Zdravím všechny, mohu nabídnout nastavitelný mikroprocesorem řízený omezovač otáček s dalšími fukncemi jako startovací omezovač, clutch master, kontrolka řazení.
Pokud máte zájem nebo se chcete na něco zeptat pište na jvanek555(zavináč)seznam.
cz
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Omezovač otáček na rozdělovač
Na áčko favoritech se jezdil i hall v rozdělovači, byl palec s výřezy co samotný teď origo stojí k 2000,-
-> darabos: Ale je to dobrá myslenka. Co se mi povedlo,tak bylo snímání optozávorou na upraveném bezkontaktním rozdělovači. Potom by mělo smysl investovat do vývoje nějaké analogové elektroniky.Tady jsem ale zkončil a dál to neřešil.
-> Vrba: Dobra pripomienka
-> onba: Mám možnost mít origo Bosch kolem 700,- např. na 6500ot. a mohu to upravit možná i tak, aby to omezovalo v těch 7500ot., ale to už je docela dost. Na jakém motoru chceš točit tak vysoko ?
-> darabos: Odlehčovat kontakty moc nedoporučuju. Kdysi jsem s tim laboroval a strasně rychle se zasírají. Pokud zvedneš proud,tak zase upaluješ jednu stranu přerušovače.
Ak by bol záujem môžem dat do kopy taky inteligentnejší obmedzovač rovno s odľahčením kontaktu.
Ahoj, už jste teda něco levného vyřešili? Taky mám o to zájem, otáčky bych viděl kolem 6 500 na zimní motor a až dodělám zase starý motor na léto, tak otáčky potřebuji okolo 7500.

Hoďte někdo video, jak zní motor s ARL1 při omezovači...
podla mna, ako som nad tym rozmyslal idealne by bolo zaradit jeden koncovy stupen (teoreticky moze byt aj ETZ krabicka), ktory by prevzal od kladivka velky prud a zaroven daval signal pre otackomer. A nasledne by presne vedel, ako idu za radom iskry a vedel by odpajat v roznych kombinaciach, aby následne ani nahodou nevybuchol vyfuk 

S tím kondíkem nevím. Mám snad vymyšleno něco jiného a doufám, že to bude fungovat. Rozpínání bych udělal relátkem a dalo by se použít s dvojicí kontaktů (rozpínací a spínací) a spínací využít na kontrolku

niekto tu aj rozmysla.....bravo pani.....samozrejme ze odpojenim prideme o signal pre otackomer, cize odpojenie musi byt realizovane cez casovac
-> kamikaze: Tak logicky by asi rele dal az za misto odkud bere signal pro otackomer
Takze otackomer natahnout az ke kondiku a prerusovat to po ceste k civce.

-> m8rinek: odpojením ztrácíš zdroj signálu pro otáčkoměr a tudíž i pro odpojení. Možná že by to taky fungovalo

-> Gemini: hmm a nestačí mi k takovýmu bazmeku natáhnout rozpínací rele a odpojovat cívku místo svícení?
-> Urbi: ale nezabudni ze svetielko ti motor nezachrani, obmedzovac ano....
-> kury: To z odkazu se mi velice líbí za 800,- i se zvukovou signalizací paráda,pokud to bude šlapat, nemáš kontakt na toho kdo to prodává ? At se nemusím registrovat. Díky
Motor excel prodává ARL 1 za 3.000,- . Já bych nic nevymejšlel, funguje to bezvadně..
-> Gemini: Já vím. Urbi se ale v jeho posledním přízpěvku ptal jen na světýlko, tak jsem mu ukázal možnost

-> kury: to je len svetilko, neodpaja to zapalovanie....
Kdyžtak to vyrábí jeden klučík na tuning foru. Kvalita zpracování podle mě dost pěkná. Zapojení v poho-zem, 12V(až po zapnutí klíčku, aby se mikroprocesor nastavil) a přívod od cívky jako otáčkoměr. Při montáži do škodárny, je k tomu ještě filtrační krabička do cesty signálu a napájení.
www.tuningforum.cz/viewto pic.php?f=90&t...
www.tuningforum.cz/viewto pic.php?f=90&t...
-> kury: neřikam že to nejde, jen že u černýho to bude asi trochu jinak řešený 

-> Tommyk: Já mám v autě tohle světýlko na klasickým kontaktním zapalování
-> Urbi: on v tom ale ma elektroniku, takze je to o nečem jinym než mechanický zapalování
-> elbacil: A jak nákladné je si udělat pouze dost svítivé světlo na určitě otáčky ? Tzn. že se mi bude jen rožívat žárovka před očima třeba při 7000ot., abych to aspoň orientačně zbytečně nepřetáčel viz. video...
Já se už ted nestačím na 2 a 3 rychl. stupně dívat kolik tam je na otáčkoměru a né ještě jak dostavím nový motor s krátkou převodovkou.
Já se už ted nestačím na 2 a 3 rychl. stupně dívat kolik tam je na otáčkoměru a né ještě jak dostavím nový motor s krátkou převodovkou.
-> Eidy: predávaju sa omezovače ale su drahé.Zato si kupiš IMF. Dávnejšie som to riešil ako to tu už bolo spomenuté že na otáčkomer( diodový) som to napojil na výstupy cez prepínač a spínací obvod. Bolo to najlacnejšie riešenie.

