Pozor - Temac tesnenia pod hlavou

prohledat
734 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 03.10.2011 do 19.11.2019, založil/a suri
řadit dle data
23:54:09
24.11.2011
Jarda/felda
-> Milan 136 24.11.11 21:18:42: tohle těsnění se zpracováním dost podobá originálním těsněním z 80. let 4
23:46:13
24.11.2011
tajnej
On vas ten humor prejde az vam dojdou zasoby..
upraveno 1x, naposled 24.11.2011 23:49:29
21:20:25
24.11.2011
Hurdis
-> tajnej: Na ukrajině moc černejch není.
21:18:42
24.11.2011
Milan 136
17:55:25
22.11.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> minno: 3
17:39:52
22.11.2011
minno
-> tajnej: tvoj nick hovorí za všetko1
15:48:51
22.11.2011
tajnej
Takže je to tak. Dostal jsem informaci od velkododavatele, že se výroba těsnění přesunula na Ukrajinu, kde je vyráběj už jen černý..9
21:06:50
20.11.2011
Discovera
No po nakouknutí do místní mototechny, kde měla paní tu černou sračku na š130 jsem pelášil do dalšího obchůdku se zásobit origo šedým těsněním a zakoupil 6kusů1 a asi cestou vemu ještě dva1 přeci jen na 130 jiné už neseženu...Elring a Victor Reinz už na 5-kanál nedělá.
20:26:20
20.11.2011
Jarda - zrušená registrace
-> upír 130: ja na to koukal a mam ten kousek cerny u vsech aut (teda mimo zeleneho MTX, ten jediny ma jeste origo tesneni) asi zcerna od oleje nebo nevim4vsechna, co jsem daval, tak byla seda, to vim
18:22:20
20.11.2011
upír 130
-> Nepér: podle odstínu bys to asi poznal.. pokud je do černa tak je to to špatný..
19:59:46
19.11.2011
Nepér
Budu muset na ten můj Temac, co jezdí KP 11,2 taky kouknout. Zatím 5500 km bez problémů. Dá se to poznat z toho kousku, co kouká pod hlavou?
17:38:50
11.11.2011
MATTESS
-> Tuner#2 11.11.11 16:40:55: jenže už pěkně líná....8
16:44:10
11.11.2011
doly120
dneska jsme kupival těsnění pod hlavu na fávo, přimo z mladé boleslavi,tak sme zvědavý7
16:40:55
11.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 11.11.11 16:39:50: No jistě jedna se mě doma taky válí - původní motor ze Žlutky i když to už je vlastně 120cka 5
16:39:50
11.11.2011
Nwkt
-> Tuner#2 11.11.11 12:52:57: Takže tu 105? 3
12:52:57
11.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 11.11.11 12:12:31: Na motory co v budoucnu plánuju 5
12:12:31
11.11.2011
minno
-> Tuner#2: na 105 motor hej1
11:54:05
11.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak dneska jsem si nakoupil zásobu starého Temacu 5
19:30:18
07.11.2011
Ale B
Tuner#2 : jojo, tak nejak, myslim, že dokonce kolem 180-190,-
21:56:15
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ale B 02.11.11 21:53:01: To bylo za 200,-? To vědět hned jich vezmu víc 8
21:53:01
02.11.2011
Ale B
Minulý týden byl u Elitu akce těsnění na škody za polovinu, tož sem i vzal 2 Elringy do zásoby 1
21:23:08
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marty_pv 02.11.11 17:49:43: NJ když si to čtu zpětně, tak to volovina je - uznávám i když ten Elring je už na omak úplně jiný matroš, takový tvrdší/pevnější.



