čidlo oleje, teploměr a původní policajt

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 11.08.2011 do 14.05.2020, založil/a Discovera
řadit dle data
23:18:10
14.05.2020
Boco
Ja to mam na S100 prerobene na plnoprietokovy filter, zaroven vyrieseny snimac tlaku oleja aj teploty oleja
zvětšit čidlo oleje, teploměr a původní policajt  - obrázek od Boco vložen 14.05.2020 23:18:10
14:38:41
14.05.2020
Rori - zrušená registrace
-> Borderer: Skusim tvoj sposob, snad ani nebude treba narabat so zavitmi. Dakujem zatial vsetkym zucastnenym. 6
14:37:08
14.05.2020
Jozka
-> Borderer: Asi bych volil opačně.. jistější se mi zdá nechat původní čidlo v místě původním a signál na budík vzít jinde - absolutní hodnota je stejně tak nějak šumák, zásadní je upozornění na neobvyklý provozní stavy.
Posledně (už je to ale pár let) jsem nakonec stejně pořešil složitým slíděním a objednáváním Y-rozbočky.. tuším, že k VDO tehdy nebylo k mání vhodný dvojčidlo (nebo jen rozsah?) - už nevím.
13:04:10
14.05.2020
Borderer
-> darklord: Tak tim líp, že už je. Několik roků zpátky bylo nedostupný a když sem tehdy volal do HD kovo, tak netušili, kdy to naskladní. Nicméně to, co sem posílal na obrázku funguje k mé spokojenosti už přes 20 tisíc km.
12:00:51
14.05.2020
darklord
-> Borderer: ja teda mam KMGY a ma to dva vystupy.
www.hdkovo-eshop.cz/kmgy- cidla-tlaku/cidlo-tlakomer u-olej--m12x1-5-0-600kpa
11:56:26
14.05.2020
Borderer
-> darklord: To ale VAZ nemá a třeba ani moje KMGY, když sem sháněl čidlo k budíku.
11:42:26
14.05.2020
darklord
-> Borderer: a co tak pouzit cidlo co ma vystup na kontrolku aj budik?
10:55:27
14.05.2020
Borderer
-> Jozka: A prdnout to sem? Místo kontrolky tlakoměr, místo týhle zátky kontrolku. V dnešní době pochybuju v takový selhání filtru, žeby kontrolka nesvítla a tlak nebyl. Maximálně se čidlo jednou za čas vytočí a profoukne od bordelu.
zvětšit čidlo oleje, teploměr a původní policajt  - obrázek od Borderer vložen 14.05.2020 10:55:27
10:15:54
14.05.2020
Jozka
-> Borderer: U užovek s "velkým šroubem" v poprsí to je nejsnazší a fční řešení (do zátky se vytvoří ďoura s "VAZ" závitem, u starších a novějších už je třeba podumat..4
10:08:15
14.05.2020
Borderer
Tohle mám u motoru 120 řešeno tak, že jsem dal jedno čidlo na původní vstup chladiče oleje a druhý na původní výstup. Beztak tam jsou z výroby zátky ve formě šroubu.
upraveno 1x, naposled 14.05.2020 10:08:43
09:56:58
14.05.2020
Jozka
-> Rori - zrušená registrace 13.05.20 20:16:09: Dobově se zástavba VAZ tlakoměru sice řešila vesměs téčkem..

.. na což bych u motorů s obtokem moc nehleděl = 110R s chladičem oleje mívala řešeno i tak, že tlakový spínač (baroskop) byl klasicky na jednom konci oil kanálu (u převodovky) a "signál" pro budík na druhým (až na víku).. ale u plnoprůtoku si aktuálně nejsem jistej, co a jak spáchat, aby tohle řešení nenadělalo víc škody, než užitku.
upraveno 1x, naposled 14.05.2020 09:57:11
20:20:25
13.05.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Tady: www.gms.cz/ maj různý šroubení a redukce...
20:18:23
13.05.2020
stepan
-> Rori: Já mám "T" udělaný z dílů brzd, ale čidlo se závitem M10x1.
20:16:09
13.05.2020
Rori - zrušená registrace
caute, povodne cidlo tam necham, ale kam dat barskop? cital som o nejakom Tcku. MOLSO to jedno cidlo vezmem, mam nejaku redukciu na cidle ale v cislach to popisat neviem, mam 105 z 1983 uzku, neviete co by to mohlo byt? a vezmem este nejake dalsie veci, ale prv potrebujem vyriesit toto. Diky.
10:24:17
13.05.2020
stepan
-> Rori: Čidlo pro kontrolku bych v žádným případě nedával pryč. Toho že padne ručička si zaručeně nevšimneš včas tak jako kontrolky.
upraveno 1x, naposled 13.05.2020 10:24:28
23:33:56
12.05.2020
MOLSO
-> Rori: nepasuje, má závit M14x1,5, v bloku je závit M16x1,5. Potrebuješ závitovú redukciu.

