V-power

prohledat
89 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.07.2011 do 08.08.2011, založil/a trinom
řadit dle data
23:09:34
08.08.2011
john simple
motory z 742 ? 1
22:03:04
08.08.2011
Nwkt
-> King: 47
22:01:41
08.08.2011
King
-> Nwkt: My se bavíme o skutečných motorech s kultivovaným chodem, který startujou na první cvrnk i v hlubokým mrazu a ne o nějakých traktorech :)
21:57:57
08.08.2011
King
-> U-Geen: Na www.oleje-eshop.cz/vif-su per-benzin-aditiv-0-5-lt-1 2582.html by to měli mít za 153 peněz.
17:40:33
08.08.2011
U-Geen
-> Nwkt: benzinovy ne
17:32:28
08.08.2011
Nwkt
-> U-Geen: No, ale ještě je zimní a letní, teda aspoň naftový 1
17:30:43
08.08.2011
U-Geen
-> vhml: no me ted nekdo rikal ze normalni cena za 0.5 litrovku je 150... ale nepsal kde :)



50 mam za dva roky :) snad se to nekazi, v nejhorsim to budu davat do mrazaku do "kostkovace" a hazet do hrdla v tuhem stavu :)
17:24:50
08.08.2011
vhml
-> U-Geen: to je pak cena za polovic :-) Leč při spotřebě 10litrů to máš na 50000km :-D



Poreferuj pak. Od boxeru očekávám hlavně snížení vibrací
09:42:51
08.08.2011
U-Geen
tak dneska koupenej VIF za 225,-, nicmene snad bude za 185, pokud se osvedci. Odmerka ve vicku naprosto dostacujici, bez problemu to do Subarka naleju, nevim s cim mate problem :)



a nebo pak www.kontakt-eshop.cz/prod ukt/.../vif-super-benzin-a ditiv-5-lt-7787.htm , se asi vyplati, to je tak na rok :)
upraveno 1x, naposled 08.08.2011 09:45:53
22:54:37
06.08.2011
King
-> ferrari: Ne, ale jeho naftovej brácha obsadil pěkné 2. místo v testu naftovejch aditiv - www.41.cz/vif/.../test_ad itiv.pdf

Ovšem pokud má TBE podobnou cenu a dávkování, je to oproti VIFu zřejmě drahej špás :)
22:08:31
06.08.2011
ferrari
Ozaj páni, toto ste neskúšali:

www.castrol.com/castrol/s ectiongenericarticle.do?ca tegoryId...

myslím to TBE...
20:53:27
06.08.2011
U-Geen
-> King: No moje H4ka ma nakroutino jeste o 40 vic, a nejaka ocista by ji snad prospet mohla... uvidime
20:31:18
06.08.2011
King
-> VeTeV: Toho bohdá nebude, aby se z Kinga stal "sluníčkář" :)
20:29:08
06.08.2011
VeTeV
-> King: jezdit jen kdyz neprsi - mnoho generaci to takto aplikovalo a kolik aut se nam zachovalo 3
20:24:31
06.08.2011
King
-> palinator: Nejspíč by to tím bejt mohlo, akorát je mi divný, že jsem si toho na jinejch kchárech nevšim. Akorát mám takovej pocit, že to za deště hůř jede a potvrdila mi to i Dajána. To by zase mohlo souviset s neblahým vlivem vlhkosti na zapalování.....čertví :)
19:56:57
06.08.2011
palinator
-> King:

Nebude to spíš tím, že za deště máš větší odpory? Valivé a aerodynamické?
19:52:11
06.08.2011
King
-> U-Geen: To si budeš muset ještě nějakej pátek počkat, než na to dám svůj štempl :) Každopádně to vypadá, že tam asi hraje roli ta čistící schopnost VIFu (vstřiky, spalováky, sací ventily...) - můj zetec má nalítáno přes 140tkm a kdoví, jak to vypadalo vevnitř před aplikací. Ten blábol se zlepšením mazacích vlastností beru s rezervou - nějak si neumím představit mechanismus, kterým by líp "mazající" benzín moh přispět ke snížení ztrát v motoru. Za těch 30-40 háků navíc se to, zdá se, vyplatí - prej Verva je v podstatě obyč. natural + VIF. Nějaký oktany navíc jsou mi k prdu protože k.p. mám 10.