-> OndraKrupi: -> Athlonek: Díky mrknu na Fáva, otázka zda můj motor ve Žlutce to mít bude viz. suri.
19:57:16
02.11.2011
suri
-> upír 130: victor reinz je kvalita tiež , u nás to dáva autorizák resp dával
19:25:02
02.11.2011
upír 130
Tak co si to tu čtu tak lidi tu píšou že vina není jen na tesnění nové výroby těsnění Temac.. samozřejmě že nemusí být na vině jenom těsnění, ale třeba malej přesah či vyžraná hlava atd.. upřesním jenom to že dvě tesnění co mi vylítly po pár měsících byly rozežraný na kaši a proto to fouklo.. takže kdybych vyndal krasný těsnění tak hledám chybu jinde ale nezlobte se ale těsnění totálně rozežraný po pár měsících je ubohý.. A ještě bych se chtěl optat jestli někdo máte zkušenost s těsněním Victor Reinz ?? Dness jsem chtěl objednat Elring a není zatím dostupný a jediný co mi nabídly krom Temacu je Victor Reinz, ale namám sním zkušenost, vždy sem používal Temac a už sem jich nakoupil stovky a vždy když se motor třeba rozdělával kvůli něčemu jinýmu než kvůli těsnění samotnému, tak bylo dobrý, jako nový, až prostě poslední dobou sem se nechal spálit, ač sem taky zpozoroval že je těsnění pod jiným odstínem, ale neřešil sem to a doplatil nato..
18:51:20
02.11.2011
Jura_Favorit
-> suri: 4
18:49:15
02.11.2011
suri
-> Jura_Favorit: já taky ne
18:47:18
02.11.2011
Jura_Favorit
-> suri: to už si za ty roky vůbec nevybavuju a hlavu kvůli tomu sundávat nebudu 3 4
18:39:33
02.11.2011
suri
-> Tuner#2: je to pri štvrtom valci na bloku vpravo , na škodovke a felde do cca 99 je tam zátka na vypustenie vody z bloku , potom už len zaliaty náliatok
18:37:50
02.11.2011
suri
-> Jura_Favorit: ja len že na origu býva dátum výroby tak preto
17:59:42
02.11.2011
Athlonek
-> Tuner#2: Mrkni na Fávo, tam to lépe uvidíš.
17:56:25
02.11.2011
OndraKrupi
17:49:43
02.11.2011
Marty_pv
-> Tuner#2: Tohle mi uvázlo v hlavě protože se přiznám že jsem si od začátku myslel že to je volovina 3 asi má Elring svůj vlastní materiál ale nevěřím že by to ovlivňovalo bordel v nádržce
17:48:16
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Athlonek 02.11.11 17:44:18: Tam je někde šroub do vody? Vidíš to jsem nikdy nezkoumal a žiju tom, že na vodu jsou jen ty narážecí zátky a ty jsou navíc v hlavě a ne někde dole u vložek. Jestli to nebude tím, že u škodovky na to není vidět? 40 Budu to muset omrknout na Fávu 1
17:45:34
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marty_pv 02.11.11 17:39:33: Podívej se na datum kdy jsem to psal... Bylo to před Mostem a teď když jsem se vrátil z Mostu, tak kaše v nádobce opět byla... Jsou to prostě asi usazeniny, které vyplaví až velká teplota a trvale vysoké otáčky motoru, potažmo pumpy. Docela čumím jak mě sleduješ, budu to tam muset večer dementovat 4 3
17:44:18
02.11.2011
Athlonek
-> Tuner#2: No jak by se to asi dělalo? Vyšroubuješ zátku z bloku, někdy to musíš prošťourat drátem, aby něco teklo.
17:40:53
02.11.2011
Jura_Favorit
-> suri: no to by odpovídalo, jak jsem psal, měnil jsem cca 4 roky zpět, nějaký ten měsíc sem, měsíc tam.. 4
17:39:34
02.11.2011
suri
-> Jura_Favorit: ja som mal pár z -2006 roku origá a čierne
17:39:33
02.11.2011
Marty_pv
-> Tuner#2: Tak a teď jsem zmatený já z tebe



z FK:

Osobně mám druhým rokem Elring a od té doby to přestalo dělat i kašičku v expanzce po řádění na okruhu, což se s Temacem vždy objevilo a dokonce jsem kvůli tomu z paniky dělal těsnění přes zimu. Za mě ty 400,- za to stojí jak provedením, tak materiálem a byť si vážím rad Dedly tak v tomhle s ním nesouhlasím...



Když se mě to stalo prvně, nikdo nedokázal 100% poradit a měl jsem tehdy poslechnout Čepka a nerozebírat to. Temac byl tehdy úplně OK a bylo to zbytečné sundání hlavy. No tak jsem dal pro sichr Elring a od té doby to prosě beru jako fakt a letos mě to při kecání na Želivi potvrdil i Bery. Ja se to honí, tak to udělá tuhle kaši 78
17:39:32
02.11.2011
suri
-> Jura_Favorit: ja som mal pár z -2006 roku origá a čierne
17:35:56
02.11.2011
Jura_Favorit
-> suri: -> Tuner#2: díky za reakce, bylo mi jasné, že jde o problém s nějakými novými kusy, jen mě zaráželo, jak se tu všude psalo, že dřív byl Temac šedý... Asi tedy byly opravdu i dřív jak černé, tak šedé, jen s tím rozdílem, že to černé tehdy nestálo za starou bačkoru...
17:31:01
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Athlonek 02.11.11 17:20:05: Nezkoušel, jak se to dá udělat?