Baroskop nenahrádza, ak chceš mať funkčnú kontrolku, musíš zachvoať pôvodný tlakový spínač.

Presnosť žiguláckeho budíka nie je bohvieaká, 3 čidlá a motore ukazovali 3 rôzne tlaky .... Ak by si to aj tak chcel skúsiť, v inzercii ponúkam hotový kompeltný set vrátane závitovej redukcie. Prípadne aj redukciu samotnú. 4
23:20:57
12.05.2020
Rori - zrušená registrace
Ahoj, chcem si dat do seriovej 105ky budik tlaku oleja z VAZu, ako by som mal postupovat ohladom VAZackeho cidla? nahradza povodny spinac? a pasuje do povodneho otvoru pre spinac? Dakujem za kazdu radu.
14:37:53
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.01.19 14:19:54: Já mám rád ručičku kolmo, zvyknul jsem si na to v zorném poli, takže mě to nevadí.
upraveno 1x, naposled 25.01.2019 14:38:02
14:19:54
25.01.2019
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.01.19 14:02:14: Ach jo.. Já snad někde píšu něco o problému? Jenom jsem se T zeptal..
Tvůj má větší rozsah,víc vhod mi přijde co má v Mazdě -> vhml: protože víc kopíruje rozsah zdejších motorů. To je snad jediný co bych viděl,aniž bych vůbec měl mít nějakých námitek i když vůbec důvod nemám. (Já tedy s těmi maďarskými nějaký závady v kmitání a nepřesnostech zažil - přešlo se na komplet VDO,ale jak píšu není to ředmět tohoto téma). -> m8rinek: -> Eidy: -> vhml: Dtto 4
14:06:01
25.01.2019
m8rinek
-> MVM: páč je KMGY licence VDO a čidla ,,pasují,, k VDO budíkům a běhá to spolehlivě :)). Čidlo stojí do 400 místo 1000Kč.

skoda110r.eu/?page=kmgy
14:02:14
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 25.01.19 11:24:40: V čem je problém u budíku na tlak oleje? Jedu to leta a ukazuje to přesně to co mechanicky našroubovaný na kontrolu na blok. Navíc na to jde i obrouček ze Škoda budíku, takže to vypadá jako origo: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../037_2015-07- 18_20-31-21_50.jpg
13:36:48
25.01.2019
vhml
-> MVM 25.01.19 11:24:40: mám to i v mazdě protože to přesně a vkusně pasuje do výdechu topení 3
zvětšit čidlo oleje, teploměr a původní policajt  - obrázek od vhml vložen 25.01.2019 13:36:48
upraveno 1x, naposled 25.01.2019 13:37:01
13:29:51
25.01.2019
Eidy
-> MVM: Tohle se tu jede kvůli ceně, dostupnosti, rozměru budíku a taky vzhledu. 4
12:06:08
25.01.2019
MVM
-> T: Tak jo 6
11:58:28
25.01.2019
-> MVM: protože to tady na virtu tenkrát frčelo 4 3 je tam klasika policajt pro mazání a tohle je vyloženě ukazatel 4
11:24:40
25.01.2019
MVM
-> T: Proč ses rozhodl právě pro tuto značku? Předpokládám že máš i k tomu ten "budík". Pokud to máš analogově jen jako kontrolu a jinde klasický tlakový čidlo na kontrolku - tak to nejspíš přepájej a oprav,když vypadne signál, tak prostě jen přijdeš o ukazatel...
11:20:29
25.01.2019
díky pánové, pokusím se to tedy opravit.....nikomu to neteče jsem pochopil tedy ? 4
11:06:06
25.01.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.01.19 07:39:29: Vítej v klubu 3 Vyřešil jsem to jako havlík, ale pak jsem koupil čidlo na tlak i s vývodem na kontrolku v jednom. 1
08:12:00
25.01.2019
vhml
-> T 25.01.19 07:39:29: taky jsem ho urval, nějak poslepoval a blblo to. Občas to ztrácelo signál.¨
Ale neurval jsem závit, ale vlastně celej ten šroubek se uvolnil někde vevnitř.
upraveno 2x, naposled 25.01.2019 08:13:25
07:43:42
25.01.2019
havlik
-> T: V tom závitu je jen kousek statku přes který je tam asi priletovany uvnitř toho závitu. Taky jsem to urval napajel jsem na to kus drátu s fastonem a cele omotal páskou a už asi 5 let to funguje47
07:39:29
25.01.2019
včera jsem si asi vydělal,ale než objednám nové čidlo tlaku oleje, tak se zeptám......urval jsem závit na kterém je našroubovaný faston, zbylo tam tak, že bych ho dotahnul.......ale jelikož nevím jak to čidlo funguje, tak se zeptám, jestli by ten závit neměl být uzavřený pro svoji funkci ? 8

