napinak reťaze

prohledat
107 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 24.10.2011 do 30.07.2017, založil/a 4dams
řadit dle data
08:35:12
12.11.2011
exwrcteam
jeste ze zapaluju elektronicky5
08:33:29
12.11.2011
TTomas
-> Tuner#2: Funguje to urcite a kdyz bude nekdo chtit, tak verim, ze mu ten rozdelovac Fiedler udela. Koneckoncu pouziti 105 rozdelovace se doporucuje uz v upravach 130L/A, takze zadna prevratna novinka.
08:28:27
12.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 12.11.11 08:15:24: No pak ale to nemá se zdejšíma 105tkovýma rozdělovačema, který někdo hodí na motor s "280tkou" ve stavu nálezovém na vrakovišti kdy to má v klidu 20° odstředivku a ještě zapojí podtlak pranic společného a věřím že to může fungovat... 4
08:15:24
12.11.2011
TTomas
-> Tuner#2: Kompletni upravu nejspis neprozradi, ale rikal neco ve smyslu, ze vyradi podtlak a neco zavaruje.
00:03:49
12.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 11.11.11 23:28:53: A víš jak upravený?



Od Fiedlera znám pár motorů (dokonce i v pár sériovkách jezdí - třeba Dánské cabrio) a jedou opravdu dobře, ale sám jsi tady předhodil, že vyřadí podtlak a pak je otázka zda tam nechá těch 17° a nebo to skrouhne dolů. Pokud to skrouhne dolů, tak pak je jasné, že to bude třeba hodně podobné Bosch či bezkontaktu 880 a nic proto tomu nemám.
23:57:27
11.11.2011
TTomas
-> Michal N 283: Ano ..tady jeste meli spolecnou firmu s panem Albrechtem, ktery zajistoval vyrobu ruznych komponentu.
23:39:29
11.11.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> TTomas: o tomto motorárovi z podkrkonoší mám niečo v starých časopisoch...podľa nápisu na LR-vani bude to asi tento že?
zvětšit napinak reťaze - obrázek od Michal N 283 - zrušená registrace vložen 11.11.2011 23:39:29
23:28:53
11.11.2011
TTomas
Jak tu pise Jezkos...Fiedler, ktery je nejaky Pan motorar dava upravene Pallacke 105 s vyrazenym podtlakem na vetsinu motoru co dela a maka mu to neskutecne. Krejcovi ale na jeho posledni motor dal taky Bosche. Kazdej at si zapaluje podle sveho gusta.







