Olejové čerpadlo a nedostatek maz. tlaku

prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 51 až 78) od 21.09.2011 do 23.05.2013, založil/a Petr Urban
řadit dle data
19:50:51
10.05.2013
Eidy
-> Urbi: Z toho podle mě vyplývá, že musíš rozfrézovat prsa. Se ho zeptej, když je to profík.
19:46:16
10.05.2013
Petr Urban
-> Eidy: nejsou sériová, tohle má být úprava pro zatížené motory 100 HP a nahoru. Jinak by byla blbost to vyrábět, když by se to dalo koupit.
18:10:41
10.05.2013
Eidy
-> Urbi: Tak já to taky pochopil tak, že jsou to sériový kola pro čerpadlo. A kdyby ano, proč by je vyráběl???
17:38:45
10.05.2013
vhml
-> Urbi: jo tak, já to pochopil že je to sériová felda, která má jiný zuby.



-> Eidy: já mám maximální tlak pořád podobnej, 4,5-5 bez ohledu na teplotu. Na volniběh se to pak liší se dvěma za studena a 0,5 za tepla.
17:27:14
10.05.2013
Eidy
-> vhml: Když máš na oleji 100°C, tak si ventilem uděláš prdlajs. A větší zuby znamenají větší mezery mezi zubama čili větší objem a tlak oleje.
16:17:53
10.05.2013
Petr Urban
-> vhml: To možná ano u běžného motoru. Já ale nechci skrz zkušenosti nic nechat náhodě, aby i uvařený motor měl dostatek tlaku. Tohle je výroba na zakázku za 900,- Dnes mi to ukázal jeden z nejlepších profíků přes motory, měl toho plnou krabicu. Je to kaleno či nitridováno jako originál kus. Říkal právě že je to do FEL., ale kdo ví, dělá většinou mnohem "dražší motory" Pokud by to kdokoli chtěl, klidně vám to u něj koupím.



Kdo ví zda FEL. MPI má jiné čerpadlo ? Já snad budu muset na daleký vrakáč či co.
15:31:55
10.05.2013
vhml
-> Urbi: hustě, to vidím prvně že se to liší počtem zubů. To pak čerpá více oleje? Protože tlak si uděláš přepoušťákem jakej chceš
upraveno 1x, naposled 10.05.2013 15:32:07
15:20:40
10.05.2013
Petr Urban
-> Eidy: Sehnat prsa je to nejmenší, ale otázkou je z čeho ? Je čerpadlo na FEL. jiné, případně na jaké, jen velké uložení, o to mi jde ? To tady musí někdo vědět...
14:39:00
10.05.2013
Eidy
-> Urbi: Asi tam bude jinčí čerpadlo. Tohle jsem nikdy nestudoval. Ale když dáš prsa z Feldy tak ok, ne?

Edit: A nebo můžeš vyfrézovat prsa, pokud nejsou z Feldy.
upraveno 1x, naposled 10.05.2013 14:45:00
13:12:01
10.05.2013
Petr Urban
výška zubu
zvětšit Olejové čerpadlo a nedostatek maz. tlaku - obrázek od Petr Urban vložen 10.05.2013 13:12:01
13:11:03
10.05.2013
Petr Urban
Koupil jsem kola s 9 zuby pro zvětšení tlaku, měly by být na FEL. Problémem je o cca 1,5mm větší průměr i výška. Na FEL. je jiné čerpadlo než v klasické Š130 ?
zvětšit Olejové čerpadlo a nedostatek maz. tlaku - obrázek od Petr Urban vložen 10.05.2013 13:11:03
06:58:11
23.09.2011
MOLSO
-> Urbi: to som mal zhodou nahod doma jeden motor vybraty z kila zo šrotoviska a čokin sa ozval v pravy okamih 40 dalsie uz asi nebudu
23:58:27
22.09.2011
Petr Urban
-> sep: Určitě oboje, snad v přerově budou mít origo, nerad bych tam narval nějakou čínu nebo jiný zmrd.

-> MOLSO: Naše czechokredity jsou super 40, nechcu se dožít až ta hrozná měna přijde sem. Na výplatu dostanu jedne papírek jak z omalovánek pro děti a hrst drobných 47 A to Čokin má od tebe tu řemeničku vodní pumpy Š100 ? Neměl bys tam ještě jednu ? U bratrů čechů nedostatkové zboží na autovrakovištích 3
upraveno 1x, naposled 23.09.2011 00:01:00
08:28:23
22.09.2011
MOLSO
-> Urbi: u nas v autodieloch som kupil oboje kolecka za 10 € tj. cca tych vasich 250 cechokreditu 40
06:40:33
22.09.2011
sep
-> Urbi: :když už nové čerpadlo (hřídel s kolečkem) tak i to druhé kolečko k němu nové.
01:11:28
22.09.2011
Petr Urban
-> MOLSO: JJ, nad tím přemýšlím zda silikon dát vůbec a nebo jen na okraje naprosto tenkou vrstvičku,už s ním nějaký rok dělám,tak zhruba vím že se v takové mezeře vytlačí i opravdu neznatelné množství. Na fotce mám koš kde ho bývalý majitel auta dával a docela dost na můj vkus. Určitě se nějaký ten kousek dostal do kanálu, dofám že ho filtr spolkl a nevisí někde.