Ještě mě napadla jedna věc, ač virt není asi nejvhodnější platforma :) ...Mám takovej pocit, že déšť a vlkej vzduch cougaru moc po stránce spotřeby nesvědčí. Dokonce to vypadá, že při jízdě v dešti to prokazatelně žere o víc jak 1l/100. Při tom na motory škodovek mají takový podmínky doslova tuningovej efekt :) Asi to má nějakou souvislost z principem měření hmotnosti nasávanýho vzduchu - fordi používaj takový to udělátko se žhnoucíma drátkama ochlazovanejma prouděním nasávanýho vzduchu, což je fajn, protože míra ochlazování toho měřícího vlákna reflektuje jak rychlost (objem/čas), tak teplotu/hustotu nasávanýho vzduchu. Problémem je zřejmě vysoká vlhkost nasávanýho vzduchu, která způsobuje chybu měření (větší ochlazení měřícího drátku), což by ale mohla dohnat lambda sonda, ale kdo ví, jak to je....Nebo že by vlhkej filtr dusil motor?
19:04:46
06.08.2011
U-Geen
-> King: je to snad taky vyzkousim, kdyz uz je to skoro King certified :-)
12:53:29
06.08.2011
King
-> vhml: Tak test VIFu pokračuje :)

Právě utek týden dovči ve středním povltaví, kde se konala spousta, většinou krátkých, vyjížděk do okolí, kde se spotřeba pohybovala kolem 7l. Předposlední den jsem natankoval nejsprostější N95 u ONO za Pískem, přidal trošku VIFu, zresnul PP a cesta domů (Jetětice u Orlíku - Kolín, přes Prahu) vyšla na 6,0l/100 :) Dokonce v Praze po sjezdu z Cukráku to chvíli ukazovalo i 5,8 :) Je to v obsazení 2dospělí+2 děcka+narvanej kufr věcma na dovču. Okresky, dálnice, Jižní spojka a přes Běchovice na Kolín. Tempo v rámci limitů nebo lehce přes, několik předjíždění ještě větších kolenovrtů, využívání setrvačnosti, většinu cesty puštěná klima.......prostě nuda :)

Oproti minulý cestě z dovolené dtto tamtéž, je to o 10pct lepší výsledek, ale....Mezi tím jsem dával nový svíce, měnil olej, čistil MAF, novej air filter a namontoval LEDkový denní světla.

Každopádně se ukázalo, že "leštěnej prd" Fulsafe od Škeblí vs. "neznačkovej" Natural s troškou aditiva žádnej benefit, kromě zbytečně vyhozený stovky za nádrž, nepřináší. (Tedy pokud ovšem netankujeme extrémně lacinej "benzín" od JZD pumpy "Vidlák a Drn", kde se pak na dně nádrže udělá jezírko kalný vody).