-> Urbi: Rozvody se daji resit jednoduchym napinakem a nebo je proste menit min jednou za sezonu. Nahon na rozdelovac mam primazavanej a navic bronzovej, takze tam vule tam neni zadna.
21:41:28
11.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin120L 11.11.11 21:28:23: 860tka má 15° odstředivku, 880tka má 10° a je ze 136X (nejostřejší sériový motor). Předpokládám, že máš 880tku jako já. Jinak hezké počtení a názory od lidí jako seš Ty si vždy rád přečtu a vsugeruju si z toho vlastní názor 40
upraveno 2x, naposled 11.11.2011 21:43:40
21:33:19
11.11.2011
Martin120L
Otázka ? Jaký je rozdíl mezi Boschem 001 a 009? Charakteristika předstihu? Dá se to naladit aby fungoval jako 001? To někdo zjistěte a jestli je možné sehnat tu cívku a pokud ano ,tak za kolik a na kolik ta legrace příjde úplně nová. To je důležitý. Pak mi dejte vědět do id karty.
upraveno 1x, naposled 11.11.2011 21:43:20
21:28:23
11.11.2011
Martin120L
Tak a dost Vy ladiči. Jak psal TTomas číslo rozdělovače Bosch je to správné B 231 178 001 to je ten správný na RS a cívka je O 192 052 004 katalogové čislo je cívka 441.0.4028-144.6. rozdělovač 441.0.4026-208.6 dle katalogu 130RS a nebudeme se dál o tom bavit. Múj motor je schopen točit krátkodobě 7 800, ale dá se říc že v Mostě točí 7 500 jak jen to jde. Pokud někdo z Vás použije slabší rozdělovač z fava koncové číslo teď nevím přesně , ale Vy mě opravíte 1/880,2/860 je v 6 000 ot. jakoby na omezovači, protože ho dál nepustí a pak to nejede. Přiznávám, že mám vytahaný rozvody předstich tam trochu plave, dle stoboskopu, ale to je normální, protože ten motor dostává fakt zabrat. Letěl jsem za B6 Passatem a byl z toho chlapec trochu vedle sebe on káru za 750 000 novou a vedle 28 let stará shade a od nájezdu na dalnici až do Prahy jsem se ho nepustil. Myslím ,že ho šel prodat.6
21:49:11
09.11.2011
dakar.cz
-> Evž@: myslím,že mám 120.. Mě by to ale nenapadlo,že to tak pojede.. Jo,z erka bych bral,ale sehnat to..
21:36:41
09.11.2011
Evž@
-> dakar.cz: tak to je.....předpokládám že máš rozdělovač 105....já mám 120 předstih 0° ...kdybys dal erkový (110 LS) tak už mužeš jít do plusu....
21:31:42
09.11.2011
dakar.cz
já tomu moc nerozumím,ale od té doby,kdy mi Vrba nastavil předstih zhruba na -5stupňů se ten motor začal úplně jinak chovat.. Na volnoběh úplně klidný,bez vibrací,v zátěži na plný plyn táhne až do 6000 a pořád má takový čistý zvuk a zátah.. Mě by to ani nenapadlo,dat záporný předstih,ale funguje to dobře,je z toho jiné auto..
21:14:34
09.11.2011
Vrba
-> Tuner#2: Nezlob se na mě,ale stále víc si myslím,že Ty nevíš,ty jsi pouze slyšel.A je to Tvá nevědomost spojená s tím,že prosazuješ něco,co jsi si vsugeroval ze zkušeností jiných.A ne vždy to může být ideál.To mě tady dokáže vždycky vytočit.
21:07:38
09.11.2011
exwrcteam
nebylo by jednodusi kdyz ladit tak tak ladit zapalovani elektronicky s jednotkou :)4 4 4
21:05:09
09.11.2011
Honza5
Tady se to zase nějak rozjelo1
21:02:39
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin120L 09.11.11 20:07:26: Martine tos neměl psát... Tady jedině 105tkový nejlépe vylítaný 20° z ježděného auta, je to přece laciné ne?



Myslím, že Tvůj motor od Čepka a kam až jde točit je nejlepší důkaz na to, jak je bezkontakt "na hovno" a že jde točit jen do 6000 3 co tady už mnohokrát na virtu padlo...
21:00:51
09.11.2011
Minik03
-> Tuner#2: Ale kus... Nechtel jsem te nikam dostavat, nebud paranoidni.. Chtel jsem se pouze ujistit ze tomu rozumim spravne...
20:59:07
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Minik03 09.11.11 18:47:03: Ano dostals mě na slovíčkaření... Je jasné, že když jde o předstih, je to před úvratí a tím pádem hodnoty v mínusu. Pokud jde o slovíčkaření máš bod, ale myslím, že to každý pochopil jak to bylo myšleno...



