skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pistni krouzky
-> BEYER: motor je uspesne dovezeny a uskladneny v dielni........ a ked bude cas, tak sa pustim do rozborky:)
DOOlittle: budeme mat druheho kuzelnika
hooki poooki 


-> Milos: no ja sa idem mordovat s vyberanim motoru z jednej 105ky....... bude to motor na pokusy:)
ale k tomu vybrani presne tak: povolit to na klice dolu , dat hlavu dolu zajistit vlozky a pisty vytahnout vrxem ven, ale delat to v aute .... nic moc sice nad litrem je placu dost, Doo, hodne stesti

možná v tom maj chybu, a nebo se opradu jeden schoduje, popřípadě do 100 pasuje, aniž by se zhoršily jízdní vlastnosti
možná se teda shoduje jen jeden kroužek z těch 4... anebo to vůbec není pístní kroužek, akorát tam vidím položku
834068520 KROUŽEK PÍST.OSAZ. 100, 105 21,00 19,00 24,99
834068520 KROUŽEK PÍST.OSAZ. 100, 105 21,00 19,00 24,99
-> tina: no to bych se taky klidně hádal, kdysi jsem to předělíval. 1000ka jede líp než 105ka protože má o 200kg lehčí karoserii, jinak 105 má asi o 4koně víc, a menší spotřebu oleje. Když tam dá karbec ze 105ky tak mu to bude taky žrát o 1.5 litru benzínu mín
-> Labros: Pístní kroužky na hundrta rozhodně stejný se 105 nejsou, už proto že 100 má čtyři a 105 jen 3. Hundrt nemá na stíracim pružinku a má na nich uplně jiný hrany
-> TUNER: no jasně a když máš známosti, tak to stačí přinést rovnou z fabriky a neutrácet prachy..
-> saskyn2: asi bych se hádal, že 105kovej motor by byl lepší než 1000 resp 100

-> saskyn2: asi bych se hádal, že 105kovej motor by byl lepší než 1000 resp 100
v Prondu mají na hundrty pístní kroužky a i originál písty. pístní kroužek je stejnej jako na 105.
v Prondu náhodou nabízeli nedávno celou sadu na hundrty v akci hodně levně!
Mimochodem písty spodem vytáhnout nejdou, musí se sundavat hlava. Jinak nový pístní kroužky hotovýmu motoru moc nepomůžou, většinou to má už vůli i v drážkách, a tak po 5tkm je to zase to samý. A nevim kde chceš sehnat kroužky na 100-1000, to se snad už dávno nedělá. Když jo tak stejně budou stát kolem 600kč, a to máš lepší sehnat nějakej dobrej motor na 105 a přeházet vnítřek včetně kliky a máš rovnou i větší obsah
-> tina: Jj,v Buzuluku mají fšechny na jaký si vzpomeneš...Kupoval jsem tam na vrtání 77 i 78....

tak to je zajímavá debata pánové....:-))
kliku určitě nevyndáš, aniž bys nevyndal motor z auta. Nevymejšlel bych ňáký nový postupy, prostě sundej vanu, povol ojnice na klice. Pak sundej hlavu, zajisti si vložky proti pohybu a ty písty vyndej...
Nevim, jak je to se sháněnim kroužků v obchodech, ale Buzuluk Komárov je vyrábí a tam je seženeš určitě.
kliku určitě nevyndáš, aniž bys nevyndal motor z auta. Nevymejšlel bych ňáký nový postupy, prostě sundej vanu, povol ojnice na klice. Pak sundej hlavu, zajisti si vložky proti pohybu a ty písty vyndej...
Nevim, jak je to se sháněnim kroužků v obchodech, ale Buzuluk Komárov je vyrábí a tam je seženeš určitě.
-> DOOlittle: nooo ale prdel to bude dat nazpatek........ ale muzes to skusit, myslim ze by i ta 105 mela pojet ale bz srobu..... ty tam prekazej, musel by jsi sundat viko ojnice a sundat i srouby, melo by to proet tesne......... je to o zmereni....... a pokud budes vtakovat kliku tak uz ten motor vytahni i z auta, jinak to bude dost ukrutnej boj mozna to i nepujde........
neda sa nejak pootocit s klukou tak, ze vytiahnem ojnicu aj s piestom zospodu?
no ja mam mb 1000 a tam asi taktiez ojnica cez vlozku neprejde predpokladam

-> DOOlittle: pokud je to 120 tak sundej i hlavu a muzes si pisty vytahnout vrchem bez demontaze kliky.......... u 105 je problem ze neprojde ojnice skrz vlozku........
po nakrouzkovani zase namontuj opacnym postupem......
po nakrouzkovani zase namontuj opacnym postupem......
Vypust olej, sundej vanu,kos a vyndas pisty a muzes vymenit pist krouzky. :) Sundej raci i hlavu
je mozne vymenit kruzky tak, ze nevyberiem motor ? napriklad tak ze dam dole olejovu vanu?