
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Facetka pro Webři?
21:04:46
29.05.2011
29.05.2011

Eidy
-> vhml: No jasně, že s packou 

19:31:02
29.05.2011
29.05.2011

vhml
-> palinator: velka faceta má 200

19:16:30
29.05.2011
29.05.2011

palinator
-> vhml:
Hergot kolik do těch motůrků chcete ještě tlačit benzínu?
30 litrů na hodinu je málo?
Hergot kolik do těch motůrků chcete ještě tlačit benzínu?


19:13:22
29.05.2011
29.05.2011

vhml
-> Eidy: s packou jo? Tak snad to moje taky zvládne. Kdyby to tak slyšel T2, když packova dava jen 30litrů/hod.
19:10:14
29.05.2011
29.05.2011

Eidy
-> vhml: Já mám klasickou pumpu a nikdy žádný problém.
16:49:54
29.05.2011
29.05.2011

m8rinek
-> vhml: nj tak poslední páčkový evo :))).
16:36:39
29.05.2011
29.05.2011

vhml
-> m8rinek: fáčková páčka je stejná jako eMková.
Zkusím, uvidím, kdyžtak zahodím
Zkusím, uvidím, kdyžtak zahodím
15:59:58
29.05.2011
29.05.2011

m8rinek
-> vhml: poslední evo bezpáčka 100% a fáčková páčka si myslim, že taky.... zkus uvidíš...
14:30:19
29.05.2011
29.05.2011

Radar
-> vhml: pokud to nebudeš po rovinkách pořád táhnout na plnej kotel tak jo...nesmíš proste jet delší na plnej.
13:55:44
29.05.2011
29.05.2011

vhml
Kontrolní dotaz. Ukrmí páčková pumpa jeden weber?
Polmo se spotřebou 25litrů to stíhalo...
Polmo se spotřebou 25litrů to stíhalo...
01:08:58
16.05.2011
16.05.2011

Syny
-> m8rinek: jj taky rozumny... Ale ja bych si to stejne asi udelal na nejakej spinac nebo casove, vypada to pak takvoy vic profi, kdyz otocis klickem, na 3 vteriny zavrni a vypne se 

20:29:53
15.05.2011
15.05.2011

m8rinek
-> Syny: tak tak, při odchodu pumpy, si to jen zapnu a nepřidávám další součást, která se dřív nebo později pose...
14:23:09
15.05.2011
15.05.2011

Syny
-> m8rinek: Tak an vypinac to je taky reseni no... Ze si to zapnes kdy budes chtit a vypnes taky kdy budes chtit :)
10:57:55
15.05.2011
15.05.2011

m8rinek
-> Syny: nejsem línej, jen mám Fa pumpu bez páčky. A DCOE má taky pořádnou plovákovku.... Asi to nechám na vypínač a buď dodělám spínací obvod a nebo si na to zvyknu. Je zbytečné pumpovat před každým startem, ale jen po delším stání ;).
10:22:02
15.05.2011
15.05.2011

Zazaa
-> vhml: 2,2litru, 2x45ky a jedna facetka to taky dava i kdyz se to chvili drzi k 7tis
10:08:15
15.05.2011
15.05.2011

vhml
-> Tuner#2: Budeš-li s Bohouškem mluvit, optej se ho schválně jaký jede plovákový ventily.
Jeden kluk s 1500ccm motorem, 45tkama Webrama a 6tikvaltem jede taky na jednu Facetu, druhou zatím nikdy nezapnul...
Že by to jedna nepobrala je fakt nějaký čudný
Jeden kluk s 1500ccm motorem, 45tkama Webrama a 6tikvaltem jede taky na jednu Facetu, druhou zatím nikdy nezapnul...
Že by to jedna nepobrala je fakt nějaký čudný
02:10:40
15.05.2011
15.05.2011