-> Vrba: Hele než mě začneš nazývat expertem, tak by jsi měl nastudovat tohle: skoda-virt.cz/cz/.../2874 -rozdily-regulaci-rozdelov acu?gotopost=



Neboj, jezdil jsem i kontakt a vím, že pár ° udělá rozdíl žárovka versus předstih na volnoběh, ale pokud Ty tvrdíš, že na žárovku jsi na nule a nebo v mínusu (ehm vlastně v plusu) a na volnoběh (počítám, že ho nemáš vyšší než 1000rpm) tam máš 10° tak říkám narovinu, vyměň rozvody, pohon rozdělovače a rozdělovač zahoď... Když se koukneš na jakýkoliv graf, tak v 1000rpm motoru je rozdělovač na 500 otáčkách a žádný nemá přes 10° regulaci... A co se týče vlastního názoru, ten si skládám z nabytých vědomostí a zkušeností a myslím, že propálených pístů tady na západě moc nemáme narozdíl od Moravy 5
upraveno 1x, naposled 09.11.2011 20:59:52
20:20:25
09.11.2011
Vrba
Nepoužíval se ten onen BOSCH hlavně kvůli kompletu rozdělovač-cívka pro dosažení optimální jiskry i v nejvyšších otáčkách kde už PAL slábl?
20:07:26
09.11.2011
Martin120L
Kdo z Vás jezdí tak špičkový motor aby tam měl Bosche? Pokud to bude dobové auto RS,LR pak to má svůj význam, jinak si myslím, že až tak důležitý není. Dobré vůle všude od rozvodu počínaje a rozdělovačem konče. Vím z dob kdy jsem měl coupé s Rkovým motorem se 105 rozdělovačem to nejelo. Při ladění motoru s Rkovým rozdělovačem na Pal testu u mého strýce, přišel na to že, 1a3 vačka na rozdělovači je jinak nabroušená než 2a4 kde docházelo k jinému úhlu sepnutí jednalo se o 2 stupně. Dle mého bezkontakt z fava stačí, alespoň má přesnou jiskru a nemusí se měnit kladívka, ty já jsem měl každou chvíli propálený. Jezdím bezkontakt už roku 89 a nikdy nebyl problém. 5
upraveno 1x, naposled 11.11.2011 21:35:34
19:53:17
09.11.2011
Vrba
-> Tuner#2: Ty seš taky expert čoveče.Pokud jsi jezdil někdy kontaktní rozdělovač,tak jsi si mohl všimnout,že předstih na žárovku je hodně menší od předstihu na volnoběh.Takže pokud dáš u vyhoněného rozdělovače záporný předstih,tak to může klidně znamenat +10 stupnu na nejnižší volnoběh.Startovatelnost zachovaná a motor nedetonuje. Pokud ti to je tak moc proti srsti,tak si můžeš klidně přečíst nějakou starou literaturu,kde se záporný předstih předepisoval pro provoz na nízkooktanový benzín.Navíc všechny motory určené na 96oct benzín a jezdící na 95natural by měly jezdit s nižším předstihem než s doporučeným.U motoru 136,kde je předepsaná nula to znamená asi co?
upraveno 1x, naposled 09.11.2011 19:54:41
19:43:00
09.11.2011
Vrba
Co takhle vlastní názor na věc? A ne ten říkal to a ten zas tohle.A stejně platí to,co říkal tamten,protože o tom někdo říkal,že ten je nejchytřejší. Díravé písty a zdechlé motory na vás! Hotovo.
18:47:03
09.11.2011
Minik03
-> Tuner#2: V mínusu - to tedy znamená v plusu? Resp. z předstihu se stane zástih?



Já tedy osobně nemám se S105 problém, vždy se mi ho povedlo naladit, tak že to fungovalo. Známý co jezdil ekorally, mi tvrdil, že dokonce dříve rozdělovače vařili na tvrdo, bez jakékoliv regulace - ale to jen tak pro zajímavost.
18:09:43
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jezkos 09.11.11 17:40:52: A kde píšu/píší ostatní, že Čepek doporučuje Bosch? 9 41



Já napsal, že doporučuje strmější charakteristiku zhruba 10 - 11° na rozdělovači což je dvojnásobek na motoru... Stejně tak 11° jezdí Bohouš na RHčku s hodně pěknou 1289ccm a vačkou od Krejbicha a stejně tak regulaci bez podtlaku kolem 10 - 12° jezdí další řada známých na opravdu ostrých motorech.