EDIT: Když ale byla sundaná hlava, tak kolem vložek zůstala drobet voda a bylo to vše čisté i u 4. vložky.
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 17:31:45
17:30:31
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jura_Favorit 02.11.11 17:18:58: Tohle je Temac 3 roky stará fotka je šedý (to černé je na porovnání Elring, který má lepší vrstvu silikonu i kovové kroužky)



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/037_2010-01-11_1 5-34-42_75.jpg



Podobně šedé je i těsnění co mám nějakou komunistickou sadu na Favorita někde "vyhrabanou", stejně šedý je i těsnění z první stavby motoru před cca. 7 roky. Nevylučuju tím, že Temac nikdy neměl černé těsnění (ostatně u tátovo Feldy pravda něco černého vykukuje) ale je otázka jak moc se natom třeba podepíše skladování/slunce/olej/te plota atd.



Kažpádě todhle dnešní černý je úplně jinej matroš a je mnohem černější než co jsem kdy potkal. A to je to špatné.
17:29:50
02.11.2011
suri
-> Jura_Favorit: problém je len u nových tesnení , kedysi boli temac origo hlavne čierne bežne a ok
17:20:05
02.11.2011
Athlonek
-> Tuner#2: A zkoušels někdy odpustit fridex z bloku motoru, někdy to ani nejde, jakej je sajrajt usazenej u poslední vložky?
17:18:58
02.11.2011
Jura_Favorit
Chlapi já se v tom trochu začínám ztrácet.

Píšete o "novém černém", co stojí za prd - ok, tomu ještě rozumím. Potom ale tady čtu "původní šedé", co bylo v pořádku - no vím že se dělalo i šedé, ale černé se dělalo snad dřív taky, ne? Protože já v modrém mám těsnění dělané cca 4 roky zpět (~ 30 tis. km) a je to černý Temac, ne šedý... A měnil jsem si to sám, takže vím co tam je 6
17:08:59
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 02.11.11 17:03:59: Podle mě o trubkách pod autem a i o vložkách + vysoké zahřátí. Ať chceš nebo ne, tak nějaká ta koroze tam je a mě se to vždy udělá, když to honím na max. Pravidelně po Mostě vykydávám nádobku... Když se mě to stalo prvně, nikdo nedokázal 100% poradit a měl jsem tehdy poslechnout Čepka a nerozebírat to. Temac byl tehdy úplně OK a bylo to zbytečné sundání hlavy. No tak jsem dal pro sichr Elring a od té doby to prosě beru jako fakt a letos mě to při kecání na Želivi potvrdil i Bery. Ja se to honí, tak to udělá tuhle kaši 78
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 17:09:55
17:04:46
02.11.2011
havlik
-> vhml: Taky sem to měl pravidelně v nádobce, dokud sem jezdil:)

e: to že nejezdim nemá souvislost s bordelem v expanzce
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 17:05:12
17:03:59
02.11.2011
vhml
-> Tuner#2: o čem je ta pěna a bordel v nádobce? Ze 140LS lezou pravidelne strasny sracky, ale chladi to, jede to, a vyplachovat to muzu jak chci a udela se to zas...
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 17:04:12
16:58:39
02.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marty_pv 02.11.11 16:42:01: No tak to jsme ale doma...



To šedivé původní origo Temac je skvělé těsnění, dokonce i Čepek a Dedla říkají, že nic lepšího není a táta má na feldě 150tkm a těsnění Temac původní, já ho měl na Žlutce a kdyby mě nevyplašila pěna a rez v nádobce (ta se udělá po každém ježdění na okruhu když se auto pořádně prohřeje což mě potvrdil letos i Bery) tak je tam dodnes...



Takže původní šedé je 100% a super, ale tohle černé o kterém je zde 2 stránky diskuze je prostě shit největší viz. pánové co jsem jmenoval v min. příspěvku.
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 16:59:06
16:54:50
02.11.2011
suri
-> Marty_pv: však origo povolilo ale povolilo aj to druhé origo po mesiaci a presahy boli ok , to na fotke od rapidu je jasne fúknuté to nikto neberie na chybu tesnenia
Extreme Tyres