skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak poznat přítlačák 1,6
21:26:15
26.03.2013
26.03.2013
vhml
Kluci, přítlačák TAZ 1500 je stejnej jako 120-fel?
13:05:44
12.12.2012
12.12.2012
vhml
-> Dušan: Gemini 28.06.11 08:02:59 napsal: mudry clovek co robil v SACHS trnava, mi prezradil ake ma mat koncove cislo (vyrazene vnutry na pritlacaku) 1,6tkovy pritlacak , 240 je 1,6ka, 233 je 1,3ka , pokial som si to uz ja nepomylil…
12:31:06
12.12.2012
12.12.2012
Dušan
-> vhml: asi, vim ze je to 23x
12:16:11
12.12.2012
12.12.2012
vhml
-> Dušan: a když je tam 231?
10:54:12
12.12.2012
12.12.2012
Dušan
Jak je uvnitr cislo 240 tak je to 1.6 Kdyz je tam 233 tak je to 1.3
10:30:20
12.12.2012
12.12.2012
vhml
-> Eidy: víceméně nepomůže. Mám tam jiná čísla :-) Leda jestli má někdo přítlačák s jistotou na 1,3 a porovnat čísla z něj.
17:54:30
11.12.2012
11.12.2012
vhml
V rámci renovace stovky budu měnit spojku. Našel jsem tu stejný přítlačák Sachs včetně čísla jako níže uvedl Eidy. Plus je tam druhé číslo 441.07051/149.6.
Dokážete identifikovat jestli je to 1,3 nebo 1,6?
Díky
Dokážete identifikovat jestli je to 1,3 nebo 1,6?
Díky
22:25:01
03.10.2011
03.10.2011
Eidy
Rozmejšlím, jakej přítlačák dát na svůj nový motor.
Vlevo Sachs (0730821271401), vpravo TAZ v licenci F+S (5068196). Pokud jsem to správně přečetl. Ten Sachs už na mém novém motoru byl a jezdil. Jediný co se mi nezdá, jsou ty 3 plíšky, který drží třecí talíř na místě. Ty stejný, z nichž jeden prasknul vhml, viz. dole. Ten TAZ působí bytelnějším dojmem, ale Sachs je lepší značka. Jo a druhoška nebo náhražka to vzhledem ke stáří není ani jeden.
Takže co vy na to?
Vlevo Sachs (0730821271401), vpravo TAZ v licenci F+S (5068196). Pokud jsem to správně přečetl. Ten Sachs už na mém novém motoru byl a jezdil. Jediný co se mi nezdá, jsou ty 3 plíšky, který drží třecí talíř na místě. Ty stejný, z nichž jeden prasknul vhml, viz. dole. Ten TAZ působí bytelnějším dojmem, ale Sachs je lepší značka. Jo a druhoška nebo náhražka to vzhledem ke stáří není ani jeden.
Takže co vy na to?
12:17:33
30.06.2011
30.06.2011
suri
-> vhml: ja som pozeral ešte etku nedávno a viem že na prítlaku a lamele na 1,3 bol na repas dieloch rozdiel 20€ - 600 korún a to nie je na zahodenie
celá spojka bez zľavy - ložisko , lamela prítlačák , šrouby a gufero poloosy - 2000 korun bez zlavy , tu stojí 1700-800 sachs sada ktorá už od nova mne dobre nefungovala a ložisko chrastilo po pár sto km , bolo iba zkl ,toto je patent valeo a čo mám skúsenosť vydrží
celá spojka bez zľavy - ložisko , lamela prítlačák , šrouby a gufero poloosy - 2000 korun bez zlavy , tu stojí 1700-800 sachs sada ktorá už od nova mne dobre nefungovala a ložisko chrastilo po pár sto km , bolo iba zkl ,toto je patent valeo a čo mám skúsenosť vydrží
12:13:29
30.06.2011
30.06.2011
vhml
-> suri: zkusim na vrakarne vyprosit za cenu zeleza a necham repasnout teda
12:10:39
30.06.2011
30.06.2011
suri
-> vhml: ak nejako zmažeš číslo tak je to jedno to nikto nepozná :-D
mám tu faktúru 047141025GX tanier prítlačný fel 1ks 14,52€ - necelých 450 korún + DPH
je to 1,3 ale cena tam bola rovnaká
na 1,6 nový cena dle etky 34,36€
mám tu faktúru 047141025GX tanier prítlačný fel 1ks 14,52€ - necelých 450 korún + DPH
je to 1,3 ale cena tam bola rovnaká
na 1,6 nový cena dle etky 34,36€
12:05:21
30.06.2011
30.06.2011
vhml
-> suri: takže ale nový ze salonu stojí kolem 500korun říkáš?