Takže nikdo netvrdí, že jedině Bosch a přes to vlak nejede, na druhou stranu je opravdu nejpřesnější (z hlediska předstihu pro všechny válce) a hlavně co nechápu k čemu 105tkový rozdělovač s regulací 17 a víc ° neb sehnat nový je už utopie... Pak tady čtu, že aby to nahoře nedetonovalo a byl tam rozumný předstih tak jsou na volnoběh na 0 a nebo dokonce jsou tu experti v mínusu 3 K čemu takový rozdělovač???
upraveno 5x, naposled 09.11.2011 18:12:16
17:55:13
09.11.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
jezkos 09.11.11 17:40:52 napsal:

...když pro většinu

virtu,který používá škodovku pro ježdění po ulici je bosch

svatý grál
Nevím který z nich je lepší, ale to co jsi napsal mi připomělo polosy "LÖBRO" bez kterých tak před dvěmi lety nebylo auto téměř autem. 3
17:46:41
09.11.2011
jezkos
->vhml:5
17:44:50
09.11.2011
jezkos
já si tedy myslím,že je nejdříve mít rozdělovač 100% v pořádku,bez vulí,které se násobí,viz níže řešené rozvody atd.
17:44:47
09.11.2011
vhml
-> jezkos: jeste jednou na virtu zminis ze 105 je dobrej rozdelovac a dostanes od mistnich ladičů ban :-D :-D :-D
17:40:52
09.11.2011
jezkos
to je zvláštní,zrovna čepek mi řekl,že je bosch zbytečně drahej a že on neupřednostnuje bezk. ani kont.rozdělovač

a fiedler který dělal muj motor a konzultoval jsem s ním nějaký věci,mi řekl,když jsem řešil nějaké problémy s motorem,at tam dám místo bosche co tam je klidně 105,že je tam rozdíl minimální,mnou nepostřehnutelný,tak nevím co si o tom mám myslet,když pro většinu virtu,který používá škodovku pro ježdění po ulici je bosch svatý grál
00:24:35
09.11.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Nemám ho,takže o jak velkou přenost se jedná netuším, mě nový hannhart funguje perfektně. Tak i tak jde za ty peníze udělat elektronika.
00:19:16
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 09.11.11 00:15:58: Ale tady nejde o vůli v rozvodech apod. to vše se dá eliminovat nastavením a není to tak hrozné. Tady jde o to, že Bosch je daleko přesnější a má stejný předstih pro všechny 4 válce což se nedá o českých tvrdit... Proto taky stojí co stojí...
00:15:58
09.11.2011
Petr Urban
-> jezkos: Protože by to skrz křivku zapalování ani zdaleka tak nefungovalo jako Bosh, ale jeho cena je opravdu přehnaná,ale když je poptávka, je taková i nabídka, každopádně jde za ty prachy udělat solidní elektronické zapalování kde si křivku naladíš přesně jak motor potřebuje. Bosh beru jako věc na dobové orig. auto kde je v takových investicích částka 5-10 tis. neřekl bych zanedbatelná, ale prostě už se s tím počítá.

-> TTomas: Je sice pěkný že je tak přesnej,i když bych o jetém kusu asi zvažoval zda je to jako ideální věc k zapalování za 5-10tyček, ale když to pání originalisti dají,proč ne. Když si vemu že origo rozvodák se při závodních použitích vytáhá jak nic, v ozubení převodu k rozdělovači další vůle, ve spoji komínek rozdělovač těma dvěma packama další vůle, i nejlepší rouzdělovač taky nějakou málou mít bude...tak spočítáme stupen ke stupni a jsme na tom samým jak když máš nový rozdělovač od Hannhartu za 2 tis. a křivka jde upravovat jedna radost...to tady ted píšu všude a taky už to začínám dělat a výsledky jsou zatím velice slušné. Takže kdo by potřeboval naladit rozdělovač k ostré vačce, necht píše do zpráv.
upraveno 1x, naposled 09.11.2011 00:18:02
00:14:57
09.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 08.11.11 21:07:13: A ne snad? Tvrdí to Čepek, tvrdí to i Bohoušek který jezdí 11° odstředivku bez podtlaku (čili hodně podobné 880tce) a tvrdí to i známej co jezdí národní formule...
21:07:13
08.11.2011
vhml
-> jezkos: protože každej ladič virtu tvrdí, že 105 je strašně špatně? :-D





