skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicie 1.8 turbo 20 v
-> Rotak: naky foto?
-> anubis: motor už máme v autě všechno je hotové až na tu el. teď čekáme na odkodování řj aby jsme mohly pokračovat dál v zapojování
-> Rotak: hlavně jde o to že to tam nejde naroubovat tak snadno jako starší varianty 1.8... novější motory počínaje 1.8 20V mají jinej boční držák... resp díry jiný... takže mezikus možná pásne ale felda držák bys stejně nepoužil
navíc je to nesmysl už z principu... jediná 1.8 co jsem dělal bylo tohle... to šlo mechanicky kompletně bez toho abych něco převařoval ale na výdrž jsem převodovku nezkoušel ale nevěřím že vydržela.. a to byla z poslední 1.9d
hlavně tady se nahodily motokarbíky a motor jel ale 1.8T to je jiná liga... s tou elektrikou bych se fakt srát nechtěl... myslím že stará 1.8 na karbíkách vyladěná by posloužila stejně navíc je mnohem jednodušší ji zastavět...


hlavně tady se nahodily motokarbíky a motor jel ale 1.8T to je jiná liga... s tou elektrikou bych se fakt srát nechtěl... myslím že stará 1.8 na karbíkách vyladěná by posloužila stejně navíc je mnohem jednodušší ji zastavět...
-> DuriQ: tak ten motor nebyl jen v oktávce
havlik: a jak chces zhodnotit tych 600koni na prednej naprave
cista picovina cela uprava ...

-> tunerlada: jasan chapem se



Pokial viem tak motory po roku 2001 maju elektronikcy riadene variabilne casovanie ventylov a preto maj uvacsi potencial pre upravy... opravte ma niekto ak sa mylim...
jok3r 09.06.11 07:33:26 napsal:
→ tunerlada: tam sou vetsi kotouce nez ty plechace
ne?
odemne to bylo myšleno ironicky,né vážně :D
→ tunerlada: tam sou vetsi kotouce nez ty plechace
ne?


-> Rotak: skoda-virt.cz/cz/.../2231
-roman-orangee TAdy se pořádně podívej a počti jak složité a a časově náročné to je zastavět motor1.8T, taky aby to vůbec bylo trochu funkční. Tohle auto je koncepčně a technicky prakticky stejné s Felicií.
Pokud máš moře času, peněz, znalostí, zkušeností a nástrojařskou dílnu za zády, nepouštěl bych se do toho.
Pokud máš moře času, peněz, znalostí, zkušeností a nástrojařskou dílnu za zády, nepouštěl bych se do toho.
-> havlik: Myslíš, že by ti za ní někdo dal tolik aby jsi na tohle měl ....

-> M@rtin: hm asi ne:) leda by někdo odkoupil 125tku

-> havlik: že by jsi poladil oktávečku?




feliciové prevodovky majú problém z motormi sériovými ,na 1,3kách sa posúva trojkové kolečko napr.
-> PaveI 08.06.11 22:10:53: ne. psal jsem to hned na začátku
pokud nemas tak 70 papiru na prdeli tak se na to radsi vykasli 

-> Dušan: no tak vidíš že je na upravy lepší

tohle je hezky:))
Kit pro zvýšení objemu u motoru 1,8T na výsledných 2036ccm. Potenciál 600+koní.
Kované písty JE kompresní poměr 9,5:1 vrtání 83mm
Kované ojnice Integrated Engineering
Pístní kroužky
Ojniční čepy
Ojniční ložiska
Klikové ložiska
Těsnění pod hlavu pro vrtání 83mm
Ozubené kolo pro pohon olejového čerpadla na kliku
Cena 37 000kč
K tomuto kitu je potřeba klika z motoru 2,0TFSI
Klika z 2,0TFSI k tomuto kitu
Cena 26 000kč
Kit pro zvýšení objemu u motoru 1,8T na výsledných 2036ccm. Potenciál 600+koní.
Kované písty JE kompresní poměr 9,5:1 vrtání 83mm
Kované ojnice Integrated Engineering
Pístní kroužky
Ojniční čepy
Ojniční ložiska
Klikové ložiska
Těsnění pod hlavu pro vrtání 83mm
Ozubené kolo pro pohon olejového čerpadla na kliku
Cena 37 000kč
K tomuto kitu je potřeba klika z motoru 2,0TFSI
Klika z 2,0TFSI k tomuto kitu
Cena 26 000kč
-> jok3r: muzes tam tlacit turbem vic takze to udelali z duvodu zivotnosti
-> Dušan: ze se tak zapojuju do debaty,,, a uz jen ten pevnejsi vnitrek umoznuje vetsi upravy nebo se mylim? :)
-> havlik: vim ze to ma pevnejsi vnitrek + vetsi turbo a vstriky, nic vic podle me. Az na nejaky dodelavky v elektru
-> Dušan: no jo v základu rozhodně:) ale možnosti uprav jsou tam trošku jinde se mi zdá:)
-> havlik: lepsi motory ? par inovaci
ale jede to porad stejne 


