.14 21:32:23: Jiná vačka tam bude.. 3
21:32:23
14.12.2014
Šediváček
od Vény: -> MVM: co s tím motorem teda uděláš, aby se dal uřídit i v tý plechovce 1 Pokud se teda nepletu,bude ten formulový základ novýho do S-ka?
20:54:49
14.12.2014
MVM
-> Šediváček 14.12.14 20:42:47: Dneska dokážeš hodně nahnat zapalováním a vstřikováním - ale bez proměnnýho časování ten půběh nikdy nenatáhneš tak,aby to jelo jak diesel odspoda a nahoře bruska. I když to s velkým úsilím zvládneš na nějaký kompromis - bude při jízdě lepší motor s "vrškem" rychlejší (jezdec radši přeřadí - než čekat že se ten motor posbírá.)
20:42:47
14.12.2014
Šediváček
od Vény: -> Urbi: Jo,ale kde máš homologaci a dnešní techniku?To co jezdilo tam,je dneska už dávno překonaný a jako neni se ani čemu divit.na tu dobu,to byla špička,na dnešní to je křáp a je to celkem logický.Takže argumentovat co se dalo udělat v 80letech a dá se udělat teď neni zrovna moc směrodatný.I když kdyby každý dělal jako v těch 80-letech,nebylo by dneska tak těžký najít kvalitně odvedenou práci.
20:33:08
14.12.2014
MVM
-> Šediváček: Nechci spekulovat o tom jestli šel nebo nešel udělat. Tento motor byl z formule,rozdělovač a karbec k tomu byl udělanej. Když řadíš 7500 tak nikdy nejdeš pod 5000.Na okruhu a pod. je ti spodek na pytel (A v plechovce to jede taky - ale na houby se to řídí.) 4
20:20:40
14.12.2014
Šediváček
od Vény: -> MVM: Ale prd,myslím ten kolem 5000ot,to by odpovídalo ne? Tamto je irelevantní,když jsou osy v jednotkách,jaký jsou. Tak záměr to nebyl,ale zase je to tak asi snažší udělat,nebo myslíš,že by nešel udělat takový výkon i se spodkem,aby to jezdilo i v nějaký plechovce,jak si řikal,že si jezdil tuten 5
14:39:01
14.12.2014
MVM
-> vhml: Motor jsem nestavěl - jen jsem to servisoval a na konci životnosti po sezoně odkoupil.. 4 Byl tady požadavek na graf - proto jsem to sem dal.
14:19:48
14.12.2014
MVM
-> Šediváček: Tak ten "propad" (pokud chceš říkat 1Nm propad ) po pravdě nevím přesně co způsobovalo. Vím že to na okruhu jelo s formulí na bednu. 1500 ot je na okruh uplně v pohodě. Motor "žádný" spodek nemá a nikdy s tím záměrem použití ani nikoho nezajímal. Volnoběh to nemá a rozjízdíš se cca 3500-4000ot. S kvalitou práce to pramálo společné.. asi tak. Rozhodně to není do plechovky a do provozu.(i když jsem to tam chvíli měl)
14:05:52
14.12.2014
Šediváček
od Vény: -> MVM: No vidíš,že to jde 1 Ale dost v malým spektru použitelný motor. Docela by mě zajímalo u tutěch grafů to pokračování směrem dolů. Jestli je ten motor vůbec schopný se rozkašlat z toho volnoběhu s kvaltem. Je pravda,že to třeba není úplně potřeba,ale řekl bych,že to taky určitým způsobem vypovídá o kvalitě práce na motoru. Záleží,jak to rychle pak padají ty křivky. A ten propad v kroutícím momentu? Otevření druhý komory a nebo byla bezpodtlaková?
13:32:27
14.12.2014
Petr Urban
Při zdejších už letitých konfrontací o přesnosti, resp. pravdivosti naměřených hodnot je velice na místě nastudovat aspoň nějaké informace o dané problematice měření a nejenom se navážet do kohokoli, kdo má pro širší sledující skupinu dobré info, protože z navážení a zbytečného plácání neplynou vůbec žádné "hodnoty" pro čtenáře fora, ať je o čemkoli a kdekoli. Bavme se slušně o faktech, k věci a bez invektivů. Bohužel zřejmě jen zbožné přání, protože většina si nechce připustit že by to co má na papíru, bylo někdy i dost vzdáleno od reálných hodnot dané normou, v které je měřeno. Ta je také málokdy napsána. A tak na forech jde většinou o kompenzaci mužského ohambí.



Přikládám v odkazu hodnoty motoru LR z časopisu automobil z roku 06/1985 : 137 Nm a 95kw.