Já osobně bych s těchto cenovejch relacích na nějakej rozdělovač z vysoka vysral a šel alespoň trochu s dobou...
upraveno 1x, naposled 08.11.2011 21:07:22
20:30:03
08.11.2011
jezkos
přijde mi,že bosch je tady takový placebo

5

proč tam nedat 105 a je klid
upraveno 1x, naposled 08.11.2011 20:30:46
19:32:14
08.11.2011
Honza5
Tak sem zjistil že ho umí sehnat jen v ASK-Motorsport, cenu ale nevím přesně, povídalo se o 13000 Kč.
10:26:59
08.11.2011
Toušík
-> TTomas: Asi tak elektrika do auta nesmí :) Já právě nevím v jakém rozmezí, ale tak do 5ti tisíc myslím že se dá sehnat.

-> Urbi: Je fakt že kdzž se staví už pěknej motor tak je to opravdu zanedbatelná částka... Ale zas pak funguje. Což mě taky dost děsí :D
09:28:46
08.11.2011
TTomas
-> Urbi: Pochopitelne jdou penize utratit jinak, ale pokud chces mit presne zapalovani a ne mit pro kazdy valec jinej predstih a naopak nechces eleketronicke zapalovani se kterym je i hodne ladeni, tak ti nic jineho nezbejva. Pochopitelne se kvuli dostupnosti a cene pouziva predevsim u profesionalne upravenych motoru, kde je to v celkovych nakladech tak 5 az 10%.
08:53:19
08.11.2011
Petr Urban
-> TTomas: Tak to bych rači utratil za jiné součásti do motoru, když klasický pal jde docela dobře naladit jak potřebuješ úpravou odstředivé regulace nebo za ty peníze už je elektronika. To se může hodit jen originalistům do 130RS apod.
08:10:42
08.11.2011
TTomas
-> Toušík: 4-10tis podle stavu a prodejce.
upraveno 1x, naposled 08.11.2011 08:11:17
06:38:44
08.11.2011
Toušík
Jaká je tak přibližná cena jetého rozdělovače s cívkou?? +-
20:40:46
29.10.2011
Honza5
-> Bery: To by měl být ten správný.
09:38:05
29.10.2011
Bery
a co to je za rozdělovač,co nabízí ASK Motorsport?
22:33:58
28.10.2011
Honza5
-> 4dams: Našel sem ho po pár krámech u nás v republice tak uvidím jaká bude cena.
22:21:57
28.10.2011
TTomas
-> 4dams: Zapomen. Jedine ten 009, ale i pres to, ze to ma byt nahrada, tak to neni stejne.
upraveno 1x, naposled 28.10.2011 22:23:04
22:08:44
28.10.2011
4dams
-> Honza5: e-bay
22:07:07
28.10.2011
Honza5
Hoši poraďte, kde ho dostanu koupit?
10:50:44
26.10.2011
4dams
-> aceboss: cievka sa dá zohnať, Bosch červená alebo modrá. červená je asi o 10 eur drahšia, ale neviem v čom je iná.

k červenej píšu: BOSCH RED HIGH PERFORMANCE BALLASTED IGNITION COIL

upraveno 1x, naposled 26.10.2011 10:53:00
Extreme Tyres