-> Gemini: nejlepší by bylo si koupit octávku 1.8T nejlépe po roce 2001 kde už pak jsou ty lepší motory
pak už jen tunit:) pořádný turbo, kit na 2.1čku a frčíš


najlepsie by tam bolo dobre dat vsetko z oktavky, motor, prevodovku, tehlice, brzdy, tlmice a pozapajat to......tym sa vyriesi niekolko problemov do buducnosti
-> tunerlada: tam sou vetsi kotouce nez ty plechace ne?



-> Rotak: zabitý ani tak né ale né každej dělal tuhle akci,je to asi tak jak kdybych se tady zeptal jestli mi budou na porsche pasovat po změně rozteče škodovácký plecháče
-> Rotak: zabity mozna, ale jak je znamo tak na tomto foru to ma max jeden nebo dva lidi ve favoritu a ze by s tim tvym pristupem chtel nekdo sdilet vsechny vymyslene napady pochybuju. Nabidli ti vsichni moznost vymenit to komplet i s prevodovkou coz je ta jednodussi moznost, ale jak vidno chces se ubirat smerem pokusu. Nenapsal jsi jaky typ 1.8T to je. Jestli s mechanickou klapkou nebo elektrickou. Celkove na tvoji odpoved je jedna jednoducha odpoved. Napred si ten motor kup, pak to priloz tam kde to ma byt a vymysli komplet cele ulozeni agregatu tak aby ti pri prvnim pridani neutrhl podbeh
nebo aby ses pri brzdeni nerozbil o prvni zed, protoze je to trosku jiny kafe to brzdit nez klasickou 1.3 Mej trosku sve vlastni predstavivosti a jestli nemas tak si nestezuj ze tu nikdo nesdili svoje informace s tebou a pokracuj klidne dale na jine forum.

Milan 136 08.06.11 21:30:47 napsal:
→ Rotak: mezikus z feldy nee a velikost spojky a
převodovky felda taky ee
→ Rotak: mezikus z feldy nee a velikost spojky a
převodovky felda taky ee
-> PaveI: tady je to zabity !
stačí odpovedet na otázku jestli mezikus z 1.9 d pasuje na blok 1.8 turbo 20V

-> Matthes, záškodník z TechWebu: no zajíma ale blok by měl byt stejnej nebo ne ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no tak 20v turbo tu necpe každej,tak dáváme cca info....
-> Matthes, záškodník z TechWebu:



Ale toho madara zajima 20V turbo 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: sak on snad myslel 8v-> myschaak AZNP K.Hora 08.06.11 21:55:58:
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to já taky cpal 8V...
-> Nwkt: no na google ani tady na virtu jsem nic nenašel
-> afro100: Ale to byla atmosfera a 8V ne? Ne 20V
-> myschaak AZNP K.Hora: jeden tu bol aj v inzercii
-> Rotak: no já ten 1.8 stejně nedotáhl do konce...někde bych to ještě měl snad mít hozený..
-> Rotak: asi blbě www.autohificlub.cz/forum
/.../240
-> myschaak AZNP K.Hora: dobře dík známej má fe felicii taky 1.8 z vw a má tam taky mezikus z 1.9D a má převrtanej setrvačník z favorita tak pravě kdyby to bylo stejny...tak by to potom usnadnilo práci
-> Rotak: takhle jem rouboval 1.8 z golfa na 120covou špajzku...přes mezikus z 1.9d feldy,setrvák jsem vzal klasiku 190mm,převrtal rozteč na setrvák podle kliky a díry navíc zavařil...pokud do toho chcete fakt jít tak se jedině pozeptat někoho kdo to dělal a prostě začít a řešit za práce samotný detaily
-> Nwkt: hledal jsem toho plno
-> havlik: dík
-> havlik: Hledání fyzicky bolí 

-> myschaak AZNP K.Hora: my to vyzkoušíme a zatim normální spojku a kdyby to fungovalo tak tu keramickou
co to zkusit hledat na netu? skoda-virt.cz/cz/.../3409
-skury-funny třeba tady bych zkusil nějaký info sehnat
tak nacpat na motor setrvák z 1.6ky feldy a pak by šla dát i špajzka z feldy,otázka co na to spojka,to by chtělo už nějakou keramiku asi
-> Rotak: no tak si predstav ze prevodovky se sypou i normalne a ty na ni chces dat motor kterej ma vic jak dvakrat vetsi vykon oproti serii plus "rázy" od turba,,,