A donesu jim starý 1,6, nebo stačí 1,3? Já ten svůj už asi zahodil
A donesu jim starý 1,6, nebo stačí 1,3? Já ten svůj už asi zahodil
11:52:19
30.06.2011
30.06.2011
suri
-> vhml: jasné že je to 1,3ka , ja som ti to poslal aby si vedel ako býva značený repas , 1,6 musí mať 032 mal som ho v rukách pred tromi týždňami
11:48:49
30.06.2011
30.06.2011
vhml
-> suri: ale ten z inzeratu ma cislo 047, tudíž je na 1,3. Nebo už to bude stejné s tou 1,6?
11:05:24
30.06.2011
30.06.2011
suri
-> vhml: za mňa určite , je tam všetko nové a ak ušetrím 600 korun na spojke tak sa mi to dosť oplatí , to rozhodne nie je nejak doma opravené proste riaden továrny repas - stav nového dielu , jediné čo ostalo staré je ten štít a aj ten je opieskovaný ale sú na nom vidieť malé stopy od podložiek inak nič
07:32:35
30.06.2011
30.06.2011
vhml
-> suri: jasná.
A měl bych takovej teda vzít? nebo radši ne?
A měl bych takovej teda vzít? nebo radši ne?
06:55:25
30.06.2011
30.06.2011
suri
-> vhml: skoda-virt.cz/cz/.../1495
08-pritlacak-favorit-felic
ia takto je značený repas - GX
16:05:18
28.06.2011
28.06.2011
vhml
-> suri: jo, už tomu rozumím.
15:20:08
28.06.2011
28.06.2011
suri
-> vhml: Gemini píše o nejakom čísle dnu
15:17:21
28.06.2011
28.06.2011
vhml
-> Gemini: v číslech od suriho žádné 240 ani 233 není... ?
11:06:44
28.06.2011
28.06.2011
Petkar1
měl bych mít jeden v garáži, podívám se ti na to
08:02:59
28.06.2011
28.06.2011
Gemini
mudry clovek co robil v SACHS trnava, mi prezradil ake ma mat koncove cislo (vyrazene vnutry na pritlacaku) 1,6tkovy pritlacak , 240 je 1,6ka, 233 je 1,3ka , pokial som si to uz ja nepomylil....
12:04:15
27.06.2011
27.06.2011
suri
-> vhml: tak cc býva seriozny obchod ale že som týchto modrých obalov na sachse videl a furt to bol univerzál na 1,3ku aj 1,6ku a často bez čísla . šiel by som do origa , napríklad origo lamela a lamela z mototechny , origo malo o dosť krajšie spracovane , nity , obloženie , pružné pliešky , pružiny 4 a vnútorné - sachs z mototechny len 4
tento pružný plech na fotke úplne iný , iné nity a celkovo lepší dojem to malo na mňa ale keď to neskúmaš je to jedno , a tá stará spojka síce zažila svoje ale mala jednu vec, ak si preradil a aj pekne pomaličky ju púšťal tak často cukla - šklbla a robila to od nova , táto to nerobí
inak mne tiež praskol prítlačný ale medzi packami a nešlo nič radiť pri vypnutom motore si zaradil a auto sa ti pohýnalo zo štartérom
tento pružný plech na fotke úplne iný , iné nity a celkovo lepší dojem to malo na mňa ale keď to neskúmaš je to jedno , a tá stará spojka síce zažila svoje ale mala jednu vec, ak si preradil a aj pekne pomaličky ju púšťal tak často cukla - šklbla a robila to od nova , táto to nerobí
inak mne tiež praskol prítlačný ale medzi packami a nešlo nič radiť pri vypnutom motore si zaradil a auto sa ti pohýnalo zo štartérom
12:00:25
27.06.2011
27.06.2011
vhml
Třeba hýr jsem našel jeden levnej celkem. www.cc-autodily.cz/stit-s
pojky-fel-1-6mpi?kod=03214
1...
Kdysi jsme Sachs jezdili, než prasknul. Teď je tam přitlačák favorit, co mi první padnul do ruky, ale se správnejma slikama už ta spojka strašně klouže.