-> All: Děkuji za rady. Mělo by cenu koupit čerpadlo nové,jen jestli je to opravdu nový orig. díl ? www.amd-autodily.cz/motor /hridel-s-koleckem-olejove ho-cerpadla-2.html

Na mém ozubení jsou vidět vydřené drážky-piting.
upraveno 2x, naposled 22.09.2011 01:12:23
19:47:43
21.09.2011
MOLSO
toho silikonu treba uplne najemnucko. fakt len stopu aby sa to nahodou nedostalo k cerpadlu a potom nepripchalo nejaky kanal.



Na fábku som dával fungel nové prsia + nové ozubené kolá a sací koš prebehnutý po šmirgli na skle. S tlakom nemám absolutne žiaden problém 1
18:54:24
21.09.2011
sep
-> Marty_pv: přesně tak,plus ani u nového čerpadla leckdy těsnění není třeba,chce to změřit přesahy,ale pokud to jde tak vynechat cokoliv co zvětší vůle.
17:07:23
21.09.2011
Marty_pv
Těsnění nedávat, nelepit, koš nech srovnat ten lepší ze dvou - těsnění se dává pouze pokud mezi koly a spodní rovinou čerpadla není žádná vůle (tzn. ideální případ - nové čerpadlo) jinak tam vůbec nepatří - výsledkem je že to tlačí málo
15:04:42
21.09.2011
Eidy
-> Urbi: Ten druhý koš je ok. Případně jak říkal MOLSO, srovnat na skle, ale i takhle je ok. A přidat podložku pod pružinku. Ono se to nezdá, ale to těsnění ubere tlak. Já s tím nikdy problém neměl, ale taky jsem tam těsnění nikdy nedal. Ani silikon jsem nedával. Ale slabou vrstvu? Proč ne.
14:42:53
21.09.2011
Maťulo
-> Milos: medzi pruzinu a tu zavlacku, klasicka plocha podlozka s priemerom diery 6mm...4



- ja mam variantu č. 2...
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 14:43:49
14:38:56
21.09.2011
Milos
-> vhml: kde sa dava podlozka medzi pruzinu a gulicku alebo medzi gulicku a telo alebo medzi pruzinu a telo ? a ako hruba ? dik



co je lespie pouzit pre kombinaciu 1,3felda motora a hlinikovej vane s prislusnym cerpadlom ?

1- pruzinu a gulicku z feldy

2- pruzinu a gulicku z cerpadlo a z hlinikovej vane

3- nechat cerapdlo + gulicku, pruzinu z celou vanou z feldy
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 14:41:41
14:28:30
21.09.2011
MOLSO
-> Urbi: hodil by som tam ten lepsi kos pripadne ho este zrovnal na smirgli na skle ... pod kos ziadne tesnenie a tlak by mal byt OK
14:27:02
21.09.2011
Petr Urban
-> vhml: To zní dobře :) Dám na okraje silikon tak jak dával ten co skládal motor přede mnou viz. na fotce.
13:59:27
21.09.2011
vhml
Ve chvíli kdy budeš mít pod kolem místo, bude se ti tam ztrácet tlak - tj. vydření a montáž těsnění. Ten druhý bych směle namontoval a něčím nalepil. Pod kuličku pak přidal osvědčenou podložku pro vyšší tlak obecně
13:50:07
21.09.2011
Petr Urban
Foto sacího koše co chci použít, stav ok ?
zvětšit Olejové čerpadlo a nedostatek maz. tlaku - obrázek od Petr Urban vložen 21.09.2011 13:50:07
13:48:37
21.09.2011
Petr Urban
Foto vydření sacího koše, nevím co je způsobilo, obsah vypuštěného oleje sem celý projížděl magnetem a nezůstalo na něm vůbec nic,žádná kovová šponka a v filtru oleje také téměř žádné nejsou.
zvětšit Olejové čerpadlo a nedostatek maz. tlaku - obrázek od Petr Urban vložen 21.09.2011 13:48:37
13:41:08
21.09.2011
Petr Urban
Začal sem řešit proč auto do 2 tis. ot. nemaže. Šálky na ojnicích a klice jsou ok. Olejový filtr sem rozřezal a je čistý. Zatím sem zjistil jen vydřenou přírubu na olej. čerpadle, nevím od čeho a nevím zda to tolik vadí, mohl by se tady ztrácet tlak ? Viz. foto. Dálě me zajímá zda má být pod košem těsnění papírové či ne,je opravdu tenké a je to na blok Fel. r.v. 98. Sehnal sem jiný sací koš viz. foto,také docela podřený, ale nemám zkušenost jak velký vliv to má na funkčnost udržení tlaku ? Nahoře koš co sem vyndal,dole ten co chci použít, těsnění dávat nebo bez ?
zvětšit Olejové čerpadlo a nedostatek maz. tlaku - obrázek od Petr Urban vložen 21.09.2011 13:41:08
Extreme Tyres