Něco chytrýho na omezení otáček bych taky vzal.
-> Gemini: Myslis, ze tech par otacek, nez smes s tim zbytkovym palivem prestane byt zapalitelna to odrovna? Pokud bychom to pripustlili tak, pak bylo nejlepsi odstavit palivo i zapalovani soucasne....
-> COL: nikdy tam nepojde cisty vzduch ale extremne chudobna zmes s vysokou teplotou horenia, steny sacieho potrubia a hlavne hlavy su od benzinu, ktory sa uplne vypari az po X cykloch.....tak to vidim ja
No dobre, tak se ale podelte o to, co se stane, kdyz v rekneme 6500 ot/min. zacnu plnit valce jen vzduchem na misto smesi. 

-> Gemini:
-> COL: asi dopadneš takto


-> COL: tak to by som nerobil
-> elbacil: Kdyz udelam fuel cut 100%, tak by se nemelo nic stat, ne?
-> COL: aby sa ti potom pri tom fuel cut-e nerozpadli piesty.

-> vhml: Boha Mária, ty taky?
Připadá mě, že koho znam kolem aut, dělá tam 


-> Luky.: v ZF jsem já :-D Ale v jiny pobocce nez Libor.
Kamikaze je na elektro fakulte, proto ta budova :-)
Kamikaze je na elektro fakulte, proto ta budova :-)
-> COL: a niektori by dali vsetko za take efekty 

Ja mam ignition cut a mel bych tedy radeji fuel cut
pac ta vyfukova soustava naplnea smesi ma obcas tendenci k nepeknym efektum
.


na 85 % sa vo svete pouziva ignition cut namiesto fuel cut (zavodne aplikacie), nie je dobre pri max otackach zmes ochudobnovat
-> Luky.: Jestli myslíš toto: www.firmy.cz/detail/59151
6-zf-engineering-plzen-plz
en-skvrnany.html?source=fh
i... , tak ne. Zatím jsem ještě na ZČU FEL

ja to uz mam teoreticky, len trochu treba upravit, aby odpojoval zapalovanie a aby to robil rozumne. Inac aj s IMF-kom striela, ked sa zapne obmedzovac, nakolko prerusujue tiez len zapalovanie...
Edit: napriklad co mam riadiacku programovatelnu, tam sa da vybrat ci chces odpajat zapalovanie, alebo vstrekovanie...
Edit: napriklad co mam riadiacku programovatelnu, tam sa da vybrat ci chces odpajat zapalovanie, alebo vstrekovanie...
vhml 28.06.11 16:57:56 napsal: → kamikaze: ty sídlíš v tý správný budove na sestaveni takovy veci :-)
Neříkej že taky ZF?
Neříkej že taky ZF?

taky bych si vzal :)
-> vhml: O víkendu se na to mrknu
-> TTomas: Když něco spáchám tak nebude problém

-> TTomas: Když něco spáchám tak nebude problém

-> kamikaze: rovnou můžeš postavit i ovládání palivovýho čerpadla, viz téma Facetka na Webři :-)
To se snadno spáchne z 555, kundíku a rozpínacího relé.
To se snadno spáchne z 555, kundíku a rozpínacího relé.
-> kamikaze: Ja bych to bral hned taky:D
-> kamikaze: ty sídlíš v tý správný budove na sestaveni takovy veci :-)
Nechci to hned. Dalsi zavody jedem az kdovikdy. Kdyby ses do toho pustil, byl bych vdecen a stejne tak jako u odstredivyho palce bys odbyt nasel a privydelal nejakou korunu.
Nechci to hned. Dalsi zavody jedem az kdovikdy. Kdyby ses do toho pustil, byl bych vdecen a stejne tak jako u odstredivyho palce bys odbyt nasel a privydelal nejakou korunu.
-> vhml: Elektronicky by to mělo vyjít si myslím tak za polovinu, spíš míň, daly by se různě nastavovat otáčky a i signalizace by šla si myslím udělat. Klidně bych se do toho i pustil, ale do pátku nemám čas

-> Toušík: cca 1000Kč. Zkusil jsem jim to naznačit, že by na to odbyt jistě našli.
-> vhml: Nevíš jaká je cena?? že pokud by dělal tak jich nechat udělat víc..