Jinak kupodivu kalkulovaná spotřeba (natankováno/ujeto) mýho cougiho skoro přesně koresponduje s údajem PP. Každopádně v dohledný době budu v experimentu pokračovat, protože jsem si u tý čerpačky ONO koupil ještě jednu plechovku za přijatelných 199Kč.
upraveno 1x, naposled 06.08.2011 20:29:08
12:42:20
02.08.2011
King
-> vhml: Jj, viz nize. Zatim jenom pocity v podobe nizsi spotreby - manzelka absolvovala 3cesty do prace s prumerem 7,3 a pak naslesovala davka vifu a po dalsi ceste do prace + prejezdu ucpanyho Kolina ukazoval komp 7,2 (tzn. Ta posl. Cesta musela bejt s nizsi spotrebou). Jinak cesta na dovolenou probehla v hustym desti, semtam kolony a hlavne jsem se neudrzel sdilet s vikendakama "bezpecnou" rychlost :-) Takze cca 8/100, ale na tech kratkejch pojizdkach tady ve strednim povltavi to sosne i min nez 6l, coz pred.tim nehrozilo...uvidime ;-)
12:00:13
02.08.2011
vhml
-> King: a už jsi zkoušel VIF? Nějaký pocity?
11:52:18
02.08.2011
King
-> RON: Dobra, kazdy sveho stesti strojvudcem. Nevim kolik dela rozdil mezi cenou lestenyho prdu Zelvi pawr vs. "nejlacinejsi sracka od ONO" + aditivum. Me se ted subjekticne i po strance skutecny spotreby jevi vyhodnejsi N95 od lukoilu+vif, nez reklamni blabol Fuelsave;-)
21:30:30
01.08.2011
RON
-> King: nejedna se o pocitovou studii na jedny nadrzi benzinu ;) ale budiz, pro me cisla mluvi jasne, preber si to jak chces ;)
19:45:53
28.07.2011
King
-> vhml: Tak jsem ten VIF zázrak jen tak na vyzkoušení koupil v autodílech v našem Vidlákově. Navzdory "žertovné" ceně 239 peněz(!) :) Docela mě mě pobavilo, že za cenu 7l benzínu jsem koupil půllitr dtto petroleje - tedy aspoň to píšou ve složení na plechovce, dtto navoněnej petrák :) Doufám, že za ty peníze je v tom i nějaká tajná přísada, která by tu cenu omluvila (dobrá, nákupka je někde kolem 150 s DPH, ale stejně... :)

50ml jsem přilil do zbytku lihu ve flašce a přes kus zahradní hadice to šlo pěkně nalejt i do utopenýho a zavíčkovanýho hrdla Cougara. Bude následovat dovolená v jižních čechách, na kterou pojedem po minulém velkém úspěchu právě benzíňákem, tak jsem zvědav na ten zázrak. Poslední nádrž jsem natankoval leštěnej prd FuelSave od Škeblí, momentálně je tam Lukoil za 33,80 + VIF. Jestli dvoulitr nepojede pod 6/100, je to podvod! :-)
16:54:57
27.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Ja nastesti taky ne.
16:53:28
27.07.2011
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nemam zkusenost :)
16:52:22
27.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Japonci maj vsechno maly.
16:23:08
27.07.2011
U-Geen
-> vhml: ja tam mam u subarka takovou malou dirku :)
16:21:46
27.07.2011
sep
-> U-Geen: :no jednak jsem VIF videl jen v plechovce a jednak proste u novejsich aut ktera maji to hrdlo dost zasunute a je kolem ten prepad docela problem neco nalit az do hrdla, u 120ky je to v klidu ,tam se netrefit nejde.-)

-> vhml: :jj,tak to delam taky ale prece jen je to trosku neohrabane reseni...
16:21:23
27.07.2011
vhml
-> U-Geen: jenze to do moderniho auta s hrdlem s klapkou kdovikde utopenou stejne nenalejes.
16:09:39
27.07.2011
U-Geen
-> sep: nejlepsi je takova ta dvounadobka s davkovacem ne? jako maj treba na benadit jsem koukal, driv to melo OMV u svejch aditiv
15:37:15
27.07.2011
vhml
Do normalniho auto to problem asi je. Ja to leju do stovky, tam je to v pohode. Jinak bych to resil natankovanim nadrze + kanystriku v kterym bych doma rozdelal aditiva a nasledne do nadrze dolil
14:39:36
27.07.2011
sep
VIF do benzínu liju taky,trošku je problém s nalitím ,lepší by byla nádobka s delším hrdlem ale jinak jen pozitiva.
22:42:19
26.07.2011
vhml
-> King: OK Oil, plzen slovanska
21:24:39
26.07.2011
King
-> vhml: A kde to kupuješ, esi se můžu optat?
21:05:04
26.07.2011
vhml
-> King: VIF je original to co leje benzina do Vervy. Jenom to nema ty oktany
21:01:07
26.07.2011
King
-> vhml: Hmmmmm :) Tak na oleje-shopu to maj za 150, takže při dávkování 1:1000 to je asi +30háků na litr. Zkusím to, teď jsem natankoval u Lukoilu místo tradiční Shellky, která brutálně podražila a uvidíme, co to se Zetecem udělá :) Dík za tip.
18:56:59
26.07.2011
palinator
-> King:

