-> Toušík: já na to ladění moc nejsem. Kord takhle roztáčet motor do bezvědomí a ladit to na něm...
Je pravda že za provozu jsou to běžný otáčky, ale na volnoběh mi to od 4000 trhá srdce.
Jako asi by se dal koupit ten palec na 6000 a trochu ho odlehčit, ale v tomhle případě bych radši koupil hotovou věc než s tím dělat pokusy.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Omezovač otáček na rozdělovač
-> vhml: No ale tak když by to udělali přibližně tak si to doma doladíš ne?? Stejně nepotřebuješ úplně přesně 7500...
Tak paní Muckova mi napsala ze vyrobit to neni problem, ale aktualne nemaj a nebudou mit na brzde motor, kterej by tocil tolik aby to nem zkalibrovali :-(
-> milano: napsal jsem muckovi mail, uvidím co mi poví
palec s obmedzovačom máme v mašine. skúšal som ho v aute a po dosiahnutí 5000 auto brchce, ale žiadne prechlastávanie sa nedeje. posunutie do 7500 podľa mňa stačí skrátiť strunku o 1-2 závity- na NEupravenom palci. tento kúsok je od ing. mucka naladený na 5tis ot. pricínovaním podložky na kontakt.
IMFkom vyriesis niekolko much jednou ranou (alebo Ignitechom) ako je obmedzovac otacok alebo launch control.....
druha moznost je mat upraveny palec z hasicskej masiny
tretia - zozen sikovneho elektronika, co ti spravy prerusovac zapalovania vzhladom na otacky
druha moznost je mat upraveny palec z hasicskej masiny
tretia - zozen sikovneho elektronika, co ti spravy prerusovac zapalovania vzhladom na otacky
-> Luky.: 

-> kamikaze: tyvole
....český motorista čelí jiné katastrofě v podobě cen benzínu rostoucích do astronomických výšin...
...ceně benzínu asi 28Kč/litr ...
Kde že ty loňské sněhy jsou. Už se nemůžu dočkat, až zase bude benzín v těchto astronomických výšinách


....český motorista čelí jiné katastrofě v podobě cen benzínu rostoucích do astronomických výšin...
...ceně benzínu asi 28Kč/litr ...
Kde že ty loňské sněhy jsou. Už se nemůžu dočkat, až zase bude benzín v těchto astronomických výšinách

-> vhml: Z tohohle by se dalo možná něco udělat, je tam převodník otáčky-napětí, dělal jsem to jako ročníkovku a mám to přepracovaný na současně sehnatelný součástky (před 2 roky), někde to mám ale teď na to nějak není čas 
Edit: Na to důležitý zapomenu :D
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=135

Edit: Na to důležitý zapomenu :D
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=135
-> Luky.: jelena zkusim. Prece jenom u nich v praci delaj dostatecny elektronicky zbesilosti :-)
-> Luky.: no dokazu si to taky tak predstavit prave. Diodovej otackome k dispozici mam. I kdyz asi jen do 6000 :-D
Ale na stejnym principu zpracovani signalu to musi fungovat
Ale na stejnym principu zpracovani signalu to musi fungovat
-> vhml: a co to postavit na základě diodového otáčkoměru? Tedy teď už jen zbývá to na vybranou diodu (tj. vybrané otáčky) nějak napáchat něco, co bude nějak dělat něco na motoru a nějak ho vypínat. Tedy už jen formalita 
EDIT: ještě mě tak napadá - zeptej se trabanťáka Libora Jelínka, ten taky furt řeší děsný věci, možná by, i s ohledem na jeho vzdělání a profesi, něco zvládnul?

EDIT: ještě mě tak napadá - zeptej se trabanťáka Libora Jelínka, ten taky furt řeší děsný věci, možná by, i s ohledem na jeho vzdělání a profesi, něco zvládnul?
-> Nwkt: je mě jasný že levnějš to nekoupím. Spíše mě zajímá stavba. Nějakej místní elektronik by to jistě snadno hodil na papír.
-> vhml: To si asi nevybereš www.skodateam.cz/Omezovac
_otacek_ARL1/WebShop?idz=3
17
Hýr je hezkej popis jak to udelat aby se neulili svíčky www.propdm.eu/keStahnuti/
navodOmezovacZ100.pdf
3000Kč me lec furt prijde zbytecne moc. Vzdyt to bude jen nejakej citac pulsu plus par kravinek kolem.
3000Kč me lec furt prijde zbytecne moc. Vzdyt to bude jen nejakej citac pulsu plus par kravinek kolem.
-> Tuner#2: Já naštěstí toho notora neznám :D A myslíš že na základě tvého podmětu změní pošumavskej slalom?? Psal jsem to obecně, že se ve spoustě článcích píše něco jiného.. OT je super a co to řeší když si do vyhledávače zadám OMEZOVAČ OTÁČEK NA ROZDĚLOVAČ a vyskočí mě že je na západě čech špatnej slalom...
-> Tuner#2: Taky bych mohl vratit seriovou prevodovku abych musel jezdit jen na dvojku vid