Syny
-> m8rinek 08.05.11 18:22:54: Presne tohle sem tu resil tak 2-3 roky zpet :) Taky ses linej to pumpovat? :) Planoval jsem nejaky obvod, co sepne po otoceni klicku (tedy sepnuti 2. pojistky) tak na 3 vteriny a napusti plovakovku... Pak by se el. pumpa vypla a uz nesepla. Ja bych krasne otocil klicek do polohy 2. a motor by pekne naskocil a cerpala mechanicka :) Zkratka mit tu elektriku jen na napumpovani pred startem... Cimz by odpadla nutnost reseni problemu s vypinanim v pripade nehody a zaroven byla jista moznost nouzoveho dojeti pri pripadnem odchodu AC pumpy na cestach.
Taky se mi honila hlavou myslenka, ktera me popadla na zaklade nasi dvojkovy Octavie :) Udelat to cerpani paliva po otevreni ridicovo dveri... Zkratka pripichnout kostru pumpy na dverni spinac. Ale tu verzi sem zamit, protoze potom nekde na srazech sem treba stal celou dobu a do auta lez porad a zbytecne by cerpadlo vzdy tlacilo... To je dobry do auta co se pouziva proste na denni provoz a moc se v tom clovek nevrta - kdy proste kdyz se otevrou predni dvere, tak to je znamka, ze se nastupuje a pojede se :) Takze jsem chtel zpatky zustat u planu el. cerpadla sepleho na 3 sekundy po zapnuti klicku... Myslenka dobra, planoval jsem to udelat, ale jak znamo uz na to jaksi nedoslo :)
Taky se mi honila hlavou myslenka, ktera me popadla na zaklade nasi dvojkovy Octavie :) Udelat to cerpani paliva po otevreni ridicovo dveri... Zkratka pripichnout kostru pumpy na dverni spinac. Ale tu verzi sem zamit, protoze potom nekde na srazech sem treba stal celou dobu a do auta lez porad a zbytecne by cerpadlo vzdy tlacilo... To je dobry do auta co se pouziva proste na denni provoz a moc se v tom clovek nevrta - kdy proste kdyz se otevrou predni dvere, tak to je znamka, ze se nastupuje a pojede se :) Takze jsem chtel zpatky zustat u planu el. cerpadla sepleho na 3 sekundy po zapnuti klicku... Myslenka dobra, planoval jsem to udelat, ale jak znamo uz na to jaksi nedoslo :)
01:32:00
15.05.2011
15.05.2011

m8rinek
-> vhml: viz. Ježkos ;).
20:49:28
14.05.2011
14.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.05.11 09:20:09: Dělej jak myslíš...
09:20:09
14.05.2011
14.05.2011

vhml
-> Tuner#2: já ale mluvím o pierburgu kterej dává 60litrů, narozdíl od Facety která dává 150.
23:38:29
13.05.2011
13.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 13.05.11 13:20:08: Ty woe to ses dozvěděl novinu... Když jsem to tady psal před časem, tak jsem byl za blbce a Bohoušek taky, že musí být pumpy dvě...
13:20:08
13.05.2011
13.05.2011

vhml
Odvolávám potřetí :-D
Přes napojenou facetku jsem vytahoval benzín do motorky, bylo mě divný, že je ten benzín takovej perlivej. A nakonec jsem mě zasáhla světlá chvilka. Vyměnil jsem hadici od nádrže k čerpadlu a všechno běhá jak má. Nikde prodřená nebyla, ale musela si někde přisávat.
Takže při ubrání plynu a zavření plováků se pumpa zavzdušnila a po následném přidání došel benzín. Facetka se s tím nějak poprala jelikož umí sát, Pierburg už s tím měl problém.
Beztak asi Facetku koupím, jak už do zálohy, tak i proto, že ze zkušeností jsem se doslech, že na jednoho Webra stačí Pierburg, ale na činovským okruhu bylo třeba zapojovat druhý čerpadlo. Do toho my máme ty karby dva...
Přes napojenou facetku jsem vytahoval benzín do motorky, bylo mě divný, že je ten benzín takovej perlivej. A nakonec jsem mě zasáhla světlá chvilka. Vyměnil jsem hadici od nádrže k čerpadlu a všechno běhá jak má. Nikde prodřená nebyla, ale musela si někde přisávat.
Takže při ubrání plynu a zavření plováků se pumpa zavzdušnila a po následném přidání došel benzín. Facetka se s tím nějak poprala jelikož umí sát, Pierburg už s tím měl problém.
Beztak asi Facetku koupím, jak už do zálohy, tak i proto, že ze zkušeností jsem se doslech, že na jednoho Webra stačí Pierburg, ale na činovským okruhu bylo třeba zapojovat druhý čerpadlo. Do toho my máme ty karby dva...
21:58:38
09.05.2011
09.05.2011

vhml
-> jezkos: ale já mám přitom hladiny ještě pořád níž než bych měl mít. Správně mají být na Solexu 24mm od osy. Byly asi 15mm. Tak jsem to zvednul na 22, pro jistotu, protože je mi divný že by takhle klesly, tak jestli schválně nebyly níž kvůli emulzkám. A i s těma hladinama o 2 mm níž to po vypnutí kape ven. Předpokládám, že se odpaří a natlakuje plovákovka která to pak někudy vytlačí.
21:55:03
09.05.2011
09.05.2011

jezkos
vaclave věř tomu,že je to o hladinách,ted jsem dodělal známému erko s motorizací 1,4fabie na 2x45dcoe,chcalo mu to na volnoběh,poněvač mu nějakej chytrák poradil,že když se mu to v zatáčce odlévá tak to ta jedna nestíhá a tak tam nacpal ještě jednu,tak se odpojila ta druhá faceta,udělaly se pořádně hladiny a bylo po problému-neteče neodlévá se