www.hdkovo.cz/sortiment/. ../c-tl-oleje-m10x1-0-1000 -kpa-38005725006
08:34:31
12.08.2011
Discovera
-> COL: No já absolutní přesnost ani nečekal, ale takovou přesnost +- 10st.C jsem teda nečekal....tak doufám, že to nebude doslova pravda.
Závitníky NPT 1/8 27 mám a ne jen ty, takže to mě netrápí...včera jsem svařil bazmek na místo poldy...čidlo tlaku je našroubeno dole a čidlo teploty hore v úhlu. No jenže cokoliv vytažené x-cm z bloku je přesný jak čínske VIKA díly8

No takže udělám to definitivně takto: polda na levo od prsou v bloku místo velké zátky, čidlo tlaku půjde na místo poldy a čidlo teploty oilu půjde na místo prásáckého zásahu do bloku....TEDY odšrubim filtr a očistim od oilu ať neblafnu a nahorů na ten prstenec co vychází z bloku navařím hliníkový špunt...poté obrousím ať to vypadá a urobím závit.
Tím získám pokud možno co nejpřesnější info o teplotě, když už jsem do toho šel a nebude to vypadat jak od dobytka. Kdybych někdy chtěl zpět originalitu...není problém navařený nálitek fiknout zavařit a vybrousit do roviny a nikdo nic nepozná.
22:28:25
11.08.2011
COL
-> Discovera:
zadnou extrapresnost (co se tyce absolutnich hodnot) od toho necekej, jsou obvykle pekny sunty. Plati to jak pro tlakova cidla, tak pro cidla teploty. Pokud bys chtel mit jasno, je potreba to zkalibrovat.
22:25:20
11.08.2011
COL
-> Discovera: existuje, ja ho mam, jsou v nem jen diry na senzory. Prinesl jsem ho kdysi z motorexcelu, takze link nemam, akorat mam nejakou dementni placovou verzi se zavity NPT xx, nastesti jsou rozmerem hodne blizke te M10x1(?), takze to tam par otacek natocit jde a zbytek doresilo zavitove lepidlo, ale podle papirku, co u toho byl se dela i metricka verze.

-> Gryzly: tak treba kvuli zmenam teploty a asi by i uvital, aby se udaj menil hlavne se zmenou teploty oleje a ne se zmenou neceho jineho.
22:24:29
11.08.2011
Discovera
No nějak to vyřeším ráno..díky za moudro 6
22:22:27
11.08.2011
Discovera
-> Gryzly: nestraš...čekám, že tolerance bude tak +-2-3st. celsia 6 no jestli né proč sem to cip kupoval 3
ty svařené šrouby mě nenapadly 1 taky by to bylo řešení.
No jinak zátky tam jsou jenže jeden velký použiji na poldu a na místo něj dám čidlo pro tlak. Na prsou je sice taky velkej, ale tam mi to koliduje s držákem příčky (nelíbí se mi to takto na těsno) a malej vedle prsouna bloku nemá dostatečný průměr na obtok horkého oleje kolem čidla a myslím si, že to bude nepřesný pokud samotné čidlo je přesny jak moje maličkost 3
22:16:10
11.08.2011
Gryzly
-> Discovera: na olejovém kanálu jsou zátky na oil chladič, tak jednu vyšrub a udělej tam díru se závitem pro čidlo.
22:15:26
11.08.2011
Discovera
-> COL: čidlo je dlouhý až až...1,5cm a pak terpve 1,2cm závit. za okem na klíč čouhá M4 šroub asi 1,5cm včetně izolátoru
22:14:22
11.08.2011
Gryzly
-> Discovera:
1. stejně to měření teploty je ±10°C, tak nevím na co potřebuješ přesnost.
2. Pokud si neumís vyrobit ten šroub do fitru tak vem ještě jeden z druhého bloku a svař dva dohromady.
22:14:08
11.08.2011
Discovera
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moc nechápu....já nechci napojovat výměník voda-olej, tak proč zrovna ho? Má snad navíc extra ďouru pro čidlo?...
-> COL: adapter jen na čidlo teploty oleje?...můžeš dát link pokud o nějakém víš?