Kdysi jsme Sachs jezdili, než prasknul. Teď je tam přitlačák favorit, co mi první padnul do ruky, ale se správnejma slikama už ta spojka strašně klouže.
11:51:57
27.06.2011
27.06.2011
suri
-> vhml: neviem o tom nič , poznám auto čo má origo prítlačák z 16 už dávno a chodí to
X kové diely sú repas - turbá , vodné pumpy spojky a iné .... je to tá istá kvalita aj záruka ako na nový diel , všetko je tam nové len samotné to železo ktoré chytáš 6x M8 do zotrváku je jeté opieskované , lamela tiež pružiny nové , drážkovanie , obloženie , a sú to polovičné a niekedy tretinové ceny takže si to radšej takto vyberiem a ušetrím , je to sachs a chodí krásne
X kové diely sú repas - turbá , vodné pumpy spojky a iné .... je to tá istá kvalita aj záruka ako na nový diel , všetko je tam nové len samotné to železo ktoré chytáš 6x M8 do zotrváku je jeté opieskované , lamela tiež pružiny nové , drážkovanie , obloženie , a sú to polovičné a niekedy tretinové ceny takže si to radšej takto vyberiem a ušetrím , je to sachs a chodí krásne
11:48:17
27.06.2011
27.06.2011
vhml
-> suri: ono to jde i nějak repasovat jo? To slyším prvně.
Takže já potřebuju přítlačák začínající 032 teda.
A jak je to s tím špatným vypínáním? Jestli nebude jistější sehnat hezkej kousek z vrakárny, než se trápit v novým,který nemusí fungovat.
Takže já potřebuju přítlačák začínající 032 teda.
A jak je to s tím špatným vypínáním? Jestli nebude jistější sehnat hezkej kousek z vrakárny, než se trápit v novým,který nemusí fungovat.
11:36:44
27.06.2011
27.06.2011
suri
inak nový nerepas 34,36€ skladom , 032 141 025G stojí 34,36€ a bol skladom u nás v BB
11:33:04
27.06.2011
27.06.2011
suri
-> vhml: v mototechne budú mať vždy len jeden druh a budú tvrdiť že ani neexistuje
inak 032 141 025 G - viko spojky úplné , ak číslo začína 047 je to 1,3ka .
Repasovaný zo škodovky na 1,3ku stojí 15€ - 450sk čiže smiešne peniaze , to isté číslo ale na konci Xko a musíš dať starý diel ktorý by šiel aj tak do šrotu , ak z neho zmažeš číslo tak aj 1,3 to nikto nespozná , funguje parádne lepšiu spojku som ešte asi nevidel najlepšie sa mi na tom chodí
inak 032 141 025 G - viko spojky úplné , ak číslo začína 047 je to 1,3ka .
Repasovaný zo škodovky na 1,3ku stojí 15€ - 450sk čiže smiešne peniaze , to isté číslo ale na konci Xko a musíš dať starý diel ktorý by šiel aj tak do šrotu , ak z neho zmažeš číslo tak aj 1,3 to nikto nespozná , funguje parádne lepšiu spojku som ešte asi nevidel najlepšie sa mi na tom chodí
11:30:22
27.06.2011
27.06.2011
vhml
-> darabos: v aktuání výrobě jsou všechy stejné, ale petr s tvrdil, že je u nich problém s vypínáním.
11:23:29
27.06.2011
27.06.2011
darabos
Mne naposledy teta Milka v mototechne vysvetlila, ze uz su vsetky rovnake :) inak malo by mat cislo 032141025G, ale krk na to nedam....
11:22:47
27.06.2011
27.06.2011
MOLSO
ja som kupoval cca mesiac dozadu sachs univerzalku a spojka vypina normalne
11:10:27
27.06.2011
27.06.2011
vhml
Otázka zní snadno. Kterak poznat onen správný přítlačák na feldu 1,6?
Jelikož jsou tři typy. původně na 1,3, s malým přítlakem. Ten správný 1,6 s vyšším přítlakem. A universální s vyšším přítlakem, který ale údajně špatně vypíná.
Tudíž jak ho poznat z jetých kousků, či jaký zakoupit nový, včetně značky.
Jelikož jsou tři typy. původně na 1,3, s malým přítlakem. Ten správný 1,6 s vyšším přítlakem. A universální s vyšším přítlakem, který ale údajně špatně vypíná.
Tudíž jak ho poznat z jetých kousků, či jaký zakoupit nový, včetně značky.