20:48:43
08.05.2011
08.05.2011

vhml
-> m8rinek: já jo
Na volnoběh nic, ale vypnu motor s pumpou a do půl minuty to začne kapat, někde od spoje karb-filtr, přes membrány to není. Zadní kape víc, bližší míň, případně vůbec. Hladiny jsou stejný
Na volnoběh nic, ale vypnu motor s pumpou a do půl minuty to začne kapat, někde od spoje karb-filtr, přes membrány to není. Zadní kape víc, bližší míň, případně vůbec. Hladiny jsou stejný
19:48:52
08.05.2011
08.05.2011

m8rinek
-> vhml: u mě tohle nijak znatelně nepozoruji, spodek filtru benzinem smrdí, ale že by něco chcalo...
-> palinator: motor by chytl hned, jenže než ufo pumpu napumpuju plovákovku tak to chvíli trvá :/.
-> palinator: motor by chytl hned, jenže než ufo pumpu napumpuju plovákovku tak to chvíli trvá :/.
19:05:47
08.05.2011
08.05.2011

vhml
-> m8rinek: tuhle myšlenku už kdysi řešil Syny
Jiank je normální že po chcípnutí motoru mi to blemcá ven benzín jak se natlakuje plovákovka od odpařeného benzínu? Na volnoběh se to neděje, až když vypnu motor i s čerpadlem.
Jiank je normální že po chcípnutí motoru mi to blemcá ven benzín jak se natlakuje plovákovka od odpařeného benzínu? Na volnoběh se to neděje, až když vypnu motor i s čerpadlem.
19:01:07
08.05.2011
08.05.2011

palinator
-> m8rinek:
To zní politicky prozíravě.
To zní politicky prozíravě.
18:22:54
08.05.2011
08.05.2011

m8rinek
Taky si přisadím...
Mám malého Faceta, ale nevidím důvod ho používat, když motor ukrmí mechanika z Fa, bez páčky. Co kdybych Faceta zapojil paralelně s palivovou pumpou a po delším stání nejprva elektricky načerpal, vypl a dál jel na mechaniku? Přecijen se v DCOE palivo vypaří docela rychle...
Mám malého Faceta, ale nevidím důvod ho používat, když motor ukrmí mechanika z Fa, bez páčky. Co kdybych Faceta zapojil paralelně s palivovou pumpou a po delším stání nejprva elektricky načerpal, vypl a dál jel na mechaniku? Přecijen se v DCOE palivo vypaří docela rychle...
10:11:55
08.05.2011
08.05.2011

Nepér
-> vhml: Já se taky omlouvám za OT, ale v kartě u auta se o tom se mnou nikdo nechtěl bavit 

10:09:29
08.05.2011
08.05.2011

Nepér
-> m8rinek: Tak to samozřejmě funguje ale neodlučuje to bublinky a necirkuluje (nechladí) se palivo v hadici v motorovém prostoru a asi ani facetka se tak dobře nechladí. Napadlo mě něčím zúžit průměr odtokové hadice, asi to tak udělám. Cirkulovat to bude a tlak před jehlovým ventilem půjde trošku nahoru.
10:05:57
08.05.2011
08.05.2011

vhml
Odvolávám co jsem odvolal, slibuji...
Ten Pierburg opravdu nakonec zdechnul.
Nasadili jsme tak půjčenou BlueTop bez vratky, na volnoběh se to lehce přeplavuje, za jízdy funguje, ale i tak koupím o číslo slabší a zkusím reinkarnovat toho Pierburga do zásoby.
Jinak Pierburg dával 60l/hod. Jinak řečeno litr za minutu
Ten Pierburg opravdu nakonec zdechnul.
Nasadili jsme tak půjčenou BlueTop bez vratky, na volnoběh se to lehce přeplavuje, za jízdy funguje, ale i tak koupím o číslo slabší a zkusím reinkarnovat toho Pierburga do zásoby.
Jinak Pierburg dával 60l/hod. Jinak řečeno litr za minutu
00:34:09
08.05.2011
08.05.2011

m8rinek
-> Nepér: Co vyhodit odbublinkovač a nechat jen Facetku bez vratky...
00:32:13
08.05.2011
08.05.2011