-> Nwkt: -> COL: no právě vana se mi moc nezamlouvá....ani to není moc estetické, když mi bude pod vanou čouhat kabel a o přesnosti měření taky pochybuji8
22:13:54
11.08.2011
COL
-> Nwkt: zalezi jak ma dlouhy cidlo - jednak kvuli jeho chlazeni do zavitu a na druhy strane, aby moc netrcelo ven...
22:08:02
11.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Nejlip dat vymenik voda volej a pak netreba nic merit.
22:05:26
11.08.2011
Nwkt
-> COL: Do výpušťáku, ale smysl tam měřit nevim, nevim
22:04:21
11.08.2011
COL
Tak adapter se da koupit.....
Do vany bych cidlo nedaval - tedy nepada mne takove umisteni, aby to nebylo zranitelny a rozumne to merilo.
21:41:07
11.08.2011
Discovera
No tak v tom případě svařenec zavrhuji.....železo by teplotu zkreslovalo 8 ...adapter pod filtr by byla asi nejlepší volba ovšem narazil jsem na samotný šroub co drží filtr....ten si už neudělám...na něj nemám závitové očko ani patřičný matroš. Nemluvě o vnitřní ďource pro imbus. No takže policajta teda šoupnu na levo u prsou a čidlo tlaku pro budík na místo policajta. A zbývá čidlo teploty 8 Kdybych byl hovado říkám na rovinu, že bych nahoře nad filtrem v úhlu udělal závitníkem závit a našrouboval bych ho přímo do bloku (samotná aktivní část čidla by čouhala pod ocelovou desku olejového filtru.....ale vrtat si do bloku byť malou díru na závit?.....8 to už je prasárna.
Do vany 8 to se bojím, že uvalím kabel nebo samotné čidlo...navíc tam teplota není zrovna už přesná pokud se nepletu.
upraveno 1x, naposled 11.08.2011 21:48:51
20:45:49
11.08.2011
COL
Pokud chces svechny 3 veci naraz, tak bych "policajta" nechal tam, kde je. Zbytek bych dal na adapter pod filtr. Jinak tlakova cidla mohou byt v podstate kdekoliv na velkem olejovem kanale za cerpadlem nebo blizkosti toho kanalu. Cidlo teploty musi byt v miste, kde kolem nej tece olej, nechladi ho nadmerne vzduch ani zavit a zaroven to cidlo moc nebrani prutoku oleje. Z toho mi vychazi jako jediny rozumny misto adapter pod filtr. A budes znat rovnou teplotu oleje na vstupu do mazaciho systemu.

Jinak smimace se delaji i takove, ze je v jednom pouzdre proporcionalni snimac tlaku i "policajt" - to je pak idealni dat misto puvodniho policajta.

Pochopitelne ani tlakove cidlo nesmi zasahovat do kanalu a snizovat znatelne jeho prurez, pokud se tedy nejedna o nejaky slepy kanal.
upraveno 1x, naposled 11.08.2011 20:48:07
20:31:23
11.08.2011
Tommyk
nejlepe pod filtr ale teplotu můžeš měřit třeba i ve vaně
19:39:36
11.08.2011
Discovera
Lidi sorry, určo tu něco o tom už je, ALE sedím u slímáčího internetu a hledáním bych se nikam nedopracoval a nevím jak (možná i kam3) namontovat 8 ...sladit tyhle tři ptákoviny...
Mám koupen budík na tlak oleje s čidlem + budík na teplotu oleje a jaká je tedy správná instalace? Nové čidlo bych šoupnul místo origa (nebo svařil bazmek udělal závity a nové čidlo našroubit na původní místo do svařence a nad něj původního poldu). No a čidlo teploty vedle prsou třebas?...Je to jedno nebo by to mělo mít nějakou kultůru?....

Závitníky sou...svářečka taky...hlína taky...klidně si to vyrobím jen jak a kam přesně. Čidlo tlaku oleje pro budík mám s jedním šroubkem....

Díky...díky a znovu díky...a nekamenovat pls 1
upraveno 2x, naposled 11.08.2011 19:42:54
Extreme Tyres