skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburator druha komora
prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 51 až 78) od 03.10.2011 do 07.01.2017, založil/a Kurier Grobar
-> minno: to je slovo :) ďakujem
-> Kurier Grobar: skúšaj, možno budeš mať šťastie.
-> minno: no máš pravdu, len nechcem ešte zháňať iný... ja som taký že to chcem sam vyskúšať...veď o nič neprichádzam, autu sa nič nestane ak by šiel hlúpo...

-> Kurier Grobar: pumpa to je niečo iné. Ale karburátor má naozaj obmedzenú životnosť. Po veľa kilometroch sú už vybehané osičky (diery pre osičky) klapiek, teleso karburátora je všelijaké deformované od tepla atď. a už to proste nefunguje. Možno sa ti bude zdať teraz že to funguje, ale ubehne krátke obdobie a budeš sa v tom zas vŕtať lebo to zas fungovať nebude. Každý ten, kto tým všetkým už prešiel a potom dal nakoniec nový karbeč ti potvrdí moje slová.
kedže môj rozumček nieje automechanik tak ma napadol takýto dotaz: keď to už bude sať minimálne množstvo vzduchu z druhej komory nedá sa to množstvo ubrať na bohatosti vzduchu?
toto je niečo pre nás :D nahradne-diely.autovia.sk
/karburator-sedr-22-24-tun
ing-s120-136-skoda-130-586
87 tie šrouby už hovoria za všetko :D ...
-> minno: keď som repasoval pumpu niekto mi povedal že keď sa repasuje bude tiecť potom a netečie mi vobec. čo ak aj ten karbec pôjde dobre a hneď sa rieši že nepôjde.... keď ho tam nahodím, preveziem sa a napíšem tu že to nejde tak potom môžte písať aj že som dzecko čo nevie gramatiku



uvidím keď to tam dám... skúšal som dávať vlas či mi ho prichytí no niekde ano niekde nie...
Když už tak oska ven,zalapovat a pak přejet suchým grafitem osku s uložením,ale ani tak to nemusí být 100%ní,to tak jedině nová oska,vyfutrovat uložení,srovnat přírubu a pak snad ale jednak cena nebude pytlík datlí a jednak ne každý karb je ještě ve stavu kdy se vůbec dá repasovat,ale každého boj...
-> minno: alebo to prerobiť na vstrekovanie

Riešenie problémov s karburátorom vidím jediné a to sa volá fungl nový karburátor. Zainvestovať a je na roky a tisíce kilometrov pokoj. Tieto repasy a opravy nestoja za nič, vydrží to chvíľu a zas je v niečom problém.
-> Kurier Grobar: ja proti tebe nic nemam len ti uz asi neporadim ked si to vypilnikoval
si sa mohol spytat pred tym ako nieco urobis ... ja som mal volu na oskle minimalnu a prisavalo mi vzduch rozhadzovalo zmes a kolisali otacky ....
kamaratovi som rozhybaval osku 2.komory prestriekanim WDckom a asi hodinovym otvaranim a zatvaranim ... nakoniec sa pekne rozchodila a karbec by sluzil dodnes keby auto nerozobral

kamaratovi som rozhybaval osku 2.komory prestriekanim WDckom a asi hodinovym otvaranim a zatvaranim ... nakoniec sa pekne rozchodila a karbec by sluzil dodnes keby auto nerozobral

-> Kurier Grobar: no, ako hovoria chlapci, skoda roboty, mal si zohnat iny karbec a bolo by to. Takto si sa s tym sral a aj tak budes zhanat druhy az zistis ze ti to okolo osky taha vzduch...
-> Kurier Grobar: vyskúšaj to ale skúsenosti hovoria že takto opravený karburátor už nikdy nebude fungovať tak, ako by mal.
-> minno: nebude, zmes som nemenil, uvidim na otackach...neviem co si predstavujete teraz za dieru co som brusil, nieje velkosti konskej dieri ale je to nieco mikromilimetrove obrusenie aby sa tycka pretocila jemne....myslim si ze ked som to robil 2 hodziny tak som si dal zalezat a jemne som to obrusoval....Molso misli pozitivne lebo sa dojebes na cely zivot, vidim to na tvojich komentaroch a ked ma nemas v laske tak mi nic nekomentuj jo?....dik
-> MOLSO: asi tak
-> Kurier Grobar: to sú teda nápady :)
-> Kurier Grobar: to sú teda nápady :)
-> Kurier Grobar: a teraz ti to bude tadial prisavat vzduch 

je polstvrtej rano :D karburator je spraveny ! som brusil dierky na osku druhej komori s pilnikom na nechty :D otvara jak suka teraz...vlastny srubovak som si vyrabal :D...
-> matoo: jj vsimol som si no mne nejdu ani trosku povolit, drzia velmi
Kurier Grobar 04.10.11 00:22:53 napsal:
→ Kurier Grobar: zapecene su srubky co drzia
tanierik ochsu rozklepnute aby ti nespadli do motora
→ Kurier Grobar: zapecene su srubky co drzia
tanierik ochsu rozklepnute aby ti nespadli do motora
-> Kurier Grobar: S těmi šroubky opatrně.
-> Kurier Grobar: zapecene su srubky co drzia tanierik och
-> Markop: presne tak, ten motor vobec nevitacam a urcite preto yatuhla aj ta oska :), cize odsrubujem ten tanierik a tu osku vytiahnem? dam tam vazelinu?
Takže jde špatně otevřít, a sama se nevrací?
Pokud motor nevytáčíš do otáček, může klapka dlouhou nečinností zatuhnout, ale já jsem to nikdy na vlastní oči neviděl. Už je to dávno co jsem tenhle karbec držel v ruce, ale po odšroubování klapky a odmontování pružiny by měla jít osička vytáhnout.
Pokud motor nevytáčíš do otáček, může klapka dlouhou nečinností zatuhnout, ale já jsem to nikdy na vlastní oči neviděl. Už je to dávno co jsem tenhle karbec držel v ruce, ale po odšroubování klapky a odmontování pružiny by měla jít osička vytáhnout.
-> Markop: vobec sa ta druha komora neotvara, aj ked je v polohe zeby uz mala byt pootvorena tak nic, tasko ide uplne
Takže když naplno otevřeš primární klapku, sekundární se otvírá ztuha? Nebo se zasekává? Nevrací se?
Sekundární klapku nevrací podtlak, ale je tam nějaký mechanický převod od táhla primární klapky, pokud si pamatuju. Pustíš pedál plynu a obě se zavřou.
Sekundární klapku nevrací podtlak, ale je tam nějaký mechanický převod od táhla primární klapky, pokud si pamatuju. Pustíš pedál plynu a obě se zavřou.
alebo si predstavte komori a dole spruzinky, obe maju ist rovnako? na dotyk ?
cavte, mam tu rozobraty karburator a mam pocit ze mam nefunkcnu druhu komoru a konkretne klapku na nej. da sa nejako demontovat? tasko sa rukov otvara, prva komora pohoda, spruzinka ju pekne vrati ale na tej druhej viem ze ju podtlak vracia ale pochzbujem ze podtlak je takz silny zeby pohol z tou tyckov. otazka znie da sa to nejako demontovat a namazat?