skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
00:17:18
29.10.2011
29.10.2011
Šediváček
-> Star LC20: Tak myslím, že něco podobného tady asi není. No uvidí se, jestli se ještě někdo další přidá a nebo tady zůstanu sám. A díky za pochvalu
23:39:31
28.10.2011
28.10.2011
Star LC20
Super nápad s Tímhle tématem, škoda, že sám nemám nic, čím bych přispěl svojí troskou do mlýna. Tak jsem Tě aspoň pochválil.
23:34:18
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Teď jsou tu grafy moje (naše) nyní je řada na vás.
23:32:31
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Motor 781.135, najeto něco přes 130 000km, KP pravděpodobně 10:1,originální sání a výfukové potrubí 742.136, příčný výfuk dle 130LA svod od litiny, přeleštěné kanály v hlavě, snížená hlava o 1mm, neslícováno se sáním, C - vahadla, karburátor Jikov 130 s větší tryskou na 1. komoře, rozdělovač bezkontaktní z Favorita, předstih 10° při 1500 ot./min. Vačka sériová, Klikový mechanizmus bez uprav (odlehčení).
Max. točivý moment 102,7 Nm při 3965ot/min.
Max. výkon 63,33 PS při 4854 ot/min.
Motor je eventuelně na prodej za 2500kč. motor je ovšem holý ale komplet přetěsněný, nové kroužky Buzuluk, lágry atd. nové těsnění pod hlavou (sice Temac ale né ten aušusový)
Max. točivý moment 102,7 Nm při 3965ot/min.
Max. výkon 63,33 PS při 4854 ot/min.
Motor je eventuelně na prodej za 2500kč. motor je ovšem holý ale komplet přetěsněný, nové kroužky Buzuluk, lágry atd. nové těsnění pod hlavou (sice Temac ale né ten aušusový)
23:04:34
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Motor 781.136(favorit 136LS), motor stavěn v Mladé Boleslavi, najeto 11 000km, 100% originál bez jakýchkoliv zásahů, předstih cca 14° při 1500ot.
Max. točivý moment 104,19 Nm při 3686ot/min.
Max. výkon 64,75 PS při 4977ot/min.
Max. točivý moment 104,19 Nm při 3686ot/min.
Max. výkon 64,75 PS při 4977ot/min.
22:46:48
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Motor 742.136, najeto cca 100 000km, KP pravděpodobně 9,7, origo hliníkové sací a litinové sběrné potrubí, sériový výfuk, ostrý přechod mezi hlavou a potrubím, žádné slícování ani leštění, kanály v sání 25-26mm, v hlavě 28mm, C-vahadla, karburátor Jikov pro 136, sériově natryskovaný, rozdělovač kontaktní pro 120-136, předstih při 1000ot/min cca 10°, vačka neznámé časování-zdvih SV 5,5mm, VV 5,3mm, zdvih na ventilu cca 10mm, klikový mechanismus beze změn(odlehčení). Motor je z karty mého auta, je to takový dost podrobný, ale takhle bych si to nějak představoval, komu se nechce říkat až takové podrobnosti nemusí
Tento motor měl při měření špatný přechod a chudou směs na 1. komoře.
Max. točivý moment 94,21 Nm při 4303ot/min.
Max. výkon 69,5 PS při 5843ot/min.
Tento motor měl při měření špatný přechod a chudou směs na 1. komoře.
Max. točivý moment 94,21 Nm při 4303ot/min.
Max. výkon 69,5 PS při 5843ot/min.
22:22:35
28.10.2011
28.10.2011
Šediváček
Napadlo mě založit takovéto téma, je tu už dost lidí, co mají odměřený výkon, ale je to roztroušený všude možně. Tak bych to nějak ucelil, kdo bude chtít, ať sem vloží graf a napíše, jaké byly provedeny úpravy. Mohlo by to být zajímavé srovnání. Potom se může prodiskutovat, co jakému motoru sedí, co zase ne a co by třeba vůbec nemělo jezdit Předem prosím o klidnou hlavu a žádné rozbroje.