-> Toušík 28.06.11 12:07:38: Psal jsem sorry za OT pokud víš co to je... S Vencou se dobře znám a myslel jsem že by to byl podmět na základě kterého by nemusel řešit přetočení motoru na jedničku. No nic, příště raději nic psát nebudu a vyřeším to SZ jako Venca stabík se mnou...
-> m8rinek: ne moji :-D
-> darklord: z toho trosku mam strach, elektronika by treba snad umela odpojit kazdej druhej zapal. Palec jde ladit, udajne jen ale v rozmezi par stovek otacek. Ja bych potreboval od zacatku uplne jinej na vyssi otacky. Zkusim kontaktovat nejake ty hasice.
Ale laka mi spis nejaka ta elektronika
-> darklord: z toho trosku mam strach, elektronika by treba snad umela odpojit kazdej druhej zapal. Palec jde ladit, udajne jen ale v rozmezi par stovek otacek. Ja bych potreboval od zacatku uplne jinej na vyssi otacky. Zkusim kontaktovat nejake ty hasice.
Ale laka mi spis nejaka ta elektronika
Hele já vám tady do toho nechci nijak zasahovat. Ale podívejte se co sem píšete a jak zněla otázka!!! Pak nadáváte že se zakládají nové fóra, protože lidi si najdou nějakej příspěvek a u něj se místo nápravy řeší třeba anténa... proč si -> Tuner#2: nezaloží vlastní fórum Slalom vs. Okruh , nebo Slalomo okruh. Myslím že -> vhml: má přímou otázku. Jediný co opravdu k tomu je, je to řešit nějak přes hasiče. Protože tady se tém možná kromě pár lidí nikdo nezaobíral.
-> vhml: a nebude to trochu priblem ked budes odpajat zapalovanie? Neuchlasta sa to? Niekde som videl palec do rozdelovaca s odstredivou pruzinkou ktora odpajala kontakt. Zrejme to co pises v prvom prispevku, da sa to ladit podla predpatia pruzinky alebo podlozkami.
-> vhml: krivku mam....
-> m8rinek: ja vim, jenze zase prekreslovat krivku rozdelovace, po tom co jsem do nej dal Boschi dily, atd...
-> vhml: IMF to umí...
-> Tuner#2: myslím si že těch 100 lidí co jeli teď o víkendu je ažaž :-)
-> vhml 28.06.11 11:48:05: OK, ještě jednou sorry za OT když Vám to tak vyhovuje a nechcete přitáhnout lidi, tak proč ne... byl to názor víc lidí co to zkusili.
-> vhml: Len to nie.
dakar.cz 28.06.11 11:45:26 napsal: → Tuner#2: U nás se jezdí rychlé a snadno zapamatovatelné trasy na letištích a podobně. Sem úplně čuměl na ten tvůj onboard,jakou nepřehlednou tať tam máte. To by mě vůbec nebavilo.Přesně, ani mě to nějak nenadchlo, naštěstí tenhle a příští rok mám o zábavu postaráno na domě, takže mě to netrápí a byla to jen taková vsuvka k zamyšlení, že to není asi úplně dobře.
-> Tuner#2: rada je jednoduchá, jezdi na moravu. Spousta lidí od nás jezdí na moravu, spousta lidí z moravy jezdí jezdit k nám.
To nám furt ale nějak neřeší ten omezovač :-D
To nám furt ale nějak neřeší ten omezovač :-D
-> Luky. 28.06.11 11:44:07: A kde se tady jede něco pro amatéra za pár stovek ala okruh?
Ono i slalom jde udělat rychlejší viz. to co vídám od kluků matoo, itchy, Miloš apod.

-> Tuner#2: U nás se jezdí rychlé a snadno zapamatovatelné trasy na letištích a podobně. Sem úplně čuměl na ten tvůj onboard,jakou nepřehlednou tať tam máte. To by mě vůbec nebavilo.
-> Tuner#2: nesmíš ale plést dvě disciplíny - pomalé slalomy, které jsou o relativně pomalé a neskutečně precizní jízdě a okruhy, kde se jede rychle a méně přesně. Takže je potřeba se přihlásit tam, kde mě to sedí. A né žehrat, že je slalom moc pomalej a zamotanej oproti okruhu 

-> vhml 28.06.11 11:35:15: Mě to taky nesedí, zbytečně se ničí auto, já bych raději rychlejší, ale jasnou trať. Mě prostě sedí okruhové ježdění, líbí se mě co jezdil pistaa na letištii, tady to nikdo nedělá 

-> Tuner#2: Vidis to, a u nas vsichni nadavaj na moravske a slovenske trate ze jsou rychle a nicem...
Na druhou stranu moravaci prijedou k nam a my je celkem serezeme protoze oni to neumi pomalu a my to neumime rychle :-)
Na druhou stranu moravaci prijedou k nam a my je celkem serezeme protoze oni to neumi pomalu a my to neumime rychle :-)
-> vhml 28.06.11 10:44:13: Sorry za OT, ale ono by stačilo, kdy jste stavěli normální tratě jako mají na slovači a ne jezdit na obrovském letišti a hrkat mezi dlouhou jedna a max. dva
Kdyby to bylo rychlejší, více zapamatovatelné a jasné kudy ject a šlo tam tím pádem skutečně o čas, jezdce a auto tak by to přilákalo víc lidí. Takhle jde o to, kdo má lepší postřeh a nebo pamatováka kudy ject, jinak nasbíráš 40sekund trest jako já minule a je to o ničem...

Přátelé poraďte. S aktivním používáním převodovky s dlouhou jedničkou vyvstala akutní potřeba omezovače otáček, jelikož v tom fofru prostě není možnost to hlídat a zároveň s klidným srdcem závodit.
Existuje jakási odpojující elektronika, ale za celkem velký peníze vzhledem ke korunovým cenám el. dílů. Pak jsem taky našel u hasičů omezující palec. Ale jen na 6000ot.
Já bych to potřeboval někam na 7500.
Poraďte co sehnat, kde sehnat, podle čeho postavit.
Existuje jakási odpojující elektronika, ale za celkem velký peníze vzhledem ke korunovým cenám el. dílů. Pak jsem taky našel u hasičů omezující palec. Ale jen na 6000ot.
Já bych to potřeboval někam na 7500.
Poraďte co sehnat, kde sehnat, podle čeho postavit.