VIF se hodně leje do dieselů a majitelé si to pochvalujou - prej je to nejfunkčnější aditivum, co je. Jak je to u benzínu - asi viz -> html:
18:55:46
26.07.2011
TTomas
-> vhml: -> King: Taky to pouzivam normalne do auta i do dieslu a nemuzu si to vynachvalit. Za minimalni peniz hodne muziky. Kulturnejsi projev, nizsi spotreba, lepsi tah a verim, ze i ta zivotnost bude delsi:)
upraveno 1x, naposled 26.07.2011 18:57:05
18:49:53
26.07.2011
vhml
-> King: 1:1000. Ja to davam 1:500, to je jistota :-)



Na motorce to vyrazne uhladilo chod, snizilo to vibrace a spotreba kolem toho pullitru dolu. Takze to ted leju do nejlevnejsi sracky z Ono, ktera se pak chova lip nez beznej znackovej benzin
upraveno 1x, naposled 26.07.2011 18:50:06
18:39:13
26.07.2011
King
-> vhml: Tak jsem se na ten zázrak díval a na stránkách výrobce je jenom takovej povrchní, víceméně marketingovej, blábol o úspoře 2-7pct. Jak se to dávkuje? Podle těch tvejch "20hal/litr" a ceny cca 150/0,5l to vypadá, že se to dávku je očním kapátkem :)
upraveno 1x, naposled 26.07.2011 18:39:49
11:40:40
25.07.2011
vhml
Do motorky leju aditiva VIF. Spotřeba klesla v prumeru o 10%. Takze to zas tak nerealny neni. Samozrejme rozdil je v cene, kdy aditiva vyjdou na 0,20 na litr
10:02:55
25.07.2011
VeTeV
-> King: tak je třeba nějak ospravedlnit tech 5,-/l navíc 3
22:38:18
24.07.2011
King
-> ferrari: Klid, tyhle pocitový "studie" na základě jedný vyjetý nádrže už léta beru s rezervou :)
20:23:48
24.07.2011
ferrari
Zníženie spotreby o 13%? To už hej...môžeš urobiť reklamnú kampaň pre Shell...ja neviem, men to ide rovnako, aj keď tentokrát som to vzal obyč. V power...aj keď za neobyč. cenu...
20:06:08
24.07.2011
David29
Já to nalil jednou do škodovky...

Proklínal jsem to a těšil jsem se, až to vyjedu 3
20:00:17
24.07.2011
RON
-> ferrari: bezne na dalku 6,8 s V-powerem kolem 6l/100km ;)
20:48:03
23.07.2011
ferrari
No možno je tá spotreba daná iba tou dlhšou cestou ;-)
15:05:57
23.07.2011
RON
Subjektivně mi na V-power Racing jede auto (ne-škodovka z dálného východu) lépe, musím méně řadit, spotřeba taky klesá. Tankuju to vždycky na nějakou delší cestu.
11:06:06
15.07.2011
ferrari
No, to bolo také chvíľkové pominutie zmyslov 4 1



Už keď som chytil do ruky pištoľ Vpower a na display nabehlo 1,58 €/l som pochopil, že som urobil chybu...už som ho tam ale dal...ale naposledy...
upraveno 1x, naposled 15.07.2011 11:07:06
Extreme Tyres