Nejen pro mě a nejen z těchto hodnot jsou proto některé zdejší grafy velkou pochybností, protože zhruba ví a tuší jaký rozsah úprav v daném objemu a konfiguraci může generovat zrovna takový max. krut či výkon.

petr42.rajce.idnes.cz/Sko da_130LR_-_dobove_informac e
09:44:22
14.12.2014
MVM
1300,rok 2002,okruhový motor,92kW,Pierburg
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MVM vložen 14.12.2014 09:44:22
22:00:21
13.12.2014
Šediváček
-> MVM: No není na tom nic špatnýho,ale k věci by bylo sem spíš taky něco nahodit. Už to začíná být o ničem díky tomu čtení jenom,......no a to je pravda,na válcovku tady jde vznést protest 6
11:46:16
13.12.2014
MVM
-> Šediváček: Nevím co je špatnýho na tom přečíst si něco k věci.. než psát kolik kdo kde naměřil. (Ná válcovku nejedu už z principu.)
11:31:08
13.12.2014
Šediváček
-> Nwkt: To si jako máme jít koupit octavii RS a jít to tam prubnout? 5 Ono ve finále by to nevyšlo o moc dráž,......1 A že to je v Diesel-power si stačilo přečíst,a dost lidí tam odsud jezdí. Jestli mají všichni o 20koní víc 1



-> MVM: Ty si raději na nějakou zajeď a pak sem dej něco hezkýho 4 Je to lepší,než tohle sáhodlouhý kecání.
09:38:57
13.12.2014
MVM
Protože to tu někteří umí leda uzamknout - tak sem dám aspoň něco k věci.

www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...



Možná (podle času) najdu nějakou dipolmku týkající se přesnosti měření u jednotlivých zkoušek a také způsoby KOREKCE nejen podle jednotlivých norem. (byly tam pěkně vyjádřené veškerý vlivy na přesnost měření) což má podstatný vliv na výslednou hodnotu.

upraveno 1x, naposled 13.12.2014 09:49:33
09:37:41
13.12.2014
Nwkt
-> Šediváček: To bylo měřený v dieselpoweru. Měří tam často a hodně aut (na youtube jsou videa), tak můžete s Vénou porovnat. Většinou u sériovek naměří výkon pod udávanou hodnotou výrobce
upraveno 1x, naposled 13.12.2014 09:38:02
00:04:50
13.12.2014
Šediváček
www.novinky.cz/auto/35518 0-octavii-rs-jsme-na-dynam ometru-namerili-vetsi-vyko n-nez-udava-vyrobce.html



jo to sou ty nahovno měřící válcovky, ten graf není nic moc, na to, jak to tam vychvalujou
10:38:25
14.10.2014
Gemini
mame vyskusane ze seriova kluka vydrzi 230 - 270 Nm, ojnice detto, piesty su trochu problem, rozmyslam nad priamym ostrekom olejom.......este jedna vec bude problemova, vyfukovy ventil.....hladam nieco podobne, co bolo v serii plnene sodikom.



Ak sa tieto krasne parametre co nabrzdil Killme, podari posunut vyssie vdaka vacke a vacsiemu turbu, da sa dostat az na 240-250k, tam je niekde podla mna hranica



to uz nehovorim o prevodovke a spojke, ine ina kategoria



Stale mam problem s mech. vstrekovanim, stale to neni ono :/ ak sa to nepodari naladit na brzde, hadzem to do smeti a idem do VEMS/uMS (to iste do Renaulta)
17:41:17
12.10.2014
Bery
-> pistaa: že se taky ozveš ty kluku:-)
14:38:57
12.10.2014
pistaa
-> Bery: jo jo vstko seriove, kluka, piesty, ojnice vlozky kruzky testnenie vsetko len vacka bola neseriova z Prahy od p. Cepka. 280/270
13:35:38
12.10.2014
Bery
-> Urbi: Pistaa měl v motoru střeva ze sériové mpi co si vzpomínám
00:05:33
11.10.2014
MVM
-> Tuner#2: Ale tuhle dobu (éru) si němci pamatují a právě když jim řeknu jestli znají český okruhy třeba Most Rennstrecke? -- Obvyke odpoví: Ach jáá Most .. Interserie., 4

A Ludwigův požár je taky řekněme legendární.
23:59:17
10.10.2014
MVM
-> Eidy: Nejvíc masakr je ten kokpit.Všechno brutálně hrubá a čistá mechanika, analogový tlakoměry všeho,plnících tlaků,benzínu,EGT,řazení Háčko... A ta krásná prodleva turba při meziplynech s plameny .. Vážně závidím tu Interserii. Dle vyprávění to byly jedny (neřku -li nejlepší) závody v ČSSR -Jakým tlakem to přeplňovali nevím ale jistý je že tohle řídit nebyla prdel a během jízdy mohl pilot regulovat tlak přeplňování i tlak paliva..Takže si už vůbec neměl čas odpočnout. Dneska F1 řídí "holky"
23:54:19
10.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.10.14 23:39:42: To byla famozni atmosfera. Sice dederon kam se podivas, ale treba tohle jsem mel primo pred sebou - zazitek jak hrom...



Oheň - Klaus Ludwig (Porsche 956, Interserie, Autodrom Most 1986)
23:45:51
10.10.2014
Eidy
-> MVM: Jagermeister... Mě by nevadilo ani v tý nejteplejší růžový. 1 Takovýhle auto si zaslouží prostor v jakýmkoliv tématu.
Extreme Tyres