Nepér
Jasně, kdyby se to mělo všechno spotřebovat a nic se nevrátit, musela by být okamžitá spotřeba úplně šílená (což není). Pokud tam ten odbublinkovač (který zároveň schválně propouští část paliva zpět) není, zdá se, že to funguje. Pokud tam je, zřejmě se to přes sériový jehlový ventil nestíhá doplňovat. Otázka je, zda řešit tlak před ventilem, či ventil samotný.
21:43:03
07.05.2011
07.05.2011

Gemini
-> Nepér: nic moc ? to je dostacujuce na tie nase male atmosky
20:57:21
07.05.2011
07.05.2011

Nepér
Je vzadu u nádrže, i s filtrem. Zkoušel jsem jinej debublátor a ten propouští míň, litrovou pixlu mi přepadem naplnil za 3 minuty, tím co tam byl dosud proteklo stejné množství o minutu dříve. Co je ale zajímavé... zkusil jsem přímo kolik vyteče z pumpy a tu samou pixlu to naplnilo za minutu. 60 litrů za hodinu není nic moc, když to má mít 30 US Gallons/Hr, což by mělo být přes 100 l/hod. Neměřil jsem to teda nijak přesně, ale i tak. Nádrž při tom byla otevřená.
19:05:24
07.05.2011
07.05.2011

m8rinek
-> Nepér: nicméně zkus ještě nějak poladit dodávku, nemáš blbě umístěnou facetku?
18:46:42
07.05.2011
07.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nepér: Kdybys chtel lekry na laboraci mam 2. Tobe za odvoz.
18:44:34
07.05.2011
07.05.2011

m8rinek
-> Nepér: sežeň starší víko a zkus....
17:36:18
07.05.2011
07.05.2011

Nepér
Hm, tak buď potřebuju převrtat jehlovej ventil, nebo silnější Facetku, bez odbublinkovače mi to necuká, zřejmě skutečně padala hladina v plovákovce.
22:24:56
05.05.2011
05.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 05.05.11 22:21:02: Já koukal jen na hlavní stranu a psal... Pak jsem kliknul a viděl cenu za kterou jsem to před 2 roky kupoval u Křenka pro minna a mezi tím to ještě brutálně spadlo, takže sorry za poplach byl zbytečný...
22:21:02
05.05.2011
05.05.2011

m8rinek
-> Tuner#2: na speedpru jsou pořád levněji, navíc s příslušenstvím...
21:53:19
05.05.2011
05.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Celý květen sleva na Facet na škodateamu. Je otázka za kolik je teď umí Křenek.
17:00:31
04.05.2011
04.05.2011

m8rinek
-> Nepér: Já takhle identifikoval nepropustnou nádrž... Jen u DCOE je kontrola hladiny 5 šroubů a jsem tam...
16:19:10
04.05.2011
04.05.2011

Nepér
Nahoře je myslím dirka, kterou by mohlo jít změřit hladinu...
14:18:25
04.05.2011
04.05.2011

Nepér
Jo, to mě nenapadlo asi to taky zkusím, jen se mi nechce šaškovat nikde v odstavném pruhu...
14:06:46
04.05.2011
04.05.2011

m8rinek
-> Nepér: zkus jet plnej a ve chvíli kdy začne cukat, vypni motor a dodávku paliva. Otevři víko karburátoru a víš na čem jseš. Pokud máš prázdnou plovákovku, tak ti tryska nepomůže...
13:50:55
04.05.2011
04.05.2011

Nepér
No, ničit pouzdro ventilu, v podstatě napevno zalisované ve víku karburátoru, se mi hned nechce. Zkusím větší trysku na II. stupeň - pomůže/nepomůže. Zkusím zapojit facetku přímo bez odbublinkovače - pomůže/nepomůže. Z toho si myslím vyvodím nějaký závěr, než začnu vrtat do jehlového ventilu.
13:38:13
04.05.2011
04.05.2011

m8rinek
-> vhml: to víš, že je, ale poradit si nenechá, viz karta...
11:39:13
04.05.2011
04.05.2011

vhml
-> Nepér: není tam spíš problém s plovákovým ventilem malým? Já doposud jezdil na Pierburga a směšný ventily 1,3mm a stíhalo to. Teď jsem nasadil 1,6mm ( +50% průřez) ke skládaný převodovce, tak uvidím. Jinak nakonec nám neodešlo čerpadlo, ale byly to jenom rozhozené hladiny, které byly o 10mm níž. Jak se samy přes zimu snížily netuším...